Teroristi, zločinci, Zlo, to su ljudi koji nevinima režu glave. Slažem se. Tko su oni koji su spaljivali Vijetnamce, trovali im sve što je raslo, ubijali djecu, silovali žene? Tko su oni koji bespilotnim letjelicama masakriraju petogodišnje \”teroriste\” u Pakistanu? Tko su oni koji su razorili Irak, Libiju, Tunis, Siriju, Jugoslaviju… Tko su oni kojima nikad nije bio problem ući u bilo koju zemlju i pretvoriti je u pakao a zatim u prah i pepeo? Tko su \”zapadnjaci\” koji Putina proglašavaju \”Hitlerom\”?
Tko je Putin? Putin je moćnik koji želi od Ukrajine, silom, naravno, odrezati komad i pripojiti ga \”majčici zemlji\”. Možda želi pripojiti i čitavu Ukrajinu? Pa? Samo zato ga Zapad drži \”Hitlerom\”? Bilo bi smiješno da nije zastrašujuće. Čak je i Berlusconi zgrožen Putinovim likom i djelom. Pokušao ga je privesti pameti. Uzalud. Putin je u Berlusconijevo uho dreknuo, ja sam car. Ne mogu zamisliti da bi se Putin javio na telefon ofucanoj lutki u rukama mafije, jebaču djevojčica, lopini kojoj ni jedan talijanski sud ništa ne može jer talijanski mafijaši nemaju milosti prema talijanskim sucima. Pa ipak, razgovor Putin Berlusconi je brejking njuz.
Tko su svjetski mediji? To su američke i evropske televizije, \”ugledni\” američki i evropski tjednici. Oni nam svakodnevno javljaju što je kome rekao Putin, terorist veći od onih rezača glava. Čini se ipak da se sve manje ljudi pali na američke, engleske, francuske, talijanske i njemačke pizdeke i pizdače koji nam, što uživo što umrtvo, crtaju istinu.
I dok se svi ko jedan moramo zgražati kad odleti američka glava burno moramo pljeskati uhićenju silovatelja Assangea koji na smrt bolestan čuči u onoj ambasadi u Londonu. Kad izađe na svjetlo Britanci će ga izručiti zbog silovanja dviju Šveđanki. Jednu je pojebao dok je pokraj njega spavala, drugu bez kondoma. Kad ga Šveđani zgrabe izručit će ga Amerima koji ga traže zato jer je objavio…Što? Istinu. Zahvaljujući njemu saznali smo kako funcioniraju \”borci protiv terorizma\” koji će, ne uživo, Assangeu odrezati glavu.
Što nam je sve otkrio \”silovatelj\”? CIA u poljskim zatvorima ljudske glave uvaljuje u zahodske školjke, dok ne priznaju. Ameri \”teroriste\”, često dječjeg uzrasta, godinama drže zatočene na otocima. Ljudi su u kavezima obučeni u narančaste tute. Nemaju pravo na odvjetnika, čak ni na suđenje, ne znaju zašto su optuženi ni kad će biti ubijeni. Američki vojnici opušteno, svi smo vidjeli fotke, u zemlji u kojoj ne bi smjeli biti, pišaju po leševima nevinih građana kojima je jedini grijeh bio što su živjeli u blizini naftnih izvora. Tko može nabrojiti sve demokratske zločine:
živi mrtvaci gmižu Gazom u potrazi za opstankom, crnci nevini trunu u američkim zatvorima ili na njima policija vježba gađanje jer su njihova tijela jeftinija od glinenih golubova. Cigani se protjeruju iz Italije i Francuske, poljski radnici muče se u Britaniji, ubijaju se nesretnici koji bježe na Zapad iz ratom opustošenih zemalja koje ne bi bile ratom opustošene da nema Zapada… Zapadnjačka demokracija ima tisuću lica.
Putin je Hitler, trenutno je to jedina istina. Sigurna sam da će se za mjesec, dva ili deset sastati \”na vrhu\” \”demokrat\” i \”terorist\”. Ukrajina više nikad neće biti cijela ali će \”demokracija\” pobijediti. Dok se dvojac bude kesio u kamere sirotinja će bježati na sve strane, mrtvi trunuti a ja ću se tješiti da je rata uvijek bilo i da je internet problem. Uznemireni smo jer se neka rezanja glava direktno prenose. Zato nam se čini da su ljudi danas odvratnija bića nego su to bila ikad.
Ima li nade za nas? Ima. Kiše padaju sve češće. Poplave su sve žešće. U svim zemljama svijeta, bez obzira na stupanj demokracije koja njome hara, vulkani se bude. Ledenjaci tope. Zime su ljeta, ljeta su zime. Ima nade. Ima nade.
foto: The U.S. Army
Ima nade… ali sporo dolazi…
Hoćemo li već jednom i može li se sve ovo strpati u samo jednu glavu, registrovati toliko “informacija”, slike, tekst, video… ma, neee… učiniti da više nema šta. Eto, toliko smo svi zajedno prešli granicu (samo)savlađivanja!
Dajte, gospodjo, budite realnijhi. Dosta je tog naivnog kukanja!
Gospodine, nije to sebično, maligno kukanje za svoje dupe. Reč je o mnogo složenijoj ljudskoj potrebi da vrisne, da urlikne, protiv sve okrutnijeg sveta – sveta ubica, razbojnika, silovatelja, ratova, bede, učmale budućnosti.
Jesi procitao uopce kraj?
Koji kreten debilski ovaj milan,budaletina americka
odličan tekst (y)
Kao i uvijek,ni dodati ni oduzeti.
Vreme je da ljudski rod nestane sa ove planete, da mozda neko pametniji ponovo pokusa da krene od majmuna…
Odlican komentar Veljko,potpis.
Potpno se slazem sa tekstom. Samo bih dodao da su ovi krojaci novog sveta i njihove sluge slepi (u dusi) prvo, od sopstvenih postupaka jer ni sami ne znaju kraj takve politike, kad bi znali siguran sam da to ne bi radli, i drugo, ako su vec toliko pametni nek procitaju Bozje Objave (Stari ZAvjet, Psalme, Novi Zavjet i Kuran) i vide a i povjeruju u to sto pise. Videce sebe, svoj kraj, a najtuznije po njih videce da su im planovi propali jos pre realizacije.
Zivimo (prezivljavamo)gdje nam kapu kroji najveci sljam covjecanstva :(…G.Rudan <3
Vedrana , volim te.
Uvek me je impresioniralo kako Amerikanci gutaju neverovatno bezobraznu zamenu teza: njihova vojska napadne, na primer, Irak, i onda americki vojnici ginu BRANECI domovinu!!!! Sto bi naravno bilo tacno da je Irak napao SAD. Sta vise reci? Nista se vise nigde ne zove pravim imenom, osim u Vedraninim tekstovima 🙂
Volim vas kao spisateljicu svih tekstova na f. Živa i zdrava bila – najljepši pozdrav.
Hebiga. I sta mi imamo od toga? Nije mi jasno sta ocekujete od Sveta – Istinu, Pravdu? Pa vi ste onda naivni ili glupi – odlucite sami. Sto se USA tice jos su stari Rimljani imali izreku – Sto se moze Jupiteru, ne da se volu, tako da ce i Rusija dobiti po p…. samo ce to potrajati. Vreme balansa Sveta i supersila je proslo. Ako niste culi dosad , prenecu vam vest – USA su pobedile u hladnom ratu i ostale jedina supersila, a sila Boga ne moli. Hocu reci da je nepotrebno gubljenje vremena tuliti nad stanjem stvari i gledati svetske vesti kad oni da mozgom znaju a onima bez nece pomoci. Ako vec Svet mora imati gospodara, a mora jer je to u ljudskoj prirodi – meni su mnogo drazi Ameri od alternativa. Osim ako neko misli da bi mu bilo bolje da vladaju Rusi, Kinezi ili ovi novi Kuranci…
pa tebi su vec isprali taj kliker od mozga sto nosis u lobanji, gotov proizvod medijske manipulacije.
Nema sta, argumentovano i bez uvreda… Svaka cast.
Sine mali ti kao da si sa Marsa pao:(
Ne, nego cu kao Calimero da idem unaokolo i vicem – Pa to je nepravda!
Ameri su ti drazi zato sto pojma nemas kako djeluju i kakvi su uopce. Svjetski teroristi. I tocka.
Vitez Kolja – Bravo! Svidja mi se tvoj komentar.
Od hladnog rata pa na ovamo doslo je i do nekih promjena Viteze Kojo… Na primjer rjec amerikanac je po defoltu oznacavala covjeka imucnog dok od 2000-te rjec RUS asocira na novac i visoki luksuz… Dakle doslo je do odredjenih promjena kojih su svjesni ljudi koji cesto saobracaju medju zapadom i istokom… Inace ova Vedrana je opasan tip a ti kojote si jeftini dobosar.
More, digla je Rusija glavu… nije Amer vise sam:)
Ocigledno je da si malo, vise, srednje, mnogo zag
lupljen.
Sve ćemo mi to progutati svi do jednog na svetu ovome.To će se dogoditi uskoro jer priroda je taj egzekutor kojeg smo probudili pre vremena !Vedrana hvala na brižnom odnosu prema nama stanovnicima i planeti !
To je jedina istina, onaj tko ne vidi, stvarno je ili slijep ili glup…
Nakon cca. 3 h trkeljanja raznoraznih sajtova (daj bože da do kraja dana ne budem privedena na informativni razgovor, ipak sam ja iz Bosne :-)))), saznala sam, valjda, sve o Sotloffu: ko je, šta je, čiji je sin/ brat/unuk/komšija/agent – te odlučih pobjeći od dekapitiranih prizora i opservacija, pa kliknuh na “vedrana”. Kad ugledah naslov, skoro da sam se nasmijala…
Šta reći – HONOR im je HOROR!
Postoje mesta na ovom svetu, pa me nazovite kukavicom, pobeguljom, ili kako vec zhelite, na kojima zhive super ljudi, klima fascinantna, pravo uzhivanje u zhivotu, bez politike i ostalih sranja. Neke stvari ne mozhete da promenite, gospodjo, ono shto mozhete da promenite je okruzhenje, ako ne za sebe, onda za decu svoju. I njihovu.
Na svetu postoji jedno carstvo
u njemu caruje drugarstvo
tamo svako radi ono sta hoce
tamo raste rajsko voce…
Vedrana, odlicni ste. Kada procitam neki Vas tekst (kao ovaj npr) bude mi lakse. Ima jos ljidi koji misle kao ja… nisam luda… Hvala Vam 🙂 .
Ima nade, ima … za razne nomade. Oni moraju vjerovati tome. Ako ne vjeruju u bajke, da je u nekoj drugoj zemlju mnoooogo bolje, čemu onda da se nadaju? Nismo svi blagoslovljeni rođenjem u nekoj ko zna zbog čega bogatoj državi. A neki to jesu. Ni krivi ni dužni. I pojma nemaju, kako je u nekom tamo “trećem svijetu”. Mora da je taj polusvjet iz “trećeg svijeta” nečim zaslužio svoju težku sudbinu i kako onda može biti jednak tim privilegovanim?
Gospodine, niste u pravu, na mnogo mesta u svetu jeste bolje, a vama je Bog dao samo jedan zhivot, sami ste odgovorni za njega.
Super vam je ta rech:”Nomadi.”
Hvala,hvala.Jos jedan divan clanak.Vjerujem da imate vecinu ljudi na planeti koji su istomisljenici,cesto ne tako hrabri,mozda obeznadjeni ili premoreni od svega zla.
…TVORAC CE NAPRAVITI RAVNOTEZU…
Imam utisak da Vedrana ima neki problem sa Amerikom.
Da li je to komunisticko vaspitanje ili neka vrsta kompleksa nize vrednosti, to je tesko reci – to najbolje Vedrana zna.
Naravno da mi komentar nece objaviti, jer ne aplaudiram njenom “anti-protivizmu”, koji jje kao kul. Ali eto, bar verujem da ce moj komentar procitati i staviti prst na celo.
jer ovo sto ti pises Vedrana, to je cisto pristrasno preterivanje koje vodi u ciste lazi.
Sve najbolje, pozdrav iz meni drage EU (za Vedranu: mrski zapad?).
God bless USA.
Ajde ne stavljaj prst na …. Oni koji znaju kako funkcionise NWO (novi svetski poredak) razumeju sta se desava, oni koji ne znaju ne moze im se pomoci. Da smrdi – smrdi, ali onda uzmite Bronhi bice vam lakse, prihvatite stvarnost i pokusajte je iskoristiti u svoju korist. Blago mi idu na bubrege ovi sto kukaju i pevaju o tome kako sve ima kraj, kako ce pravda na kraju pobediti, kako ce strpeni biti spaseni… ma kako da ne – ko prezivi pricace.
Novi Svetski Poredak?
Mislio sam da je to bilo poslednji put, kad je Mirjana Markovic koristila taj termin, ali sam se prevario. Vedrana i njeno citaliste izgleda zive u tom svetu NWO i dan danas. 🙂
Nek vam je sa srecom. 🙂 Ja vise volim moj “truli” zapad. Zbogom.
I ti zivis u tom NWO svetu, samo ukoliko si na zapadu kao ja, ne osecas ga na svojim ledjima… a po tudjim ledjima i sto batina nije nista.
Hebala te MM i tvoje imputacije sa JULom – NWO je termin prvi put uzet od W Wilsona, a poslednji put nakon hladnog rata i to i od Rusa i od Amera. A to sto ti slusas Miru i sto bez argumenata pokusavas da diskvalifikujes ljude (kao Mira) to je tvoj problem truli.
Kojo, nemoj da se ljutis, ali nemam neko visoko misljenje o terminologiji tipa “Novi Svetski Poredak”.
Da nisi mozda malo preterao sa marksistickom literaturom? 🙂
Prije bih rekao da ti (gospodine?) imas problema sa Amerikom (i ostalom “bracom u zlocinu”). Ako odobravas ono sta su uradili u Vijetnamu, Panami, Kubi,… Srbiji, Bosni, Iraku, Afganistanu, Libiji i sada u Ukrajini (kao sto vidis – lista je nepotpuna i podugacka) onda si potpuno zaslijepljen zapadnom propagandom”… Da probamo sa Ukrajinom npr. Kada Ameri podrzavaju one koji ruse oficijelnu vlast – to je OK. A, kada dio stanovnistva (iste te Ukrajine) izgubi pravo na jezik, na upravljanje svojim novcem od takse i ne priznaje novopostavljenu vlast (jos nije bila “izabrana”!) onda se oni (po naredbi Amerike) pretvore u – teroriste (koje treba, sto prije, potamaniti zajedno sa svim civilima)… Ili “hajd’mo” malo sa Bosnom. Kada se igra fudbal / socker sa srpskim i hrvatskim glavama – ni rijeci od tebi drage EU ili US a kada se identicni potpis potpis desava amerima – citav svet treba zapaliti i svi treba da (sa)ucestvuju… Irak: lazima (na kub) odu da “uredjuju situaciju” – da bi dobili sta sada imaju. Sadam nije valjao – a sada ovo valja?… Da li ti sada imalo pateticno zvuci ‘God bless USA”? No, da skratimo – ja ti zelim najljepse: da ti se sve ovo zlo dogadja u kuci (kada to toliko volis). Pozdrav
Hajde ukratko da ti odgovorim:
“Ako odobravas ono sta su uradili u Vijetnamu, Panami, Kubi,… Srbiji, Bosni, Iraku, Afganistanu, Libiji i sada u Ukrajini ”
Vijetnam?
SAD protiv “komunista”.
Kuba?
Ovo je pre pitanje za Voljenog Druga Kastra.
Ex-Ju?
SAD je bila za odrzanje Ju. Kad su divlja plemena zaratila, onda to ni stotine Amerika nije moglo zaustaviti.
Irak, Avganistan, Libija?
Srusene diktature. Vecno pitanje: da li je za ljude u tim zemljama bolje lagano umiranje u diktaturi ili mogucnost da se pogine u PRIVREMENOM haosu.
Ako ste primetili, u tim zemljama se pojavljuje nesto sto se zove SLOBODNI IZBORI.
To je vec nesto, zar ne? Meni jeste. Jer verujem u ideje slobodnog zapadnog sveta u kome zivim.
Ukrajina?
Pretpostavimo da sutra u zemlji XYZ, koja tezi Evropskoj uniji, predsednik te XYZ zemlje odjednom kaze: necemo u EU, hocemo uz Berluskonijevog pajtasa Putina?
da li bi Ti, kao gradjanin XYZ zemlje sedeo skrstenih ruku, ili bi isao na neki majdan i borio se do kraja, makar oko tebe sevali meci i na minus 30 stepeni??
Da, zaboravih nesto:
God bless USA.
Pozdrav svim demokratski mislecim ljudima.
Kada te nije mrzilo – nece ni mene. Idemo istim redoslijedom.
– Vijetnam: ko je “tim tvojima” dao pravo da se po svijetu bore protiv komunista? Neka to rase u svojoj zemlji do mile volje I neka puste druge da vole ono sta im se svidja;
– Kuba – 40-ak pokusaja atentata na Kastra, Zaliv svinja, i dan danas su u Gvantanamu iako je zakup istekao negdje oko 2000 (neda mi se ‘guglati’);
– Bas smo vidjeli kako su bili za odrzanje YU. Medju prvima su priznali otcijepljene i potom vise nego aktivno ucestvovali na jednoj strani;
– Irak, Avganistan, Libija – pobogu (opet!) sta oni imaju uvoditi demokratiju (uz pomoc nebuloznih lazi, prevara, atentata i sveg ostalog kriminala). Imaju vise nego dovoljno problema kod sebe pa neka se zabave sa tim.
– Ukrajina – a sto onda nisu u pravu oni koji razmisljaju drugacije od ‘majdanovaca’ i hoce vise demokratije u medjusobnoj komunikaciji, upravljanju vlastitim resursima i novcem?
Koliko sam (te) razumio “ideje zapadnog slobodnog sveta” ima da budu uvedene u celom svetu po ceni miliona zrtava. Narocito kada nisu americke / zapadne (ali mogu biti hrvatske, ceske, poljske… jer pripadaju NATO)
Rastužim se uvijek kad strada neki ljudski život. Ali,
neka mi Bog oprosti, kad obezglave Amera, nešto
to ne smatram zločinom. Kao da nešto govori u meni da to Ameri, zapravo njihova Administracija, zaslužuju.
Oni su svoje zločine i masovna ubistva širom planete
institucionalizirali kao – dobročinstvo.
Izmislili su “osiromašeni uranium”, humanitarne bombe.
U svojoj “velikodušnosti neće da nas gađaju obogaćenim uranijumom.
Vijetnam su zasipali na desetine hiljada km2 “Agent Orange”-om, čije degenerativne i kancerogene posledice Vijetnamci i danas trpe.
Sila na sve moguće načine, zločin nastoji prikazati
kao altruizam i filantropiju.
Gebels je bio diletant u odnosu na CIA-propagandu.
Nesto si mi malo krvolocan prijatelju. Da ih ne bi ti licno ubijao. Ameri su jako dobar narod, puno bolji od balkanaca…. oni samo nemaju vremena da se bakcu svetskom politikom. Ako im mozes nesto objasniti u 3 minuta u stilu crno-belo spremni su pomoci beloj strani. Oni istinski veruju da su na strani dobra, ljudskih prava i demokratije. Problem je samo sto je Svet uglavnom siv a ne crno-beo i sto kad tolika sila zeli pomoci to nekad ispadne kao kad slon u staklari zeli zgaziti misa.
“USA je najterorističkija zemlja na
svijetu.” (Noam Chomsky)
Samo Ameri svoj terorizam i ATROCITY, koje vrše nad svima onima koje ne mogu staviti “u brazdu”, prikazuju kao humanitarne akcije.
Daleko bestijalnije zločine od beheading nedužnih novinara, kauboji čine
po Afganistanu, Iraku i svuda gdje stupi
čizma marinaca. Naravno, to se strogo krije od oka kamere CNN-a i ABC-a i njihovih gledalaca.
A ti eto ides okolo sa dvogledom i sve to pomno belezis?
I eto samo slucajno te zlocine Amerikanaca ne belezi ni jedna kamera, u ovo doba kad i jedna ubilacka masina ISIS snima i objavljuje na Yutube-u?
Ili si mozda ipak u velikoj kancelariji gde ispred monitora sede placeni internet borci Berluskonijevog prijatelja Putina?
“Ali, neka mi Bog oprosti, kad obezglave Amera, nešto to ne smatram zločinom.”
Vedrana, you’ve created a monster! 🙂 🙂
Osim toga vidim da ovde u horu ponavljaju pricu o Vijetnamu, zaboravljajuci ko je bio “s druge strane”, dakle nasuprot Amerikancima.
Vijet kong. Komunisti. I uz njih SSSSSR (jel bese se pise sa 3 illi 14 “S”? nije vise bitno :), Kina…
Cisto da ne zaboravimo o cemu pricamo. Americi se moze stosta prebaciti, ali se ne moze zaboraviti pozitivna uloga koju su imali.
Pozitivna uloga! Ti mora da se salis! Ili, previdjas napalm, promenu klime hemijskim agensima, danonocno bombardovanje Sev. Vijetmama, sistematsko unistavanje flore… Vrlo pozitivne stvari, zar ne? PS Kada su tako pozitivne sto ih ne primjenjuju u US / EU?
“sistematsko unistavanje flore”
Ovo postaje sve komicnije. 🙂
Sto se zagadjenja okoline tice, nije Amerika jedina, Kina je bar triput veci zagadjivac.
Ali SAD napreduju u poslednjoj deceniji u ovom smislu.
Ah, zaboravih: ovde nije pozeljno govoriti o americkom napretku. 🙂
POTPISUJEM!!
Kojo viteže, Ameri jesu pobijedili u hladnom radu i popeli su se sami na vrh, gdje borave nekih 20-25 godina. Ne zaboravi da je jedinu put sa vrha -onaj prema dole.
Svaka čast za gđu Vedranu- ona piše, otvoreno kao i uvijek, o onome što većina zna, ali ne smije ni da pomisli (ko zna možda su napredovali u čitanju misli) … a kamoli da kaže ili napiše (znaju ko smo i šta smo, gje živimo i od čega, šta nam rade djeca, bračni drugovi itd da, iiiiiiiiii….).Kad su nekog USA funkcionera pitali kako to da ne imaju nikakvu opoziciju u tzv. savezničkim zemljama kažu da je rekao da kod takvih odu sa torbom novca (svakako US $ ih koštaju kao papir i boja kojom su printani). Ne znam da li tako rade sa novinarima, ali je većina svakako korumpirana. Dok Vedrana nastavi da ovako piše znamo da
VEDRANU NISU POSJETILI.
Živa bila Vedrana! . Da Bog da ti se razvedrilo !
Ljudi mogu prihvatiti realnost ili je ignorisati – to ne znaci da je nema. Ljudi mogu cekati da imperija propadne – moze im se desiti da pre toga umru, ili da pokusaju da zive u tom svetu najbolje sto mogu. Mnogi ce tvrditi da je nekada bilo bolje zanemarujuci istinu da su uspomene uglavnom romantizirane. Neki ce tvrditi da jednom mora biti bolje – sto je u najmanju ruku upitno. Kako bilo da bilo i nama koji ovde pisemo i Vedrani je sto puta bolje od onih ljudi koji zaista pate – toliko da nemaju kad ni da kukaju.
OVER & OUT…
Živa istina. Hrabro Vedrana. Hrabro Jasna. Znamo sto je Facebook
Ovo se zove relativizacija i đubretarski je jednako kao kad su s druge strane npr Srbi. Amere je lako mrziti i svi misle kako su strašno pametni kad uoče da nisu cvijeće. Svi koji ovo relativiziraju (“a što ONI rade po svijetu?!”) su maloumni isto kao oni koji opravdavaju lokalne zločince.
“Putin je Hitler, trenutno je to jedina istina. ”
Pa zavisi koje medije pratite, Vedrana. By the way, poredjenje i nije daleko od istine. Ili mozda mislite da je Zagreb dovoljno daleko od Moskve, te da ga Putler ne moze doseci?
Sto se Assangea tice, ko mu je kriv, oduvek se znalo kako prolaze ljudi koji ugroze nacionalnu bezbednost. Trebalo je da misli o tome pre svega.
Mozda je bolje da se bavio samo Svedjankama??
Obama je Hitler, i gori od Hitlera.
A zasto je to Obama Hitler, Vanja?
Jel hoces da budes ljubazna pa nas prosvetlis sa svojim zakljuccima?
Hvala.
Jel’ mogu ja? Jel’ mogu ja (ucitelju)?… Ne on nije Hitler – on je “Peace Nobel Prize recipient”! Pored svih zrtava u gore pobrojanim drzavama? Bilo bi smesno kada se ne bi radilo o ljudskim zivotima! Verovatno mislis da za ostvarivanje “visih US ciljeva” ljudski zivoti iz tamo nekih nedodjija i nisu vazni? Sta bi mislio da se taj niz smrti dogadja u tvojoj porodici? E, vidis, taj “nobelovac” je svojim odlukama uzrokovao mnogo boli i zla na ovom svijetu. A ti ga i dalje brani “kao brata rodjenog”. Tebi je na cast, nazalost!
Putin naredio vezbe sa nuklearnim arsenalom:
http://www.huffingtonpost.com/2014/09/03/russia-military-exercise_n_5762292.html?ncid=fcbklnkushpmg00000014
Ah, da, to samo ovi zapadni “pizdaci” lazu.
Da, naravno, dabome.
Vedrana tebi ponovo svaka cast, svaka tvoja rec u tekstu vredi. Izuzetno cenim tvoje razmislajnje ali ne mogu da shvatim sta ovde traze ovi zombiji kao Vitez koja i Milos . Ako vec ne vole tvoje pisanje ne treba ni da pisu svoje glupe komentare jer ako neko ima mozak svrake u glavi i ne moze videti ono sto ti vidis.
Milomire, kazes “mozak svrake u glavi”. Da li to znaci da mozak moze da bude i na drugim mestima, na primer u bubrezima, slepom crevu… ? Mozda se kod tebe mozak nalazi u pozadinskom delu (znas ono sto narod kaze “doslo mu iz d… u glavu”, mislim, mozda se kod tebe taj proces nije odigrao?)
Generalno, vidim da se ovde nekriticki klanjate Vedrani, a ne procitah ni jedan ozbiljan komentar na ovo sto je ona napisala. Teme za razmisljanje:
– da li je Putin zaista bezopasan, kako Vedrana tvrdi?
– da li su Ameri stvarno djavoli i sotone, kako pomenuta tvrdi?
– da li se o skidanju glava BILO KOG LJUDSKOG BICA moze govoriti sa takvom bezosecajnoscu, pa makar to bice bilo jedan “djavolji i sotonski” Amerikanac.
itd itd
Kad god kupimo 1l nafte, prećutno smo dozvolili svetskim silama da rade to što rade, poruka je jasna:”Potrebno mi je da sednem u auto i idem negde u zezanje i boli me uvo što ćete ubiti nekog tamo negde bombama” Nema potrebe za licemerjem, svi smo umešani žestoko, i svi podržavamo te iste Amerikance u ratovima širom sveta.
Poštovana dosta puta sam napisao ovo što Vi pišete.Cenim Vas zbo britkog pera i vaše jake ali istinite reči.Pročitao sam ovo i mogu Vam reći daje po meni upravo slika ovog sveta gde je nemoralno-moralno,a moralno-nemoralno.Kao običan čovek koji voli da čita sve redom odma sam svatio dase Ukrajini nepiše dobro i daće na kraju sradati pošteni Ukrajinski narod kao i Ruski koji živi u Ukrajini.Ako uzmemo pobunu na Majdanu gdeje traženo dase bolje živi štoje i normalno skidanjem jednog lopova i Tajkuna Janukovića mise čini i normalno.Ali dovođenjem drugog još i goreg od Janukovića je krajnje ludo.Ali sveje išlo demokratski i pošteno jer dolazak najvećeg demokrate jastreba Mekejna da podrži te demokratske revolucionare je bio neizbežan rat.Upravo ova ličnost iz Vaše priče UVAŽENA Vedrana je osoba koja je bacala te bombe i ubijala decu po Vjetnamu i kada je oboren u Vjetnamu bio je u logoru 6 godina.Sada je jastreb demokrata američke politike.A znamo dobro štaje Jastreb i kakva je to ptica.Možda bi Ukrajina imala više sreće daje jastreb nasradao u Vjetnamu tako da dotični sada nebi išao po svetu i širio tu demokratiju satanista i mešetara sa Voltstrita….
Putin je onakav kakav jeste i o tome u prvom redu treba da da ocjenu ruski narod, a ne neko sa strane. Ako gledamo u međunarodnim okvirima pomogao je oko krize u Siriji, spriječio je napad Alijanse na Asada. Sada se pokazalo da su tzv. pobunjenici mnogo gore rješenje od Asada iz raznoraznih razloga. Pomogao je oko smirivanja tenzija prema Iranu. Čečenija je unutrašnje Rusko pitanje. Krim je pripojen nakon referenduma. Sveto je pravo pravo naroda na samoopredjeljenje a Krim se tako izjasnio. Da i ne govorimo o činjenici proširenja NATO pakta mimo obećanog (Buš stariji – Gorbačov)
Ameri nisu đavoli i sotone, ali je politika njihove vlade gotovo na ivici da se može okarakterisati kao sotonska (pitanje je, opet za Amerikance da li je ta vlada američka i u kolikoj mjeri ?). Sve što rade je medijski 100% pokriveno. Sadam je imao sredstva masovnog uništenja, pa se ispostavilo da nije. Pa šta i da jeste. Mnoge zemlje imaju ta sredstva pa nisu (još) napadnute. Iran pravi atomsku bombu. Da i….. ?
Zašto je i ne bi mogao imati ? Zato što je muslimanska zemlja ? Kako Pakistan može? A Izrael ?
U Libiji i Iraku raspad sistema, pravi haos, građanski i ko zna kakav još rat. Sirija teški građanski rat.
Sadamova i Gadafijeva diktatura bile su prava poezija odnosu sa sadašnju nazovi demokratiju. Ima demokratije, ali je država propala, a građani pobijeni, ako nisu na vrijme pobjegli.
I na kraju ubistva novinara. Očajno i grozno kao i svako
drugo odvratno ubistvo bespomoćnog čovjeka. Kao ubistvo dronom, tomahavkom, raketom, puškom minobacačkom granatom itd. bez obzira na državljanstvo i nacionalnost organizatora i izvršioca i žrtve.
Vulgarno je od jednog državnika, kao što je
amero-udvorički Kameron dijeliti prostačke
epitete predsjedniku Rusije.
Očitim bezobrazluku i mjerenjem svijeta dvostrukim
standardima od strane Anglo-Amera, prevazišli su
i samog Nepomenika iz Vučje jazbine.
Dok čitavom svijetu pokušavaju tumačiti nekakva
“ljudska prava” i kauboj-demokratiju, dotle zemlje
bogate naftom izuzete su od bilo kakvih ljudskih prava. Čak to i ne pominju, u strahu da ne bi izgubili
privilegije nad naftnim izvorima!
Ah…
POLITIKA…POLITIKA-
TOLIKO JE DOBRA I PRAVA-
DA SVIH REDOM ZABOLI GLAVA;))
Koliko je dakle zdrava?
Nimalo…
Pa,zasto je onda UOPCE VAZNA?
ZATO STO COVJEK MORA ZNATI
STO SE ZBIVA…
jer…
AKO NESTO NE ZNAS,POLITIKA TO ZNA-
PRIJE TEBE…
A-SVI POLITICARI VEC SVE ZNAJU…
MEDJUSOBNO…
LJUDI SAMO MOGU POSMATRATI;))
To je tako KROJENO…
I,AMEN…
I SVAKO PAMETAN ZNA DA JE DOVOLJNO,
NE REAGIRATI ILI UOPCE PODRZAVATI STAVOVE KOJI NISU DOBRI…
KAKO?
MIRNIM PUTEM…
KAKAV JE TO MIRNI PUT?
TREBA RECI FAK OF POLITICI,BILO KOJE VRSTE…
TO JE CIJELA MUDROST…
I USTVARI-
VRLO JE JEDNOSTAVNO…
A,CINI MI SE-
DA MNOGI NE ZNAJU RECI-
FAK OF…;))
JER…
I NE ZNAJU CEMU TREBA RECI-
FAK OF;))
FAKOF je rijec koja se CESTO KORISTI za KRIVE STVARI…
Ali,moze biti vrlo INTELEKTUALNA…;))
I upravo NAJBOLJI ODABIR:))
Sve mi se cini da je KULTURA postala NAOPAKA-
nitko ‘ne psuje’ jer je KULTURAN-PRISTOJAN…
a,podrzava STAVOVE kojima teba reci FAKOF?
To je isto,kao da psuje i JEBE MATER SVIMA OSTALIMA…
a,i gore od toga…
Amerikanci su najveca govna koja su hodala planetom zemljom !!!
Ha, ha, haah…Vise puta sam, citajuci Vedranine tekstove bio ljut na nju i medije. Cudio sam se, kako uopste mediji mogu takve gluposti da objave. Ali, evo, sada ovaj njen tekst me je naprosto odusevio i dobrano nasmejao.
Draga Vedrana, dragi (skoro) svi,
nikad ne komentiram, ali moram danas reći: bravo, Vedrana! A nekima, koji ovdje spomenuše nekakvu “pozitivnu” ulogu postavio bih pitanje – a koja je to pozitivna uloga? Vijetnam je postao ispostava Sovjetskog izvezenog državnog komunizma…pa kaj onda? Ovi glavosjeci su očito nekakvi poluljudi, orci, kaj ja znam…ali tko ih je stvorio? Nismo li u kinima osamdesetih oduševljeno k’o telad gledali kako Rambo ubija zle Ruse po Afganistanu uz pomoć urođenika? CIA je stvorila talibane. CIA i MI5 su rasturili staru Jugu, ovu zadnju, Siriju, Irak, Libiju i da ne nabrajam dalje, isto k’o što su za interes korporacija kojima su Reagan i Thatcher dali slobodne ruke da vršljaju po ovom napaćenom planetu kako hoće. Kakva je to demokracija koju su nam svima skupo prodali? Ista je u Americi, Engleskoj, državama bivše Juge – Kurta i Murta naizmjence se smjenjuju na vlasti, a izbora nema – nikad ga nije ni bilo! Po čemu su G.W. Bush, Obama, Cameron, Merkel bolji od Gadafija i Assada? Ili JBT-a? Strašnih, zlih diktatora…? Pitaj, Miloše, Nigerijce, kako su sretni jer im tamo američke ili engleske naftne kompanije buše zemlju zbog nafte, njima ostave za žvake i pljugu štoionako pobere lokalna politička elita, a djeca im beru po crnim plažama školjke iz mazuta; Argentini je predobro išlo pa su je na Newyorškom sudu po kratkom postupku gurnuli u bankrot, po Istočnoj Europi skupljaju kolonijalne vazale koji će im se zavlačiti u guzicu za koji dolar, a ovi će im skupo uvaljivati svoju zatrovanu vodu, Coca-Colu, nepotrebne lijekove i cjepiva i GMO kukuruz. Cijelom su svijetu nametnuli svojkorporativni ekonomski model koji upropaštava cijeli planet. Amerikanci žive k’o stoka; Englezi žive k’o stoka. Kinezi žive k’o stoka. Svi živimo k’o stoka. Revolucija nam treba, ali revolucije ovaj puta neće biti. Majka zemlja je sada uzela riječ i njezina je zadnja. Joh Lennon je rekao da ovim svijetom upravljaju luđaci i bio je potpuno u pravu.
Gomila Amera misli da je “Ukraine” verovatno nekakav “hurricane” i nema pojma i neće imati pojma šta njegova vlada radi sve dok Asanž ne smiri seksualne apetite.
Kad smo kod uragana, film od sinoć govori o ledenom uraganu, koji je obrisao zapadnu civilizaciju i doneo čist vazduh. Zatim se američki zvaničnik zahvalio zemljama trećeg sveta čiji izbeglički kampovi su spasili preživele Amere i podsetio da se Ameri ne mogu igrati tako sa prirodom. A sa ljudima?
Bilo je lepo bar na momenat misliti da će se nešto promeniti. Ali nam za to treba ledeno doba. Putin nije uragan , opustošiće istok i stati pred zidinama zapadne civilizacije.
Moj odgovor Milosu:
Vidim iz tvojih komentara da ti imas svracji mozak .
Ako covek sam ne moze da izvuce zakljucak i shvati ko TERORISE slabije od sebe ,unistavajuci im domove porodice drzave ,zagadjuje zamlju osiromasenim uranijumom onda taj ima malo manji mozak i od svrake.Monstrumi iz Amerike su od postojanja te djavolje zemlje izazvali 220 ratova,cela planeta trpi zbog njih.
Vas komentar je samo dopuna ovod divnog Vedraninog teksta.
“zagadjuje zamlju osiromasenim uranijumom”
-Sto puta ponovljena laz na kraju bude prohvacena kao istina.
Gebels
Moj dobri Miloše vi ste sve pobrkali. Tipičan primjer zapadnjačkog (a ima ih i ex Yu) ispranog mozga. Imaju slobodne izbore, ali su zato sve ostalo izgubili ličnu i imovinsku sigurnost, posao, hranu, vodu, struju, obrazovanje, jednog ili više članova porodice, kuću; ali to se sve ne može porediti kad na biračkom mjestu zaokružiš koga hoćeš… Te sreće i beskrajne radosti. A ako većina zaokruži neameričkog pulena (primjer Egipat i Morsi) onda se lijepo organizuje vojni puč i dovede lojalni predsjednik. Bravo Miloše vi ste posložili svačije prioritete ! Što bi rekli na Sinjskoj alki: “Miloš u ništa” . I tako više puta. Što rekao drug Tito kad su ga upozorili na probleme iseljavanja Srba sa Kosova pod pritiskom: Važno je da su razvijeni samoupravni odnosi.
Gospođa Vedrana je kriva što ima oči, uši i mozak, koji nije ispran i programiran!
Narod kaže: ko mnogo zna – mnogo i pati.
Psiholozi su došli do zaključka da su natprosečno inteligentni ljudi mnogo više nesrećni (manje srećni) od onih ispodprosečnih.
Komentari, osim Uraniusa su uglavnom navijački i površni.
Moram odati priznanje Vedrani na njenoj retrospektivi događaja na svetskoj pozornici iako se na slažem sa svim njenim zaključcima.
Reč Amerika, zamenio bih sa; Bela kuća, Stejt Dipartment i Pentagon.
Milioni Amera su jad i beda, kao što smo i mi Balkanci.
I oni su prve žrtve svoje vlasti i kapitala (finansijko-ekonomsko-vojne oligarhije).
Putin je, navodno, Hitler, a koga je to on porobio i poubijao?
Naravno, Bela kuća bi više volela da je na vlasti poslušni Jeljcin, koji nije mario za Rusiju i koji je omogućio da je skorojevići i ekspres biznismeni opljačkaju.
Takva slaba i nemoćna Rusija nije bila prepreka ostvarivanju američkih interesa i dominaciji Amerike u svetu. Putinova Rusija jeste.
Istina,ruska podrška pobunjenicima u istočnoj Ukrajini nije korektna, ali, nije li Zapad PRVI pomogao Banderine naslednike, neofašiste i nacionaliste na Majdanu?
Kako to da je Januković bio O.K. dok je pregovarao sa EU – u Ukrajini med i mleko – međutim, čim se okrenuo Rusima počinje MEGDAN NA MAJDANU, organizovan i potpomognut sa Zapada.
Putinove pristalice u istočnoj Ukrajini neće fašistički režim koji ne priznaj ruski jezik, pravoslavnu crkvu i dižu oružani ustanak, slična situacija kao u KRAJINI u RH.
Naravno, to je pogrešno, jer nasilje samo proizvodi nasilje – pre ili kasnije, a to je istorija pokazala.
Objektivnost – no way.
NATO je došao u dvorište Rusije i kada je jedan ruski zvaničnik pitao američkog; zašto su primakli svoje baze ruskim granicama, ovaj je, navodno, odgovorio; zašto ste vi primakli granice našim bazama.
Luckasta DEMAGOGIJA je zakon spoljne politike Zapada, a posebno Stejt Dipartmenta i onih ih “gordog” Albiona.
Gospođa Vedrana jednostavno navodi nepobitne činjenice o izvozu “demokratije” u Irak, Libiju, Avganistan, Jugoslaviju, Panamu, Vijetnam, Grenadu…
Da pitam “visokoumne” komentatore: da li je sada situacija za narod bolja ili za vreme Husejina i Gadafija u Iraku i Libiji?
Naravno, bolje je za multinacionalne kompanije, posebno one koje koriste naftne resurse!
Koga je briga za narod i demokratiju?
Ranije je SSSR izvozio “revoluciju”.
Svetu je muka od zapadne “DEMOKRATIJE” i istočne “REVOLUCIJE”.
A,ja bi rekla…
Da su SVACIJI KOMENTARI-
osim VEDRANINIH…
SUVISNI;))
ali…
NAVIJACKI JE PODRZAVAM;))
GO-GO VEDRA;)))
Rusija je rusija samo naprijed Putine.
Amerika: Je samo na iizgled i medijski jaka, nevjerujte americkim i evropskim medijima koji simpatisu ameriku, Amerika mora da ratije svake tri godine da bi stvorila novac u drzavi, jer zivi od ratne industrije. sve je dokazano statistikama i uradjenim whorst keys za narednih nekoliko desetina godina. kad sam zadnji put bio u americi vidio sam koliko je Amerika propala, toliko su zaduzeni da im niko vise nemoze pomoci tako da su im ratovi zadnja nada, ali i spremniji su za ratove od svih ostalih jer se odavno mijesaju u tudje poslove i stvaraju kavgu da bi profitirali od Toga, dok posten narod kao rusi i kinezi se zabavljaju svojim poslom u svojioj drzavi, nato je Amerika, i cijeli nato je americki vojni sistem.
Nezaboravite da se Amerika zaduzuje dnevno jednu milijardu dolara a nekako se te pare moraju pokusati da vrate ratovima da bi se industrijska proizvodnja u americi pokrenula.
Osim toga…
CEMU ICI U DUBINU?-
VEDRANA DOBRO PLIVA-U DUBOKOM…I TO SE VIDI…;))
A,bas NE TREBA MNOGO DODAVATI TEXTU-kad je SVE RECENO….
MANJE je NEKAD VISE;))
A,i skodi-kad SE INTELIGENTNO BACAS U DUBINU-
MEDJU PLITKE KOMENTARE;))
POTVRDJENO od STRANE AMERICKIH PSIHOLOGA;))
pa…
Samo DA SE ZNA:
JA SAM U NAVIJACKOM DRESU,ovdje;)))
Navijam za VEDRANU I ZDRAV RAZUM ‘u IME SVIH’;))
Nisam ni DUBOKO,NI PLITKO…
samo ‘promatram JAVNO MISLJENJE SVIH NAS’…
i shvacam…
ZASTO SMO TU GDJE JESMO;))
ma cuj
sve je to
u redu ti
ya
nego smanji ta
slova
zaboli glava
od nji’
Смрт фашизму, слобода народу!
Kamen po kamen-palaca
Zrno po zrno-pogaca…
SLOVO PO SLOVO-SLOVA DO KROVA…
to ti je ‘VRISAK SA KROVO
Kamen po kamen-palaca
Zrno po zrno-pogaca…
SLOVO PO SLOVO-SLOVA DO KROVA…
tako se radi(gradi) ‘KRIK SA KROVOVA’…
Iako,nisam TIN UJEVIC;))
Inace…
Prigodna pjesma…
SVAKIDASNJA JADIKOVKA-TIN UJEVIC…
IAKO,NIJEEE NAVIJACKA STVAR…;))
Dakle…
Moja DUPLA SLOVA,VELIKA SLOVA-
ili bilo kakav oblik SLOVKANJA,I SLICNO,ne bi trebao biti ‘TRN U OKU’,BRATU KOJI ‘OD BRVNA SVOGA NE VIDI’…
SALA MALA;))
Ali,da…
SVATKO IMA PRAVO ‘NAVIJATI PO SVOM’;))
Jos sam i TEXT NAPISALA DUPLO?
A,grijesi se…;))
Nego…
Ima li tko kamen viska?
Kad ljudi bace kamen na gresku-jer svoju NEMAJU…
dobro dodje…
ZA PALACU;)))
To je o.k.,i svi zadovoljni…
KONSTRUKTIVNA KRITIKA-uvijek SAGRADI NESTO NOVO;))
Ako nista…
Barem SVATKO MOZE UBITI VRIJEME;))
jer nema NISTA DRUGO konstruktivno za raditi;))
Neko ima dar empatije a neko nema. Savest je drugacija. Nju svaki covek ima. Neko je sacuvao blizu glave a neko je potisnuo daleko i duboko. Medjutim ta utakmica je namestena i savest, makar u poslednjoj sekundi, izbija na povrsinu. Jadni ovi drugi u tom trenutku.
@ Ljuba, savršen re7ime. 🙂
@Ljuba 06.09.2014. Reply
Da, Ljubo. svaki ČOVEK ima savest, ali NISU SVI “ČOVECI”, odnosno LJUDI.
Mnogo je onih koji su samo ČOVEKOLIKI DVONOŠCI I NELJUDI.
Navodna suština “demokratije “su izbori.Kao ako ti se ne sviđa politika na vlasti ,a ti ne glasaj za njih na sledećim izborima i sve je tip top.Ovi novinari ili ko zna šta već su znači glasali za politiku da toliko mrze Amerikance u svetu da im odrubljuju glave.Amerikanci su postali najomraženija nacija na svetu(osim Albanije) koja je nepromenjena decenijama.
Хвала Вам госпођо Рудан на овако одличном тексту.Потпис и поздрав из Београда.
Posle hladnog rata,anglo cionisti su dobili otvorena vrata za sprovodjenje novog svetskog poretka.Svuda gde su ranije imali problema sa preuzimanjem potpune kontrole,jer je uvek kao opcija postojao i nuklearni sukob sa istokom,posle hladnog rata kreće njihova ekspanzija na svim frontovima.Zemlje članice vojno ekonomskih alijansi ubrzano se takodje odriču sopstvenog nacionalno teritorijalnog suvereniteta i integriteta,u korist nadnacionalnih institucija pod kontrolom anglo cionista.Bitka za novi svetski poredak se vodi istovremeno i u državama zapada,gde postoji takodje puno protivnika takvom hegemonističkom ustrojstvu sveta.Realno stanje sveta u kome se ovo odvija se zove stanje svetskog rata,koji se vodi kako oružjem tako i propagandom i koji traje zadnjih 15 godina.Pogrešno je vidjenje da 3 .svetski rat nije još počeo.Definicija svetskog rata je kada postoji oružani sukob gde učestvuju države sa dva ili više kontinenta.Fakat.Dovoljno je samo proveriti oružane sukobe zadnjih 15 godina u svetu i uvideti da strane u sukobu potiču sa više kontinenata.Rat za novi svetski poredak i za hegemoniju anglo cionista ne može se dobiti ukoliko se ne unište protivnici.Oružjem ili postepenim političko propagandnim preuzimanjem.Svako opiranje preuzimanju ima posledice.Poslednji slučaj je Ukraina.U isto vreme postaje sve očiglednije da problem Rusije i Kine mora biti rešen uskoro,jer ponestaje i resursa i vremena anglo cionistima za vodjenje ovakvog rata.Takodje,ekonomsko politička situacija u mnogim zemljama anglo cionističkog bloka postaje sve teža i traži se način kako izvršiti preuzimanje Rusije.Upotreba nuklearnog oružja nije isključena.Rat ne treba započeti ukoliko ne znaš da ćeš ga dobiti.Strana u sukobu,koja pre rata ne zna da li rat može da dobije obično gubi.Trenutno Putin i njegov tim analitičara verovatno više vodi računa o stanovnicima ve.likih metropola anglo cionističkog bloka,jer jedini javno skreće pažnju na eventualnu upotrebu i nuklearnog arsenala ukoliko se ekspanzija anglo cionista ne zaustavi.Svi oni ,koji se ovde javljaju i komentarišu iz toplih domova širom SAD i EU treba da imaju na umu da jesu de fakto gradjani država koje su započele 3.svetski rat i koji jesu u dometu termonuklearnih bombi i raketa.Njihovi životi ne znače ništa anglo cionistima ukoliko sukob sa Rusijom ne prestane da eskalira.
Bravo, odlican komentar!!!
sve je to istina ali sto vredi.pravde nije bilo od pocetka sveta a nece je biti ni do kraja.jedino sto vredi procitati ovakve tekstove jer coveku bude bar malo lakse kad cuje i vidi da jos ima normalnog sveta na ovoj zlosrecnoj kugli zemaljskoj.
Poštovana gospođa Rudan!
Hvala Vam što postojite. Hvala Vam na kuraži i dostojanstvu. Posle čitanja Vaših tekstova kažem sebi:
-Ima nade za sve ljude koji misle svojim glavama.
Neka vas Bog čuva svakojeg zla.
Mnogo pozdrava sa krajnjeg juga, iz Leskovca.
ENGLESKI “GARDIJAN” PIŠE:
http://www.politika.rs/rubrike/Tema-nedelje/Novi-svetski-poredak/Umesto-da-odrzava-mir-NATO-ga-ugrozava.sr.html
Štovana gđo Rudan, to što vi mrzite USA, Izrael i Zapadne Demokracije i obožavate Hamas, ISL, Putina, te što vas vole Miloševićevi trabanti, dokaz je da ste totalno pobenavili i da više nemate niti zrnce zdravog razuma u svojoj staračkoj glavi.
Hvala Vedrana i iz Makedonije, a glasam da Dinko Šimatović odmah dobije iseljenicku vizu za preko bare.
Draga “Razvedrana”
sigurno znate da su ludaci imali veliki kongres pre par godina i zakljucak je bio da se svi planovi zamrzavaju zbog toga sto su jos bili manjina!!!!
Izgleda da sa poslednjeg kongresa nema objavljene rezolucije ali kako stvari stoje oni su sada u vecini.
Naravno vama licno srdacan pozdrav iz srca Afrike, Uganda.
mogu samo reci dve reci:ZENSKA LEGENDO
Bravo!
Odavno ništa bolje, direktnije i zurovije nisam procitao.
Hvala Vam.
Znam samo jedno. Pravo znanje i saznanje se ne može steći na internetu, čitajući veb članke i gledajući video klipove, jedino detaljnim iščitavanjem stručne literature. Preporučljiv je i pronicljiv razgovor o pročitanom sa kompetentnim sagovornicima. Jer stvari nikad nisu crno-bele, uglavnom su sive. U pitanju je novi svetski poredak. Ko bude najmudriji, najsnažniji i najpametniji doživeće neku starost. Mi smo male zemlje, ne baš nastanjene sa pametnim ljudima. Ponašamo se i reagujemo još uvek stihijski i emotivno, pa tako i komentarišemo. Naši političari, ne baš mudri ljudi su naši predstavnici u svetu. Ono što oni pričaju shvata se i percepira kao mišljenje celog naroda. Ako se priklonimo EU i Americi, automatski se svrstavamo kao neprijatelji Rusije, Srednjeg i Bliskog istoka. Takodje, i obratno, ako smo naklonjeniji Blisko-Istočnoj varijanti i Rusima, automatski nas to svrstava u neprijatelje Euro-Atlanske integracije. Srpsko stajalište je specifično, priznajemo Ukrajinsku državu, a ne mešamo se u rusku politiku. I po pitanju Blisko-Istočnog problema smo drugačiji. Znam samo jedno i pamtim, da se Izrael pokazao kao jedan od retkih srpskih prijatelja. Dok smo Arapima slali pomoć tokom bivše Jugoslavije, oni su nama poslali džihadiste u Bosnu, na Kosovo i sada u Sandžak. Lično se Ariel Šaron zalagao za prekid bombardovanja Srbije i da su izraelski Kneset i vlada doneli rezoluciju koja poziva na momentalni prekid bombardovanja Srbije, dok su palestinski političari zdušno pozdravljali bombardovanje Srbije i uništavanje srpskog naroda. Ali Arapi ne podržavaju ni svoje pripadnike sopstvenog naroda. Eto, konkretno šta je Iran pomogao Palestini? Ništa. Ajatolah Hamnei kaže da su snabdeli Hamas tehnologijom, a vidi se kakvu štetu ta tehnologija nanosi Izraelu. Više Izraelaca pogine na pešačkom prelazu ( a ne gine ih isto puno) nego što ih mogu ubiti sve muslimanske zemlje sveta zajedno, koje se pozivaju da naoružavaju Palestince. Takva je isto situacija i u Ukrajini. Hoće li Ukrajina ostati u granicama skrojenim daleke 1954. godine , u kabinetu Ukrajinca Nikite Hruščova, sve sa Krimom (otetim od Rusije) unutar ukrajinske avlije? Teško. Ko će oterati ruskog vojnika s te strateški možda najvažnije tačke u Crnom moru? Da neće neki NATO dvojac, sličaj Solani i Klarku, podići avione i krstareće rakete, i poslati ih umesto ka Beogradu, ovog puta prema Moskvi? Neće, naravno, sve je ovih dana u crnomorskog basenu drugačije nego na Kosovu devedestih godina. Ovo je velika igra sa velikim igračima, igra koju je Rusija već dobila.Možda ja pripadam onoj ciničnoj i zluradoj populaciji, koje mi moje godine dozvoljavaju pa tako i razmišljam, ne žalim ni NATO fašiste, čijim predstavnicima odsecaju glave, ni mudžahedine i verske fanatike koje ti isti NATO fašisti trebe kao bubašvabe, što se više ubijaju civilizovan svet je slobodniji od svetskog ološa, čak bih rado donirala oružje da se još više umlate. To je dokaz da ipak neka kosmička ravnoteža postoji.
Zar vam ne pada na pamet, dok ne žalite ubijene ljude s obe strane, da su svi oni žrtve i pijuni (čak i ubice) u velikoj igri “što gore -to bolje” da bi se lakše prihvatila sopstvena nesloboda, te jedna vlada i jedna vojska i naravno prodavalo oružje svim učesnicima.
Nekad mi se čini da će kreirani haos na kraju oduvati i njegove kreatore… samo što će do tada poginuti mnogo pijuna.Ili što kaže jedna stara bosanska polovice:Žari, pali Udbinski dizdare dok i tvojoj kuli reda dođe.
nemoj se umoriti govoriti istinu! 🙂 oduševiš me uvijek iznova! :*