Gospođo Merkel!
S ogromnim sam zaprepaštenjem pročitala da ste posjetili ostatke Koncentracijskog logora Dachau. Ni jedan kancelar prije Vas to nije učinio. U tom logoru ubijeno je 43.000 zarobljenika. Čudno je kako ste se Vi jedini uputili prema mjestu njemačkog zločina udaljenom od Muenchena samo nekoliko desetaka kilometara. Čudno je stoga što Njemačka svijetu prodaje tezu kako je raščistila sa nacizmom i kako ulaže ogromne napore da kajući se za počinjene zločine olakša patnju preživjelima i potomcima žrtava.
Optužuju Vas da ste Dachau posjetili jer Vam je bio na putu prema jednom od šatora u kome ste održali predizborni govor i napili se piva. Mnogi misle da skrušenost u Dachau i ispijanje piva u šatoru, sve u razmaku od dvadesetak minuta, ne ide skupa. Može li se rečenicu koju ste u logoru izrekli:\”Dolazim s osjećajem srama\” zaliti pivom i djelovati uvjerljivo? Ne može ali nitko normalan od Vas i ne očekuje da osjećate sram. Uostalom, toliko je vremena prošlo, fašizam se nosi žešće nego ikad. \”Sram\” osjećaju samo političari u lovu na glasove onih koji su nekoga izgubili i zato što je zbog rastućeg fašizma nošenje \”antifašizma\” u trendu.
Zašto Vam pišem? Kakve ja veze imam s Vama? Imam, gospođo Merkel, imam. Moja teta, Marija Rudan, očeva sestra, 22.11.1944. izvučena je iz rodne kuće. Njemački vojnici su je zgrabili i odvezli u Dachau. Onoga dana kad su vrata logora širom otvorena ona ga nije mogla napustiti jer su je izdale noge. Bespomoćno je ležala na zemlji i preklinjala svoje supatnice da je iznesu na slobodu. One, i same slabe, to nisu mogle učiniti pa je izdahnula ne dočekavši pobjedu antifašizma.
Ja, njezina nećakinja, danas ne znam da li je to bio antifašizam ili zametak fašizma sa \”ljudskim likom\”, fašizma u kome robovi diljem svijeta rade dvadeset sati dnevno bez ikakvih ljudskih prava osim prava na rad i patnju. Samo u takvom svijetu političarka poput Vas može se u roku od dvadesetak minuta i \”sramiti\” i svoj sram zaliti pivom. Moram priznati, gadi mi se njemači \”antifašizam\” na isti način na koji mi se gadi i hrvatska \”demokracija\”.
Doduše, hrvatski heroji koji su iz Domovinskog rata izašli bez ruku i nogu, neki od njih, u društvu sa ratnim zločincima i mirnodopskim profiterima ovih dana prijete državnim udarom, uživaju u povlasticama, mjesečno na izgubljenim udovima zarađuju više nego vrhunski kirurzi ili piloti aviona. Oni su dobro naplatili i naplaćuju borbu za \”demokraciju\”. Hrvatska je mala, mlada, divlja zemlja u kojoj fašizam ne može biti onoliko sofisticiran koliko on to jest u velikoj, razvijenoj zemlji koja je nacizam patentirala. Meni, očito sam preosjetljiva, jednako teško pada Vaše licemjerje i \”naše\” divljaštvo. Drugačija sam. Fašizam mrzim u svakom obliku.
Nitko sam i ništa. Nikad ovo pismo nećete pročitati ali moja mržnja, strastvena mržnja prema političarima Vašega kova i hrvatskim zločincima koji su opet zgrabili Hrvatsku za vrat tolika je da Vam ipak pišem. U afektu. Gospođo Merkel, odgovorite mi na pitanje, koliko je Vaša antifašistička Njemačka spremna platiti život moje tetke Marije Rudan koju su Vaši ubili u njenoj dvadeset i drugoj godini?
Hoćete li mi isplatiti štetu za duševne boli koje osjećam iako mi Vi ne vjerujete? Po nekakvim zakonima koji govore da ratni zločin nikad ne zastarijeva sigurna sam da će mi netko od Vaših, Nijemci su pedantni, lako mogu provjeriti moje navode, možda poslati sanduk bavarskog piva. Zamislit ću da je to pivo krv njemačkih esesovaca i svih Nijemaca koji se i danas, na čelu s Vama, rugaju mojoj teti Mariji pa ću polako ispijati to pivo. Bocu po bocu, bocu po bocu, bocu po bocu. Napit ću se nacističke krvi za mir duše svoje i mir duše tete Marije Rudan.
Gospođo Merkel, jednom nacist uvijek nacist. Nijemci su pred sedamdeset godina ubili moju tetu Mariju u Dachau, danas Nijemci moju djecu ubijaju kreditima. Kad bolje razmislim, moja teta Marija Rudan imala je sreće. Kraće je patila.
Bez poštovanja,
Vedrana Rudan, nećakinja Marije Rudan
foto: ho visto nina volare
U iščekivanju već sad, slijedećeg članka, hvala Vedrana.
OTVORENO PISMO GOSPOĐI VEDRANI RUDAN
Draga gđo Rudan,strašno je izgubiti nekoga iz svoje obitelji,pogotovo na tako zastrašujuć i jeziv način. Međutim,navoditi osobne primjere, pričati osobne priče i stavljati ih u ovakav kontekst je pomalo naivno.
Ovaj tekst ste napisali ISKLJUČIVO provokacije radi.Kao i sve tekstove sa političkom tematikom. Međutim,da bi tekst bio provokativan,a pritom i vjerodostojan,nužno je navesti realne argumente i objektivne observacije,a ne ga napisati čisto radi provokacije radi.
Što bi to točno Merkelica trebala napraviti? Treba li pokucati na svaka vrata iza kojih je netko izgubio svoje voljene u njemačkim logorima?
Pokajati se i reći da je nju kao Njemicu sram je velik čin. Naravno,da politika igra VELIKU ulogu u tome,no te su riječi ipak izgovorene,taj čin je ipak napravljen.
Mi Hrvati nažalsot još uvijek čekamo dan kada ćemo takvu ispriku čuti iz ustiju naših susjeda Srba.
Do dana današnjeg niti jedan srpski političar nije posjetio logore u kojima su u ratu mučeni hrvatski civili. Niti jedan političar se nije ispričao za agresiju nad Hrvatskom. Niti jedan političar nije izrazio zgražanje nad srpskom politikom 90ih.
Dakako,Tadić je prije nekoliko godina bio na Ovčari.Međutim,njegovu ispriku i/ili kajanje nismo čuli. Čuli smo da se na Ovčaru došao pokloniti poginulim žrtvama.
Kajanje,zgražanje i ispriku je nažalost zaboravio izreći.
Gđo Rudan,u brojnim ste tekstovima izrazili golemu netrepeljivost prema Židovima,Amerikancima i Nijemcima koja graniči sa govorom mržnje.
Svjestan sam,poštovana,da vam je iznimno stalo do srpskog tržišta i da zato pišete tekstove u kojima vrijeđate spomenute narode i pokušavate izjednačiti hrvatsku i srpsku ulogu u Domovinskom ratu,no bili ste mi puno draži kada ste još marili za argumente i objektivnost.
Srdačno,
Razočarani Čitatelj
Mr Blond.O cemu vi baljezgate…ko da vam se izvine ? Dva genocida u jednom vijeku nad Srbima…i da se Srbi izvinjavaju hrvatima…da se nisu organizovali u odbranu dozivjeli bi planirani novi Jasenovac .ne sjecas se 90 i 91…nije valjda da si senilan…na ovcari su fasovali oni mercepovi koji su mjesec ranije ubijli srpsku djecu…oni koji su zene napajali sumpornom kiselinom , pitaj te Dr.Bosanac sta je istina?? Zaso spomenute zenetine nema u vrhu politike ?? zasto je zdrave momke gurnula u bolnicke krevete pod maskom * ranjenici *,,,ma st nam kazete…U jasenocu najvecem podzemnom gradu na svijetu smanjujte brojke kao da je bingo…srecom da nas ima koji znamo i prenosimo istinu..ako cekate izvinjenje od bilo koga ozbiljnog Srbina onda cete cekati 25 svjetlosnih godina…samone zaboravi….svaka utakmica ima 2 poluvremena…
Iredenta,
Samo u vašoj glavi se okupacija tuđe države naziva obranom.
Interesantno je kako je Srbija upadala u Hrvatsku,Bosnu,Kosovo i Sloveniju…Interesantno je kako to nazivate obranom…
Cijeli svijet zna tko je u ratu bio agresor,a tko žrtva…Ove godine je u pomoću haške presude u povijest zapisano da je Srbija u ratu bila najveći agresor i zločinac i to će učiti generacije diljem svijeta….Jedino će možda u Srbiji dječica učiti da je ta agresija zapravo bila obrana.
Nastavite živjeti u lažima u koje samo vi i vaši sunarodnjaci vjerujete…Mi ćemo vas ostali samo žaliti.
@@IREDENTA
Dozvoli da te ispravim: Nijesu “braća”
Hrvati učinili dva genocida nad Srbima
u XX vijeku.
TRI, Iredenta, TRI – 1914. u Mačvi, Valjevu,
i Istočnoj Srbiji, 1941. – 1945. u Jasenovcu,
Lici, Baniji i Hercegovini. Konačno, u neogenocidu
od 1990. do današnjih dana, sa kulminacijom
zločina 5. kolovoza 1995., što se u lijepoj
njihovoj slavi kao Dan branitelja i
domovinske zahvalnosti.
Od 1990. do današjih dana iz Hrvatske je
protjerano preko 400.000 Srba, pod
pritiskom, prijetnom i birokratsko-administrativnim
mjerama kojima se pravoslavnom življu
onemogućavao normalan život i funkcionisanje.
Zabilježeno je da su hrvatski bojovnici u uniformi
austrougarske vojske, u avgustu 1914. god., u jednom
selu u Mačvi pobili svo zatečeno stanovništvo. Djecu,
žene, starce. Čudom su preživjeli dvojica, teško
ranjeni. Kad je te nesrećnike pronašla srpska vojska,
pitali su ih šta se desilo, kako su izgledali ti
zločinci?
Ranjenici su odgovorili: “Ne znamo, čuli smo
samo da su pričali – srpski!
Uranijum,
Zbilja su mi smiješne tvrdnje vas i vama sličnih.
Tri genocida?
Čovjek koji drži do fakta i argumenata se na to može samo nasmijati.
90ih Bosna,Hrvatska,Kosovo i Slovenija nisu napali i okupirali Srbiju…Nekako su ipak tenjkići iz Beograda pičili po Hrvatskoj,BiH i Kosovu…Cijeli svijet to zna…Samo vi i vaši sunarodnjaci ne možete prihvatiti…Samo vi mislite da je cijeli svijet u krivu,a vi u pravu.
Nadalje,jednako mi je zabavno kako miješate ratove i desetljeća.Netko govori o ratu 90ih a vi počnete bubati o WW2 ili čak WW1…hahaha…Možemo onda i o 1.svj ratu…Možemo o pokolju Hrvata u Odesi od strane Srba.
O kojem je Krleža napisao sljedeće:„U Odesi je počelo. U krvavoj Odesi, u »Kanatnom zavodu«, gdje se masakriralo en mass i gdje su pokapajući mrtvace rekli onom grobaru, da ne treba da znade tko su ti ljudi, »jer to su Hrvati«. U Odesi se klalo, tamo su pucale kosti i tamo su se davili utopljenici..”
Međutim,ne vidim smisao toga kada sam gore govorio o ratu 90ih,ratu u kojem je vaša država proglašena agresorom i najvećim zločincem od strane međunarodne zajednice.
Svejedno,vi nastavite sa svojim uvjerenjima u koje samo vi vjerujete…
Mi ćemo vas ostali samo žaliti. 😉
http://www.telegram.hr/politika-kriminal/upravo-je-potvrdeno-da-predsjednik-srbije-tomislav-nikolic-nece-ici-na-20-obljetnicu-genocida-u-srebrenici/
G.Razočarani,
imalo pristojan čovjek kad piše otvorena pisma ne krije identitet,a ovo šta ste napisali g.Rudan izgleda da je bilo pod uticajem bunike pošto nema blage veze sa realnim povjesnim činjenicama.Novohrvatska povjest je čista propaganda koja se svakim danom demantira činjenicama koje pristižu sa svih strana.
Mile,
Jedino što nema veze sa povijesnim činjenicama su tvrdnje vas i vama sličnim.
Haškom presudom je Srbija nazvana agresorom i najvećim zločincem…To je zapisano u povijest…Srbija je napala Hrvatsku,Bosnu,Kosovo i Sloveniju…Cijeli svijet to prihvaća…Jedino vi i vama slični nemate snage ni želje to prihvatiti…Nastavite i dalje vjerovati kako je cijelu svijet u krivu a kako ste samo vi u pravu i kako se cijeli svijet urotio u jednu veliku propagandu protiv srpskog naroda…
Opet si zaboravio popit terapiju, jebemu miša!
E to doticnom plavusanu samozvanom blondiju treba stalno ponavljati – terapija i naukovanje! Onda se tek moze uhvatiti laprdanja o ratovima devedesetih u dnevno politicke svrhe! Prepurucam ignoriranje doticnog i njegovih somnabulnih komentara! A Vedrani svaka cast kao i uvek U SRIDU!
Vojvodanka,
Terapija treba onima koji negiraju da je Srbija u ratovima 90ih bila agresor i najveći zločinac.
MRRRR BLOND
Kad Srbi cuju rec izvinjenja samo za Jasenovac da ne pominjemo mnoge jame i hiljade grobova znanih i neznanih, e onda MRRRRRR Blond mozemo pricati
Vrli Radikal,
Ako se malo bolje informiraš tada ćeš vidjeti da na oblijetnicu Jasenovca svake godine dođe sam vrh hrvatske vlade koji izrazi ispriku,kajanje i želju da se takvo nešto više nikad ne ponovi.
Mislim da stoga itekako mozemo pricati…
Nadalje,ne znam kakve veze zločini u NDH imaju veze sa ratom 90ih…Vi Srbi stalno nekako volite miješati ta dva desetljeća….Ta dva rata…Gore sam govorio o ratu 90ih,a ti mi bubneš o Jasenovcu,nečemu što se je bilo pola stoljeća prije…Nemojmo brkati lončiće…Toliko o tome.
Srbi su bili izmanipulirani,isto kao i Hrvati.Susjed na susjeda,brat na brata.Svakome iole bistrom jasno je da je nešto treće bilo važno a ne to hoće li biti konfederacija ,federacija ili savez neovisnih država…Njemačka je ,svojom silom ,mogla osigurati mir ,ako se braća već koškaju.Ali ne.Ona je odigrala ulogu pokrovitelja jedne strane u sukobu.Znači ,razgarala je sukob.Zašto ne nastavi i danas tu istu politiku?Sad više Hrvatska nije bitna.Ona je asimilirana.Njene telekomunikacije itd..su preuzete.Nego je sad pokrovitelj srpske strane na putu u EU!!!Čuo sam interesantne priče od nekih Srba ,koji smatraju da je Njemačka uvijek bila o.k,ali su joj podmetnuli nacizam u 2 svj ratu!Nevjerojatno je dokle seže propaganda da uspjeva da i Srbi zavole Njemce u ovoj fazi ,kad je bitno privesti Srbiju u EU…..Uglavnom,svi smo mi ,za Njemačku mačji kašalj.A za one koji stvarno upravljaju Njemačkom ,kao igračkom,mi smo nevidljivi.Skoro nepostojeći…I onda se tih nepostojećih skupi velika masa u Zagrebu,da urla protiv drugih nepostojećih.Ludo.
vi, gospodine ne znate ko je i kakva je g-dja rudan i kmao covek a pogotovo kao literata, i nemojte tako komentarisati njene clanke.
moj odgovor se odnosio na mr blonda
daj ne SERI, idi u p.m i ti i tvoja pristojnost, o takvima kao ti žena i piše u članku i 100% je pogodila u sridu, u fino u fino a neprijatelj ti dođe na kučni prag i pobije tvoje onda je kasno, triba urlat kad osjetiš da treba, instinkt urlanja nam je dan da preživimo, bravo ženska
Zoro,
Podržavam oblik urlanja,no ne podražvam mržnju i vrijeđanje cijelog naroda što gđa Rudan konstantno radi.
*instinkt urlanja
http://www.novosti.rs/vesti/planeta.300.html:546791-Sovinizam-Ruze-Tomasic-Puna-mi-je-kapa-hrvatskih-Srba
http://www.telegram.hr/politika-kriminal/sud-u-beogradu-donio-odluku-o-rehabilitaciji-cetnika-draze-mihailovica/
http://www.novosti.rs/vesti/planeta.300.html:546791-Sovinizam-Ruze-Tomasic-Puna-mi-je-kapa-hrvatskih-Srba
Majska Ruža…
http://www.telegram.hr/politika-kriminal/sud-u-beogradu-donio-odluku-o-rehabilitaciji-cetnika-draze-mihailovica/
Predsjednik Srbije…
http://www.index.hr/vijesti/clanak/tomislav-nikolic-cetnik-sam-i-sanjam-veliku-srbiju/347425.aspx
Moje poštovanje Vedrana!
Gospodjo Rudan, posaljite Vas Clanak
hrvatskim Antifastima, koji su porucili, Kolindi Grobar, da se ugleda na Merkelicu!
To su pravi “Antifasti” Hrvatske, kao sto je bio Franjo Tudjman, koji se vratio kao
Titov General u Hrvatsku sa hrvat. ustaskim Emigrantima, da povedu Rat protivu
Jugoslavije, za izlazak iz Slavenstva, jer su se po drugi put zeljeli germanizirati.
Ateist!
Hrvati se stide svog Slavenstva, te se zele po svaku cijenu germanizirati, kao i
gradnjom Spomenika Genscheru na Bracu, a dolazi i Euro, u Evropskoj je Uniji
Hrvatska, Genscher je dobio masnu Lovu za rusenje Jugoslavije, a vidimo ga i
u Drustvu Titovog Generala Franje Tudjmana! Nisam upoznao Nijemca, koji se
zeli slavizirati, ali sam upoznao silne Hrvate, koji se zele germanizirati, stide se
Balkanstva, te svi bjeze u Njemacku, koja je “demokratski” Raj u Evropi.
Pa ne moreš se germanizirati, da bi se riješio balkanstva. Jesu li se Česi, Slovaci, Slovenci… germanizirali?! Think twice!!!
Ceska i Slovacka nisu na Balkanu a Slovenija je samo u sastavu Jugoslavije bila na Balkanu.One nemaju problem “otkacinjanja” od Balkana pa samim tim ni nuznu germanizaciju.
http://vesti-online.com/video-galerija/488956/dok-kolinda-govori-junker-telefonira
Fašizam je povijesno zlo. I udba je povijesno zlo.
Bez neke naročite veze s ovim člankom (hirovitost sjećanja?) pao mi je napamet nesimpatičan lik, Vice Vukojević, za kojega sam godinama vjerovao da je silovao neku mladu Muslimanku u logoru – za koju se kasnije ispostavilo da – ne postoji?!
Nevjerojatno je kako mediji mogu uspješno manipulirati istinom.
Bio sam istinski osupnut nakon otkrića da je spomenuta djevojka – izmišljena??!!
Što me je još više osupnulo – nisam nigdje vidio riječi isprike za (masovno) ponavljanje optužbe Vice Vukojevića za sramni čin.
Ponavljam – nisam obožavatelj “lika i djela” spomenutog desničara – ali kakav kredibilitet mogu imati oni koji su o tome toliko pisali – a nigdje riječi isprike za montiranu udbašku LAŽ?!.
Vedrana, budi Čovjek (ako si sudjelovala u širenju spomenute laži) i ispričaj se g. Vici (bez obzira što misliš o njemu) – jer pripadaš ljudima koji smatraju da naš život moramo graditi na istini.
MA NITKO DRUGI, VEC HRVATSKI “ANTIFASISTI”
su javno porucili Kolindici, da se ugleda na Merkelicu, moguce zbog toga, jer se Merkelica
u ime afganistanskih Zrtava ipricala Zrtvama Dachaua! ( “Nie wieder Krieg” ) nije dugo va
zilo njemacko obecanje Evropi i Svijetu, Merkelica vodi Rat u Afganistanu, ali nuklearno-satelitski Rat vec punih 10 Godina u Afganistanu, pomazuci i Amere svojom logistikom
u ubijanju Afganistanaca i rusenju njihove Zemlje! Stoga su hrvat. “Antifasti” porucili
ili savjetovali Kolindicu, da se ugleda u vojnickom duhu, na iskusnu Merkelicu!
Konacno Merkelica je Njemica-Profesionalka-Profiter!
Koje li je to licemjerje, posjetiti Dachau i “ispricati” se Zrtvama, i istodobno voditi
prljavo-nuklearno profiterski Rat u Afganistanu, i to 10 Godina, na Oci Svijeta!!!
Hrvati, kao obavezna Mirodjija su uz Nijemce, tradicionalno!
Vedrana,
Kao što ste rekli: “Nitko sam i ništa.”
Pa u skladu s tim i djelujte! Između ostalog, veličina čovjeka je u tome da uvijek znade gdje mu je mjesto. Sapienti sat.
Najveci Ideal Gospodje Merkel je “Isus Krist”, njezin smisao Zivota, njezin put!
Takodjer i Gospodina G. W. Busha, koji je izjavio, da mu je “Isus Krist” najbolji
Filozof, shvatljivo mi je, ako bacim pogled na citat Luka 19:27.
“Tuga po zadatku je uvijek ruganje pokojnicima.”
Ovo su, Vedrana, tvoje riječi iz jednog nedavnog teksta.
Univerzalna poruka.
Ogavna i degutantna je patetika političara nad masovnim stratištima.
Prije neki dan to bješe Jasenovac. Za koji dan Blajburg.
S tom razlikom što “usamljena vučica” na Blajburgu
neće biti sama samcata.
http://rs.n1info.com/a54011/Svet/Kolinda-Grabar-Kitarovic-odala-pocast-zrtvama-Jasenovca.html
TUGA PO ZADATKU JE UVIJEK RUGANJE POKOJNICIMA!
Uranijum,
Ti su se političari o kojima govorite barem udostojali pokloniti žrtvama…Kada će to učiniti vaši u Hrvatskoj,Bosni i Kosovu je vrlo,vrlo upitno…Pogotovo kada znamo da su to samoprozvani četnički vojvode i bivši šešeljovci…
**MR BLOND
Da li si se ikad zapitao zašto Joža bravar
nikad nije posjetio Jasenovac?
Zašto nije dozvolio punih 25. godina da se
čak i govori o Jasenovcu? O ustaškim
planetarnim zločinima se uglavnom ćutalo.
Ili eventualno uzgred pominjalo i minimiziralo.
Strogo se čuvala tajna kao “Enigma” u WWII,
da je Draža odlikovan od De Gola 1943. i
posthumno od Trumana 1948. god!
Ali četnički zločini su se masovno
eksploatisali i multiplikovali. Bila je to poželjna tema
u javnim glasilima i školskim udžbenicima.
Tek kad je Vojska stavila do znanja da će oni
graditi spomenik, ako civile vlasti to neće,
pokrenuta je akcija 1966. god., kojom je
Bogdan Bogdanović ovjekovječio mjesto
bestijalnog zločina nad nedužnim ljudima,
samo zato što su bili pravoslavci ili Jevreji.
Joža je vjerovatno ocijenio da bi njegovo
pojavljivanje u Jasenovcu bila cinična
groteska, nakon desetine hiljada pobijenih
Srba bez suda i suđenja, poslije
oslobođenja zemlje.
Uanijum,
Možda se kod vas nije govorilo i učilo o Jasenovcu i NDH no kod nas itekako jest.Naravno,tu je bilo golemog pretjerivanja o broju žrtava u Jasenovcu što su kasnije potvrdili i strani stručnjaci.
Unatoč tome,NDH i Jasenovac su čisto zlo i svatko tko tvrdi suprotno nije normalan čovjek.Isto vrijedi i za četničke zločine.
Nadalje,isprika definitvno nije ruganje žrtvama.Isprika i pokajanje je ono što je potrebno kako bi se priznala krivica i odala barem nekakva počast žrtvama.
Da Merkel kojim slučajem nije otišla u Dachau,nebi me čudio tekst gđe Rudan u kojem bi Njemce prozvala nacistima koji se ne kaju za svoje zločine 40ih.Iz gđe Rudan progovara čista mržnja prema Njemcima,Amerikancima i Židovima što se jasno vidi u njenim tekstovima.
Hrvatski političari su izrazili kajanje za žrtve ustaških zločina kao i Njemci za one nacističih.
Kada će to učiniti srpski za sve ubijene i mučene hrvatske,bosanske i kosovske civile,ne znam.
ILI JE NAJSRAMNIJA CINJENICA, DA JE ANGELA MERKEL OSOBA BEZ
TRUNKE SKRUPULA, POPUT KOLINDE GROBAR KITAROVIC! NJIH DVI
JE SU SUPER NATO-PRIJATELJICE, KOJE POZIRAJU RADO SA NAJVE
CIM TERORISTIMA SVIJETA, G. W. BUSHOM ILI RAMSWELDOM!!!
Ne znam sto je sramnije, za Njemacku danas, Angela Merkel osobno kao Pojava, ili njezina posjeta Konc. Logoru, ili posjeta tom Logoru, uz cinjenicu da vodi Rat u Afganistanu!!!
🙂 🙂 🙂 Bez komentara, izuzev ako ovakve znake računam kao komentar?
“Die Macht der Oligarchen”. Tagesschau am 18.12.2014 über die Ziele des Kiewer Putsches, die Gründe der Unterstützung durch hochrangige deutsche Politiker entsprechend deren Wertvorstellungen. Deutsche Bundeskanzlerin Angela Merkel(CDU) und die Oligarchin Timoschenko. Kiewer Marionetten folgen Anweisungen aus EU/NATO. Weiter Nachrichtensperre in deutschen Medien über verdeckte CIA-Operationen, US-Elitesöldner in der Ukraine…
donnerstag, 18. dezember 2014 von klaus hart
…Die Ukraine hätte neue Finanzhilfen aus dem Westen “schon gestern” gebraucht, sagte Premierminister Arseni Jazenjuk dieser Tage. In der EU aber wachsen die Zweifel daran, ob die bereits gezahlten Hilfen überhaupt dort ankommen, wo sie hingehören…
Eine begründete Furcht, sagt die Kiewer Politologin Viktoria Podgornaja: “Der Westen sieht, dass sich bei uns nichts ändert. Unsere Gesellschaft sieht die Dinge auch kritisch. Wir haben ein sehr spezifisches ökonomisch-politisches System hier. Der Begriff ist allgemein bekannt: Kleptokratie. Früher nannte man Staaten wie Nigeria oder Kongo so, heute unser Land. Das ist sehr traurig – weil es stimmt.”
Das Ausmaß an Korruption und Vetternwirtschaft lässt sich naturgemäß schwer abschätzen, aber es gibt starke Indizien, dass beide nicht aus der Ukraine verschwunden sind. Einige spektakuläre Fälle, etwa die vermutliche Unterschlagung eigentlich fürs Militär bestimmter Gelder, machten ukrainische Journalisten publik; fragwürdige Karrieren, Günstlinge aus dem persönlichen Umfeld der neuen Machthaber, sind ebenfalls wieder erkennbar…
ZASTO NAM ZLOCINE NATO-A U UKRAJINI NJEMACKA TELEVIZIJA NE PREZENTIRA
, Kriegsverbrechen der Kiewer NATO-Marionetten. Deutsche Autoritäten positionieren sich nicht zu solchen gravierenden Menschenrechtsverletzungen. Warum das deutsche Fernsehen solche Kriegsverbrechen nicht zeigt.
Ausriß, Kriegsverbrechen der Kiewer NATO-Marionetten. Deutsche Autoritäten positionieren sich nicht zu solchen gravierenden Menschenrechtsverletzungen. Warum das deutsche Fernsehen solche Kriegsverbrechen nicht zeigt.
Zato ce sledbenici “danke dojcland ” likovati u kabinetima ratnih profiteri privatnih dojcland korpiraCIJA,& Ad, d.o.o , privatizaCIJE,&EU, … narediti brisanje genocida u ekonomskom ratu , covek ih ne zanima osim robova, I kmetova. Toliki ce EU korpiracihe biti humane , prodaju ti kredit , da platis logistiku za brzi transport, doci ce biznismen koji ce ti donjet zabranjene baterije za proizvodnju svinja, kokoski, usput dobit hiljade hektara plodne zemlje da bi kmetovi prouzvodili zdravu hranu za Kvinta cia lordove sorise, a njih ce kao skuoe robove hraniti gmo, hranom, razvihat farmako besplatnu labaratoriju na ljudima, jer su im misevi,pacovi, zabe , psi, macke postali skupi pa osmislili zabranjeno istrazivat na , zivotinjama u svojim zabranjuju zemljama, koliko su ih istrebili sad imaju direkt jeftine ljude ,najvece labaratirije za vakcine, lekove presadjivanje ljudskih organa, testiranje hrane gmi ,trgovinu donatora krvi dok ih jos ima priridno zdravih jer u Africi ponestalo od gmo,… sve to Merkelova sa Merk korpoRa cia doly ovcom dobro zna , od sedamdesetih vakcina I slicno od zagadjenog lagera nato skladista , zemljista ,a i u Africi nema mesta za toliki smece , I labaratorije jos im ostalo rudnika , pa sad moraju smanjit smrtnost, ljudi nema tko da kopa besplatno rude po Africi , skupa hrana , a tesko po savani hvatat za vakcine, testiranje lekova . Nesto se zdravi robovi pobunili pa krenuli ka EU a korpiracije nemaju nameru da im produze zivotni vek sa 50 na 60 godina starosti , ….a ovi pucisti od sedamdesetih uzivaju u kreditima u ime naroda pa sta da se Nemci muce kad imaju podobne koji im izgraduse Nemacku a danas smetaju jer im fali 45 godina radnog staza za penziju , pa krenuli iseljavat prljavu industriju za besplatni moderni autogenocid , dovoljno da uz pivo , reklamiraju humanost u ime eu -fatamorgane
nakon prvih pasusa pokušavam naći poveznicu sa “lijepom našom” Koli… je li i ona nakon solo-posjeta Jasenovcu svratila pod šator popit pivu sa svojim starim drugarimmmma Glogoškimmmm i Klemmmmommmm?
nakon svih tih (predizbornih) obilazaka i “pomicanja kostiju” mrtvih, čini se da su jedini iskreni oni koji su se danas otišli pokloniti Titu u Kuću cveća… bez ikakvih primisli, ambicija i karijerizma, isto misle kako su mislili i prije 35 (i više) godina… respect!
Slazem se s vama u potpunosti!
Ti sto su pohodili Titov grob vecinom su ziveli u Jugoslaviji…znaju kako su ziveli, znaju sta su izgubili i znaju ko je vredan secanja i hvale i nakon smrti bas kako rekoste – “bez ikakvih primisli,ambicija…RESPECT I NJIMA I COVEKU CIJI SU GROB POSETILI!
(Za sve ostale ne vredi bacati bisere pod svinje…pa im ni imena spominjati a istorija ce im vec naci mesto na djubristu)
Drugi svjetski rat je zavrsen 9 maja 1945 godine (kod nas u bivsoj Jugoslaviji je trajao nesto duze) pobjedom saveznika koji su bili odusevljeni njemackim autoputevima i tvornicama koje su Englezi, Amerikanci, Francuzi i Sovjeti u svojim zonama odmah razmontirali i preneli u svoje zemlje kao ratnu ostetu. Tako su “Saveznici” oslobodili Njemacku njezini ratom istroseni tvornica koje nisu mogle vise nista da tvore ili proizvode. Uz tvornice su “Saveznici” u svoje zemlje nasilno odveli i sve strucnjake i naucnike koje su uspjeli prevarom da pohapse. Oni su ubrzo u svojoj novoj domovini zbog svog znanja i pozrtovanog rada stekli glas “dobrih” ljudi koje su poceli da slusaju i njihovi domacini. Zbog toga su SAD kao zemlja u kojoj se krilo najvse njemacki nacista, ubrzo poslije rata Marsalovim Planom poceli Zapadnu Njemacku da obnavljaju i njezine razrusene gradove saveznickim bombardovanjem ponovo da podizu iz pepela, praveci tako od Zapadne Njemacke za inat Sovjetima novog vampira u srcu Evrope!
Njemacki nacizam je 1945 godine privremeno bio vojnicki rat izgubio, ali zbog politike tajnih vladara iz senke koji su bili Hitlera i uzdigli, nacisti su poslije pedeset godina podmukle borbe i nadmudrivanja sa svojim “Saveznicima” eknomski i politicki rat dobili. Odmah poslije ujedinjenja Istocne i Zapadne Njemacke, dok je zaludjeni svijet slavio ujedinjenje ratom podelite Njemacke, Nijemci su otpoceli ispod zita sa blagoslovom rimskog Pape i njegove rimokatolicke “crkve” rusenje i cijepanje Jugoslavije. Vrhunac njemackog cinizma prema narodima bivse Jugoslavije bilo je angazovanje njemacke vojske u mirovnim misijama na Balkanu, u ratu kojeg su Nijemci Adolfa Hitlera sami izazvali svojom antislavenskom politikom. O tome da je angazovanje njemacke vojske u “mirovnim” misijama u zemljama bivse Jugoslavije bilo i ostalo suprotno Ustavu same Njemacke ne treba ni govriti. Nijemci su naucili od lukavih Latina za vrijem saveznicke okupacije koja jos uvijek traje osim one u Sovjetskom djelu ili Istocnoj Njemackoj, jedno da misle, drugo da pricaju a trece da rade. Tako su Nimjeci sami pogazili svoj svoj Ustav, kojeg su u ime slobode, otvorenog drustva i demokratije sa kojom sada porobljavaju druge narode objesili njemackom orlu o rep.
Zato ne treba nikoga cuditi sto danasnja Njemacka spremajuci se za rat ponovo pomaze i okuplja oko sebe stare saveznike iz Hitlerovog doba medju koje spada i “nasa lijepa hrvatska Domovina”. U ime mira na kojeg se Nijemci pozivaju dok ne pocnu rat, oni mogu da isplate sva ratna potrazivanja srodnicima nastradalih zarobljenika u njemackim logorima smrti. Masine za stampanje novca bez pokrica mogu da ostampaju daleko vise novcanica nego sto narod moze da potrosi. Nijemci su poznati majstori svog zanata koji su naucili zivotnu lekciju veoma dobro, kako da Slavene prevedu zedne preko vode? Zato Vedrana trazi od Njemacke novac za dusu tvoje tetke Marije Rudan. Ona nije imala tu srecu li nesrecu da ziva doceka “saveznicku” slobodu. Novca, umjetnicki slika i zlata kojeg su nekada Hitlerovi nacisti opljackali po Evropi u ime “visih” njemacki vrednosti, a sadasnji njemacki fasisti u ime zajednickog evropskog suzivota, Njemacka ima vise nego sto njoj samoj treba. Ako su prirodna bogastva Sibira zajednicka svojina covjecanstva onda su i nacionalne rezerve Njemacke takodje zajednicka svojina prezivjelih potomaka njemackog genocida!
Netko RASTURA komentarima,a to nisam ja?
Bez komentara;))
….
Moderni AUTO-GENOCID je zaista dobra riječ Borka!
To je nesto sto LJUDI NE RAZUMIJU-
ne razumiju kako NESTO MOZE BITI ‘GENOCID’ kad netko SAM pristaje da bude ‘MODERAN COVJEK bez IDENTITETA’,aha…
To je problem…
Sto LJUDI TESKO MOGU RAZUMIJETI nesto tako NEODREDJENO…
To je bas kao ‘PSIHOLOSKA STVAR’…
To je kao jedna vrsta MOBINGA-nasilje koje NE MOZES DOKAZATI,jer NEMA OCITIH TRAGOVA ni znakova…a ZNAJU SAMO ONI koji su TOME IZLOZENI…
Bas kao STO LUDO ZVUČI ‘GENOCID nad HRANOM i PRIRODOM’…
Tko je jos cuo za TAKVU VRSTU ZLOČINA?
Monsanto GENOCIDIRA sa HRANOM?;))
Pa,LUDO bi bilo zatvoriti i ‘poubijati ZLOČINCE’ koji se IGRAJU MOLEKULAMA HRANE?
PARADAJZ NIJE ČOVJEK…eh
Da li Monsanto moze biti HITLER u ‘PRIRODNOM i ŽIVOTINJSKOM SVIJETU’?
jer,da…
Oni se ocito IGRAJU S.A.M.O sa HRANOM-ali nikom nije palo na pamet da to u konacnici vodi u ZLOČIN nad LJUDIMA?
…
Ne znam da li je itko tko se OZBILJNO BAVI POLITIKOM primjetio da PRAVI ZLOCINCI nikada nisu u LOGORIMA ili zatvorima ili POUBIJANI-
ONI SU UVIJEK NA S.L.O.B.O.D.I;))
Kroz bilo koje POLITICKO RAZDOBLJE-otkako je SVIJETA do DANAS…
TO JE A.M.E.N u POLITICI…
i upravo je SULUDO SMIJESNO traziti KRIVCA sa JEDNIM LICEM…
MERKELICA nije MERKELICA-ona je PREDSTAVNIK POLITICKE AKTUALNE IDEJE,i nositi ce NJEZINO LICE jos neko vrijeme…
da sad NETKO ZAMIJENI MERKELICU-nece zamijeniti MERKELICU…
zamijeniti ce SAMO NJEZINO LICE!
I.D.E.J.A UVIJEK OSTAJE ISTA-samo se LICA MIJENJAJU;))
POLITIKA ima BAREM JOS TISUCU LICA u rezervi,a ZA ISTU STVAR…
…
By the way…
Njemacka je PATENTIRALA NACIZAM,kako kaze Vedrana…
ali,da nije BILO HITLERA ne bi danas bilo ni IZRAELA…
u jednu ruku HITLER je ucinio uslugu ŽIDOVIMA,
to je samo dokaz koliko je POLITIKA SMIJESNA stvar-
i da ZLOCIN koliko god PRLJAV(ili kakav god)uvijek NOSI KORIST NEKOME…
Što onda RECI O POLITICI?
NORMALNIJE…NAJBOLJE NE RECI-NIŠTA!;))
Tačno zbori Vedrana, nasledje Ničeovska rasne, nacionalno-socijalističke filozofije je duboko utkano u nemačku svest. Uostalom, još uvek ima živih knjigovodja i čuvara iz logora koji se ovih meseci još hvataju i procesuiraju iz tog doba. Eto, dragi Bog im je dao dug život da ponovo vide uspon i veličinu velike Nemačke. Posle Hitlerove ere ne može se nekom parolom tek tako izbiti nešto što se tako religiozno prihvatilo i primilo u tridesetim godinama prošlog veka. Bez obzira na njeno palamudjenje o večnoj odgovornosti za zločine i njeno navodno suočavanje sa onim što je Nemačka počinila, pre sve za holokaust, to sve iz njenih usta zvuči krajnje patetično i neiskreno. Činjenica je da su u kreiranju nacizma glavni Hitlerovi sledbenici bili studenti i profesori tj. društvena elita ondašnje Nemačke, takodje, oni su prednjačili u nacističkom pogromu i spaljivanju knjiga ne samo jevrejskih, nego svih pacifističkih pisaca i naučnika (Mana, Frojda, Marksa i ostalih) znači ne samo “stoka sitnog zuba” nego i vodeći intelektualci tog nemačkog vremena. Uostalom Hitlerini je bilo potrebno samo 6 meseci da poništi svaku različitog nemačkog društva, jer je to isto nemačkog društvo u velikom procentu podržavalo ili bar tolerisalo Hitlerov režim. A tako je isto i danas u Nemačkoj, a pogotovo u Austriji, veliki broj stanovnika misli i javno se deklariše da”Hitler i nije bio toliko loš”.
Pa,da…
treba SPALITI SVAKU IDEJU koja je PROTIV ‘VELIKE IDEJE’-tj.VRHOVNE ZAPOVJEDI!
bez obzira iz cije glave dolazi-PACIFISTIČKI INTELEKTUALCI nisu BAS NIKADA DOBRODOSLI…
to je takodjer A.M.E.N…
O.k,ne postoji stručan naziv za PACIFISTIČKOG INTELEKTUALCA;))
ali…
želim reci-
MORALNA NAČELA utemeljena na MIRNOM RIJEŠENJU nisu moguca u politici…
Zašto?
Jer jednostavno NIJE MOGUCE naci MIR kroz ZAPOVIJED;))
ZAPOVIJED znaci-MORA SE…
ako se nesto MORA,onda to NIJE PITANJE PREGOVORA…
Zato POLITIKA NIKADA NECE IMATI PRAVEDAN TEMELJ-
a,SAMIM TIME NI M.I.R…
Tekst je odlican. Tu i tamo se javlja galimatijas, ali sveukupno, ostar tekst.
Samo cu reciplirati Mr Blond-u…
Kazete da se srpski politicari trebaju izviniti/ispricati Hrvatskoj za agresiju, patnju u logorima, razaranja, itd. koje je nanela Srbija…
Hm… Pa gosn Blond, prvo – potrazite strucnu definiciju AGRESIJE drzave na drzavu pa pokusajte da je primenite na Srbiju i Hrvatsku (vec ima 2, 3 elementa koji ruse tu mantru). Drugo, zlocina hrvatskih generala/vojnika nije bilo? Trece, ko ce se onda izviniti prema 200 hiljada proteranih Srba?
Poenua Mr Blond – gdja Rudan ne pise tekstove da bi podilazila srpskom trzistu, vec sa razlogom povlaci jednakost izmedju srpske i hrvatske uloge u raspadu socijalistice Juge.
Ma pusti Blonda…Da Vedrana piše o Marsu on bi nekako ugurao Srbe u temu. Čojek je jednostavno puko od mržnje, onako plav, plavih očiju…
Da,onda bi bila svadja oko toga TKO JE PAO SA MARSA?,dok drugi žive na Marsu…
Mars je u mitologiji predstavnik Boga Rata(taman za dobre životne uvjete i POLITIKU;))
(Da li je ISTO biti MARSOVAC na Marsu,ili MARSOVAC na Zemlji?;))
Backopalancanin,
Poštovani,možda bi vi trebali pročitati hašku presudu iz 2015. u kojoj je jasno navedeno da je nad Hrvatskom širena velikosrpska agresija.Nadalje,u presudi je Srbija jasno imenovana agresorom i najvećim zločincem rata 90ih.Toliko o činjenicama.
Zločina od strane Hrvata je bilo.Nikada nisam tvrdio suprotno.Nema rata niti će ikad biti rata u kojem obje strane ne čine zločine.Međutim,to ne poništava činjenicu tko je u ratu bio žrtva,a tko agresor.
Što se tiče protjeranih Srba …Možda bi se i o tome trebali raspitati i pogledati fakte…Ne moje,ne naše,nego one međunarodnog suda koji je utvrdio da je Knin bio prazan grad kada je HV ušao u Krajinu,da je ubijeno 42 ljudi,a ne 2000 kako se to voli navoditi te da su 2 kuće uništene. Tijekom operacije Dan D su nažalost nastradali civili.Znači li to da se tada Dan D kao i Oluja ne smije slaviti kao oslobodilačka akcija?
Hrvatska i srpska uloga na vasu zalost nije jednaka…Kao niti srpska i bosanska…Niti jedan bosanski ili hrvatski vojnik nije ni centimetar stupio na srpsko tlo tijekom rata 90ih…Moramo li dalje od toga diskutirati?
Koji si ti licmer nema komentara da ne ubacis Bosnu Kosovo kroz hrvatku povjest neces da priznas kakav je ustav u SFRJ vazio za sve republike pa i .HR u kome pise da je Hrvaska sastavljena od dva konstutivna naroda SRB i HR sa jednakim pravima i da se nije mogla odcepiti od JUG,bez dogovora oba naroda dalje secesiju JUG otpocela je HR po nagovoru Pape i Vatikana uz blagoslov Me. zajednice de glavnu rec vodi Ameika i NATO,jedino Slovenija se mogla odcepiti be vecih problema a Bosna nikako bez dogovora tri konstutina Naroda SRB.( MUS.Bos).i HR o Kosovu kao da je kosovo i metohija nije bila autonomna pok.u sastavu SRB cudi me kako ne navede da i Vojvodina nije napadnuta od Srbija ali tamo zivi 80%srba pa nece moci kao u slucaju Kosova de je copavi kaplar promenio demografsku sliku zabranjuci povrtak Srba koji su izbegli i pobijeni od balista produzene ruke fasista promenom ustava iz 1974 razbio Srbiju na tri dela i sad kad je NATO i AM.i EU prevarom poklonio siptarima deo Srbije nepricas o zlocinima koji su napravili Alnanci 2004.god uz prisustvo KFORA I MZ proterujuci ostatak Srba i stvarajuci Enklave za preostali broj Srba bez prava kretanja i jezika ruseci Manastire paleci crke pod budnim okom vojnika KFORA divljajuci i dan danas ubijajuci civile kidnapujuci Srbe vadeci im organe na teritoriji Albanije de se krvavi Bernard Kusner smeje ko lud na pitanje nov.za zutu kucu de se potvrdilo i od strane tuziteljice iz Haga da jepreko 300 civila odvedeno i iskasapljeno vadeci im organe na zivo to po tebi nije se desilo ne opravdavam zlocin ni sa jedne strane mozemo zatvvarati oci ali pred Bogom cemo svi biti jednaki i odgovarati kad dodje vreme
U ustavu Juge je također stajalo da se svaka država ima pravo iz nje izaći.
Više od 90 POSTO ljudi iz Hrvatske je odlučilo napustiti Jugu i imati samostalnu državu.
Beograd,na čelu sa Slobom to nije želio prihvatiti kao što nije želio ni prihvatiti da Bosna i Slovenija ne žele biti dio njegove Velike Srbije i zato su tenjkići i avioni iz Srbije pičili po Hrvatskoj i Bosni.To je svima jasno osim izgleda vama i vašim sunarodnjacima.
Mogu govoriti o albanskim zlocinima,mogu govoriti i o bosanskim,a i o hrvatskim.Svi su se oni dogodili.U povijesti nije zabiljezen nijedan rat u kojem (sve) obje strane nisu radile zločine.
Međutim,to ne briše činjenicu tko je u ratu bio agresor,a tko žrtva.Tko se branio,a tko se napadao.Kolika je šteta napravljena jednoj strani,a kolika drugoj.
Činjenice govore da niti jedan hrvatski ili bosanski vojnik nije stupio ni centimetar na srpsko tlo,dok su po hrv i bosanskom tlu gazile tisuće srpskih vojnika i tenjkova.
Zbog toga će svatko uvijek najprije spominjati srpske zločine protiv Hrvata,Bosanaca i Albanaca.
Govori li se uopće o zločinima saveznika u WW2?
Pred Bogom nećemo svi biti jednaki.Zli će biti zli,a dobri će biti dobri.
Kao što moja i vaša država u ratu 90ih nisu imale jednaku ulogu.Moja se branila,a vaša je napadala.
A ti bi jednim potezom pera da izbrises istoriju tebe samo zanima ratna desavanja 90ih,i ida je tako kao sto tvrdis ali nije ne sagledavas cinjenice i uzroke do cega je sve to dovelo ali treba da znas istina se moze oduziti na kraju sve izadje na svetlos dana pred Bogom cemo stati svi jednako ponizni sam mislio a ko je kriv odlucice tvorac BOG ne zelim a i kad bih mogo ne bih opravdavao ni Srbe niti ikog pa makar mi bio naj rodjeniji sve koji zasluzuju precutkuju lazu opadaju a narocito koji su cinili zlo nek stigne zasluzena kazna licis mi na one koje precutkuju zlocin kao Stepana Razum,dir.arhive katolicke crkve kaze da zlocin nije bio i nije se desio sekretar za udruzenjeza istrazivane zlocina u Jasenovcu Igor Lukic ide korak dalje i kaze da je to bio edukativni centar de su se izvodile pozorisne predstave veliki broj ispitanika iz zagreba na pitanje ko je najvise stradao u jasenocu odgvaraju Hrvati ,Zidovi Romi srbe i ne spominju ili ih stavljaju na zadnje mesto naj tragicnije odgovaraju na fizolovskom fakultetu buduci akademci, bas me briga ne predstavlja mi to nikaku vaznost nikaku lil neznam, nije me briga itd.e sad ako se i ti svrstavas u ovoj skupini staces pred Bozjim sudom iti e sad ko ce vam verovati da zaista zelite mir i suzivot sa Srbima kad i danas krsite pravo na pismo i sikanirate mali broj peostalih Srba a znam da cete ih zbrisat sa lica zemlje ako ne ugasite taj ustasoizam koji se naveliko budi u HR kao i Fasizam u EU.
Neko reče: ” Dva svjetska rata smo izgubili, treći ne mislimo”
Nekako mi poznato zvuči.
I sve dublje saginjem glavu od srama kao pripadnik ljudskog roda a onda
ponovo dižem jer ipak, ima malih-velikih ljudi zbog kojih ne gubim nadu
Hrvatski mediji i političari svjesno svakodnevno iskrivljuju istinu o tzv. domovinskom ratu, izigravajući žrtve, tzv. branioce, heroje, itd. Tako bljuvotinama hrane i truju svoj narod, jer valjda se drže one poslovice: ako laž dovoljno puta ponoviš, ona će postati istina. Ali ja ih razumijem; mržnja prema Srbima je prejaka i to je jednostavno jače od njih. Nekako ne mogu ni sebe same ubijediti u ono što govore, pa će sada kroz nove udžbenike njihove “povijesti” pokušati zatrovati svoju dječicu. Da, da, sve će to ući u krug ponavljanja “istorije – povijesti”, i eto nam za 5-6 decenija istoga sranja na našim prostorima!!!
Đuro,
Mislim da je situacija upravo obratna.
Imamo situaciju u kojoj su Bosna,Hrvatska,Kosovo i Slovenija napadnuti od strane Srbije.Situaciju u kojoj međunarodna zajednica Srbiju proglasi agresorom i najvećim zločincem 90ih…Situaciju u kojoj unatoč svim tim činjenicama ljudi poput vas misle da se cijeli svijet urotio protiv Srbije i da cijeli svijet nekako radi propagandu u kojoj Srbiju optužuje za agresiju.
Kada će se bilo gdje u svijetu spominjati rat 90ih Hrvatska,Bosna i Kosovo će se nazivati žrtvama a Srbija agresorom.
Jedino će se možda u Srbiji govoriti da je okupacija tuđih država ustvari bila obrana.
Mr. Blond, SFR Jugoslavija je bila medjunarodno priznata drzava, a njezina JNA zvanicna vojska te iste drzave. JNA je zato morala po Ustavu Jugoslavije da brani jedinstvo zemlje. Nazalost, ona svoju Ustavnu duznost i obavezu nije ispunila zbog izdaje Hrvata, Slovenaca i Jugoslavena SRBskoga porekla koji nisu znali kako da se postave i sta oni trebaju da rade u vreme gradjanskog rata!
Zato optuzivati SRBe sto su branili jedinstvo Jugoslavije za koju su oni prolili najvise svoje krvi za razliku od drugi naroda Jugoslavije koji nisu prolili ni jednu kap svoje krvi za njezino stvaranje, najvise govori o Vama kao covjeku koji svejsno izvrcete poznate istorijske istine, jer se drzite stare Gebelsove nauke da i “najveca laz ponovljena mnogo puta postaje istina”!
Vase antislavenstvo i potreba da lazete i obamanjujete svoj narod zbog tudjih interesa najbolje se vidi iz Vaseg komentara o Presjedniku Ceske kada ste napisali Boga se ne bojeci a naroda ne stideci “da on nije bio na paradi Pobjede u Moskvi”. Navodno, po Vasem misljenju iz toga se najbolje vidi verodostojnost clanaka koje pise Gdj. Vedrana Rudan!
Medjuti moj tupoglavce, da ste barem malo zaviri u istoriju Drugog svijetskog rata videli bi istinu pravu da je rat zavrsen 9. maja 1945 godine, a ove godine na taj dan u Moski ce biti samo organizovana PARADA POBJEDE povodom 70 godina od njegovog zavrsetka i “saveznicke” pobjede nad naci fasizmom!
Mr. Blond, nemojte zato vise da lazate. Laz je veliki porok u privatnom zivotu. Na kratke staze ona moze i da pomogne ali na duge nije djelotvorna jer se brzo otkriva!
Mikicu,
Opet vi sa faktama u koje vjerujete samo vi i vaši sunarodnjaci.
Da je to bilo tako kako vi govorite tada bi Hrvatska,Bosna,Kosovo i Slovenija dobili sankcije međunarodne zajednice te bi one bile proglašene agresorima i zločinicima.
Međutim,kao što cijeli svijet zna i kao što je u Haagu ove godine u povijest zapisano…Srbija je bila agresor i najveći zločinac rata 90ih.
Samo se u vašim glavama okupacija tuđe države naziva obranom,a kada već govorite o Ustavu Juge tada bi ga možda trebali i pročitati a ne bubati samo ono što vama paše.
Po tom Ustavu svaka država ima pravo i mogućnost izaći iz SFRJ te naravno dobiti materijalni postotak kao i dio oružja iz vojarna JNA.
Toliko o Ustavu.
U RH je više od 90 POSTO ljudi glasalo za samostalnost…Srbija na čelu sa Slobom to nije željela prihvatiti te je okupirala RH i svaku državu koja nije željela biti dio njegove Velike Srbije….Niti jedan Hrvat,Bosanac,Kosovljanin nije ni centimetar stupio na srpsko tlo…Toliko o obrani i napadu.
Prema tome,dragi Mikiću,nemojmo napamet bubati 😉
http://www.telegraf.rs/vesti/1517937-poslusao-zapad-zeman-ipak-ne-ide-na-putinovu-vojnu-paradu
tzv međunarodna zajednica=propagandni naziv koji služi da zločinačku zapadnu elitnu politiku, koja je među ostalim razorila Jugoslaviju i izazvala rat (a veličina krivnje pojedinih domaćih sudionika samo govori o njihovoj kulturi ili nekulturi), proda kao nešto prihvatljivo i poželjno, nisu oni nikakva MZ već osvajaći koji su nakon istrebljenja Indijanaca odlučili napraviti isto cijelom svijetu, prvo je hitler bio izabran i poseban a evo posli 50 tak godin evo opet izabrani i posebni kauboji ubice indijanaca,
e neće moći ovi puta,
slobodno čovječanstvo, Rusija Kina Južna Amerika Afrika Azija ima sasvim drugu predstavu o uzrocima i posljedicama krivnji u vezi raspada Jugoslavije, a ona je radikalno drugačija od stavova tzv međuzločinačke zajednice i balkanskih političara,
zato prestanite više spominjati teme vezano za raspad Jugoslavije, odvratno je više slušati službenu povijest i interpretaciju, ko ima želudac za to gleda HTV sluša popove ide na sastanke hdz-a i sličnih lumena a ne dolazi na stranice kao ova,
ipak mislim da si samo plaćeni provokator zapadnih službi ili njihovih domaćih podružnica
Zoro,
Tako je.Srbija je u pravu,a cijeli svijet je u krivu.Cijeli svijet se urotio u jednu veliku propagandu protiv Srbije….Hrvatsku,BiH,Sloveniju i Kosovo nije napala Srbija nego Lihtenštajn…Vukovar nisu do temelja sravnali Srbi nego gmazoliki plaćenici obitelji Rotschild,a masakr na Srebrenici nisu počinili Srbi nego u tajnom labosu stvoreni Hitlerovi potomci…Haha
Dajte covjece skulirajte se malo….
A što se tiče stavova Afrike,Azije,Južne Amerike o ratu 90ih…Prvo se dragi gospodine zaista raspitajte o tome što spomenute misle pa onda bubajte ovakve bedastoce…Jedino ste u pravu za Rusiju,no samo donekle…Pogledajte i na koji je nacin Rusija zeljela djeliti Jugolsaviju prije nego sto ju pocnete dizati u nebesa…
Da jos nesto dodam u samo deckima od posle rata mozete pricati sto iz dana u dan ponavljate o nekoj herojskoj borbi punecim glave toboze da ste se oslobodili od veliko Srbske agresije a da je Srbija stvarni agresor bila ne bi se vi oslobodili nikad dobro ti je poznato kad je JNA vodila u pocetku operacije ne svom zestinom koliko vam je ostalo ljepe vase sto se kasnije JNA povukla.a Srbija sve manje i manje slala pomoc toje vec druga prica i nasa sramota narvno da je bilo dobrovoljaca iz srbije sta ima tu lose imate i vi domovnike u ukrajini na strani fasistickog desnog sektora danas uvek ste znali da se svrstate de je zlo imamo i mi u Novo rusiji svako svome jatu to sto su prodani politicari ostavila krajinu to je neoprostivi greh zasto nidan ne razumem i danas mislim da je Srbija napravila neoprstivu stetu primajuci vas kao naciju savez SHS posle pobede u prvom svetsokom ratu trebalo je zaokruzi teritoriju de zive srbi a vas ostaviti lepo je opminjao Vojvoda Zivojin Misic da sa krvatima ce nam se obiti o glavi zajednistvo ali nehtedeNikola Pasicic i vlada da poslusa a druga greska pod zlocinca Austrougaskog kaplara TITA za rad bratsva i jedinstva zaboravismo zlocine Ndehazije Jasenovac ej bre ni fasisti nisu imali logor za dece a vi jeste to sto se i vi pozivate na neki medjunarodni sud obesi macki o rep medju Narodno pravo je pogazeno davno bombardovanjem suverenih drzava bez dozvole Sv:Be i UE,NA u slucaju Iraka Avg,Srb i Libijei sad u slucaju Jemena zlocin bez kazne jos traje dokle?…
Ah koja tema?Oni koji su nadrljali u ratu ostavši obogaljeni, razrušenih domova, živaca itd, a posle rata i bez posla sada vode besmislene polemike” ko je koga i čiji je veći”.Ovakav mentalitet je raj nebeski za pokvarene političere-takoreći neiscrpna baza(poluidiota) za njihove pohlepne(kakav crno domoljublje) finansiske mahinacije.Interesantan je portofilio današnjih velikih biznismena-političara;ti dominiraju živopsni opisi; čuveni general(pre rata mesar), onaj biznismen je pre rata imao kiosk za kobasice.Osim ovih tu dominiraju zanimanja poput pekara, taxista itd.Danas su odjedared postali veliki biznismeni (najviše zahvaljujući gorepomenutim poluidiotima)
kad smo vec kod boje kose, ociju, eventualno tena i hrvatskog germanstva oni njemacki vojnici sto su u 2 ratu podlegli sarmu balkanskih ljepotica bosanskog i hrvatskog zracja i ozracja, a prezivjeli pa se krisom vratili u vaterland a usto govorili hrvatski bijuci ono sto se kasnije zvalo volksdeutcheri, nisu zeljeli ni cuti, ni cuti, ni cuti ijednu hrvatsku rijec. sto su zahtijevali i od svojih pratilja koje su bidne samo 1 jezik znale
Draga G-djo Rudan,sve ste vi to Merkelovoj lepo sručili u lice.Ako znamo da je Evropa i njena politika u kandzama Amerike onda je ponašanje G-dje Merkel i očekivano.Mora zadovoljiti dve strane oprečnih zahtevanja.Ameri i Nato kao naslednik SS-divizija očekuje od Nemaca i ostalih fašista i nacista Evrope nastavak Hitlerove ratne i nacionalne doktrine.Nisu ovo teorije zavere.Kako objasniti logističku podršku Amera da se organizuje Oluja i da se sprovede do kraja ustaška zamisao da se Srbi isele iz Hrvatske?Kako objasniti da preko noći jednu terorističku Šiptarsku organizaciju,Američki Kongres proglasi za Oslobodilačku vojsku Kosova.?Kako objasniti divljanje ukrajinskih nacista u Kijevu pod plaštom Amera i Evrope.O Aziji i Srednem i Bliskom Istoku i patnjama tih naroda mogu se napisati milionske tužbalice.S druge strane treba evropske narode uljuljkivati u lažne demokratske vrednosti.I zato je Merkelova protrčala kroz Dahau i pivom sprala i ono malo savesti koje ima.
Draga G-djo Rudan. Vasa bezgranicna mrznja je nepotreban otrov na rane covjecanstva. Ne znam s kojim ciljem i koliko Vam zadovoljstva predstavlja poticanje mrznje izmedju naroda koji su se kroz stoljeca medjusobno ubijali u ime najnizih ljudskih teznji. Zgrozena sam cinjenicom, da si Vi kao novinarka dajete pravo i slobodu dalje poticati mrznju i svadju. Upotrijebite radje svoje retoricke sposobnosti na poticanje mira a ne rata. Kritizirati moze svaka budala. Slijepi ste od mrznje i ne vidite dalje od nosa.
Najveca masa koja se sa najmanjim naporom moze pokrenuti je ljudska masa. Ocigledno osjecate sadisticki uzitak u tome da se oko vaseg nekvalificiranog baljezganja lome koplja. Ako je tocno da energiju koju odasiljamo i sami primamo natrag, onda Vam ne zelim biti u kozi kad se to dogodi.
Zelim Vam bez obzira na sve svako dobro. Kad pronadjete ono zrnce razuma koje ste negdje izgubili, nadam se da cete pronaci mir i potrebu ljudima ponuditi nadu i ljepotu. Do tada Vas ovaj svijet stvarno ne treba.
Zalim i sve one koji usijane glave ovdje pljuju svoj otrov. O kojim povijesnim cinjenicama Vi svi govorite? Povijest pisu pobjednici i politicari, isti oni koji su rat i prouzrocili. Dijele svijet i ljude na dobre i lose od biblije do danas. Jednostavno odvratno. Jedina istina je da je zivot lijep i treba ga zivjeti takvog kakav je. Mrtve nitko ne moze vratiti ili bez daljnjeg prolijevanja krvi osvetiti. Tko treba osvetu? Izadjite iz svojih mracnih sobica s kompjutorom na sunce. Udahnite punim plucima i ZIVITE!!! Zlocestoca u svijetu moze biti pobijedjena samo ako joj se ne pridaje puno vaznosti i javnosti. Treba je u korijenu ignorirati i ne prosirivati, pa ce bez vode na mlin i usahnuti. Zamislite da je rat a nitko u njemu ne sudjeluje…
Nadu i LJEPOTU mozes ponuditi samo onda kad ZNAS ISTINU…
ISTINA je takva da OVAJ SVIJET POJMA NEMA sta je NADA I LJEPOTA-
dakle,kako ce to ponuditi?!;))
Jedno bez DRUGOG NE IDE…
Nije VEDRANA nista ZATROVALA MRZNJOM-
nego LIJEPO kaze ONO STO JE…
a,ljudi bi VALJDA trebali shvatiti da je TO ISTINA,bez obzira koliko je RUŽNA…
Oni koji VEDRANU shvacaju kao ŠIRITELJA MRŽNJE znaci da su i SAMI ZATROVANI NEISTINAMA;))
a,samim time NEMAJU NISTA DOBROG ZA PONUDITI-
a kamo li LJEPOTU I NADU?;))
Dobro…
To ne znaci da je ISTINA SVE STO VEDRANA kaze!
Nitko NE MOZE BITI ISKREN 100%,to se PODRAZUMIJEVA…;))
Sve se treba uzeti UVIJEK sa REZERVAMA u DANASNJE VRIJEME;))
ali,to je SVAKOM NA VLASTITOJ ODGOVORNOSTI-
u sto ce POVJEROVATI,a u sto NE?;))
Nego,oprostite dragi ‘MIRE U SVIJETU’-
shvacam ja u POTPUNOSTI sto ste VI htjeli reci-
Vaše NAMJERE NISU LOŠE,i ja se U POTPUNOSTI SLAZEM,OVAJ ŽIVOT TREBA ŽIVJETI(i da,ŽIVOT JE LIJEEEEP!)
ali,TAKODJER(morate shvatiti),meni je MUKA od TAKVE ‘ISPRANE FILOZOFIJE’-
‘SVE JE SUPER,SVIH TREBA VOLJETI…
IGNORIRAJTE LOŠŠŠŠE STVARI…PŠT!
NI ZUCNUTI se NE SMIJE O LOŠEM?
ODMAH SE ŠIRI MRZNJA?
I ustvari OPET ‘TA VASA DIVNA MIRNA SVJEEETSKA FILOZOFIJA’ svima ŽELI ZAČEPITI USTA-
ili čak OKRIVITI ‘TE ŠTO PRICAJU LOSE DA ŠIRE MRZNJU jer PRIDAJU ZNAČAJ LOŠEM,a NE DOBROM?’
Oprostite MOLIM VAS ‘MIRE U SVIJETU’-
VI STE ONDA ZAISTA S.LIJEPI,kad ste u STANJU VOLJETI I PODRŽAVATI SVIH-
BEZ RAZLIKE…
A,VIŠE-MANJE…TO SU SVE OVE ‘LIJEPE,MIRNE LOŠE STVARI’;))
NAJBOLJE JE ‘NE RATOVATI’-
I VOLJETI ZLOCINCE…ZBOG ‘MIRA U SVIJETU’;)))
GDJE STE SAMO UBRALI TU FILOZOFIJU?;))
Joj. Hvala Vedrana.
Mr. Blond, kao hrvatski “branitelj” zaista nosite lijepo “hrvatsko” ime sa kojem mozete u odnarodjenoj Zapadnoj Evropi da se ponosite, jer oduvjek je bilo i ostalo “cega se pametan stidi da se budala sa time onosi”. Medjutim Vase ime Mr. Blond ne pripada nasoj lijepoj domovina koja ima svoja prekrasna narodna imena koja najbolje govore i svedoce o vrlinama i manama onih koji ga nose.
Svojim ponasanjem i pisanjem komentara punih mrznje prema Gdj. Vedrani Rudan koju u bezumlju svome optuzujete da je ona Jugoslavenka koja indirektno radi za SRBe, iako je svima poznato da je Gdj. Vedrana Rudan, veca, casnija i bolja Hrvatica od svih Vas “Velikohrvata” koji se ponosite tudjim imenima, i svojom mrznjom prema svim drugim komentatorima koji ne misle kao Vi, samo ste potvrdili poznatu povjesnu istinu, da su “Hrvati” poput tebe najhrabriji ljudi na svijetu, ne zbog toga sto se oni nicega ne boje, vec zbog toga sto se oni nicega ne stide!
Mikiću,
O vašem komentaru na moje korisničko ime neću ništa govoriti je ne vidim poantu takvog komentara,a niti replike na njega.
Nadalje,ne znam gdje sam to gđu Rudan optužio da je Jugoslavenka i da radi za Srbe.A ako iz ikoga progovara bezumna mržnja to je upravo gđa Rudan koja u svakom je tekstu gore iznjela stravične komentare o Njemcima kao narodu praktički ih nazvavši nacistima,a njeni govori mržnje prema američkom i židovskom narodu su odveć poznati.
Gđa Rudan ne gaji iste kriterije.Na stvari gleda subjektivno,jednostrano.Ne mari za podatke,fakte i argumente,njeni su politički tekstovi tu isključivo provokacije radi.
U svojim tekstovima konstatno pokušava izjednačiti hrvatsku i srpsku ulogu u ratu,iako cijeli svijet zna da su RH,BiH,Kosovo i Slovenija bili ti koji su se branili od srpske agresije te je to Haag ove godine napokon i službeno potvrdio i zapisao u povijest.
Gđi Rudan je više stalo do srpskog tržišta što je jasno vidjeti ako pogledate komentare ispod svakog njenog teksta.To je činjenica i ne znam zašto se na nju ljutite.
O Srbima mislim isto kao i o svakom drugom narodu na svijetu.Dobre ljude volim,zločeste ne.Svake godine sam barem jednom u Beogradu i imam puno prijatelja iz Srbije koje svako ljeto provode na našoj obali.Toliko o mojoj mržnji.
“Istinu o Hrvatima koju ste naveli” je možda povijesna istina za ljude poput Šešelja i onih koji takve groteske podržavaju.
Netko je rekao i “Srbi su narod bez zakona i bez vjere. To je narod razbojnika i terorista.”,no za mene to nije povijesna istina o Srbima kao što ova o Hrvatima za vas,očito,jest.
brbljajte usta razvalit’cu vam brnjicu
lupajte prsti razbit’cu vam tipkovnicu
Da li ti (ne mogu da “prevalim preko usta vi”) vidis imalo dalje od 90-ih ili tvoja (h)istorija pocinje (i zavrsava, vjerovatno) tu? “Srbija napala Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Kosovo” (kazes)!… ‘Ajde da (uslovno, zbog skracenja ovoga posta) prihvatimo Hrvatsku i Bosnu ali otkuda Srbija u Sloveniji? Zar to nije bila jos uvijek JNA? Po tebi, velikom (h)istoricaru – definitivno nije.Ne sjecas se onog muslimana iz Kotor Varosa na TV? I on je Srbin? U to doba ja sam uveliko sasvim normalno razgovarao sa oficirima Albancima (koji su isto tako Srbi za tebe)… Zatim, kojim to cudom Srbija napada samu sebe (na Kosovu)? Za tebe, ocito, nema nimalo slicnosti izmedju Kosova i Like & Krajine? Hrvatskoj je dozvoljeno napasti svoj teritorij a Srbiji ni slucajno. To je po nekim tvojim mjerilima, zar ne? Ili mozda po Americkim? Daj nam to objasni. Prosvijetli nas (ako Boga znas)!… Ako je do “horljanja” po tudjim teritorijama lijepo ti nama objasni sta ce Hrvatska vojska u Bosni (90-ih). Jel’ to Hrvatska ili neovisna Bosna? Zatim, da li si zaboravio ili se samo pravis, reci nam otkuda hrvatske bojne u Bosni i Srbiji tokom II Svj. Otkada je Banjaluka, nesudjeni glavni grad NDH, u Hrvatskoj? Kako li se Zemun nadje u Hrvatskoj? Da ga nisu prenijela djeca u neznanju? Zar ne vidis ko je “prvi poceo” i primjerom pokazao?… Ima toga jos mnogo ali stvarno nemam zivaca naprdjivati se sa dripcem kao ti. (Ovo dripac shvati kao kompliment jer ti si svojim postovima koji kipte od mrznje zasluzio mnogo gore). PS Gotovo sam “siguran” da isto ovako pricas svojim prijateljima u Beogradu i onima koji dolaze na more. Prije bih rekao da si dvolican – (inkognito) postovi kazu jedno a kada je zort guzici u Beogradu npr. onda je druga prica. A samo da ti napomenem – dvolicnost nigdje nije cijenjena osim kod “hinjavih” ljudi. A ti si taj!
Kako su Nijemci pragmatični, disciplinovani i iritantno pedantni u činovničkim poslovima, apsolutno ništa, pa ni sanduk bavarskog piva, ne prepuštaju slučaju. Tako da Vedrana, ni u šali, ne bi mogla hajrovati cugu na račun budžeta Četvrtog rajha. 🙂 Čak ni bivši logoraši nisu izjednačeni u “cuganju”. Onima koji su uspjeli dokazati da su, protivno svojoj volji, „kampovali” na teritoriju Trećeg rajha – Njemačka isplaćuje odštetu u različitim iznosima, zavisno od toga da li korisnik iste životari u npr., Ukrajini ili SAD-u … Šta ti je Švabo!
Eto…
Dovoljno je vidjeti RAČUNICU kroz BAČVU PIVA-ne treba dalje od toga ici,eh:)))
BRAVO SLAVICE-
to se zove jednostavnost! po primjeru…
Po tom principu SVE OSTALO funkcionira sasvim ‘po šablonu’,aha…
Čemu onda nabrajati DRASTIČNE primjere?,SLAŽEM SE;))
Eeeeeee…evo vam moje stare teze (prigrabljene naravno od starijih i ucenijih):
NAJPAMETNIJI JUZNI SLOVENI SU LUZICKI SRBI 😀 – imaju kulturnu,administrativnu i versku autonomiju, a o ostalom su pustili Svabove da se brinu! I sta im fali??? Mene licno jedino zivcuje FK Kotbus jer je pao u trecu bundes ligu ali sta je tu je…a mi ostali juznosloveni smo se zajebavali 15-16 vekova praveci drzave i drzavice pa smo na ivici opstanka, dok je Germana mali milion miliona…i jos im se hrvatska plemenska braca dadose na tacni – ali sta je tu je ili ko je glup ne budi mu drug!
Vojvodanka,
Nekako mi se ipak čini da je Hrvatska danas u boljem položaju nego Srbija…Toliko o pametnima i glupima…
Draga Veki,
razumijem da svatko ima pravo biti subjektivan prema boli svojih rana i da je svakome njegova nesreća najgora i najteža jer onu tuđu nije spoznao. Ali način izražavanja osobne boli mržnjom prema kolektivu ne odobravam, jer opet dolazimo do pitanja tko je koga prije počeo klati – ustaše Srbe ili četnici Hrvate, ’91 ili ’41, u balkanskim ratovima ili za vrijeme turaka, u križarskim ratovima ili prilikom naseljavanja Slavena, jel kokoš ili jaje…
U nazad godinu dana živim u Njemačkoj, da, jedan sam od onih koji su digli sidro, napustili sve i zaputili se u bolje sutra. Imao sam i posao, i stan i auto i tri kredita i socijalni život i prijatelje i rodbinu…
Na njemačkim televizijskim kanalima svakodnevno se emitiraju kritički dokumentarci o Hitleru, nacistima i groznim zlodjelima koje su činili. Ne skrivaju ništa. Kod nas samo pisni da je netko ubio srpskog civila, odmah si izdajnik.
Ukucajte u Google “Anne Frank Schule”, dobit ćete cijelu hrpetinu institucija koja nose ime ove židovske nesretnice. Ima li u jadnoj našoj ijedna institucija koja nosi ime Aleksandre Zec?
Zašto se sad svi love za jadnu Aleksandru? Po čemu se ona razlikuje od neke hrvatske djevojčice koju je ubio pijani bradonja? Pa razlikuje se. Prije svega, treba najprije POČISTITI ispred svojih vrata. Evo javila se Ruža Tomašić, CroČistačica. Pa nek počisti.
Dalje, ubojice Aleksandre Zec su skupa s njom ubili i oba roditelja. Ubojstvo su izvršili pripadnici rezervnog sastava MUP-a, koji su imali službeno vozilo, u centru Zagreba u kojem nije bilo nikakvih ratnih djelovanja. Ubojice su uhićene i priznale djelo, ali su puštene zbog “greške u proceduri”. Ubojstvo je prešutno blagoslovio, a zatim odlikovanjima i pozicijama i nagradio Prvi pokojni. Jedan od ubojica je bio predsjednikov tjelohranitelj. Njihov zapovjednik je tada bio zamjenik ministra unutarnjih poslova, a danas je VIP gost u počasnoj loži na inauguraciji Prve.
Da li o tome pričamo svojoj djeci?
Mozemo mi da palamudimo do zore o losim Srbima I losim Hrvatima, ali cinjenica je da smo svi budale. Niko osim nas nema pojma, niti ih zanima ko smo mi. Ja zivim u Americi vec 25 godina, mi ih zanimamo kao lanjski sneg. @Mr. Blond, Svi su nasi zlocini I zlocinci povezani. Da li vi zaista mislite da ustaski genocid nije podhranio kolektivnu svest Hrvatskih Srba? Jevreji od 1945 drze ceo svet za muda zbog genocida, a Jermeni jos ne moga da iscede ni priznanje da se dogodio. Meni je dragi prijatelju zao svake nevine zrtve, bilo koje vere ili nacije ( ionako se to na nasim prostorima ispreplete za cas). Mi dugujemo deci ( onima koji ne pobegnu glavom bez obzira), da se ovakve strahote nikada vise ne dogode. Makar toliko im dugujemo, kad smo im sjebali detinjstvo svojim ludilom.
Zbogom razume ! Evo teme : Hrvati i Srbi, opet i opet i svi se razumemo bez prevodilaca .
Problem je što smo ginuli za tuđe interese uvek i nanovo i sad nam skidaju gaće štampanim bezvrednim papirićima koje zovu EVRO otimajući nam ono malo imovine stečene krvavim generacijskim radom zbog jedne ili dve neplaćene rate, kod boljih banakai sve tri . Ima li smisla govoriti o boljem svetu posle tolikih ratova i tekućih stradanja ? Kome treba izvinjenje za učinjena zla? Zar se zaista time leče rane zbog gubitaka ? “Opsss …Izvini ubio sam ti dete … Možeš li mi skuvati kafu? Daću ti kredit da zalečiš rane -meni je jevtin tebi će biti malo skuplji … Pravi drugu decu , šta te briga .”
Sve se čini da bi kad prestane rat počela trgovina .
Stoji da je to civilizacija u kojoj živimo ali da li je to ono što smo sanjali ?
A HR-SRB odnosi i sukobi – to ni kredit ne leči – traje to i trajaće i posle smaka sveta .
@mr blond
Baš mi te žao!
Toliko si uporan, još samo kada bi bar 5% bio toliko uman!
Tvoje mantre liče na one Gebelsove i na onu njegovu čuvenu: hiljadu puta izgovorena laž postaje istina.
Ostrašćen si i od drvaća ne vidiš šumu!
Istorija/historija odnosa Hrvata i Srba _ ona loša – počela je od Frankovaca, Starčevića, pa preko Pavelića i Tuđmana.
Drugo, istina nije samo jedna i nije samo crno-bela.
MI i ONI!
Naravno MI smo nevini, idealni, . a, oni (čitaj Srbi) su zli, ubice, itd.
Često mešaš UZROKE I POSLEDICE!
Izvini, mnogo puta si u manjoj ili većoj meri u pravu, ali ozbiljnost tvojih stavova i argumenata gubi na snazi pukim papagajskim ponavljanjem.
Ako si plaćen za to, ima nekog opravdanja, u protivnom – u velikom si problemu moj virtuelni sabesedniče!
Za početak počni da čitač komentare koji nisu jednosmerni i navijački, a koji se služe nekom dubljom argumentacijom i zdravorazumskom logikom (npr. komentari XYX, Mimi-Mini i mnogih drugih, da ne nabrajam.
Na taj način će uticaj tvojih stavova i sudova biti mnogo jači.
U protivnom, postaćeš dosadan i samom sebi!
Zaroni malo dublje u suštinum potraži uzroke, umesto što stalno pričaš o posledicama!
Nije li ministar unutrašnjih poslova rekao: Nije Srbija napala Hrvatsku, već je Hrvatska napala JNA!
Koji si ti faktor da bolje znaš ko je koga napao od Tuđmanovog ministra Boljkovca.
Zar zaista misliš da su Hrvati glupi, pa da poveruju u te tvoje CRNO-BELE floskule!
Miki Maus,
Ako je itko glup onda je to osoba koja tvrdi da Srbija nije javeći zločinac i agresor rata 90ih.
Hrvatska je napala Jugoslaviju?
Hm…Pa ovako… Haški sud i međunaordna zajednica su Srbiju proglasili agresorom i najvećim zločincem ratova 90ih…Niti jedan hrvatski vojnik nije stupio ni centimetar na srpsko tlo dok su razno razni tenjkići,aviončići pustošili Hrvatskom i svim ostalim državama koje nisu htjele biti dio Velike Srbije..Sjećam se maskra na Ovčari,Škabrnji,rušenje Vukovara do temelja,bomardiranja Dubrovnika,okupacije Sarajeva,Srebrenice itd itd…
Ove argumente ću ponavljati kada će se god pričati o ratovima 90ih.
Međutim,možda ste vi i vama slični u pravu upravu…Možda se cijeli svijet urotio protiv Srbije.Možda su za Srebrenicu odgovorni mali zeleni,a za Vukovar štrumfovi…Srbija ustvari nije nikog napala…Slobo,Mladić,Karadžić,Šljivančanin,Šešlj,Arkan,Matić i ostali zlotvori ustvari nisu Srbi nego roboti čiju je proizvodnju financirala obitelj Rotschild kako bi ekonomski porobili Jugoslaviju.
Nemojmo zato bubati,poštovani Mišu Miki
e, bre, blonde, neumoran si, keve mi. ma gde boli kurac amere i bilo koga drugog na svetu i za hrvate i za srbe, ko je kriv za rat devedesetih a ko prav, koliko su srba hrvati pobili u jasenovcu… kakav međunarodni sud pravde?! kakva crna pravda, šta beše to?! što bi rekao radašin iz petlovca – koga biše i jebaše tom i osta… vi biste hrvati hteli da srbi poviju vratove, a vi da koljete dok se ne umorite. e, taj film više nikada nećete gledati! još ste dobro prošli devedesetih jer su srbe vodili titovi oficiri vaspitavani u duhu bratstva-jedinstva i nesposobni “guslari” tipa šljivančanin koji i nije srbin. slavite nekakvu pobedu u “bljesku” i “oluji”, a “pobedili” ste šačicu nemoćnih staraca, građana hrvatske, koji ni sami ne znaju šta su – da li hrvati da li srbi! ne daj bože da stvarno padnete srbima u ruke, niste vi još uvek platili sve što treba! polako, samo polako, tiha voda breg roni… biće dana za megdana. a posle neka sudi međunarodni sud pravde… misliš da neko na svetu plače za žrtvama ratova na balkanu, bile one hrvatske ili srpske? kad vide vest o tome na teveu, samo kažu – jadni ljudi i to je to… kao kad ti gledaš snimke zemjotresa koji je nedavno pogodio nepal – porušene kuće, razoreno sve do temelja, žrtve na sve strane, kao žao ti je, ali sve je to tamo negde daleko… ali zato srbija nije daleko, a možda ni dan kada ćemo se konačno razračunati, pa kom opanci kom obojci… dosta više sa ovakvim net proseravanjima!
Dosadan si,
Apsolutno da slavimo Bljesak i Oluju i slavit ćemo ih u vijeke vijekova.
Nenaoružani Hrvati su se obranili od moćne JNA i razno ranzih paravojski,kako da to ne slavimo.
Nadalje ne znam kakve veze Jasenovac ima sa masakrima u Vukovaru,Škabrnji i ostalim zločinima koje su Srbi počinili po Hrvatskoj.Nekako ih dijeli pola stoljeća razlike…
Veliš nećemo gledati Srbe sa povijenim vratima…Niti ne moramo ih gledati.
Zašto bi nas bolilo briga za one koji okupaciju tuđe državu nazivaju obranom?Za one koji negiraju strahote poput Vukovara i Srebrenice?Za one koji misle da je cijeli svijet u krivu,a samo oni u pravu?Za one koji su izgubili sve što se izgubiti može?Za one koji su zbog zlotvora poput Slobe postali šupak Europe?
Takve možemo samo žaliti,a njihove tvrdnje i gluposti se možemo samo umorno nasmijati.
blonde, genije, pa od te srebrenice i vukovara je prošlo 20-25 godina i ti opet trabunjaš o nekakvim srpskim zločinima, a kad se pomene jasenovac, onda tvrdiš kako to nema veze, kako je velika vremenska distanca itd. slavite, bratac, jašta, i ja slavim dan kad su srbi oslobodili vukovar, kad su vam se najebali keve itd. dok možete a vi slavite, a da ćete vo vjeki vjekova, sumnjam. dan odluke je blizu, već se čuje topot srske konjice, ali ti toga nisi svestan jer patiš od hroničnog oštećenja sluha… ja vam i želim da se zanosite na ovakvim portalima nebuloznim pričama o tome kako ste se “obranili”. nešto ne videh da ste odbranili vukovar, a da ste obrali bostan – obrali ste. i tek ćete. kažem ti, nema više “titinih” oficira i “guslara” tipa šljivančanin, srbi su skupo platili lekciju iz istorije kada ste vi hrvati u pitanju i tu više neće biti praštanja. a da će biti kuku-lele, biće… toliko od mene, a da si dosadan – dosadan si, brate. kako te ne mrzi da vrtiš jednu te istu priču i da odgovaraš svima koji te prozovu na ovom blogu zbog tvog jednostranog i uprošćenog poimanja stvarnostti. evo, ja ti kažem, u pravu si, srbi su krivi i za vukovar i za srebrenicu, ali ne što su pobili toliko hrvata i muslimana, nego zato što ih nisu pobili mnogo više. ali ispravićemo to, daće gospod bog da vam sve dugove sa kamatama vratimo! ne zanosi se iluzijom da je bilo šta vo vjeki vjekova. “kolo od sreće uokoli, vrteći se ne pristaje…”, trebalo bi da znaš ove gundulićeve stihove, on je dubrivački pesnik. sad, da li je srbin? ali, ti tu nikakvu vezu ne vidiš jer je on stvarao pre tri ili četiri veka… nije tebi lako, dragi blond, jer ti nemaš problem samo sa sluhom nego i sa vidom. ništa zato, izlečiće te srbi kad dođu, samo opušteno i bez sekiracije, slavi ti “bljesak” i “oluju”, medicina je kudikamo uznapredovala…
Dosadan si,
Dragi gospodine,vidim da iz vas progovaraju bijes,frustracija i nemoć i da zato pišete ovakve uvredljive i pomalo retardirane izjave zbog kojih vas svako sa IQ-em većim od 70 može samo žaliti.
Ne znam…Hrvatska se obranila od srpske agresije,danas je u EU,NATO-u,imamo jedno od najljepših mora na svijetu,broj turista se svako ljeto povećava,a Srbija je sve manja,siromašnija i jadnija zbog ljudi poput vas.Zbog takvih je Srbija danas šupak Balkana i Europe…
Nemam vam što drugo reći nego da se vratite ovcama sa kojiji vas očito nisu prema se očito odrasli. 😉
*nego da se vratite ovcama sa kojima ste očito odrasli
neko je možda odrastao sa ovcama a neko se, poput tebe, rodio kao ovan. kad ovan osili i počne da se cima, koprca i podbada rogovima – zna se šta mu sleduje…
Dosadan si,
Na tvoju sreću ili nesreću po horoskopu sam lav,a ne ovan.No slobodno,samo nastavi meketati…
e, onda smo, nažalost, isti znak u horoskopu, ali ti nisi dovoljno pametan da skontaš da se ovan kao ti što si može roditi i u znaku jarca, na primer 🙂 bio bih veći moron od tebe kada bih nastavio prepirku. nisam dosadan ja, nego ti. ne razumem nečiji poriv da odgovara svakome ponaosob i to na svaki post pojedinačno. čak i da su tvoji stavovi potpuno ispravni dovoljno je izreći ih jednom i kraj. tvoja upornost sama po sebi dovodi u sumnju ispravnost bilo kakve argumentacije. ako je uopšte imaš, ovnino da bi ovnino! ali nisi ti, “plavušo” draga ustaška, dovoljno pametna to da shvatiš, meketala ti ili na bilo koji drugi način blebetala…
Dosadan Si,
Evo desilo se i to da razgovaram s ovcom…Osjećam se ko dr Dolittle….Nastavi meketati…
@ mrs. blond
uobrazilja je opasna stvar, plavuše svašta zamišljaju. u konkurenciji za najgluplju hrvatsku plavušu sigurno bi se visoko pozicionirao… ovan je isuviše pametan za tebe, ne treba vređati domaće životinje 🙂 nomen est omen 🙁 bye, mrs. blond!
Dosadan si,
Slažem se da ne treba vrijeđati domaće životinje no ne treba s njima ni razgovarati.Oni koji to rade najčešće završe po bolnicama za mentalne bolesti,takoda sam zbilja zabrinut za sebe što se već danima komuniciram sa jednom ovcom koja je još k tome i fašist.
Drago mi je da te tvoj pastir našao i vratio u stado jer mi je malo falilo da se prijavim za terapiju.
kada jedno đubre fašističko poput tebe kaže nekome da je “fašist” onda to umesto da bude pežorativno deluje komično. ne znam koliko imaš godina, plavuše se i ne pitaju za godine, ali dok se moj deda borio protiv fašizma, tvoj je verovatno skončao kod blajburga. možda je upravo moj deda skenjao tamo tvog 🙂 da li očekuješ izvinjenje zbog toga? farsa sa blajburgom čiji se jubilej u državi u kojoj živiš, uz pijetet prema ustaškim koljačima koji su tamo skončali mnogo bolje nego što zaslužuju. obeležava kao najveći državni praznik i nacionalni dan žalosti – dovoljno govori sama po sebi. današnja hrvatska, naslednica nekadašnje ndh, etnički je najčistija država u evropi. sukob u hrvatskoj je i izbio jer su srbi izbačeni iz ustava nove hrvatske države. novi hrvatski poglavnik je žrtve u zloglasnim ustaškim fabrikama smrti sveo na nekih par “tisuća”! i ko je onda ovde “fašist”, đubre jedno ustaško-fašističko?!
Poruka za Blond I Dosadan si. Nosite se obojica u pizdu materinu. Razmenite telefone pa se lepo isvadjajte, ili jos bolje nadjite se na nekoj ledini I potucite, jebem vas glupe obojicu. Ovo je website za nas koji zelimo da se povezemo jedni sa drugima, bez obzira odakle smo. A ima million mesta za mrznju I penusanje. Dosta vise .Ne davite nas, boli nas dupe za vase prepisavanje.
Srdjane,
Apsolutno se slazem s tobom i zao mi je da sam se upustao u raspravu sa takvom individuom.
Međutim,ja nisam taj koji je u komentarima iznosio mržnju i jezive izjave poput: “srbi su krivi i za vukovar i za srebrenicu, ali ne što su pobili toliko hrvata i muslimana, nego zato što ih nisu pobili mnogo više”
nema više podela na četnike i partizane kod nas… i potomci partizana danas su svesni da su četnici bili loši za hrvate i muslimane a nikako za srbe. da nije bilo popa đujića, npr, ustaše bi sve srbe u kninskoj krajini stavile pod nož. dakle, tih zaista par hiljada žrtava u vukovaru i srebrenici nije ništa jezivo. uglavnom su to bili tuđmanovi i alijini bojovnici koji su pre toga potpuno neselektivno ubijali srbe – žene decu, starce… video si da je general mladić kada je ušao u srebrenicu odvojio žene, decu i starije muškarce i poslao ih aliji… a za one balije koje su prethodno sa orićem ubijale srpsku nejač u skelanima i okolini srebrenice naravno da nije bilo milosti. verovatno je tu stradao i neko ko nije ubijao, ali tako je to u ratu. a za one ustaško-balijske ubice srba koje su se provukle nekažnjeno – pa ispravićemo to, no sikiriki, ima vremena, ta sve vreme ovoga sveta je pred nama…sad što će tu opet da strada i neko od onih koji nisu klalli – nego su držali dok su drugi klali, a šta da se radi, draga mrs. blond…