Život u svijetu u kome živimo normalnom je čovjeku nepodnošljiv. Ogavna, licemjerna interpretacija istine širi se Kuglom poput ebole. Njemačkom trenutno stupaju članovi pokreta \”Domoljubni Evropljani protiv islamizacije Zapada.\” Skraćeno PEGIDA. To je skupina ljudi koju podržava jedan od osam Nijemaca.
Krenulo je od Dresdena pa prema Kölnu. Nema nikakve dvojbe da će \”Domoljubni Evropljani\” odomoljubiti čitavu Evropu iako se na njih u domovini Hitlera puca iz moćnog oružja. Kad su marširali Dresdenom pogasila su se svjetla operne kuće Semperoper. Ni u Kölnu nisu bolje prošli. Slavna Katedrala ostala je u mraku.
Da nije tragikomično bilo bi komično. Njemačka otkriva svoje pravo lice. Ona je ksenofobična zemlja puna mržnje prema drugačijima. Treba li bacati drvlje i kamenje na Njemačku koja se ipak gašenjem svjetla bori protiv mržnje? Što reći o Francuskoj u kojoj se tijelo male Romkinje pokopalo na groblju tek kad je to postalo brejkingnjuz? Da priča o mrtvoj romskoj djevojčici nije postala \”hit\” njeno bi tjelešce bilo bačeno u smeće gdje već leži tko zna koliko mrtvih francuskih cigana.
Ne tako davno čitali smo kako Talijani sa autobusa skidaju \”cigane\”, ovi navodnici su zaista sprdačina ali aj da budem pristojna, pa su ih deportirali u nepoznato. O mržnji koju svaki \”civilizirani\” Evropljanin, o Amerima bolje ne govoriti, osjeća prema \”islamizaciji\” sve je poznato. \”Islamisti\” su teroristi. U Iraku zato jer nisu imali atomsku bombu ali su je mogli imati. U Iranu zato jer imaju atomsku bombu. U Pakistanu. U Libiji. U Tunisu. U Siriji. U Afganistanu…
Kako se islamizirala i ciganizirala Evropa nije posve jasno, ali jest kako se demokratiziraju islamske zemlje. Bespilotnim letjelicama, ubijanjem stotina tisuća djece, ubijanjem njihovih vođa, zgražanjem zapadnih medija nad sastavljanjem sa crnom zemljom jedne škole u Pakistanu. Svi bismo trebali znati koliko je tom prilikom poginulo djece, ja sam taj broj zaboravila. Nitko od zapadnih novinara ne spominje koliko desetaka tisuća škola su sa \”terorističkom\” zemljom sastavili američki i evropski \”domoljubi\” dok su islamske zemlje oslobađali od \”terorista\” s naglaskom na oslobađanju od nafte.
Evropski, američki, izraelski i ostali \”domoljubi\”, tko bi ih sve nabrojio, koji nam već desetljećima prodaju tezu kako će nam islamisti teroristi doći glave probudili su u Njemačkoj i Francuskoj čudovište koje iz glava Nijemaca i Francuza nikad i nije izašlo. Mržnja prema drugima i drugačijima ono je što svaka nacija u sebi čuva kao zjenicu oka svog. Moderni svijet odavno se podijelio na naciće koji se danas zovu \”domoljubi\” i židove koji se danas zovu \”islamisti\”.
Mogu li ja koja iz dna duše mrzim svaku mržnju i manipulaciju biti sretna jer su, dok su njemačkim ulicama marširale spodobe pune zla, bila ugašena svjetla na jednoj katedrali i jednoj operi? Zašto nas zajebavaju? Da Ameri, da Evropljani, da Izrael, da su svi oni u rat protiv islama krenuli gašenjem svjetla danas ne bi Njemačka ulazila u mrak.
Pitam se pitam, ako godinama diljem svijeta ubijaš tuđu djecu, starce, žene, rušiš im domove, moriš ih glađu i žeđu, uništavaš im sva ljudska prava, zašto se čudiš kad smrt dođe po tvoje dijete? \”Islamizacija Zapada\”, floskula i alibi za zločince kojima još nije dovoljno islamske i ciganske krvi, nije zakucala na vrata Zapada. Ili bar ne onako kako to mi \”zapadnjaci\” zaslužujemo.
Možda još imamo vremena, možda još nije kasno? Evropa bi morala upaliti sva svjetla i pogledati se u ogledalo. U njemu će vidjeti Hitlera kako se zadovoljno smiješi: \”Domoljubi moji, a gdje bi meni bio kraj da sam imao televiziju, internet, bespilotne letjelice, ebolu…\”
Gdje bi mu bio kraj? Kome to Nijemci, kome to Zapad prodaju foru da je Hitler mrtav?
foto: Matthew Black
Da li se u Hrvatskoj desava readmisija cigana?
Niko kao gospodja Rudan ne oslikava pravu sliku sveta u kojem zivimo. Sve sto nas snadje sigurno smo zasluzili a to sto smo slucajno rodjeni bele boje koze sigurno nije nasa zasluga.
Slažem se s vama gospođo Rudan! Njemci su zaista ksenofobi i nažalost još uvijek nacisti, svaka čast iznimkama. Dok sam bila klinka i živjela tamo su mi bake i dideki od najfrendice postavljali pitanja tipa: Da li kod vas u Hrvatskoj rastu trešnje? Je li imate vi tamo struju i toplu vodu? I slične gluparije…Od njihovog nacizma nisam na sreću osobno ništa osjetila jer prezime potječe iz Dojčlanda i nemam drugu boju kože pa su me pustili na miru, no radila sam sa strancima i svaki mi je urnebesne priče pričao. Neljubazan i hladan narod koji misli da je prvak svijeta, ne samo u jebenim trešnjama i struji nego naravno u svemu ostalom.
Odlican komentar,hvala na potvrdi onoga o cemu sam razmisljao i zakljucivao.
Nazalost L, sigurno si bila jako mala da im kazes da mi struju i imamo i nemamo, kako kad i kako gde ali smo je izmislili 🙂
JPM, to je bilo devedesetih, imala sam oko 12 godina i odgovarala tipa – trešnje? Pa vi nemate pojma što su to prave slatke trešnje – nema ljepših na svijetu… znala sam oduvijek odgovarat, nema veze koliko mlada bila, no nažalost nemrem promjenit njihov način razmišljanja, posebno jer neki misle da u RH još traje rat… pitaju – pa jel se situacija tamo smirila itd.. ma nebuloze.. sve kak su napredni.. pohađala sam tamo i škole i faks, te sama radila nekoliko godina kao profa – nevjerovatno koliko se malo uči i koliko su u biti nepismeni kad maturiraju – svaka čast iznimkama, naravno postoje super talentirana djeca ali uspoređujući sa hrvatskim školama i fakultetima je ono pičkim dim da izvinite!
Draga Vedrana,ponovo ti je svaka na mestu, divim ti se, ja sam nalisao jedan mali kometar na fb, tema je bila Deca sveta i ko ih ubija . Posle 5 minuta obrisan je.
Pozdrav za Vedranu !
Pozdravljam Vas hrabra gospodjo! Da Vas Bog poživi još dugo!
Nemci su godinama rado prihvatali muslimane kako bi ih radikalizirali i vraćali tamo odakle su ih pokupili kako bi ih posle koristili za svoje ciljeve. Međutim, malo su se preigrali pa se stvar je otela kontroli, pa sada im ne valja. A muslimani, rado idu na Zapad ali bi da tamo menjaju stvari prema svojim shvatanjima umesto da se prilagođuju. Epa JBG, neka je i jednima I drugima…..
Čestitke za esej, gospođo Rudan!
Vaše razmišljanje predstavlja stav jedne slobodoumne intelektualke!
Vi ste dali “dijagnozu” stanja kolektivne svesti jednog naroda prema drugim nacijama i rasama.
Nadam se da će komentatori reći neku reč o uzrocima takvog stanja.
Svaka ekonomska kriza podstiče ksenofobiju i kao plima izbacuje na površinu pno crno sa dna ljudske duše.
Borba za opstanak podstiče sebičnost i netoleranciju.
Nego, imam ja jedno pitanje.
Da li mi iz zemalja “krvi i idiota” imamo pravo da pominjemo Hitlera i druge monstrume, kada se zna da smo na ovim prostorima prevazišli njegove krvničke metode.
Ne bih sada pominjao đrtve i dželate, jer to uopšte nije bitno i nije tema.
Hoću samo da ukažem na stanje duha na ex-yu prostorima skoro 20 godina posle međusobnih ratova.
Dve decenije posle 2.sv. rata nijko u ex-yu nije na stadionima skandirao Nemcima nacisti, fašisti, smrt fašizmu…
Međutim, danas na ovim prostorima posle 20 godina na stadionima se ori: Jasenovac i gradiška stara”, “za dom spremni”, “ustaše”, “četnici”, “ubij Šiptara”… “ubij Srbina” i drugi skaradni “civilizovani” slogani.
Naprosto sam sebi postavljam pitanja da li mi imamo moralno pravo da kritikujemo druge?
Shodno tome, smatram da Nemačka vlast takođe nema pravo da nama drži moralne lekcije, posebno Srbima!
Oni su među prvima priznali samoproklamovanu državu Kosovo, ali istovremano posle 2. sv. rata nisu hteli da priznaju samoproglašenu državu na istoku svoje teritorije – DDR.
Ista je pesma i sa RH! Podržavala je secesiju KiM i među prvima je priznala, ali nije dozvolila secesiju Srpske Krajine (da ne bi bilo dvojbe – ja sam od početka sukoba bio PROTIV toga i zbog toga sam doživeo progon iz Srbije).
Međutim, ovde je reč o PRINCIPIMA.
Na političkoj sceni sveta vlada pragmatizam – sve što je korisno za nas istovremeno je i moralno.
Na kraju, gospođo Rudan, šta je sa ksenofobijom u tvojoj i mojoj bivšoj domovini?
Čemu ići tako daleko preko Alpa?
Voleo bih da mi objasnite zašto Šiptari imaju pravo da se otcepe, a Srbi nemaju čak pravo ni na autonomiju u civilizovanoj europskoj RH?
I ne samo to, nemaju pravo ni da uđu na svoju očevinu koju su uzurpirale izbegli Hrvati iz BiH?
Gospo Rudan, hajde da prvo očistimo svoje dvorište!
Najlakse je osuđivati i osuditi a kad budes osuđivan opet osuđujes druge….svaka cast na komentaru
🙂 🙂 🙂 🙂 (Y) No comment… 🙂
Miki Maus lijepo si opoisao sve i slažem se ali gosp. Vedran dotiče razne teme i mislim da obradjuje i naše nedaće na bivšim prostorima Yu ako ne obradit će ona i to samo u našm glavama moramo mnoge protivriječnosti izbaciti uprotivnom nema napredka.Budi mi pozdravljen.
@ivan-ivo 07.01.2015. Reply
Hvala!
…PROMENE U NAŠIM GLAVAMA!!!
Da tu si uveliko u pravu!
Mislim da si pogpdio ” u sridu”.
Svi bi mi da menjamo svet, ali niko/nitko od nas da krene OD SEBE!
Draga Vedrana,
Srećna Nova godina i svi praznici. Želim Vam da makar na trenutak zaboravite gde živite (živimo), opustite se i uživate u životu… kakav god da je. Ipak je to što smo se rodili, u odnosu na one koji tu priliku nisu nikada dobili, svojevrsna privilegija. Budući da znam koja Vas tematika posebno privlaći, preporučujem Vam članak koji je izašao u novogodišnjem broju (beogradskog) časopisa “Vreme”: “Vladimir Putin i zavera mediokriteta”, autora Stanka Cerovića. Tu je na jednom mestu napravljena jedna od najboljih analiza svega i svačega vezanog za Evropu, SAD, Rusiju… Osim što je jasan, ovaj članak je napisan lepim jezikom, što bi moglo da posluži kao svojevrsna škola ne samo našim političarima, već i ljudima koji žive od pisane reči.
Puno pozdrava, Vaš verni (čak i kada me “ugušite” Vašim pesimizmom) čitalac
Dimitrije
Marširanje je, koliko vidim, konstanta. I ljubav prema marširanju. Evropljani marširaju. Marširaju za i protiv, u podršku i u protest. Za gej prava, protiv islamizacije, za radnička prava…
Marširanje se u Evropi poštuje. To je osnovno ljudsko pravo, način iskazivanja ličnosti. Najbolje je da se iskazuje u gomili. Marširajmo, braćo i sestre, drugovi i drugarice, demokrati i oni drugi…za demokratiju, protiv korupcije, za smenu, za podršku, za promenu, za protiv….nije ni bitno. Ko maršira zlo ne misli, je li tako, Evropo?
SFSN!
Milorade budi pozdravljen S.F.-S.N
Draga Vedrana,
ja posmatram sukob kultura kao sukob narušene teritorijalnosti.Zamislite da u Vašu kuću dođem ja, na moje insistiranje i praktikujem moja pravila bez obzira što se neuklapaju u domaćinova.Npr: moje higijenske navike ne prate vaša shvatanja o ličnoj i opštoj higijeni, verski običaji moji, su takvi da ih i vi osećate kao teror /glasna molitva namenjena ne samo meni već i vama u kući i na kraju celom gradu/, Način ,,kulturnog,, ophođenja je tipičan manifest kontrakulture /iako je to tradicionalna moja kulturna norma/. Da li b iste me zamolili da se prilagodim ako želim ostati sa vama dalje u istoj kući, ili bi ste vi, zbog poželjne manifestacije tolerancije,,prihvatili moj način kulturnog života. Svakog gosta tri dana dosta…u pravu ste što ste ukazali na to ,,odkuda Nemcima i Francuzima neželjeni gosti,, ko im je pomogao da spakuju kofere i krenu k njima masovno i dobrovoljno. Ipak mislim da je bezbolnije za svakog imigranta da ne pokušava domaćina da prevaspita, nego da se sam prikloni i usvoji pravila ponašanja domaćina. Mržnja je manifestacija stvarnog osećanja /ekstremno negativnog/ prema različitim ljudima od nas. To što postoji je činjenica, i ne može se neutralisati insistiranjem na nošenju ,,burki,, odžinim molitvama uz pomoć razglasa u sred grada u kom ni domaćin ne koristi pojačala da bi dominirao u ispovedanju svoje vere. Došli gosti i rugaju se domaćinu, komentarišu način odevanja, šminkanja, ponašanja,pogrdnim imenima nazivaju žene i decu koji praktikuju evropski stil života. I šta mogu da očekuju dragi gosti koji koriste zakonsku zabranu da im se u lice ne sruči gazdin bes? Domaćin pokušava da ozakoni svoj način života. Domaćin je primoran da suspenduje,,burku,džamije,,domaćin mora svoju toleranciju da omeđi, jer frustracija nefašisoidnih domaćina rađa mržnju i fašizam. Na ulicama demonstrira pokoljenje koje je rođeno nakon drugog svetskog rata, i sada daje za pravo Hitleru jer fizički osećaju pritisak netolerantnih gostiju koji bi da ih islimanizuju i vrate u srednji vek. Regresiju /vraćanje unazad/ doživljavaju jer ne mogu dalje sa netolerantnim gostima. Ako ikad uđem u džamiju izuću se, ako uđem u njihovu kuću ponašaću se kako njihova pravila nalažu, ako oni uđu u moju imaju da me poštuju ili uopšte ne moraju da mi dolaze. Više ćemo se poštovati ako poštujemo kućni red kuće u kojoj smo. Uostalom i kad uđem u hotel u svakoj sobi ispisan je kućni red, ako ga se nepridržavam mogu da me isteraju ili da odem pre no što raspakujem kofere.
Lepo…i….tacno!!
a draga svetlana, zamisli da ja dođem u tvoju kuću i odnesem sve što vrijedi i onda ti prodajem tvoje blago po visokoj cijeni!
koje gluposti pricas, gdje ti zivis??
Slažem se sa tobom Svetlana …upravo slušam o 12 ubijenih u Parizu u redakciji satiričkog lista ,samo zato što im se njihove satire ne sviđaju i što je bačena “fetva”…Francuska je već odavno mjera za demokraciju i ljudske slobode….Neki proračuni govore da bi za 30 godina što reprodukcijom što useljavanjem moglo biti više muslimana nego ostalih…Francuska je primila mnoge dala im šansu za rad ,školovanje ,napredak , dostojan život i to treba poštovati a ne provoditi svoje divlje nepisane zakone…..
Draga Svetlana,
Potpuno si u pravu, ali mislim da se pravila koja si napisala trebaju primenjivati svuda u svetu, Zasto zapadna demokratija ima pravo da prica i trazi promenu pravila u zemljama koje ta pravila ne podrzavaju, Irak, Avganistan, Libija, Sirija, donekle i prostor ex-YU. Ako neko smatra da zene treba samo da rade sa decom, nose burke, mole se u dzamiji, to je njihovo pravo. Ako zele nesto da menjaju, neka sami menjaju a ne da neko namece njima u njihovim zemljama. Interesantno da zapadna kultura ima pravo na to a druge ne. Ovde je ocigledno da je u pitanju cisti interes, koji rusi sve pod sobom, dovodi druge u poziciju finansijskog roba, gde gle cuda, ako se ponasa po novim pravilima biva sretan i siromasan.
Na zalost takvo ponasanje po pravilu treceg Njutnovog zakona, svaka slia akcije stvara silu reakcije, pocinje da djeluje i u drustvenim okruzenjima pa se desava sve ovo sto se sada desava u svijetu.
Clanak je u svakom slucaju vrlo interesantan i otvara mnoga pitanja.
Postovana gdjo Rudan,
Da, redovno citam vase zanimljive tekstove.
Ali ovaj puta MORAM da komentarisem. Jasno je da novinarski tekst nije naucna ( znanstvena) studija i da mu je cilj pre da provocira diskusiju nego da izanalizira stvarno stanje.
Zivim u Evropi vec 30 godina. Evropa nije ksenofobicna, a ponajmanje Nemacka i Francuska. U njima zivi toliki procenat stranaca da je logicna posledica osecaj ugozenosti u uslovima krize. Ali tamo DRZAVA ne podrzava takvo ponasanje. Mislim da je dobro da vi iz ex YU prostora pisete o tome ali pomenite , molim vas, jos mnogo gore oblike INSTiTUCIONALIZOVANE ksenofobije u exYU drzavama, a pre svega Hrvatskoj.
Pozdrav,
i mozda sledeci tekst moze da bude na tu temu
Gospođo Nada Edwards,
Sa cijelim vašim tekstom slažem se. I dobro ste to zamijetili da države u Evropi ne podržavaju netoleranciju. Samo me jedno zanima: Na koji način je institucionalizirana ksenofobija u Hrvatskoj? Znam da ima jako puno netolerancije prema drugačijima, znam isto tako da još nismo zrelo demokratsko društvo, znam da smo vrlo podijeljeno društvo, gotovo bipolarno i da će još mnogo godina proći dok demokratski ne “odrastemo”. Ali me zbilja zanima kako smo zakonski dozvolili ksenofobiju. Molim argument, zaista sam znatiželjan.
Hvala i lijep pozdrav
gospođo edwards nemojte srat da zapad nije ksenofobičan! da nije ne bi bilo ovih sranja kojih ima a nije mi ni jasno kako se to zapad islamizira da se protestira po ulicama? je li nošenje feredže opasnost i prijetnja islamizaije? glupost pišu svi koji napadaju islam kao žena nema pravo ovo nema pravo ono, ma recite mi kakvo pravo ima žena kod katolika i drugih vjera? Ni u jednoj vjeri žena nema nikakva prava i zato nemojte srat! islamski fanatizam ne razlikuju se od katolicizma odnosno kršćanstva i to je strah zapada, boje se sopstvenih strahova koje pripisuju islamizmu! u toj jebenoj slobodarskoj europi žena je u svakom ama baš svakom zanimanju manje plaćena od muškarca, ima manja prava od muškarca biva seksualno izrabljivana ali samo na fin način. svaka vjera je sranje, sjetite se samo komunizma kako su komunistički fanatici prešli na katolicizam, pravoslavlje, islam i postali uzorni vjernici, samo okrenuli ploču i promijenili plašt!
The Muslims are not happy!
They’re not happy in Gaza .
They’re not happy in Egypt .
They’re not happy in Libya .
They’re not happy in Morocco .
They’re not happy in Iran .
They’re not happy in Iraq .
They’re not happy in Yemen .
They’re not happy in Afghanistan .
They’re not happy in Pakistan .
They’re not happy in Syria .
They’re not happy in Lebanon .
So, where are they happy?
They’re happy in Canada .
They’re happy in Australia .
They’re happy in England .
They’re happy in France .
They’re happy in Italy .
They’re happy in Germany .
They’re happy in Sweden .
They’re happy in the USA .
They’re happy in Norway .
They’re happy in every country that is not a Muslim country.
And who do they blame?
Not Islam.
Not their leadership.
Not themselves.
THEY BLAME THE COUNTRIES IN WHICH THEY ARE HAPPY!
And they WANT TO CHANGE THEM to be like the country they
came from! ! . . . WHERE THEY WERE UNHAPPY!
sto se tice nijemaca i protesta, imaju ljudi i pravo. pitao bih te ja da ti armija muslimana okupira zagreb, zivi na grbaci socijalne pomoci, tj. tvojoj grbaci, ne zeli da se integrise i namece svoj nacin zivota hrvatima. e bas bih onda volio da procitam tvoj “objektivni” tekst o islamizaciji evorpe. ako se ovako nastavi zaista ce islam preuzeti evropu. a takodje bih volio da te vidim da zivis u saudijskoj arabiji ili iranu, da vidim kako bi onda izrazavala svoje “slobode” kroz medije. tvoj tekst blage veze nema sa zivotom. pa otidji u sarajevo, ima vise zamotanih nego u teheranu, a uporedi to sa sarajevom iz 91-ve?! o cemu mi pricamo ovdje.
Ne slazem se sa napadanjem zapada, kada se digne protiv islama. Pa, tako ni sa ovim tekstom.
Imate dobre tekstove, ali velika mana vam je sto ste okoreli rusofil!
Znaci Nemci ne smeju da izbace muslimane i da se protive njihovom terorizmu, ali mi smo mogli da progenmo ovde milione srba, hrvata, muslimana, to je besmisleno.
Manje straha od smrti ili manje religije = manje mržnje.
Gospodo Edwards,
potpuno ste u pravu:i ja zivim na Zapadu i ne vidim da je Zapad ksenofobican,nego masa stranaca ne prihvaca nista od normi i vrijednosti zemlje u koju su dossli, nego pokusavaju zemlji—domacinu nametati svoje norme i vrijednosti. Gospoda Rudan nema pravo!
Brutalno ali istinito.
Svaka čast Vedrani,skoro u svim temama se slažem sa njom ali ovdje nema pravo.Ne može se današnju Njemačku uspoređivati sa nekadašnjom,Hitlerovskom, jer se ne samo njemačka nego cijeli svijet se zgraža što se danas radi u ime islama pa sam i ja protiv islamizma u Europi jer dobro znamo što je Islam napravio od Balkana.Zašto se Europa protivi ulaska Turske u EU?pa ljudi moji,radi useljavanja.Njemačka ima danas oko 10 miliona Turaka i to 50% se još nije integriralo,nije civilizirano a to Europa neće jr se još nose dimije i feredže.Pročitao sam ovdje puno komentara na ekaviciprotiv demonstranata a zaboravili su Miloševićeve i Šešeljeve metode koje i danas Šešelj demonstrira.
a jesi se posrala sama sebi u usta s ovim tekstom na današnji dan
@Moderatoru
Ako ovom (P)rostaku ne uskratite dalje
komentarisanje, shvatiću vas kao
neozbiljne.
Evropa je davno okupirana od amera
tu imaju svoje baze svoje vojnike ne znam dali nam trebaju
Vidi vidi ti finih li muslimana u Parizu. Ma ne nisu oni krivi, nisu.
Vedrana, cesto uzivam u tvojim rijecima, ali ovaj tekst je cisti promasaj.
Pozdrav iz Islamisticke Drzave Francuske
Kad se jedna kancelarka, bez vidljive bolesti i jasnog povoda, usudi javno konstatovati da je ideja multikulturalnog suživota u Njemačkoj propala, naprosto se ne možeš oduprijeti utisku da su „sretni dani“ odbrojani. I da je samo pitanje trenutka kada će se desiti nekakva noć razbijenih stakala, ili noć u kojoj će Katedrala ostati u mraku, ili neko slično njesra. Jer… kad Merkelica kaže da je gotovo, onda ima da bude gotovo, fršten?! Pored toga što je takvom izjavom stavila vlastiti prst na okidač, u tim godinama se usuđuje prodavati muda pod bubrege – predstavljajući današnju Njemačku kao produkt nekakve uzvišene „ideje o suživotu“. Ma hajd!
Vjerovatno kao vecina na ovom svijetu i ja sam za multikulturalizam ali dok postujemo jedni druge. Ja mislim da je nesto slicno vec vidjeno u nekadasnjoj, sada zaboravljenoj, Bosni. Tamo su zajedno slavljeni i pravoslavni, katolicki, jevrejski i muslimanski praznici. Isli su jedni kod drugih i uvijek imali razlog za novo okupljanje, razgovore i veselja. Tamo se desavalo i sto je bilo nemoguce na drugim mestima – muslimani su, po cijenu zivota, sakrivali Jevreje od nacista…. Kako to, odjednom, nestade – ni dan danas mi (i ne samo meni) nije jasno… Ali, to nije tema ovog mog komentara. To sam napisao u vezi sa danasnjim teroristickim napadom u Francuskoj. Ubijanje nenaoruzanih ljudi je “specijalitet” kuraznih islamskih fundamentalista. Nebrojeno puta ponovljeno do sada! Nazalost, ponovice se isto toliko puta u buducnosti. Volio bih da grijesm ali nemam nadu da ce to prestati i da ce razum prevladati. I sada, draga Vedrana, da li ti se (imalo) cini da je tvoj tekst samo slovo na papiru, malo promasena idealizacija necega sto ce sve manje i manje biti prisutno na ovom svijetu uglavnom zbog “jedne strane”. Da pojasnim: to su oni isti koji brutalnim, restriktivnim metodama nikom drugom ne daju za pravo u “svojim” drzavama a u onima koje su ih dobrodusno prihvatile za ravnopravne gradjane traze sva moguca i nemoguca prava. U Kanadi npr. uspjeli su da naivni Kanadjani ne pominju Bozic nego “Holidays”, da ne dozvole komsijama kicenje jelki ispred kuca zato sto to njima smeta, da tradicionalni praznik Halloween (kojem licno ne pridajem nikakav znacaj) u skolama zovu “black and orange day”, da u skolama uvedu posebne prostorije za njihove molitve, da gotovo otvoreno skupljaju sredstva za Hamas, da mnoge porodice zive u USA (zato sto je bolji standard) a djecu lijece u Kanadi (zato sto je free) koristeci “papire” djece rodjaka iz Kanade, da neograniceno uzimaju novac iz drzavne kase ziveci na socijalnoj pomoci i da istovremeno rade “na crno” primajuci samo gotovinu (uglavnom od svojih zemljaka) pri cemu ni cent ne daju u drzavnu kasu kroz poreze … Toliko je to daleko otislo da su cak u federalnoj policiji RCMP dozvolili upotrebu turbana umjesto tradicionalne kape/sesira. Da budem(o) malo satiricni – ocekujem uvodjenje sombrera, fesa, keceta i brojnih drugih pokrivala glave u sluzbenu upotrebu… I sada, prema onome za sta se zalazes u svom tekstu, ja cu biti kvalifikovan kao islamofob zato sto mi nije svejedno sta ce biti slijedeci zahtjev “jadnih i ugrozenih”.
eskim, retorika ti je bliska hitlerovom mein kampfu! vjerski fanatici i fundamentalisti su isti na sve strane bilo u islamu ili kršćanstvu. u Hrvatskoj se primjerice se proganjaju isto tako svi koji satirično prikazuju katolibanske svetinje, križ gospu i euharistiju! napadaju novinari slobodnih portala koji objektivno pišu a ne samo satirični. oberpopovi odmah prijete sodomom i gomorom i paklom. ma jadni američki kršćani koji su pobili domorodačku religiju po sjevernoj i južnoj americi u svetoj inkviziciji sad trkeljaju o ugrozi. sjetimo se ne tako davno kad su gorile lomače po europi, bartolomejeve noći, kada je ubijano i spaljivano sve što nije odgovaralo idiokraciji. čini se da nismo daleko odmakli od tog vremena a internet nam pomaže samo da se to i javno vidi. Europa gleda svoju sliku u islamu u kojem se događa ono što se u kršćanstvu događalo prije nekoliko stoljeća. ja se nadam da ćemo se izboriti za sekularnu Hrvatsku i smaknuti s vlasti idiokrate s Kaptola! Kaptol će sigurno održati misu zahvalnicu islamskim teroristima iz Pariza zbog obrane vjerskih vrijednota a i katolički vjernici će ih podržati zbog vrijeđanja vjerskih osjećaja!
Posto mi je retorika nacisticka ja bih (bas) volio da ti svoju isprobas privremenim zivotom u IS, Saudijskoj Arabiji ili Maleziji npr… Bas me zanima kakve bi onda komentare pisao.
U potpunosti se slazem sa tobom.Kad bi srpska manjina u Hrvatskoj trazila da se ”Djed Bozicnjak” preimenuje u ”Bozic Batu”,izgorio bi cijeli Balkan.Pa ima valjda Kanadjanin pravo da zove ”Bozic” kako on hoce u rodjenoj zemlji.Ima li neko u Evropi ili na svijetu ko ne zna sta je Ramadan???
Mozda kada biste se, kad vec pominjete ‘zaboravljenu Bosnu’, usidili da sebi priznate ‘kako to nestate’ i gdje se Europa ‘djenula’ u godinama dok je ‘nestalalo’, smanjio bi se, drasticno, Vas otpor prema zakljuccima ovog teksta. Pozdrav iz Sarajeva.
Zanimljivo, Eskim nedvojbeno zna da je “ubijanje nenaoruzanih ljudi specijalitet kuraznih islamskih fundamentalista”, ali mu istovremeno nije jasno kako to, odjednom, nestade multikulturalizam u Bosni. Majka mu stara, trebalo bi ga podsjetiti kako se to “desilo”?! Ma, šalim se, ko bi mogao zamjeriti jednom Eskimu to što mu nešto nije jasno.
@slavica iz SA 08.01.2015. Reply
Prestalo je ubistvom svata na Baščaršiji, ako nis znala, da te podsetim!
A po;elo je pre toga pucnjavom snajperima sa solitera na one koji su se okupili da protestuju protiv rata!
Trebao je rat da bi BiH postala džamahirija!
Pogledajte što njihovi istomišljenici rade po Iraku, Siriji, Libiji!
Šta li su tek ti mudžahedini radili Srbima, Hrvatima i pristojnim Muslimanima (Bošnjacima)?
Ko o čemu …
@ Miki Maus 08.01.2015.
Zašto ponekad napišeš vrlo dugačak tekst kada si u stanju da i sa tako malo riječi saopštiš svoju krivu sliku o jako puno stvari? Sve si okrenuo naopačke. Evo, redom:
“Prestalo je ubistvom svata na Baščaršiji, ako nis znala, da te podsetim!”
Ne! Prestalo je puno prije toga. Stari svat je ubijen na Baščaršiji 1. marta ’92, a prije toga, tokom ljeta i jeseni ’91., Srbi su se naoružali, formirali pet SAO – srpskih autonomnih oblasti, i na tako zaokruženoj teritoriji 9. januara ’92 proglasili RS. Sve u duhu „multikulturalizma … u nekadasnjoj, sada zaboravljenoj, Bosni“ [eskim]. Dakle, na današnji dan, koji se slavi kao – krsna slava Republike srpske – (Sveti arhiđakon Stefan). Multikulturalnosti niđe kraja 😉
“A pocelo je pre toga pucnjavom snajperima sa solitera na one koji su se okupili da protestuju protiv rata!”
.
Opet ti ne valja tajming. „… pucanje snajperima na one koji su se okupili da protestuju protiv rata …“ … nije bilo „pre toga“ (prije ubistva starog svata Nikole Gardovića) nego više od mjesec dana poslije toga (5 aprila ’92) i nije bilo „sa solitera“ nego sa desetog sprata hotela Holiday Inn koji su bili zaposjeli srpski specijalci. Istoga dana, ali PRIJE TOGA, na Vrbanja mostu su poginule dvije djevojke, Suada Dilberović i Olga Sučić, od hitaca srpskih mladića sa šubarama s Grbavice. Još da te podsjetim, 5 dana PRIJE TOGA Arkan je sa svojim trupama izvršio pokolj u Bijeljini (blizu 50 mrtvih nesrba, uglavnom Muslimana). Još jedan srpski doprinos „multikulturizmu“ [eskim].
“Trebao je rat da bi BiH postala džamahirija!”
Ne! Trebao je rat da bi Srbi zaokružili ‘svoje’ teriotorije (to znaju svi … osim tebe). No, eto, niti su oni u tome u potpunosti uspjeli, niti je BiH postala džamahirija. Da li je BiH postala džamahirija? Ja to ne vidim. Imaš dokaze? Možda jeste, u istoj mjeri u kojoj je to Francuska.
“Pogledajte što njihovi istomišljenici rade po Iraku, Siriji, Libiji!”
Čiji istomišljenici? Moji? Mojih sugrađana? Da li istomišljenici ovih što su od Bosne napravli džamahiriju … koje nema i koju niko ne vidi osim tebe?
“Šta li su tek ti mudžahedini radili Srbima, Hrvatima i pristojnim Muslimanima (Bošnjacima)?”
I ovdje si podlegao propagandi i vidiš samo iskrivljenu sliku. Jer tako želiš … tako se dobro osjećaš. Pročitaj ponekad neki objektivan izvor. Opet tajming! Na samom početku, nikakvih mudžahedina u Bosni nije bilo (došli su tek kasnjije, sa eskalacijom sukoba … a zlodjela koja su počinili datiraju tek s kraja rata). Istina, na samom početku ovdje jeste bilo puno dobrovoljaca … i plaćenika, ali na srpskoj strani (iz Rusije, Bugarske, Rumunije, Ukrajine, Grčke …)
Eto, to je bio osvrt na tvoj kratki komentar. No, pošto ti imaš potrebu da širiš laži, u koje si povjerovao, kad god ti se ukaže prilika, da bi ti srce bilo na mjestu u jednom kasnijem komentaru, na isti ovaj post, napisao si (doduše pod drugim imenom) još štošta nesuvislo, ali ja sada nemam ni vremena ni volje da te pokušavam ispraviti. Pokušavao sam i prije, ali bez rezultata. Vjerujem da je i ovo bilo uzalud. Ti ćeš i dalje vjerovati da rata u BiH ne bi ni bilo da Ćelo nije ubio starog svata … i da Muslimani nisu htjeli da naprave džamahiriju 🙂 Sveukupno, da su tvoji najmanje krivi što „ … odjednom, nestade multikulturalizam u Bosni.“ [Slavica iz SA].
Btw, nisi nam odavno pričao kako je olimpijska dvorana ZETRA dobila ime 😉
@mahotinemaho, molim ispravak netačnog navoda! 🙂 Bolan, nije Slavica iz SA tvrdila da „…odjednom, nestade multikulturalizam u Bosni (doduše, nije tvrdila ni suprotno), nego se samo referirala na Eskimov zaključak…
Kako sam po prirodi gadljiva, sa Mikijem odavno ne komuniciram, al’ on to još uvijek nije shvatio pa mi, mučenik, s vremena na vrijeme, (po)ostavi neko pitanje. Lijepo si mu nacrtao, mada, pravo da ti kažem, sumnjam da će se to kod njega „primiti“. Al’ to ionako nije važno.
Naravno da nije važno. Ja sam bio odustao … i ne znam što mi danas bi? 🙂
Oprosti! Nespretno sam citirao to kako je Slavica iz SA parafrazirala Eskimov zaključak pa je ispalo kao da je to tvoja tvrdnja.
Mislim da ste pretjerali i pojednostavili stvar,te da niste u poziciji da budete objektivni buduci da sami ne zivite u jednoj od tih zemalja.S jedne strane borite se protiv konzervativizma,sovinizma i licemjerja u vlastitoj zemlji,a sa druge optuzujete nekog za ksenofobiju bez da imate u vidu da se to drustvo uglavnom bori sa istim stvarima koje vama u vlastitoj zemlji dizu pritisak.Onaj ko u rodjenoj zemlji ne moze uci na fakultet sa feredzom na glavi u zemljama zapadne Evrope ima na to pravo!Onaj ko po vlastitom izboru ima petero djece i prima socijalnu pomoc koja mu omogucava dostojniji zivot od onoga u vlastitoj zemlji,po mome misljenju trebao bi postovati drzavu koja mu je ukazala gostoprimstvo.I ta drzava se nikako ne moze nazvati ksenofobicnom.Ljudi koji zbog kulturoloskih razlika ne zele ili ne mogu da se integrisu u to drustvo,ne mogu insistirati na tome da se to drustvo prilagodjava njima.Po cemu su to francuski cigani razlicitiji od nasih,pitam ja vas,kada je kod nas ciganin sinonim za jad i bijedu?Mi kao nismo ksenofobicni?Pa i vi imate neke predrasude,kao i svaki prosjecni balkanac koji mrzi pedera,muslimana,cetnika,ustasu,seljacinu,crnca i kineza! I Njemci i Francuzi,postavljaju granice u svojoj kuci i to je njihovo pravo!
nije važno da li živiš u jednoj od tih zemalja, nego da li imaš kontakt sa svojim sugrađanima ili ljudima iz tih zemalja! Ja na primjer poznajem puno ljudi s prostora bivše Juge koji žive u Njmačkoj po 30+ godina a neznaju njemački jezik! Čak i djeca koja se tamo rode lošiji su učenici i završavaju lošije škole. Zašto je to tako? Tko je kriv, Njemačka ili ti doseljenici? Zašto je integracija u Njemačkoj loša? Zašto su ti stranci marginalne skupine? Ja ne mislim da su stranci svi glupi i nesposobni pa žive na bijednoj socijali, kradu, i prave probleme! Oni jednostavno nemaju bolju ponudu od Njemačke države! O da da, trebaju biti zahvalni što im Njemačka daje mrvice kolača, dok njemačka politika izvlači debele novce iz njihovih matičnih zemalja u vidu prirodnih resursa! a i ostali zapadni saveznici. ma da zahvaljujemo se na milodaru što nam otvaraju trgovine da možemo trošiti kredite koje nam daju!
Naravno da postoje ljudi koji su zbog vlastitih prilika primorani raditi veliki broj sati da bi izdrzavali porodicu,pa im nakon cjelodnevnog rada nije do sebe samih a ponajmanje do ucenja.To su ljudi koji iz uslovno receno opravdanih razloga i nakon 30 godina ne znaju jezik.Rijec je o tome,da svoje pojmove o tome sta je normalno,moralno,socijalno prihvatljivo ili ne,ostavis kod kuce i u svojoj bogomolji,a da se na ulicama grada,tj u javnosti vladas onako kako se od tebe ocekuje u toj zemlji.U pojedinim islamskim zemljama hapse zene koje nisu pokrivene.
nisu nijemci nacisti,samo imaju averzije prema drugim narodima jer su vecinom nasi balkanci zaduzeni za kriminal gore,prljavi su,neznaju se ponasati vecinom i normalno je da se stvore predrasude.A i malo prosirite obzore i budite tamo pa cete vidjeti o cemu pricam.Da naglasim,imam prijatelja Marokanca koji je voditelj smjene u jednoj njemackoj psihijatriji,mlada osoba,ima placu veliku a ima tako i ostalih naroda koji imaju svoja poduzeca i zive nesmetano.Po tim nekim pitanjima ste vi u Hrvatskoj najgori i najveci nacisti.pozdrav
Mala, ako već nazivaš nas Hrvate najvećim nacistima, red bi bio da nam kažeš koje si ti gore list pa da malo pročešljamo vaš kukolj! pozdrav i tebi
Procesljajte vi ove koje trebate da procesljate,ove sto vam unistavaju drzavu.hahaha.Jaki ste na rijecima samo.zato se kaze Slovenci p****,Hrvati izdajice,a Srbi ubice.hvala Bogu da sam pobjegla sa Balkana
eto drago mi je da si se usrećila tamo gdje si otišla i da živiš u raju. Nama na Balkanu pakao je miliji od njemačkog raja(rajha)
još nešto mi naše pročešljavamo i svađamo se tučemo se i volime se, a vaši tamo u raju vas ne jebu ni jedan posto, pa dolazite na naše portale trošiti riječi, jer vas tamo nitko ne sluša 🙂 pozz
imala si jako dobre tekstove,vedrana. hrabre. za svaku pohvalu. ali o ovome nemas blage veze. u vrticu mog sina imaju 2 austrijanca,3 djece sa ex-yu prostora i 15 malih turaka. tih 15ero djece imaju znaci 30 roditelja. od tih 30 roditelja jedan je zaposlen. jedan od TRIDESET. jel ti govori ova jedna sitnica ista o mentalitetu ovoga naroda? svi mi ostali stranci smo se prilagodili,radimo,naucili smo njemacki jezik. teta kaze nedavno turkinji koja zivi 15 godina u austriji da treba donijeti veliki paket maramica u vrtic. trebam li reci koliko sam zaprepastena bila da zena takvu recenicu nije mogla razumjeti? dodji,vidi,zivi ovdje barem par mjeseci pa cemo vidjeti sto ces pisati o tome.
zanimljivo da ti znaš što rade tih 30 ljudi koje gotovo ne poznaješ. jasno je da su drugačiji imaju drugačiju kulturu i sporije se inegriraju u austrijsko društvo. Ali kakva je ponuda integracije od strane austrijskog društva, osim naravno kršćanske? Trebaju li biti zahvalni na kršćanskom milodaru i ljubiti s toga KRST! Prihvata li austrijsko društvo drugačije? Danas ne moramo živjeti u Austriji da bi smo saznali da je austrijsko društvo ksenofobično!
austrija nudi besplatne tecajeve za ucenje jezika. a moze se ponekad za tih 15 godina i tv upalit na neki program koji nije turski,zar ne? sto bi austrija meni trebala jos ponuditi osim sto mi je ponudila besplatno ucenje jezika,posao u struci,odlican djecji doplatak i opcinski stan od 60 kvadrata koji placam 450 eura? u lijepoj nasoj nismo imali nakon otkaza cime nahraniti vlastito dijete i nikoga nije bilo briga za to. ovdje mi se to ne moze dogoditi. kako covjek ne moze nauciti osnove osnova jezika zemlje u kojoj zivi,ja ne razumijem.kojem god hrvatu,madjaru,albancu,turcinu,srbinu ne odgovara ova zemlja,neka se lijepo vrati na svoju rodnu grudu i uziva. ne mora se cak ni integrirati. divno. kako nije sram nekoga tko ima sve u ovakvoj zemlji velicati svoju zemlju iz koje je pobjegao zbog gole egzistencije? i da,poznajem te roditelje vec 3 godine,i morali smo navesti firme u kojima smo zaposleni,pa sam vidjela da nitko nije zaposlen. sa svojim maramama i 7ero djece i opcinskim stanovima i djecjim doplatcima i odlicnom socijalnom pomoci,zasto bi itko uopce i radio? nije da se zele pokazati u necemu ili napredovati.
tvoj jedini problem je da misliš da vrijediš više od tog nezaposlenog turčina, a i sama si jadna i socijalni slučaj i nemoj misliti da ti se u Austriji ne može dogoditi otkaz!
ako mi se i dogodi otkaz,drzava ce se pobrinuti da imam cime placati stan i nahraniti sebe i svoje dijete. sve dok mi AMS ne nadje drugi posao. zasto je problem sto mislim da bilo tko,a ne samo ja vrijedim vise od turcina koji pljuje na austriju,a citav dan se izlezava sa zenom i mnogobrojnom djecom i nista im ne fali. kad si u rimu,ponasaj se kao rimljanin. stara i pametna izreka. oni koji rade i nauce zivjeti u ovoj zemlji neka i ostanu. ostalima je mjesto u njihovoj zemlji,koju ne mogu izbiti iz glave,ukljucujuci ne samo turke nego sve koji se ponasaju na takav nacin.
Daj ti no name da ti ja posaljem 80€ da si uzmes neku druzicu na sat vremena da te opusti,da malo produktivnije provedes vecer i da sutis.samo mi mailovi dolaze kako si nesto komentirao.ti si najpametniji i sorry kaj smo mi svi glupi.Sigurno ti je dozivljaj kada dodjes u Zagreb ili negdje jer dalje od toga nisi ni vidio
slobodno zadrži tvojih 80eura.tu ljubav ne kupujem. Meni je doživljaj kada vidim kako iz tog austrijskog raja ljudi bježe u islamske države. Pitam se što je to tako loše u tom raju. Zašto su u tim zemljama gotovo svi stranci fašistički orjentirani! okrenuti fundamentalizmu! ne samo ljudi iz “islamističkih” zemalja već i naši dragi balkanci!
И, шта кажете госпа Рудан — свака нација?
Koliko znam 18 000 ljudi je bilo na PROSVJEDU,ali su BROJCANO U VECINI BILI P.R.O.T.U.PROVJEDNICI koji su rekli NE-PEGIDI…rasizmu-nacizmu-bla…, razlicitima…i ‘svemu tome’…
Dakle…
VECINA JE PROTIV…;))
VEEELIKA VECINA NIJEMACA!!
Eto…
Dakle…
TKO JE ONDA ‘GLAS NJEMACKE’?
VelikA VECINA koja je U PROTUPROSVIJEDU…
ili ovi drugi?
…
Maaa…
SVE JE TO ISTO-
SVAGDJE…
‘GLAS VECINE’…
a,tko je TA VELIKA VECINA-
to je pitanje ONOG KOJI O TOME RAZMISLJA,O TOME PISE…
ili ‘manipulira’…
Ali da…
Nije u pitanju ni GLAS RAZUMA,ni GLAS VECINE…
nego VRHOVNI POLITICKI GLAS…
tako da,da…
NIJE BITNO STO NAROD ili VECINA MISLI…
nego STO O TOME MISLI POLITIKA…
A,to je MALI BROJ LJUDI U VRHU,
koji ODLUCUJE O VELIKOJ VECINI…
jebi ga…
Politika:)))
Do sada su svim svjetskim ratovima prethodile recesije.
Jesmo li dovoljno pametni zaustaviti
sljedeći?
Katkad mi se čini da je već počeo.
Još nije došlo do većih vojnih sukoba, ali Ruska se ekonomija grči padom cijene nafte uzrokovane poticanjem od strane USA. Pogledajte cijenu dolara. ISIL i ini ekstremisti su američka škola (stvorili su vehabije, provjerite), a sada se ta mržnja prelila i među zemlje kolonista, obostrano.
Ponoviti će se povijest, ili…?
Da,koliko znam,nekad(a mozda i danas?;))u Bosni su bili TRAZENI LJUDI koji su odlazili na OBUKU u Ameriku upravo u ‘takve neke ‘specijalne’ svrhe’…
Bla-bla-blah…
Tako da…
Dobro Vedrana kaze:
Da nije TRAGIKOMICNO,
bilo bi KOMICNO…
ustvari…
KOMICNO JE…
Ali…
I TRAGICNO…
…
SAV TAJ ISTRENIRANI,PROGRAMIRANI I MANIPULATIVNI KAOS je vec TOLIKO PROZIRAN…
a,PORAZAN…
ZALOSNO…
jako lijepo Vedrana. uzeo sam dio citata i share-ao ga na fejs, jasno, uz navod izvora 🙂 hvala!
Predlažem da Vedrana napiše još jedan članak koji bi bio argumentovana replika ovom, upravo objavljenom. Jer svaka se “istina” može sagledati sa dve potpuno različite strane. I svaka istina u svojoj krajnosti postaje sopstvena suprotnost. Lično mislim da Evropljani imaju opravdane razloge da mrze strance koji se kao gosti ne pridržavaju “kućnog reda”, kao i što mislim da velika većina Muslimana ima pravo da mrzi zapadnjake koji im uništavaju živote, zdravlje, države, pod izgovorom uvođenja reda i demokratije u njihova “netolerantna” društva. Pitanje je samo koji ugao mi trenutno odgovara, zbog koje/kojih činjenica se trenutno osećam pogođenim/oštećenim. Ja npr. volim pse i mislim da su ljudi koji ih imaju plemenitiji od onih koji nemaju nikakvog kućnog ljubimca. Ali bih potrovao ili išutirao i pse i polomio ruku, nogu, kičmu vlasnicima, koji ih dovode na moj travnjak da se ispišaju, iskenjaju i onda ostave ta govna na mojoj travi. Ne znam sad da li sam netolerantan, ili u pravu. Znam samo da, ako sam u pravu, i ako bih svoju objektivnu pravdu sproveo, po zakonu završio u zatvoru. Tako da mi ne ostaje ništa nego da ćutim i čistim govna tuđih kerova…
opet sve po starom od Rudanice , Zapad iskoristio naftna polja osiromasio zemlje treceg svijeta i sada nam se to vraca. No medjuitm nije bas tako. Da se i nije desila pljacka natnih polja imali bi islamski funudamentalizam gospodjo Rudan, samo tada gospodjo Rudan ne bi bio tako inferioran kao danas , vec pod predpostavkom da se desio veci gosopdarski razvoj tih zemalja ( jer nije bilo ameriknaca koji su ih opkrali) mozda danas bi prva ili druga gospodarska sila u svjetu dolazila iz muslimanskog svijeta , vjerojatno vodjena sherijatskim zakonom, a onda gospodnjo Rudan vi danas ne bi mogli kritizirat uzduz i poprijeko, imavsi u vidu da ste zena vjerojatno ne bi imali pravo ni pristupa tipkovnici.
Uzivajte gospodjo Rudan u slobodi koju vam neoliberalna kapitalisticka diktatura daje jer u bilo kojoj drugoj diktaturi , ( Putinovoj , kineskoj ili islamskoj ) vi bi ste bili ili u zatvoru ili zamotani u plahtu sa ninja pokrivalom za glavu
Islam je bolest kao i svaka druga religija, no Islam je najgori od svih , verojatno sto je tek nekih 1400 godina star, kad je krscanstvo bilo staro 1400 godina, inkvizicija je bila zakon , stoga nadam se da kroz nekih 500 , 600 godina desit ce se promjena i u Islamu , do tada nadajte se da se pariski masakr danas, nece uskoro ponovit i u nekim drugim gradovima Europe
Upravo zahvaljujuci ljudima koji imaju SLOBODNU VOLJU nije MOGUCE POKORITI…
dakle…
NIJE VAZNO ‘tko upravlja’…
OBICAJE MOZES PRIHVATITI,ili NEMORAS…
Samo PRODANE DUSE se POKORAVAJU
I podilaze ZAKONU koji ih ‘tjera na prihvacanje nametnutog’
NA TAJ NACIN UVLACE I SVE OSTALE LJUDE DA SE M.O.R.A.J.U POKORITI-
preuzeti obicaje,biti u ‘GLASU VECINE’,bla…
ali…
U SLUCAJU DA SE VECINA NE ZELI ASIMILIRATI-
STO ONDA ZAKON MOZE UCINITI?
NISTA…
Dakle…
Upravo ZAHVALJUJUCI LJUDIMA KOJI SE NE ZELE ASIMILIRATI-
ni pokoriti
postoji MOGUCNOST IZBORA…
RAZLICITOSTI,
VLASTITIH OBICAJA,KULTURE…
…
Inace,VEC DAVNIH DANA BI IZGUBILI JEZIK,KULTURU i sl.
Dakle…
NIJE ZAKON UPRAVLJANJA bas TAKO MOCAN-
hvala Bogu;)))
I,upravo je SUPER sto ZAKON NE MOZE POKORITI NIKADA jednu stvar-
SLOBODNU VOLJU…
iako MOZE OGRANICITI SLOBODU IZBORA,he;))
…
Nema tog ZAKONA koji moze NEKOG NATJERATI da bude…
DOBAR COVJEK…
ali,
Moze ga natjerati da bude DOBAR I POSLUSAN prema DRZAVI:)))
…
eto…
Draga Vedrana, volim citati tvoj blog ali ovaj put si omasila 100 %. Ocenjujes PEGIDA po onome sto pisu NATO bilteni po celoj evropi a nisu ti poznati ni OSNOVNI zahtevi ucesnika PEGIDA. Ako te interesuju stvarni zahtevi pegida rado cu ti dati kompletan spisak i prevod na srpski jezik.
Postovana Vedrana-citam vase kolumne i svaka vam cast na hrabrosti-ali juce je ubijeno 12 novinara koji su samo radili svoj posao-bili su ti i karikaturisti-u po Pariza trebamo li mozda podrzati idiote koji se kriju pod krinkom vjersske budalasine-mslim da bi bilo dobro da se oglasite nekim clankom-cutanjem mrznja ide u svoje tamne dubine.Moje iskreno postovanje.
KATOLIBANSKA FAŠISTIČKA PEGIDA I NJIHIVI ŠTOVATELJI nemaju pravo uzimati francuske satiričare, novinare, žrtve bezumlja u svoju korist jer ih i oni proganjaju na isti način. SMRT FAŠIZMU SLOBODA NARODU!
Neka…
Nacrtati ce oni opet karikature;))
Nemoš nikada NACRTATI DOVOLJNO KARIKATURA…
I POUBIJATI ISTE…;))
…
A-
ONAJ KOJI CRTA KARIKATURE-
ZNA STA GA SLIJEDI…
pa,eto…
CRTAJTE;))
…
BOZE DRAGI…
PARODIJE do ZLA BOGA..
…
Sad treba nacrtati KARIKATURU ovih sto KARIKIRAJU-
i sta slijedi nakon toga…
…
By the way-
ISLAM i MUSLIMANI…za razliku od DRUGIH-
POSTUJU S.V.O.J.E LJUDE,OBITELJ…i svoju VJERU…
sto se za DUGE NE MOZE RECI…
tako da-
Sto se tice MUSLIMANA,nemam NISTA LOSE ZA RECI…
a,EXTREMISTI U ISLAMU su DRUGI PAR RUKAVA-
I KUKOLJ U I.S.L.A.M.S.K.O.M Z.I.T.U…
postujem MUSLIMANE-
bez pogovora…
Kao i SVE DRUGE VJERE…
@Ich 08.01.2015. Reply
A-
ONAJ KOJI CRTA KARIKATURE-
ZNA STA GA SLIJEDI…
pa,eto…
CRTAJTE;))
………………………………………………
Sada ste baš preterali!
Ne samo što nas maltretirate nepristojnim tekstom, VERZALOM, već opravdavate zločin!
Znači svakoga ko se šali treba ubiti!
Pa, kada bi se to poštovali, vi ne biste bili živi!
Malo principijelnosti ne bi činilo štetu!
Dakle…
ZASTO SE NETKO MORA ŠALITI NA TUDJI RACUN,a da se PRI TOM CILJANO ZNA-sto se DOGADJA onome na CIJI SE RACUN SALI…
PA ETO…
I ONI SU SE NASALILI NA SVOJ RACUN-
LIJEPO SU REKLI SVOJE MISLJENJE O ‘ŠALI’…
…
Dakle…
DA LI JE PAMETNO SALITI SE SVOJIM ZIVOTOM?
tj.
Kad ZNAS da SE NESMIJES SALITI jer ce te to ‘stajati zivota’,
A,Eto…IPAK SE ŠALIŠ??!
DAAAAAJ…
…
MUSLIMANIMA NIJE SMIJESNO-
I TO TREBA P.O.S.T.O.V.A.T.I….
Smatram da NITKO NEMA PRAVO UZETI T.U.DJ.U SVETINJU I TIME RADITI SPRDNJU…
bla-bla…
Da li vaš um može da shvati da je 12 porodica uništeno zbog neke karikature?
Pa ti isti u Pakistanu, Iraku, Siriji, Libiji ubijaju svoje sunarodnike Šite.
Oni nisu crtali karikature!?
Vaš lakonski stav o tragičnom događaju je najcrnji humor.
Vi nemate ni malo empatije!
Aram me je da sam na istom postu sa vama.
Pogledajte se u obledalo i zapitajte se: da li sam ja ČOVEK?
M. Gorki je jednom rekao: Čovek, kako to gordo zvuči!
Nije svako čovek ko hoda na dve noge!
To su čovekoliki dvonošci!
Uostalom…
NIJE VAZNO sto ja mislim;))
…
ŠALA MALA:))
UBI ME;))
Ustvari…
CESTO SVI POLITICARI SAMO ZBIJAJU ŠALE NA RACUN LJUDI I NARODA-
a LJUDI IH SHVACAJU PREOZBILJNO…;))
tko ZIV…tko MRTAV…
Kad kazu DA TREBA STEZATI REMEN-
oni se NESLANO ŠALE-
a,ipak…
LJUDI NA RACUN TOG HUMORA CRKAVAJU OD GLADI,
za OZBILJNO…
ehe…
Dakle…
OCITO JE SVAKA ŠALA OPRAVDANA:)))
Putujem po Evropi, čitao sam novosti na internetu, trenutno sam odustao od tog rituala koji ubija moju osobnu sreću…
Problem je jer imate EU komisiju i parlament i ljude koji su moćni npr na utjecaj izbjeglica na Malti ima Brisel a ne Maltezani, pa tako i na Hrvatsku i na svaku drzavu EU koja ce postati njihova regija…
Problem je u ovome sto ti ljudi uopce ne pricaju jezik Malte, Hrvatske, Grcke, Poljske itd. Zelim reci to nam se dogadjalo u povijesti a sada smo se tome prepustilo jer su nas uvjerili da u sistemu globalnog kapitalizma moramo biti u politickoj uniji sa ljudima koji ni ne razumija sta pisemo tu, a s Bosancima Srbima i Crnogorcima nismo mogli a svi smo se kuzili jer pricamo istim jezikom… A tu je druga slabost jugoslavenskih naroda (bez slovenije i makedonije) jedan jezik je slomljen da engleski njemacki lakse udju…i to uspjesno… vidite, ja jesam ja ljude ujedinjenje na cijelom svijetu ali sam protiv centralne politike jer znam da se mozemo i postovati i trgovati ako nismo pod istom politikom…Ja se nadam da ste shvatili koji spurd radite iz Juge u EU, a to vam nije bas nesto pametno… Budimo svoji, ali budimo dobri sa svima koliko mozemo… Radimo vojnike za sebe, ali ne za njih, ponosimo se nasom prirodom i jezikom, ne puzimo pred njima – za njima.
P.S.
http://www.debatingeurope.eu/2014/12/15/balkans-eu-membership/#.VK9ru4ePn84
Pogledajte tu samo kako ex Ju prave ludima, kao priprema pozor sad pa trci do zastave EU kao rob…
Je li se mi iz Hrvatske samo sjecamo koju su nam apsolutno idiotsku propagadnu davali na reklamam ZA EU?
Ja se nadam da ce UK izaci iz unije i podsjetiti Hrvatsku na Jugoslaviju, EU politika je opasna za nase domace ljude da ostanu u svojoj zemlji. Oni zapravo to ne zele.
Postovana godpodjo Rudan,
Zelim Vam zahvaliti na iznimnoj ostroumnoj analizi politike kojoj ste pristupili otvorenog uma i dosli do jedne tamne istine. Svakako da je to tesko postici vecini ljudi koji se vuku u “poslusnoj masi”. Stoga Vam cestitam na hrabrosti, pravednosti i iskrenosti. Rijedak ste tracak svjetla istine i borbe za pravdu i slobodu svih ljudi. Kao zena, muslimanka ili pak kao covjek Vas volim i cijenim.
Zelim Vam vjecnu srecu i mir.
Ma,NE…
SAMO MUSLIMANI NE KUZE SALU…
ONI OCITO NEMAJU SMISLA ZA HUMOR;))
@Ich 08.01.2015.
…………………………..
Da li je policajac koji je ležao na zemlji i molio za milost, inače takođe musliman, crtao karikature?
Pogledajte malo strane novine i portale ako znate neki jezik (znate da kažete Ich na nemačkom).
Vi ne možete da shvatite da su TERORISTI, bez obzira na veru i naciju – ubice!
Oni jednostavno vole da ubijaju!
Prijatelju a rko to ubija po Avganistanu ,siriji iraku,libiji,pakistanu,palestini……
Milioni ljudi pobijeno……
Nemoj srati!!!!
Pazi…
LIJEPO SAM REKLA DA SU EXTREMISTI K.U.K.O.LJ…
nije stvar MUSLIMANA…
…
Ali,SVAKAKO NISAM ZA ŠALE-I-POŠALICE koje DOVODE DO SRANJA…
iako…
Upravo mi je SMIJESNA TA LAKRDIJA i potreba da KARIKATURISTI budu UBIJENI ZBOG SVEGA TOGA….
gle,MIKI…
TRAGIKOMEDIJA,koju ni JA NE MOGU OBJASNITI!
kontas?
NI JA NE KONTAM,
cas je SMIJESNO…
CAS JE TUZNO…
dal’ sad KONTAS??!
Ja citam komentare uglavnom zbog Icha.
Jer on me redovno nasmije.
I jos nekih.
I volim kad Bikonja navrati.
Ali nema ga vec duze.
Eto, cak sam presla i na
Ichov poetry style
Djelomicno
P.s.
Gospodine Miki…
Cemu PROZIVANJA MENE kao ‘korisnika bloga’ onim komentarom?
Nije li to malo EXTREMNO…
Ja se SAMO ŠALIM:))
Pa,NISAM TI NACRTALA BOMBU NA GLAVI…
‘karikiram’;))
Fakat’
Malo HUMORA…
a,TI ‘UDRI NA MENE’;))
…
Kako li se onda SVI TI LJUDI NECE POUBIJATI-
kad JEDNA LICNOST osjeca ‘SRAMOTU STO SMO NA ISTOM POSTU’ izazvanu mojim NEOVISNIM KOMENTAROM-
koji cak nije bio UPUCEN ‘NJEGOVOJ LICNOSTI’;))
…
ETO VIDIS MIKI-
DA ‘CRNI HUMOR’ UBIJA;))
Gospodjo Rudan,
cenim Vas i postujem, ali Vi ste u ovom tekstu uradili isto sto i Zapadna Evropa radi po pitanju Muslimana u istoj, stavili ste sve Nemce u istu fioku.
Posto zivim u Nemackoj, zapravo u Kelnu, gradu koji je poprilicno tolerantan po pitanju stranaca bilo koje nacionalnosti i vere (nije ni cudo sto ovde nisu uspeli anti-islamisti da odrze demonstracije), mogu reci da znam jako puno Nemaca koje ste vi direktno uvredili uporedjujuci ih sa monstrumom koji je izazavao drugi svetski rat, a nije cak ni bio njihove nacionalnosti, bio je Austrijanac. Ne znaci da je svaki Nemac nacista, isto kao sto ne znaci da je svaki Musliman terorista. Treba da se trazi razlog zasto dolazi do te mrznje, jer se niko ne radja sa nacionalistickim idejama, one se stvaraju! Zato treba svi zajedno da se borimo protiv njih, sredstvima koja su nam dostupna!
Zaista zalosno lupetanje, strasno sam razocaran u Vas gospodjo Rudan, upravo ste, kao sto neko rece, sve Nemce nazvali nacistima, a to je upravo greska koju zapadnjaci prave sa muslimanima. I kao sto kazete, svaka nacija ima u sebi ludake koji mrze sve strano, pa cemu onda ovoliki fokus na Nemacku i Francusku? Da ne poznajem Vase stavove, samo na osnovu ovog teksta pretpostavio bih da ste i sami clanice nekog neo-naci udruzenja za koje je PEGIDA malo dete.
Gospođa Rudan je, izgleda, napisala svoj tekst prije podna 7. siječnja. Da ga je pisala makar neki sat poslije, vjerujemo da bi tekst bio sasvim drugog prizvuka.
Za nasilnu islamizaciju Evrope, koja se uporno, pred našim očima, odvija terorom i krvoprolićem nedužnih ljudi, gospođa Rudan, reklo bi se, da ima puno razumijevanja. Vjerovatno će joj bez otpora, u ime demokratije i hrišćanskog milosrđa, jednog dana tutnuti Ku’ran u ruke, naučiti da klanja pet puta na dan, i staviti burku sa uskim prorezima samo za oči. Ili njenim unučićima.
Opasni, sračunati u svojoj namjeri, teroristi su juče napravili krvavi pir navodno za to što u Parizu novinari ne smiju koristiti slobodu izražavanja, ako to nije po volji tamo nekih mula u Kabulu, Kunduzu, Kandaharu, Rijadu ili Jemenu. Znači li to da će tisak i javna glasila u Evropi ubuduće uređivati ekstremisti sa Bliskog Istoka? U Rijadu, recimo, ženama je strogo zabranjeno vozti automobil! Možemo li očekivati uskoro, kad islamofundamentalisti više ojačaju, da će pucati na žene vozače u Marseju, Kelnu, Drezdenu, ili širom Evrope?? Ili će hrišćanske žene prisiliti da nose feredže. Pod prijetnjom javnog bičevanja.
Da li se gospođa Rudan ikad zapitala zašto stotine hiljada muslimana izbjeglica, koristeći hrišćansko milosrđe, svake godine čini invaziju na Italiju, Grčku, Španjolsku i druge zemlje u potrazi za boljim životom u toj Evropi, koju kasnije hoće da islamiziraju ognjem i mačem. Zapita li se neko zašto te silne izbjeglice ne koriste mnogo kraći i bezbjedniji put, preko Crvenog Mora, pa kod braće po vjeri, jeziku, kulturi, navikama – u prebogatu Saudijsku Arabiju. Taman posla, “braća” bi ih bez milosti gurnula natrag u more da umru…
Islamizacije Evrope je tajni pakleni cilj “Rabite” iz Saud.Arabije, koja raspolaže fondom od desetine milijardi petrodolara upravo za ovu svrhu. PEGIDA je to jasno shvatila i svojim masovnim okupljanjima hoće da skrene pažnju na problem koji
demokratska Evropa hoće nevješto da stavi pod tepih.
http://www.laguna.rs/n1877_knjiga_islamska_republika_nemacka_1_-_strahovi_mocnika_laguna.html
Malo ko hoće nazvati stvari pravim imenom i zato podržavam Vaše stanovište u potpunosti.Bez obzira na sve dubokoumne analize “o nesrećnim Muslimanima, radi se o tome da su oni ugrizli ili odgrizli ruku koja ih hrani.Zato u Evropi jača osećaj odbojnosti prema tim čudnim ljudima koji žive u nekom svom anahroničnom svetu.To su EU muslimani.Oni na terenu na B. i D. Istoku su neka druga priča.
Eto,MIKI!
SAD IMAS TERORISTU-
pa njega KOMENTIRAJ;))
On je KAO STVOREN za ‘jedan pametni komentar’…
…
Ja se NECU VISE PETLJATI U KARIKATURE;))
***Ich
Mnogo galamiš, vičeš, dereš se iz petnih žila, nepristojno i napadno!
Umiješ li ti koristiti i mala slova na tastaturi (tipkovnici),
čovječe?!
Ja citam komentare uglavnom zbog Icha.
Jer on me redovno nasmije.
I jos nekih.
I volim kad Bikonja navrati.
Ali nema ga vec duze.
Eto, cak sam presla i na
Ichov poetry style
Djelomicno
nisu svi muslimani teroristi. ali su svi teroristi muslimani.
nije točno da su george bush sr. jr. bill clinton, angela merkel, obama, britanska kraljevska kuća, sarkosy, david cameron, papa franjo muslimani! red nemuslimanskih terorista se može nastaviti do u nedogled.
koliko bi mi prostora trebalo da ja napisem sve muslimanske? nije vrijedno truda 🙂 pojele su te teorije zavjere 😉
ali tebe ždere svakog jutra to što moraš svog vrijednog sinčića odnijet među 15 bezvrijednih turčića zar ne?
o cemu ti pricas? da li ti na bilo koji nacin podrzavas ovo sto se dogodilo novinarima u francuskoj? jel branis muslimane koji su to napravili? jer,to su kao sto si vidio,bili ipak muslimani. opet slucajno? jer ih zele prognati iz europe pa im namjestaju? pa europa im svakako ne valja,cudi me da nisu vec otisli u neku od bogatih islamskih zemalja. kad je vec europa tako grozna,bezbozna i ne postuje njihovu kulturu.
Vedrana Rudan je PREDZIĐE KRITIČNOG PROMIŠLJANJA svijeta ogrezlog u površnost.
Predlažem da gospođa Vedrana napiše novi post, ali sa naslovom: Francuska u mraku – paklu (terorizma)!
Malo sam proguglao po stranoj štampi.
Vodeći listovi: Njujork tajms, Vašington post, Tajms, Dejli telegraf, Indinendent, Gardijan, Izvestija…na prvoj stranici objavljuju informacije o terorističkom činu u Parizu.
Pitam se kome će to najviše naneti štete. Mislim da su to umereni i pravi muslimani koji poštuju izvorni islam.
Sila je u biti kontraproduktivna. Ona samo stvara kontra akciju.
Nismo li se mi na brdovitom Balkanu u to uverili.
Usijane glave sa programiranim mozgovima ne razmišljaju racionalno, jer inače ne bi činili to što čine. a najviše na štetu sopstvenog naroda.
Komentatori se uglavnom dele na dve grupe, ali čast onim trećim, koji ne spadaju u navijače!
Mi moramo da napravimo razliku između čuvanja nacionalne kulture i običaja, ali ne na štetu tuđe kulture i običaja.
Niko nikom ne brani da se krsti sa pet, ili tri prsta ili da klanja!
To je privatno ubeđenje i pravo, ali ne mogu verski estremisti bilo koje vere da narušavaju zakone i običaje zemlje domaćina pravdajući to – pravom na očuvanje nacionalnog identiteta, kulture i vere.
Ima li zemlja domaćin pravo na to isto?!
Ko je prvi počeo rušiti hrišćanske objekte u BiH, kada su oni opstajali u vreme Turske, Osmanlijske vlasti!
Ko je i zašto zatim rušio muslimanske džamije!? Osveta, revanš, oko za oko – zub za zub!
Ko je od toga imao koristi?
Bezumlje može samo da rađa bezumlje.
Sukobljene strane u ratu ne razmišljaju da posle rata uvek dolazi mir!
Svet nikako da nauči lekcije iz istorije.
U Ukrajini je scenario koji se proigravao u Srbiji!
Ništa novo!
Iza Šiptara je stajao NATO, a iza Rusa u Ukrajini i na Krimu – Rusi!
Mi obični građani smo samo posmatrači i navijači.
Ludi i nezreli svet srlja u novi rat!
Mesije nas, verovatno, vode na novu klanicu, poslednju na ovoj planeti!
Malo li je bilo mrtvih u miru?
koji si ti idiot! Ako si čitao stranu štampu mogao si pročitati da su ekstremisti Francuzi rođeni parižani i da je to francuski problem. Nitko nije došao izvana nego iznutra! A i problem svih nas ne zbog Islama ili Hrišćanstva ili što već, već općenito zbog ubojstva slobode govora kritike.. itd. A srpskoruskoukrajinskišiptarski scenariji nisu tema priče ako si primjetio.
@no name 08.01.2015. Reply
Hvala na komplimentu!
Molim da bez ostrašćenosti i pene na ustima ponovo pročitate moj komentar i vaš replay.
Kosovo i Ukrajina imaju i te kako veze sa krvavim pirom u Parizu.
U sva tri slučaja su u pitanju verski i nacionalni sukobi i u svim tim događajima je prisutan terorizam.
Gavrilo Princip je bio, kažu na Zapadu, terorista, a ovi što ubijaju novinare su “borci za slobodu”, čiju i u čije ime.
Karikaturisti su se ogrešili o Muhameda proroka, ali ko ima pravo dai ih kažnjava, odnosno da izvrši ODMAZDU!
To mi nije jasno, pa mi, molim vas, objasnite, budući da sam ja po vašem idiot.
Na sreću, posetioci ovog bloga imaju mozak i oći, pa će zaključiti sami ko je idiot.
Budući da ste vi, po vađem mišljenju genije, očekujem i genijalno rasuđivanje i genijalne argumente.
evo zašto si idiot! predlažeš Vedrani da napiše Francuska u mraku – paklu (terorizma)! da bi opravdao naciste PEGIDE! Njima je sada po tvome dozvoljeno mrziti muslimane do besvijesti. Zatim trkeljanje o akciji i reakciji, produktivnosti i kontraproduktivnosti! ČUVARI NACIONALNE KULTURE I OBIČAJA JESU NACISTI(DOMOLJUBI ILI PATRIOTI)! Nazivaš muslimane vjerskim ekstrmistima koji narušavaju zakone zemlje domaćina? Ako misliš na Parižane onda nemaš pravo to nisu nikakvi stranci već domaćini na domaćem terenu, jer eto jebiga Francuzi nisu pitali tebe i tebi sličnima koga će primiti u Francusku i dati mu francusko državljanstvo! Da, ti tebi slični PEGIDA se sigurno zalažete za free palestina na tveu i zgražate nad tim malim palestičićima, turčićima islamčićima po istoku kako pogibaju umiru, ali kad ti isti dođu u Beč, Minhen, Keln, onda su nekulturna prljava lijena stoka koju treba protjerati odakle su došli, jer što se oni imaju pačati u domaću kulturu. Islam je odavno domaća vjeru u Francuskoj, pa svidjelo se to tebi ili ne. Događaj u Francuskoj je previše složen za tvoj mali skučeni um, jer ti s tim porediš događaje iz prošlosti koji su tebi bitni. To nije nikakav terorizam ni odmazda a ni grijeh već začetak francuske evolucije ako to možeš razumjeti. Da EVOLUCIJE, ne revolucije nije tiskarska pogreška! Zatim idiotsko pitanje ko je prvi počeo rušiti hrišćanske objekte u BH a ko je drugi počeo rušiti muslimanske objekte! Želiš opravadti ratove za teritorije i pljačke tuđe imovine ubijanja i silovanja nedužnih u ime nekog Boga ili Alaha??? U Bosni Srbiji, Hrvatskoj, Kosovu većina građana nisu bili nevini promatrači već su birali svoje krvoločne vođe (Milošević, Tuđman, Izetbegović, Tachi, neki od idiota a lista je duga) koji su ih svjesno vodili u rat! No dobro recimo da je jedan veći dio prevaren bila su luda vremena strah bijeda i što sve, ali što je s danas? Što vas tjera da i danas u miru zazivate Tuđmana Miloševića…, i njihove reinkarnacije( opt listu možemo pisati do u beskonačnost) željne krvi?? Putin lopov otimač terorist diktator! A vi koji i dalje već 2000 godina pušite talibanu Isusu i 1500 godina talibanu Muhamedu i to zovete očuvanjem kulture i tradicije, pušite i dalje. Usput, ti i tebi slični i štovatelji PEGIDE se ne razlikujete od ubojica iz Pariza, jer vi opravdavate ubojstvo time što nazivate karikaturiste grešnicima! Tko si ti da nekog nazivaš grešnik, i da mu sudiš i ubiješ ga?! Tko je jebeni Muhamed??
Postovan@ No Name: Da vidimo da li smo u stanju da napravimo razliku izmedju francuza de iure, i francuza de facto. =vi “francuzi” su alzirci, rodjeni od strane roditelja alziraca, francusku nacionalnost im je poklonila drzava a da je nicim zasluzili nisu. Da francuzi nisu bili tako velikodusni prema roditeljima koji su iznjedrili ove teroriste, danas ne bi plakali
Trebao bi se vise informisat o slučaju prije nego komentarises.ova dvojica brace su jos kao sasvim mala djeca ostali bez oba roditelja i odrasli su u domu.tako da pada u vodu tvoja tvrdnja o roditeljima njih je odgojila francuska.
Dakle…
Diogen The Second je GLAS RAZUMA OVE TEME…
ovo je moje krajnje ISKRENO I KRAJNJE NE-SARKASTICNO,CRNO HUMORSKO VIDJENJE…
pa ipak…
NE VOLIM DAVATI PODRSKE I KOMPLIMENTE…
neki bi TO MOGLI KRIVO SHVATITI;))
i misliti da SE PRIKLANJAM U NAVIJACKU SKUPINU ‘UZ PAMETNE’…
a,i…
Moja REPUTACIJA ‘TERORIZIRANJA VELIKIM SLOVIMA’
mogla bi NASTETITI DIO.GENIJU;))
Dakle,
SORRY DIO.GENIJE-
ako te VRIJEDJAM ‘KOMPLIMENTOM’;))
veće budale od tebe ovdje nema
Ja citam komentare uglavnom zbog Icha.
Jer on me redovno nasmije.
I jos nekih.
I volim kad Bikonja navrati.
Ali nema ga vec duze.
Eto, cak sam presla i na
Ichov poetry style
Djelomicno
Rado citam vase komentare, gdjo Rudan I uvijek “gadjate” precizno u srz problema!
Ovaj komentar, ” Njemacka u mraku” , je posebno izvrstan!
Mogao bi posluziti kao osnovna lekcija za razumjevanje globalne svjetske politike, za one koji to do sada nisu razumjeli!
Bravo!!!
Svako cast!
Dragi moji trudbenici, jako sam sretna vidjeti da ljudi toliko kriticno razmisljaju i analiziraju svijet oko sebe. Nadam se da cete svi vi doci do svoje istine i srece. Slazem se da ne treba generalizirati apsolutno nista. Mislim da to nije ni gospodja Rudan uradila. Ja sam shvatila njen osvrt targetiranom kritikom ljudima koji su pod “slobodu” izrazavanja i protesta stavili neofasisticke pokrete. Sto se tice terorista, mislim da bi bilo dobro analizirati malo dublje politicke odnose i historiju (ne onu u udzbenicima) targetiranig ubijanja krscana u Juznoj Americi i sada muslimana na bliskom istoku. Tu se radi o masakrima koje je finansirala i podrzala americka vlada, a kasnije Izrael i Evropa. U svakom slucaju, svaki zivot je bitan, ali ne zelim vjerovati ono sto mi se servira. Servirano nam je da je 12 francuskih zivota, od kojih su cetvorica koja su skrnavili tudje svetinje (znaci radi se o oholim bestidnicima cije su uvrede morali trpiti milioni ljudi) vrjednija od 1.000.000 Irackih zivota koje niko ne spominje ili stotine hiljada masakriranih od strane Americki insinuiranih vodja u Juznoj Americi. A s druge strane islamski fundamemtalisti su pokret finansiran od strane ammericke i UK vlade u sporazumu sa Saudijskom Arabijom. Tako da kad’ god im je potreban incident kao opravdanje za napad na neku od drzava oni ga vrlo lako i naprave. A Islam i svaka monoteisticka religija je izvor mira i ciste ljubavi. Mrznja ljudi je sto je predstavlja kao nesto lose.
najgluplji komentar koji sam pročitala! SVE SU RELIGIJE IZVOR MRŽNJE I ZLA PREMA DRUGIMA I DRUGAČIJIMA! SVAKA RELIGIJA ŽELI NAMETNUTI SVOJA UVJERENJA I IDU POD RUKU S POLITIČARIMA I VOĐAMA BORCIMA DOMOLJUBIMA PATRIOTAMA ZA ŠAKU DOLARA! NEMA RELIGIJE MIRA DOK NJENI VJERNICI PODRŽAVAJU I OPRAVDAVAJU UBOJSTVA I ZLOČINE OPTUŽUJUĆI PRITOM DRUGAČIJE KAKO IH NAVODE NA ZLOČIN. DA POSTOJI RELIGIJA MIRA SVIJETOM BI VLADAO MIR A NE RAT! ZAJEBITE MUHAMEDA ISUSA I DRUGE BOGOVE! ONI SU UBOJICE ŽELJNI KRVI I OSVETE I NA TO VAS NAVODE! KRV KRV KRV
no name,morat cu se slozit s tobom. ni ja nisam odavno gluplji komentar procitala.
Amela, slazem se s tobom u pogledu finansiranja ovih pokreta, konacno sam Obama je priznao da je stvorio, financirao i naoruzao ova proljeca sto sad ozelenjese na Srednjem Istoku, a cilj im je obojiti u zeleno sve do srca Evrope.
Jedno je zvanična politika ,a drugo je običan svet.Zato valjda i Nemci mogu kazati da im se ti stranci uopšte ne sviđaju .Zato oni u svojoj zemlji mogu legitimno tražiti i da oni napuste zemlju.Svi gastarbajteri u EU su tu na osnovu dobre volje domaćina, pa ne vidim šta bi se tu neko vređao i ljutio.Posebna je priča da muslimani (pogotovo), smatraju svoje domaćine nevernicima, i najradije bi ih preobratili u “pravu veru”, a ostatak pobili(na čemu upravo rade-pos. vest iz Pariza)
Milose, ocito nisi shvatio komentar gdj-e Rudan!
Procitaj ga jos jednom!
Osim toga drzave koje primaju ” gastarbajtere” to ne rade da bi ucinile dobro djelo, vec iz vlastite koristi, sto im ovi trebaju, za poslove sto sami nece da rade (“fizikalci”) ili skolovan svijet dobijaju ” na tanjiru” bez ulozene pare!!
Povraća mi se od patriotskih evropskih apologetika i istih takvih novinara! Čitam, teroristički čin u Parizu pompezno nazivaju “Francuski 11. septembar”. Kao da najnoviji evropski masakr sam po sebi nije dovoljno tragičan, pa mu je potrebno (do)davati amerikanizirani prizvuk. Btw, nešto se ne sjećam da je pravljena slična paralela nakon što je Brejvik pobio 77 ljudi, mahom tinejdžera. Uostalom, ko se danas uopšte sjeća norveškog teroriste?
Nego, šta ćemo sa 11. julom 1995-e?! S čim tu tragediju uporediti, a?!
♥
@mahotinemaho, ti to meni, je l’?!
Ma ja, lakše je tako – iz bunkera bodriti zemljake. 😛 De živ bio, izvadi te ruke iz džepova i mahni koji put po tastaturi! Znam da ti to znaš…
🙂
@no name 09.01.2015.
Ko nema argumenata on viče i vređa!
Izvodiš zaključke bez valjanih premisa i stavljaš ih meni u usta.
Tipična retorička taktika zamene teza.
Obriši penu sa usta, molim lepo, pa analiziraj moj i tvoj komentar.
To se zove analiza sadržaja, pa biraj kriterijume analize!
Reče mi da Ukrajina nije tema, a gde ti ode tako široko.
Malo prinicipijelnosti, moliću lijepo!
Zaista imam pametnija posla nego da se dopisujem sa ostrašćenim i neobaveštenim personama!
Opaa, Vedrana nam je otkrila toplu vodu. Ipak je Zapad kriv za sve,, a da joj kcer nesmije u skolu (kao sto SHaria zapovjeda) ili da njoj prijeti rezanje glave (kao kolegama u Parizu) jer se ne smije slobodno izrazavati to jest pisat ove genijalnosti onda bi drugu pjesmicu pjevala.
HIPOKRATA… Kontraversnost ne znaci automatski istina. Izgleda da je kreativnos presusila.
Vedrana nema hrabrosti bit ironicna prema Mohamedu ili staviti njegovu sliku jer to nije “istina” ha ha. prpa ha..? tuzno lol.
Ovi sto vas lajkaju pricaju o crncima i injijancima itd… skupljaju cinjenice iz “filmova” a u istu ruku se prave pametni kako samo oni vide “pravu istinu”
Nego…
Sad postoji SLOGAN…
JET SUIS CHARLIE HEBDO,haaaaaa:)))
…
Fakat’…
Ich bin ČARLI HEBDO;))
Huh… “židovi koji se danas zovu “islamisti””?
To je TREND KARKIKATURISTA…
…
Nego…
SLAVICA SA…
postoji karikatura-crtez…
DVIJE VELIKE OLOVKE u koje se ZABIJA AVION…
dvije olovke predstavljaju TVINSE,a AVION sto se zabija u njih,NAPAD NA NJIH…
Da,fakat’ slicno…
Sad ZAPAD ZBIJA SALE NA RACUN TRAGEDIJE,
to je valjda o.k?
A,ja se ne smijem saliti?!;))
…
Ima nekoliko LIJEPIH KARIKATURA sto su PODRSKA za ovaj KRVAVI ZLOCIN…
Specijalac koji je ubio covjeka sa papirom u ruci…
I kaze:
‘Ali…on JE NACRTAO PRVI!’…
i,sl…
…
CHARLIE HEBDO je ZAKON:)))
CRNI HUMOR-
karikaturizam:))
To je NOVI POKRET…
Jeftinije je nego kupovati oruzje…
Samo NACRTAS KARIKATURU-
i skupis CIJELU VOJSKU….:)))
I,da…
SVAKAKO PODRZAVAM SLOBODU IZRAZAVANJA…
…;)))
zanimljivo je da niko nije primijetio da se i hrvatski fasizam priklonio njemackom i to cak ide i ispred…ovi sto brane nijemce , ko – nisu svi iosti su isti oni koji podrzavaju sve vrste fasizma.Ako ga ne osudjujete onda ga podrzavate…nisam cuo da je iko imao muda osim ove gospodje da u hr pruzi prst u gotovinu i druge i nazove ih pravim imenom ..ZLOCINCIMA..to je hrabrost , prst u oko svim fasistima..Bravo Rudanka…
‘Je suis charlie hebdo…’
…
Dakle…
Javnost se OCITO MORA POISTOVJETITI sa time…
I to toliko BLISKO-
da kaze…
JA SAM…
…
SVAKA CAST onome tko se SJETIO TOGA-
iskoristava TRAGEDIJU da se svatko jos vise ZGROZI MUSLIMANIMA…
zelim reci-TERORISTIMA…
Tragedija se koristi da SE MRZNJA I STRAH PROSIRI…
SAD JE SVAKI MUSLIMAN U PARIZU potencijalni sumjivac…
Itd.
Itd.
Blah-bla
…
…
Dakle…
Poruke su DVOSMISLENE-
‘je Suis CHARLIE HEBDO’ je ‘POKRET ZA SLOBODU GOVORA koji je TRAGICNO PLACEN KRVLJU’…
Dakle…
NEEEMA CENZURE-
jer…
SLOBODA GOVORA MORA BITI ZADOVOLJENA…?
a,opet…
KOLIKO JE PUTA SLOBODA GOVORA UGASENA-
I PLACENA KRVLJU???
ugasili su je TI ISTI VELIKI ZAPADNJACI koji su SVI REDOM ‘CHARLIE HEBDO’…
DVOSMISLENOST u SLOBODI GOVORA JE TAKVA:
Nije bitno STO KAZE,nego TKO TI KAZE…
i obrnuto…
Nije bitno TKO TI KAZE,nego STO TI KAZE…
u svakom slucaju-
Ovisno sto IM SE SVIDJA-ili NE SVIDJA-
oni TO CENZURIRAJU…
ILI…
UGUSE U KRVI…
TERORISTI?
TERORISTI NE POSTOJE…
TO SU ISTRENIRANI PLACENICI PO VRHOVNOJ ZAPOVIJEDI od TIH ISTIH ZAPADNJAKA KOJI VICU DA SU SVI REDOM ‘CHARLIE HEBDO’…
A…
Bas LIJEPO
@Ich 09.01.2015. Reply
Ima tu mnogo istine u tvom komentaru.
Suština svakog sukoba je u uzroku, povodu i posledicama.
Uzrok sukoba između ekstremista i terorista i lista Čarli, odnosno zapadnih sloboda, iliti zapadnog sistema vrednosti, je mnogo dublji.
Karikature su samo povod!
Dakle, u tom sukobu nema nevine strane!
NAŠE SLOBODE SU OGRANIČENE SLOBODAMA DRUGIH.
Satirični list je mogao da ismeva svoju veru SVOJE DRŽAVE, SREDINE, sveštenike i crkvu, jer ismevanje sebe nije pravno, a ni moralno kažnjivo.
Međutim, ismevanje tuđe vere, nacije i kulture, koja ima druga merila vrednosti, nije poželjno i prelazi granice dobrog “ukusa.”
To je jedna strana medalje!
Druga strana su postupci muslimanskih ekstremista, koji su bezumni i neprimereni povodu.
Dakle, “zločin” i kazna su NESRAZMERNI!
U sukobu i žrtva može da nosi deo krivice.
Dakle, nije sve crno-belo, ali oduzimanje života ne može se ničim opravdati!
mora biti crno belo..inace uhvatis sebe u analizi analiza ..i onda hiper analiza
Teza je vrlo jednostavna.
Ili si za slobodan svijet gdje je sloboda izrazavanja ok ili nisi.
Ako pises kao ova Vedrana kako je ubijanja civila nesto sto se moralo dogoditi jer su oni “zrtve” a u istu ruku ona nebi napisala nesto lose o Muhamedu iz cistog straha da njoj dodje metak u glavu onda je ona zbunjena osoba.
Da tvoje dijete zivi u selu pored Extremista Muslimana dali bi ga ti ucio da analizira “uzroke i posljedice” ili da se brani i bude spreman poznavajuci fanaticnu ideologiju radicalnih muslimanskih extremista.
Oni su RAK u normalnom drustvu i treba ih kao takve tretirat. Crno Bijelo ..nema sredine s njima to nisu normanlni ljudi.
Ne izvlacite iz konteksta ni rat u Jugi, ni prvi svjetski ni drugi svjetski kao ni ovaj napad idiota na karikaturiste koji su po mome misljenju odavno prevazisli granicu dobrog ukusa.
Pocelo je sve stvaranjem drzave Izraela, sve ostalo sto je slijedilo vuce korijene u stvorenoj tkzv. svetoj zemlji.
Islam definitivno nije mirotvorna religija – kao ni hriscanstvo.
Muslimani imaju samo jednu veliku manu naspram hriscanskog svijeta. Mi smo skolovaniji, samostalniji u razmisljanju i time kriticniji. Hvalo Svabo Emanuel Kante!!!
A Francuzi vec desetljecima tretiraju muslimane kao govna! Zaboravili su svoje egalite i fraternite. Kao i Hrvatska drzava prema Srbima. To dovodi do radikalizacije u smislu realizacije Korana, pisanog kad god vec!
Dajte ljudima posao, krov nad glavom, prava i nema vise puske.
Postovana gospodjo Rudan, bili ste mi idol, ali nakon sto sam procitala ovaj sektaski tekst zasnovan na relativizmu, osjecam potrebu da vam skrenem paznju na odredjene stvari: necu da se vracam u epohu nabijanja na kolac, niti pokolja koji su arapi pocinili kad su krenuli iz Meke u osvajacki pohod na Evropu, i kad su satrli sve sto im se na putu naslo na africkom kontinentu. Jeste li culi za caricu Kahinu? Ako niste, potrazite informaciju, zanimace vas. Znate li sta o zlocinima nad krscanskim stanovnistvom u Andaluziji, tom “idilicnom Al Andalusu” u koju ih niko nije zvao? N o, kako rekoh, necu o tome, sto je bilo bilo je, vazno je sto se sada desava. A desava se, gospodjo Rudan, da Boko Haram u Nigeriji kidnapuje i siluje i ubija hriscanse djevojcice, crne kao i oni sami, koje i ne znaju da postoji tamo neki zapad. Da kolju i rezu gave jednim potezom noza, da ruse, razvaljuju i pljackaju sve na sta naidju. Znate li za zvjerske zlocine pocinjene od strane Islamske Drzave, koja ima svoju petu kolonu u sunarodnicima u Evropi, prerusenim u mirne susjede, porodicne ljude, koji uglavnom zive od socijalne pomoci, i da su njeni zlocinci vec, ne na pragu, nego unutra, lijepo smo to vidjeli na primjeru Pariza, da ne govorim o Mdridu u kojem je u monstruoznom atentatu stradalo dvije stotine ljudi? Znate li da je Ibran Mustafic napisao knjigu u kojoj priznaje da nisu srbi pocinili zlocin u Srebrenici, nego da je to bio dogovor izmedju Izetbegovica, holandskih trupa y Clintona kojem je trebalo bar pet hiljada mrtvih da bi mogao da bombarduje Srbiju? Ne, gospodjo Rudan, nista vi od svega toga ne znate, zato ste i napisali ovaj leprsavi, povrsni clanak kojim oslobadjate islam svake odgovornosti. Laku noc, gospodjo Rudan, uzivajte u svom mjehuru od sapunice ili sampanjca, po slobodnom izboru, zelim vam miran i ugodan san,
Nevjerovatno ali istinito, nekad je dovoljno samo nekoliko recenica pa da se srusi mit. I mit mi je bila Vedrana Rudan. Nikad ni slutila nisam da bi se mogla pretvoriti u apologetu serijeta.
Kao prvo, kategorično sam protiv svake vrste nasilja i protiv sam pragmatične filozofije da: cilj opravdava sredstvo – ALI MORAM BITI MALO CINIČAN!
Gde su bili FRANCUZI I FRANCUSKA dok su bombarderi NATO ubijali civile kasetnim bombama u sred bela dana u centru Niša (kasetne bombe su inače zabranjene)?
Gde su bili FRANCUZI I FRANCUSKINJE i borci za slobodu govora kada su NATO bombarderi ubili 16 radnika TV RTS Beograd. Bombe protiv slobode govora!
Jesu li i Srbi imali pravo na slobodu govora?
Gde su bili FRANCUZI I FRANCUSKINJE kada su ubice u rukavicama sa neba ubili oko 90-oro srpske, albanske i romske dece 1999. godine.
Gospodo FRANCUZI, slušao sam svojim ušima i gledao svojim očima kada Širak postavlja pitanje Klintonu – kada će već jednom da bombarduje te Srbe?
To je radio da bi se DODVORIO svojim glasačima muslimanima.
Gde ste bili braćo FRANCUZI kada su islamski ekstremisti . mudžahedini otsecali glave Srbima, a i nekim Hrvatima u BiH, pa i na KiM!
Da li su oni tada bilit TERORISTI ili BORCI ZA SLOBODU?
Licemerstvo Zapadnih liberala je neprevaziđeno i graniči se sa totalnim idiotizmom.
Na primer, Rusi ne smaju da grade raketne baze na Kubi pred nosom SAD, u protivnom će izbiti rat!
NATO, SAD može da gradi raketne baze pod nosom Rusa u Rumuniji, Ukrajini, Poljskoj i to je u redu!
Licemerstvo Zapada je groteskno za svakog slobodoumnog čoveka čiji mozak nije ispran i programiran!
Ni druga strana, Istok, nije potpuno nevina, ali je nevinašce u odnosu da Zapad!
Kakva krava ova Vedrana ,oprostite vrijedjam krave.
U Evropi nezadrzivo raste popularnos Putina.
Sve navedeno u tekstu predstavlja neoborive činjenice.
One su napisane kao rezultatelogičke opservacije,bez svrstavanja na bilo čiju interesnu stranu.
Bravo,Vedrana!
Na vise mjesta se govori o isplaniranoj akciji odredjenih istanca, ne iskljucujuci ni SAD. Sve se odigralo kao u dobrom thriller filmu, osim sto dobrom reziseru glavni lik ne bi nikad “zaboravio” osobnu u autu. Tad bi bila komedija a ne thriller.
Dok se svet zamajava ekstremizmom, ultrakonzervativni krugovi, koji su ga i organizovali da bi uništili najveće civilizacijske tekovine: slobodu, prava i demokratiju i zaveli totalitarni novi svetski poredak, oni rade!
To nije rekla kazala, to je izjava insajdera iz njihovih redova koji je napisao knjigu: KAKO SAM BIO PLAĆENI EKONOMSKI UBICA…
http://www.kurir.rs/planeta/bio-sam-placeni-ekonomski-ubica-prvo-otkrivamo-resurse-drzave-sledi-zajam-dugovi-i-preuzimanje-clanak-1656749
sta bi trebali dopustit da islamisti vladaju evropom il? …post je katastrofa
NATO govna siju “demokraciju” i “pravdu” na istoku i uzrokuju imigracije u europi i onda ta ista govna nam prodaju bljuvotine poput “tolerancije” “demokraticnosti” i sl. sranja i oni koji ih podrzavaju(imigrante) su indirektno ukljuceni u NATO masineriju koji vrse svjetski genocid i smanjivanje svjetske populacij za stvaranje novog poretka i prvenstveno zele unistiti europsku kulturu sa svojim multi-kulti sranjima i onda kad se narodi europe ustanu odmah su NACISTI, ANTISEMITI, KSENOFOBI i ostale izmisljene etikete za potiskivanje patriotizma kojeg ionako fali…ne trebaju nam ti kriminalci,silovatelji, paraziti i jeftina radna snaga kapitalistima na nasoj grbaci pa ti rudanice rokci o nekom rasizmu nacizmu i pravima doma svojima…
P.S. U hitlerovim postrojbama su bili i bijelci i crnci i azijati, SS je bio najeveca multirasna i multietnicka vojska u povijesti dok su u “oslobodilackoj” “demokratskoj” americkoj vojsci crnci bili zadnji sljam.
bravo.svaka cast