Norman G. Finkelstein je čovjek na koga mislim kad sam očajna. Američki i izraelski fašisti koji ovih dana masakriraju tisuće nevinih civila u Gazi u meni bude tugu koja me drži za vrat od jutra do mraka. Ne zato što je Amerika zemlja kojom vlada šaka gadnih bogataša koji žive od mrtve djece iz Gaze. Ni izraelski gadovi u njihovoj vladi nisu ništa bolji. Sve je to prastara priča. Ubija me, UBIJA ME jebena, podanička, odvratna, genetska HRVATSKA ŠUTNJA.
Ameri i Židovi ubijaju DJECU u ime borbe protiv \”terorizma\”. Postoji li itko u Hrvatskoj, postoji li netko u ovoj septičkoj jami koji bi mogao organizirati prosvjed, neka nas se sakupi deset, neka nas se sakupi pet, u Zagrebu, na nekom trgu, neka to ostane zabilježeno. Ako nas nema toliko DANAS I OVDJE što ćemo jednoga dana reći svojoj djeci i svojim unucima?
Prljavi hrvatski mediji sramotnoj hrvatskoj politici drže svijeću. Plaćenici najvećih terorista u povijesti čovječanstva. Ovi su zaista odlučili zapaliti svijet, poklati sve što oni misle da treba poklati, uvesti \”sankcije\” svima koji im ne namjeravaju pušiti do smrti i sve to preko medija svijetu prodati kao borbu za \”ljudska prava\”.
Vraćam se Finkelsteinu. Možda neki od vas za njega nikad nisu čuli. On je autor knjige \”Industrija holokausta\”. Nitko nikad nije tako jasno detektirao što to \”Židovi\” žele kad nam svima stalno mašu holokaustom. Knjigu je u Zagrebu 2006. izdao Zlatko Hasanbegović. Biram nasumce citate. \”\’Svijest o holokaustu\’, primjećuje ugledni izraelski pisac Boas Evron, je zapravo \’službena, promidžbena indoktrinacija, mješavina parola i pogrešnog pogleda na povijest, čiji stvarni cilj nije nipošto shvaćanje prošlosti, nego manipulacija sadašnjošću.\’\”
Finkelstein u svojoj knjizi citira i Eliea Wiesela.\’Usporediti holokaust s patnjama drugih predstavlja potpunu izdaju židovske povijesti.\’\” Možda je u toj rečenici ključ bešćutnosti vlade države Izrael. Na ovome svijetu nitko nikad nije patio osim Židova. U to ime treba razvaliti glavu i otvoriti utrobu svakom djetetu u Gazi koje stoji na putu državi Izrael.
Književnica Cynthia Ozick, prepisujem iz \”Industrije holokausta\” kaže: \”\’Svijet želi istrijebiti Židove… svijet je uvijek želio istrijebiti Židove.\’ Ako cijeli svijet želi da Židovi pomru, onda je doista čudno što su još uvijek živi i, za razliku od većine čovječanstva, baš ne gladuju.\”
Polazeći od teze da \”svijet želi da Židovi pomru\” Finkelstein misli da oni zbog toga sebi daju za pravo \”štititi se, kakogod im se čini pogodno. Što god proračunani Židovi poduzeli, čak agresiju i mučenje, predstavlja legitimnu samoobranu.\” Svatko normalan kuži da \”Židovima\” holokaust služi samo kao alibi da bi poklali sve koji im smetaju u njihovom naumu da ostvare svoj pitaj boga koliko tisuća star san. Ako to uključuje nekoliko tisuća ili desetaka tisuća mrtve djece, kakve to veze ima ako mrtva djeca nisu židovska mrtva djeca.
Finkelstein u knjizi tvrdi kako je Bin Laden bio u pravu kad je poručio Amerikancima: \”Dok mi ne budemo živjeli u sigurnosti, ni vi nećete živjeti u sigurnosti.\’ Finkelstein pita, \”zašto bi Amerikanci živjeli normalno svoje živote brinući se o kalorijama i ćelavosti dok se drugi brinu gdje naći komadić kruha? Zašto bismo mi nastavili veselo živjeti dok toliko ljudi na svijetu pati, a njihovoj patnji mi slučajno nismo puki promatrači, nego neizravni i izravni počinitelji… možda je bolje da se SAD počnu suočavati s istom vrstom problema s kojima se veći dio čovječanstva mora svakoga dana suočavati, Bog zna koliko dugo.\”
Tko je ostrašćeni antisemit Norman G. Finkelstein pitaju se oni koji čitaju Jutarnji, Večernji… I gledaju Hrvatsku televiziju? Čovjek je američko-židovski povjesničar, dijete roditelja koji su preživjeli Varšavski geto i koncentracijske logore.
Zašto baš danas pišem o Finkelsteinu? Zato jer je uhapšen u Njujorku zajedno sa nekolicinom svojih istomišljenika. Čovjek misli da su Palestinci ljudi a to se danas u Americi ni u ludilu ne smije reći. U istom ludilu to naši mediji neće objaviti. Ja sam sigurna da i u ovakvoj usranoj Hrvatskoj kakva je ona danas postoje ljudi koji misle da Palestinci nisu životinje i da je država Izrael fašistička. I da je Amerika fašistička. I da su fašisti svi koji bi morali govoriti i pisati o tome a šute.
\”Tko ne radi na tome da živi, radi na tome da umre\”, pjevao je davno Robert Zimmerman. Tko je Židov Zimmermann? Niste čuli za Boba Dylana?
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=NDO2yfHftIA&w=400&h=300]
foto: normanfinkelstein.com
“Svatko normalan kuži da “Židovima” holokaust služi samo kao alibi da bi poklali sve koji im smetaju u njihovom naumu da ostvare svoj pitaj boga koliko tisuća star san. Ako to uključuje nekoliko tisuća ili desetaka tisuća mrtve djece, kakve to veze ima ako mrtva djeca nisu židovska mrtva djeca.”
Njima je potpuno nebitno i da su djeca stoput židovska. Važno je samo da ostvare svoj cilj.
Palestinska deca JESU žrtve. Ali ne izraelske.
Ona su žrtve mržnje svojih roditelja. Oni se od malena uče mržnji, tome da su Židovi majmuni i svinje i da će ih Alah sve pobiti, a da ako poginu ubijajući Židove, da je to najviše što u svom životu mogu postići. Kad se palestinski mladić raznese bombom (uzgred, ni poslije holokausta u kome je nestalo šest milijuna Židova nijedan se Židov nije raznio bombom među Nijemcima) na izraelskoj tržnici ili autobusu, džamije u Gazi proglašavaju ne njegovu smrt, već vjenčanje s hurijama u raju. Eto, vi ste s luđacima tog reda veličina. U svim vremenima i civilizacijama muškarci su sklanjali nejač i žene pa onda ratovali. Samo islamofašisti izbacuju žene i djecu kao mete raketama. Uzgred, zgrada puna raketa nije škola usprkos tome što takva tabla stoji na njoj, već skladište oružja i kao takva skroz legitimna meta raketiranja.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/ubojice-palestinske-djece/764402.aspx
da nisi jevrej? Kako ti znas da su u skolama rakete? Uzgred cifra s kojom ti licitiras od sest miliona nikad nije dokazana i jevreji je zloupotrebljavaju isto kao i muslimani Srebrenicu. Bas me zanima sta mislis koliko je Srba ubijeno u Jasenovcu
Od intelektualke kakva ste, ne bi ocekivao upotrebu izraza antisemitizam, jer je poznato, da je njegova upotreba u opisivanju tog konflikta totalno pogresna.
Potpuno pogresna, ali i opce prihvacena. Tako da se ne trebas prenemagati sa svojim pseudo-intelektualizmom.
nije prihvacena nego nametnuta. kako arapi mogu biti antisemiti kada su oni takodje semitski narod. nije li neobicno kako bas jevreji insistiraju na terminu “antisemitizam” a ne “antijevrejizam” ili nesto tako,iako su vec duze vreme neprijatelji sa arapima, jedinim preostalim mnogobrojnim semitskim narodom? To je zato sto su antisemitizam izmislili nacisti, koji su zaista imali teoriju kako su semitski narodi niza bica racunajuci tu i jevreje i arape. Termin antisemitizam se potencira da bi se svaka kritika Jevreja zapravo izjednacila sa nacistickom ideologijom
Vanja,idite u taj deo sveta, o kome je rec, pa cete videti, da li je “opce prihvaceno”. dotad, mozete i pseudo cutati.
Što se čudimo šutnji hrvatske javnosti? Kod nas vlada parola tipa “Ne bih se štel mešat”, i kao takva prolazi na duge staze.
Zasto bi organizovali prosvjede? Da bi sprali svoju savjest jer smo saucesnici u svemu ovom sto se desava? U korijenu kao gradjani svijeta podrzavamo system koji je doveo do ovoga. A znamo da je ovo samo kap u moru.
Opet sam nešto novo naučila! Vedrana, ne daj se! Stojimo uz tebe.mnogi,mnogi! Tih nekolicina koji se koriste uvredama, za mene,pa znam i,da za Vas, ne mogu nas pogoditi! Oni zapravo morajo postojati, da se vidi, kako ljudi “misle”…Uz srdačan pozdrav,želim Vam svako dobro!
Pokazitemi jednog iskrenog politicara
ja cu vama cednu kurvu
Bob Dylan
Pitate: “postoji li netko u ovoj septičkoj jami koji bi mogao organizirati prosvjed”? ZAŠTO NE BISTE VI?
Ovo je pitanje koje mi i samoj često padne na pamet kad čitam, većinom-odlične, tekstove g-đe Rudan, u kojima se raspištolji… ” ZAŠTO NE BISTE VI?…”…tim više što je riječ o poznatoj osobi koju ljudi cijene i rado čitaju. Eh, ..da ne postoji jedna stara..ne baš fina, al s riječju koju g-đa voli koristit: “..lako je tuđim k**cem mlatit”
Što čekate g-đo Vedrana?! Dajte nam svima primjer!
I was once asked why I don’t participate in anti-war demonstrations. I said that I will never do that, but as soon as you have a pro-peace rally, I’ll be there.
Mother Teresa – War – Peace
Zasto?
http://www.youtube.com/watch?v=gUyqfUut8lA
Pokret Occupy Croatia organizira danas (4.8.) u Zagrebu antiratni prosvjed na Trgu bana JJ, kod sata, u 19h pa se svi zainteresirani koje muči velika apatija Hrvata mogu odazvati i svojim primjerom pokazati da to nije tako.
http://covjekjecovjeku.blogspot.de/2013/06/fasisticka-drzava-amerika-ako-nas-ne.html
Milan
http://covjekjecovjeku.blogspot.de/2013/06/fasisticka-drzava-amerika-ako-nas-ne.html
Otkada je poceo napad na Gazu u novinama, na netu, na vestima se ne radi nista drugo nego pljuje po Izraelu i Jevrejima i sakom i kapom. Sve je to dovelo do toga da u Rimu huligani polupaju prodavnice za koje tvrde da ih drze jevreji i pisu po zidovima “jevreji svinje”. Podseca me to na neke druge slike koje sam videla. Verovatno ce neko sada da pocne da misli da ja branim Izrael prenebegavajuci mrtvu palestinsku decu. Nije tacno, ne branim ih po svaku cenu. Situacija je mnogo komplikovanija nego sto mi mozemo da zamislimo i predstavlja jedan neverovatno zamrsen sticaj sto istorijskih sto politickih dogadjanja i uticaja koje verovatno razumeju najbolje oni koji zive to na svojoj kozi. Mi Balkanci bi trebali da znamo kako je to. Sto se tice knjizevnice Ozick ne mogu a da joj malo ne dam malo za pravo. Do stvaranja drzave Izrael Jevreji su kroz istoriju trpeli samo ponizenja i progone. Ko se ne slaze nek proveri istorijske knjige. Takodje ne mogu a da ne primetim lakocu sa kojom se baca blato na Izrael i shodno tome uopsteno jevreje bilo gde se nalazili cim neki izraelski vojnik podrigne blizu granice. Sa druge strane draga Vedrana u jednom od tbojih prethodnih tekstova si sama rekla da Arapi gledaju Plestince ko Amerikanci crnce…zasto je to tako?. U Gazi goni zene i deca, u Siriji takodje, pola Afrike je u gradjanskim ratovima koji traju decenijama i o kojima se vise ni ne prica, gde god pogledas neko gine jer je pogresne boje, vere ili pola…Prezasicenost javnosti uzasima na dnevnoj bazi dovela je stvaranja izvesne imunosti. Kako kaze jedna poslovica “Ziv se covek na sve navikne”. Strasno ali istinito. Avgust je, narod ide na odmore. Niko nece da gleda slike ubijene dece dok sunca pozadinu na nekoj plazi.
U pravu ste. Na svijetu je bilo mnogo krvavih sukoba pa i etničkih čišćenja, a mnoga traju upravo sada diljem čitavog planeta. I stari Rimljani su potamanili na stotine naroda, koji su se suprotstavili njihovoj vladavini.
Pa i gđa Rudan može danas slobodno pisati o klanju čečenske i iračke djece, ili npr. o umiranju zbog grozne gladi afričke ili sjevernokorejske djece. No ipak svi znamo da se ona isključivo “loži” na palestinsku djecu!
Tako brzo i lako proglašava Izrael i SAD fašističkim zemljama. Naravno, to sve čini iz, još nama, nedokučive mržnje prema svemu što je židovsko i američko. Djelomično se čak i slažem s njom ako se držimo poznate Marxove izjave “da je svaki kapitalizam, uvijek nekakav oblik fašizma”.
No, zašto onda i Rusija, Saudijska Arabija ili recimo Kina (Jednostranačka kapitalistička oligarhija) također ne dijele fašističke epitete??
Možda zato što tamo ne žive Židovi i Amerikanci?
Ah, ta mržnja! Nekada se tako vješto sakrije pod plaštem pravde i poštenja, a zapravo je uvijek otrov koji nam uništava kako um, tako i tijelo. 🙁
“Do stvaranja drzave Izrael Jevreji su kroz istoriju trpeli samo ponizenja i progone.”
Dali si ikada razmisljala zasto je to tako,zasto ih svi odbacuju i proteruju hiljadama godina?
A da nije slucajno zato sto su najveci lihvari i paraziti na planeti.
proveri malo ko su ;tamo neki,rotchildi,rokfeleri.warburzi.lazardi,goldman,saks,brezezinski,loeb,khun,tissen,morgan,stanley i da ne nabrajam vise.
Sve neki vlasnici onih finih divnih i nadasve humanih bankarskih institucija koje po celoj planeti nabijaju lihvarske kamate po dvaest i kusur posto,a osim toga u njihovom vlasnistvu su i monsanto,cargil,du pont,bayer i td. svetski dileri genetski modifikovane hrane(koja usput sluzi za sterilizaciju stanovnistava),a i one fine firme tipo novartis,merck,glakso-smith.klein,pa opet bayer, sto pobise gomilu ljudi hemioterapijom vakcinama punim zive ili squalena,izmisljaju nepostojece bolesti a bogami i pandemije(u saradnji sa who)i tako to.
Vidi kurca sve zidov do zidova, i nemojda te zbune neka nezidovska prezimena,brze menjaju prezime no zmija kozu.
A da bi tebi i nochobdiji dao domaci zadatak evo ti dva podatka”A Report of the Committee on the Judiciary of the United States Senate” del 1950, il numero di Ebrei nel mondo in quell’anno era di 15.713.638. La stessa fonte nel 1940 riporta il numero di Ebrei nel mondo a 15.319.359.
Ako matematika nije apstraktna umetnost nesta nije u redu.
1940-15 300 000 manje 6 000 000=9 300 000
1950-15 700 000 u pet godina se povratise, stavise,porastose za 400 000
iako su bili smanjeni za 30 i kusur posto.
Bas smo stoka mi Srbi kako se nenakotismo i mi ko ta bagra,posle svih onih mrtvih u prvom i drugom ratu danas bi nas bilo 50 000 000.
I da nedavim vise popis stanovnistva u Izraelu 2013-7 993 000
zidova na planeti 13 800 000.
kako zapese od 45-e do 50-e trebalo ih je bit po milijarde.
Nijedno ime ili brojka nije izmisljena a posto ste ti i nochobdija od pametnijih siguran sam da cete ih naci.
Puno pozdrava i uspeha u istrazivanju.
bob dylan pjeva i neighborhood bully, kojom opravdava izraelsku agresiju
Uglavnom se trzamo na ono sto vidimo ili cujemo na ili u medijima.Istorija ili historija se ne uci iz novina,potrebno je malo otici u rikverc da bi shvatili priredbu a to je procitati 100tinjak knjiga iz istorije oliti historije.
Novinama nije za vjerovati, a na ovu temu dovoljna je jedna knjiga: “Jeruzaleme, Jeruzaleme”, D. Lapierre i L. Collins.
Slažem se s vama da se čini zločin nad palestincima. Al ne i da su svi židovi zločinci. Kao i u svakoj državi, postoje moćnici koji manipuliranjem dolaze na vlast.mazu oči ljudima kroz medije internet.. Tako da ljudi vide iskrivljenu sliku o desavanju okolo njih samih. Tako su i židovi zatrovani i misle da sve što se događa ima opravdanje za to. Svijet vodi nekolicina ljudi za koje dobrota i mir nije u njihovom interesu. Dokle god budemo guske u magli i stoka sitnog zuba.neće nam biti bolje!
Dali se sve mora rešavati ratom?Šta je rat?Zašto se ratuje?Izrael-Palestina, oni ratuju I ginu, neko ima od svega koristi, kažem neko, a većina je u gubitku. Kako I biva, većina izglasa manjinu, oni su vladari, bolje rečeno “vlastodršci” I jednog trenutka odluče o sudbini većine I sve se pretvori u rat. Tako je bilo I na prostoru bivše Jugoslavije I nažalost sve su prilike da se ubuduće ponovi, jer ostali su mnogi dugovi I neizmireni računi, a kamata se uvećava. Tako, rodiće se neki NN sa hiljaditim, tisućuljetnim snom I povesti u rat za ispunjenje sna. Strašno da strašnije nemože da bude.Da, sada u nekom stanju mira jedni slave pobedu, drugi žale poginule I mučene.Kažu,postoje svetski eksperti za razne oblasti, ali nešto neznam da postoji ekspert za obustavu I otpoćinjanje rata. Nažalosti, I na nesreću rat je stvarnost I dostignuće ove jebene civilizacije.I da skratim. Kada bi samo jedan posto se izdvojilo iz vojnog buđeta za zdravstvo, razvoj ekonomije, industrije, poljoprivrede, nebi bilo nezaposlenosti. A ko mari za to, kad ratom se zarađuju milijarde I interesne gurpacije to tretiraju kao “video igrice”.Da,nerešena pitanja iz prošlosti, I ubuduće na našu žalost izazvaće još jaće I veće krvoproliće.Tako to je to, apatija I bespomoćnost naroda, “vlastodršci” nas jebu, ispiru mozak I u trentuku ubede da su sanjali ostvarenje tisućljetno-hiljaduletnog sna I eto nam rata.Kad ovako pišem, onda mi pade na pamet, da, svi se u jednom trenutku izjašnjavamo protiv rata, a u sekundi uzmemo pušku I ubijamo nekog eto jer su nam vlastodršci isprali mozak.
@munja 03.08.2014. Reply
Munjo, veoma si to dobro zapazio i napisao, ali moram nešto da dodam jednu činjinicu:
MANJINA BIRA MANJINU!
Na primer, na glasanje izađe, recimo 60% procenata birača u RH, pobednik od tri partije osvoji, na primer 45% procenata glasova birača, a ne svih građana.
Prema tome stvar je još drastičnija, jer manjina bira manjinu koja vlada u ime svih građana.
Građani su političarima važni samo jednom u četiri godine kada se glasa za fotelje.
Vedrana tebi velicino svaka cast , svaka ti je na mestu. Osvrnuo bih se na Marijin komentar gde pominje da ljudi ginu u mnogim drugim drzavama pa niko ne reaguje. Izgleda da Marija ne zna ili nece da zna da su sve te sukobe inscenirali ili izazvali Jevreji (najbogatiji ) koji iz senke upravljaju Amerikom i ljudskim zivotima. Svet place njihovom krivicom ,planeta place njihovom krivicom.
Da znam za tu pricu. Nije cak ni toliko nova i vrti se jos od pocetka 19.veka. Licno ne verujem jer bi to bilo saviti se u polozaj kojekakvih fundamentalista kao na primer Hamasa. Po zastupnicima te teme Jevreji su krivi i za oba svetska rata. Daj barem za jedan od njih ne svaljuju krivicu na Srbe tako da im hvala sto postoje. Sto se na primer Afrike tice sukobi su na verskoj ili cak plemenskoj osnovi . U Kongu traje gradjanski rat vec vise od 30 godina sa vise od 4 MILIONA zrtava. Tamo na primer Ameri nisu ni zagazili. Probali su u Somaliji, ali su pobegli glavom bez obzira. U povelji Hamasa je napisano na primer da je duznost svakog muslimana da ubija jevreje gde god se nalazili. Njihov cilj nije slobodna drzava nego unistenje Izraela. I sta sad?. Trebam li sad da mislim da su svi Palestinci ili muslimani okoreli bombasi samoubice?. Ima Palestinaca koji ne podrzavaju Hamas kao i cionista koji napadaju manifestante koji traze prekid sukoba. Cionisti su ultra desnicari i ne teba ih trpati u isti kos sa ostalim Jevrejima.
Da gđo Marija, u pravu ste. Nisu svi Židovi cionisti niti svi Palestinci uz Hamas, ali je činjenica da su hiljade koje trenutno ginu palestinska djeca. I zašto toliko djece, ako je u pitanju rat i obrana svoje zemlje. nemam ništa protiv postojanja države Izrael. da znam kako je nastala. Da znam i zašto i koliko je cijela ta i tadvremenska povijest Bliskog istoka kontraverzna, ali čemu toliko smrti, krvi, mržnje? Zašto svijet šuti? Zašto šuti i na smrt i protjerivanje kršćana u Siriji i Iraku? Zato jer je to dio velike scheme stvari. nečijeg projekta. Rekla bih opet SAD-a, možda cionista, ne znam. Nisam i ne mogu biti mrzitelj židova. Nemam niti jednog prijatelja ni poznanika Palestinca, ali imam Izraelce. Pričam s njima i ne mogu vjerovati, kad je mlada pozitivna osoba, puna života postala oruđe nečije mržnje. Ovaj svjet je, priznali mi to ili ne postao gadno mjesto zahvaljujući manipulacijama moćnih. Jedini mi je cilj u njemu živjeti ne mrzeći drugog i drugačijeg, ali i nazivajući krvavi zločin upravo tim, krvavim zločinom.
Da znam za tu pricu. Nije cak ni toliko nova i vrti se jos od pocetka 20.veka kako Jevreji iz senke kontrolisu svet. Licno ne verujem jer bi to bilo saviti se u polozaj kojekakvih fundamentalista kao na primer Hamasa. Po zastupnicima te teorije Jevreji su krivi i za oba svetska rata. Daj barem za jedan od njih ne svaljuju krivicu na Srbe tako da im hvala sto postoje. Sto se na primer Afrike tice sukobi su na verskoj ili cak plemenskoj osnovi . U Kongu traje gradjanski rat vec vise od 30 godina sa vise od 4 MILIONA zrtava. Tamo na primer Ameri nisu ni zagazili. Probali su u Somaliji, ali su pobegli glavom bez obzira. U povelji Hamasa je napisano na primer da je duznost svakog muslimana da ubija jevreje gde god se nalazili. Njihov cilj nije slobodna drzava nego unistenje Izraela. I sta sad?. Trebam li sad da mislim da su svi Palestinci ili muslimani okoreli bombasi samoubice?. Ima Palestinaca koji ne podrzavaju Hamas kao i cionista koji napadaju manifestante koji traze prekid sukoba. Cionisti su ultra desnicari i ne teba ih trpati u isti kos sa ostalim Jevrejima.
Izvinjavam se na duplom komentaru. Pogresila sam neke podatke pa sam ih ispravila.
Pod hitno da se formira konzorcij jevrejskih psihijatara i psihologa kako bi konstatirali Natanjahuovu sociopatiju.Njega bog nije stvorio da bude politicar,njega je bog stvorijo da bude glavna rola u filmu;”Kad jaganjci utihnu”.
g. Sulejman Salcinovic,
to bi odavno trebali več, da učine. Ne samo za Netanjahova, nego i za njegove suradnike!!!! Pozdrav i svako dobro 🙂
Dobro je sto postoje ljudi kao sto ste vi, da kazu ono sto vecina nas misli.
Kolji, kolji… probudićeš zvijer, najprije u sebi pa i u drugome… ko je klao, sad je žrtva i obrnuto, uvijek je obrnuto. Dijete stasalo u porodici u kojoj je sistematski maltretirano i samo ganja priliku da nekome “začepi gubicu”. Naučeni šablon, a osveta je teška rabota, jer naćiće se neko da te gurne ili ti pomogne da ostvariš svoji pet minuta bez slabosti i sažaljenja a “jači i od sudbine”. A to je nama posmatračima iz iste “porodice”- ekstremno užasno, jer krv se proliva, zaboga.
Kako je lako komentirati iz sigurnosti svog doma o nečemu što je daleko od nas, i pametovati tko upravlja svime što se događa na ovom našem planetu…Kao da smo besmrtnici koji žive vječno i uspjeli su upratit sve što se izdogađalo od početka Zemljine evolucije do danas…Zabavlja me kad pročitam koliko ih ima da su “načitani i naslušani” jer prate sva događanja i čitaju knjige, gledaju vijesti, svak na svojoj televiziji, u svojoj prostoriji i sablažnjavaju se,tobože, koliko ima bezbožnika…A kako nastaje povijest koja je svakom promjenom poretka drugačija, i već dugo ne vrijedi ono što sam ja učila u osnovnoj školi, ni ono u srednjoj, a pogotovo ne ovo što serviraju danas kada imam sina koji će se opet borit sa vjerodostojnošću podataka što mu servira obrazovni sustav jer evolucija ga uči da smo potomci čovjekolikog majmuna, a crkva se drži priče o Adamu i Evi..Ma ostavimo se povijesti, ona je i tako onakva kako vitar puše, jer svatko, ama baš svatko ima svoju verziju priče….Zato je povijest gomila tračeva koja je krenula od istine koju svako malo netko preokreće…A Biblija je svojevrsna knjiga u kojoj su sakupljeni “tračevi” tj. Evanđelja po Petru, po Pavlu, po Ivanu….i da ne nabrajam…Pitanje se nameće što mi kao jedinke činimo, pa nebitno gdje je sukob, što barem pokušavamo pokrenuti da se zaustavi pokolj nevinih, čini mi se da je to poruka ovog posta…Kad bih znala kako, pokrenula bih lavinu….Možda bi moja sniježna gruda bila manja od trešnje, ali kad bi se počela kotrljat….poprilično bi narasla….Da, i trebala bih naći pristojno strmo mjesto odakle bi se pokrenula….:-)
Oluje su svuda oko nas i kod nas.Ali malo je razumnih, emocionalnih i hrabrih da im se suprotstave.
Mogu dati svoj komentar i mogu huškati kako sam svjesna situacije i gnjusnih činova koje gledam svaki dan.. I imala sam vremena postaviti ovaj komentar za sve sjebane intelektualce koji opravdavaju koristenje ovakve nasilne devijantnosti. Držite se vi politike ali mene najviše dira to što se diraju oni koji se ne mogu braniti. Nisu mi uvijek mama i tata bezveze govorili politicari se guze i prde okolo a narod je taj koji pati. Preispitujem i svoja moralna načela kada nađem vremena da čitam ovo a ništa ne poduzimam.. Zato se pozdravljam. Bi mi drago 🙂 Pokusajte i vi umanjiti apsurdnu seravost ove države time da napravite nešto. I ja cu nebrinite. Negledajte mene.
Teorija da su patnje neusporedive je naročito jaka na Balkanu.Ovdje vladajuće klike i njihove politike samo svoje narode smatraju žrtvom,drugi su zli,genocidni,a oni,i kada su činili zločine i etnički čistili,radili su to u “samoodbrani”.Nihova patnja je uvijek veća pa su im i samim tim zločini manji i “opravdaniji”.
Na ovome svetu malo će ko osuditi zločin kao takav. Frau Vedrana vi ste jedna od retkih. Ljudi osuđuju samo one strahote počinjene nad “njihovim”, a za svoja zlodela uvek se nađe opravdanje.
Ne suti samo Hrvatska, sute sve zemlje, a najvise suti SAD. Covjek moze rezonovati da su bogati jevreji zasutjeli sa svojim ekonomskim prijetnjama sve drzave i narode, svaka cas Turskoj. Demokracija, globalizacija, svjetski ekonomsi sistem jednako ovce.
prosvjedovali bi i mnogi Židovi za sve ovo što se dešava u Gazi no ne mogu dok su i kod nas prljavi Hrvatski mediji koji i šire da Hrvatska što više bude usrana
Vedrana,pogled tj.shvatanje puta kojim ovaj svet ide potpuno su Ti ispravna.Uspenski reče.”Za čovečanstvo nema nade,za čoveka ima”Drži se puta istraživanja univerzalne Božije istine i ne brini za one koji idu širokim putem,koji traže razlog da se okupljaju oko laži,nacija,interesa i ostalih zala ovozemaljskih…
Jedna,jedina i neponovljiva Vedrana Rudan!
Bravo Vedrana,
Oduševljavaju me tvoji komentari jer su prvenstveno ljudski i ispravni.Nije čudo da hrvatska politika (nažalost i novinari) šute ili mlako odgovaraju na zlo koje čini izrael. Oni su fašisti, zločinci koji prizivaju novi holokaust. Još su sramotnije reakcije arapskih zemalja.
Hm… Ovaj sukob traje od 40-ih godina tak da je cijeli svijet podbacio (i to debelo) u rješavanju ovog konflikta koji se na kraju svodi na samo jedno – komad zemlje. Mi fakat neamo pametnijeg posla neg’ se konstantno prepucavat oko nekakvih jebenih prava. Kog boli kifla za kolateralne žrtve. Očito nikog, uključujući i UN. Moram priznat da su fakat jebena institucija kojoj je svrha postojanja kaj… Zgodno mi je da u njihovom statutu stoji “Membership in the United Nations is open to all other peace-loving states…” Dritto… Svih 190+ država su fakat peace-loving. Iso tak mi je zgodno kad oni skupljaju humanitarnu pomoć za ekipu koja umire od gladi, a pored njih stoji striček naoružan po posljednjoj modi (isto tak gladan) i nikom niš. Ma daj… Zakaj UN ne uvede robnu razmjenu – sanduk municije za kilu brašna pa ako hoćete jest’ onda znate kaj trebate…
Pozdraf…
Uhapsite vec jednom tog Zimmermanna alias Boba Dylana, koji nam zagovara mir medju ljudima. Pa i joan Baez zajedno sa njim. Oni pomislili da ce antiCIONIZAM povezati sa naCIONALIZMOM. I Noama,sta cekate.
Pozdrav drug Nikita Hruscov
Ovo su izabrani citati Rabina Menahema Snirsona [Menachem Mendel Schneerson, 1902-1994], takodje poznatim pod nazivom: “Mesija”, vodje Čabad-Lubavičer sekte.
[otvoren citat]
“This is what needs to be said about the body: the body of a Jewish person is of a totally different quality from the body of [members] of all nations of the world … The difference in the inner quality between Jews and non-Jews is “so great that the bodies should be considered as completely different species.”
“An even greater difference exists in regard to the soul. Two contrary types of soul exist, a non-Jewish soul comes from three satanic spheres, while the Jewish soul stems from holiness.”
“As has been explained, an embryo is called a human being, because it has both body and soul. Thus, the difference between a Jewish and a non-Jewish embryo can be understood.”
“…the general difference between Jews and non-Jews: A Jew was not created as a means for some [other] purpose; he himself is the purpose, since the substance of all [divine] emanations was created only to serve the Jews.”
“The important things are the Jews, because they do not exist for any [other] aim; they themselves are [the divine] aim.”
“The entire creation [of a non-Jew] exists only for the sake of the Jews.”
[zatvoren citat]
Ovo su doslovni citati, Nijedna reč nije dodata niti oduzeta, niti sam pokušao da prevedem.
Komentar je, velim, izlišan.
Više detalja možete naći na:
http://www.counterpunch.org/2014/04/07/why-is-the-us-honoring-a-racist-rabbi/:
DEDA CVETKO, zar je ovaj Rabin mislio ozbiljno? Pa to je strašno, prestrašno!!!!! Čovek, da se još dublje zamisli 🙁 I sada molim, ko je ekstremist….. a, ja sam po novome (herr.Weiss-ove rječi) plačana od Hamasa za moje komentare)! Treba se baš bojati,kakvi “ljudi” hodaju medju nama! Hvala na ovome postu—-iuuu, pa da čovek poludi 🙂
Ima ovakvih izjava kod svih vjerskih vođa. Svi idu s premisom: “ajd’ dobro neka drugih, ali nisu poput nas, jer smo mi samim postankom bolji.” Ili idu u veće krajnosti pa otvoreno pozivau na ubijanje. rade to extremistične islamske vjerske vođe. ratoborni rabini i militantni svećenici ( doduše možda malo suptilnije nego prethodni), ali je tragično da ljudski um, danas u 21. stoljeću pada na tu priču.
Trazi razlike
ili zasto demo(n)kratski svet njih podrzava?
http://www.youtube.com/watch?v=S9SOVarOFJk#t=25
http://www.youtube.com/watch?v=S7RpCtDXWvM
(video sa engleskim prevodom se vise ne moze naci)
Занимљиво је да нико не помиње смрт више од шест милиона Индуса у Другом светском рату. Умрли су од глади јер су Британски колонизатори блокирали транспорт хране по Индији. Разлог: процена да би Индуси дочекали Јапанце као ослободиоце.
Па се питам: да ли је и то Холокост? Не? Зашто није? Ко је ту фашиста? Која је улога Британаца у масакрима у Гази? Ко вуче конце у тишини?
Pajko i mene zanima,ko vuče konce u tišini? Dali ćemo ikada saznati? Opet sam nešto naučila:zbilja nisam znala, da je čak šest milijuna Indijaca umrlo od gladi. Znala sam, da su umirali od gladi -no to je ipak strašno! Šest milijuna,Gospode Bože…..
Upute za razmišljanje Vedrani Rudan :
Hamas je ispalio preko tri tisuće raketa prema Izraelu. Da nisu zaustavljene američkim parama gdje bi pale ? Jesu li izraelci trebali dopustit da budu meta i da ništa ne poduzimaju ? Jesu li hamasove rakete punjene čokoladama ? Što bi
Vedrana učinila da joj netko napada djecu ili unučad ? Da li Vedrana ne voli
Hrvatsku ili ljude u njoj ? Ili samo institucije države u kojoj živi i piše ?
Savjet Vedrani Rudan : očigledan…..
Nekoliko postova prije diglo mi je “živac” zbog pokušaja branjenja neobranjivog. Ovaj mi je samo točka na I jer ovaj, pored već razvijene diskusije o uzrocima i posljedicama, akcije i reakcije zaraćenih strana u Pojasu Gaze, upućuje pitanje i daje odgovor Vedrani što se tiče Hrvatske. Mladene, mislim i osjećam potpuno isto kao i Vedrana i o ratu između Izraela (ne Izraelaca) i Palestinaca (oni naime, nemaju državu iako se nazivaju Palestincima i žive na prostoru koji se također naziva Palestina, hm, zanimljivo), pa vaše pitanje da li Vedrana ne voli Hrvatsku uopće ili njene institucije, odnosi i na mene. Da li Vedrana ne voli samo institucije ove države ili Hrvatsku uopće, ne znam, to može samo ona odgovoriti. Ja ću u svoje ime odgovoriti jasno i nedvosmisleno. NE VOLIM OVU HRVATSKU zajedno sa svim njenim institucijama. Zašto? Puno je razloga i neću ih sve navoditi, ali je osnovni taj što je to tvorevina koja se naziva državom a nema sve postulate države koji njenim građanima (ne samo Hrvatima) osiguravaju pravo na sekularan život kako je u Ustavu zapisano, već dozvoljava da Crkva u Hrvata (sami se tako nazivaju) vodi paralelnu vlast ne službeno već stvarno, da raznorazni *stožeri* o svemu i svačemu budu ravnopravni partneri institucija države (s potporom te iste crkve postaju i važniji),k da Ustavni sud osluškuje što će određeni stožeri na neke njihove odluke reći , da ne sankcionira pojedince iz tih stožera koji se prijete oružjem ako se njihovi zahtjevi ne usvoje, ruše, doslovno, vlast u Vukovaru, ruše pročelja javnih zgrada s čiriličnim natpisima, ne procesuiraju se ratni zločinci Hrvati jer *nema dokaza* (neki od svjedoka pronađeni da vise na drvetu?)sudstvo premreženo od pripadnika JEDNE ZLOČINAČKE stranke koja je vladala dok se najviše kralo, devastiralo, bogatilo…Treba li još lijepih stvari navesti kao razlog ne voljenja? Mislim da ne. Dok razni Mladeni i ono što se zbiva u Gazi iskorištavaju da bi nekoga, u ovom slučaju Vedranu Rudan, difamiralo i svrstalo u *lošu Hrvaticu*, neću voljeti ovu državu jer je iskrivljena kao karikatura, poslušnička, uvlakačka, najprije Njemačkoj (Danke Dojčland), a sad Americi bez obzira što oni radili, NATO-u, najzločinačkijoj organizaciji koja *kažnjava* koga i gdje god u svijetu se netko osili i ne prihvaća *njihove demokratske vrijednosti* uobličene u bespilotnim letjelicama koje ubijaju klikom na computeru, primjerice. Takvu demokratsku državu niti njene pokrovitelje ni prijatelje, imam pravo ne voljeti i ne volim ih. Dovoljno je što po njihovim pravilima moram živjeti. Ne mogu voljeti ni sadašnju ni buduću vlast (već se zna tko će što biti) jer su karijeristi bez morala i fučka im se što ja i svi mi mislimo. Njima je jedino važno što Američki i njihovih saveznika establišment, misli. Tu na prvo mjesto stavljam Karamarka i onu vojnikinju NATO-ovu barbiku.
hrvati ćute jer je hrvatima masovno ubijanje dece tradicija.
chatnik, ti si doista *zalutao* među relativno normalne ljude koji danas komentiraju. Tvoj post je nešto tako grozno i glupo da bi ga trebalo zanemariti ali pošto si ti glup, nećeš to shvatiti. Mislit ćeš da se s tim svi slažu jer nitko ne replicira. Pa ljudi ne vole s budalama ni posla imati i odmahuju rukom i okreću glavu od smrdljivog sadržaja. Kad budeš imao što za reći, javi se. Za sada *začepi*.
Vedrana Rudan ne shvaća da je taj militantni islam, kojemu pripada Hamas, toliko odrvatam da sve arapske zemlje prešućuju i odobravaju napade Izraela. Sada bi se mi tu u Europi trebali mlatiti po ulicama i demonstrirati, a njihovom narodu nije stalo do njih samih.
Nema to veze sa Gazom, Vedrana Rudan jednostavno ne voli židove, pa šta god oni napravili braneći svoju državu od raketiranja Hamasa, će dočekati na nož.
Jasno je meni da su se za vrijeme Jugoslavije razvijali vrlo aktivni i prisni odnosi između bivše države i PLO, pa bi to trebao biti zalog zla budućnost.
A sada neka gđa. Rudan javno napiše da li je to OK da USA bombardira snage ISIL-a, koji kolju preostale,krščane u Iraku i koji bi trebao biti naš stav ako se uključi NATO!
ISIL i sve te militante kao i Alqaidu stvorio je NATO i SAD i sad svijet kusa što su oni začinili. Potsjetimo se da je Osamu Bin Ladena školovao i financirao SAD da bi se vojno suprotstvio SSSR uje zajedno s Britancima Afganistanu, da bi rušili Bašara Al Asada u Siriji, da bi rušili Mubaraka u Egiptu, Gadafija u Libiji,…Bush i Toni Blair započeli su rat u Iraku temeljenom na lažnim informacijama o posjedovanju nuklearnog naoružanja. Sad se najveća zvjerstva događaju upravo u Iraku koja provode radikalizirani Islamisti s oružjem dobivenim od SAD i njegovih saveznika, NATO-a. Nisu predvidjeli ti stratezi (mahom Židovi) da će se to oružje okrenuti, bilo je pitanje samo dana, protiv njih i svih koji se neće pokoriti šerijatskom pravu. SAD je godinama podržavao i vojno osposobljavao Pakistan, nuklearno ih naoružao i od njih stvorio vrlo veliku opasnost jer se i tamo Islam radikalizira do apsurda, do mjere kad se Amerikanci moraju vrlo oprezno kretati po toj zemlji a mislili su kako će njenim marionetskim vladama vladati. Tko je i zašto Izraelu dao nuklearno oružje? Zna se. SAD, kojom vladaju Židovi vlasnici najvećih korporacija, banaka, Investicijskih fondova, koji izazivaju svjetsku ekonomsku krizu i vuku konce rata i mira iz sjenke. Ako i netko kaže nešto protiv politike Židovske države ne znači da mrzi Židove. Ja mrzim militante svih boja i fela, pa tako i cioniste.
Dakle…
Hvala Bogu da NETKO KUUUUZI:))
BELLA…
STVARNO….
SVAKA CAST:)))
Zelim reci-NE MOZE SVATKO TO SHVATITI…
Ali,eto…
Drago mi je-
I,bilo bi LIJEPO da drugi SKUZE:)))