Sinoć sam na Hrvatskoj teve gledala njemački dokumentarni film o Titu ubojici. Autori su mladi Nijemci Gruell i Hofmann. O čem se u filmu radi prepisujem iz Novog lista. \”To je najstarija nerazriješena serija ubojstava u Njemačkoj, sve do pada Berlinskog zida u Saveznoj Republici Njemačkoj ubijeno je 30-tak protivnika jugoslavenskog režima. Većinom su to bili Hrvati u egzilu. Ubojstva su naručivana iz Beograda… Jedan od glavnih igrača bio je Josip Perković. Njemačko državno odvjetništvo optužilo je ovog bivšeg visokopozicioniranog agenta tajne službe u slučaju ubojstva Stjepana Đurekovića koje se dogodilo prije više od 30 godina.\”
Što sam doznala o Titu a da to prije nisam znala? Začudilo me da je Tito koji je došao na vlast 1945. godine a sišao s nje pola stoljeća kasnije u Njemačkoj dao pobiti \”30-tak protivnika jugoslavenskog režima.\” Tridesetak? Tito i Udba su u pedeset godina strahovlade mučki umorili tridesetak \”uglavnom Hrvata\”? Ajmo tih \”tridesetak\” pretvoriti u pedeset. Tito je u Njemačkoj u pedeset godina ubio jednog, \”uglavnom Hrvata\”, godišnje.
Kako je Titu, šefu male zemlje, uspjelo ubijati u Njemačkoj? Autori filma su objasnili. Pomogao mu je poznati njemački i svjetski zločinac Willy Brandt. Udbinim ubojicama omogućavao je da ubijaju bez frke i još je, podaci iz filma, milijune maraka slao Jugoslaviji. Njemačka je istovremeno bila obećana zemlja za jugoslavenske gastarbajtere koji su, vjerojatno, \”većinom bili Hrvati\”.
U filmu koji sam gledala jer je bio najavljen kao \”napet poput trilera\” govorile su i žrtve i zločinci. Jedna je žrtva ostala bez očiju, metak joj je prošao kroz glavu, drugoj je ubijen otac. Zločinac iz Beograda, udbaš, mrtav hladan, nije negirao masakriranje Hrvata. Ako me uši ne varaju, u filmu se spominje kako je Stjepan Đureković bio njemački špijun. Njegovu smrt je naručio zloglasni Josip Perković.
Moram priznati da me taj podatak zaprepastio. U našim medijima Đureković se najčešće spominje kao borac za demokratsku Hrvatsku u kojoj, hvala i Đurekoviću, danas živimo. Neki ga drže i velikim hrvatskim književnikom. Samo povremeno i onako baš nekako stidljivo znalo se čuti da je Đureković bio njemački čovjek na hrvatskom terenu. U te glasine nitko tko hrvatski diše, ta sam, nije mogao povjerovati. Doduše, Perkovićeva obrana na tome gazi. Tko vjeruje odvjetnicima? Oni su jedini ljudi kojima zakon daje pravo da lažu i da još za to budu plaćeni.
U filmu je jedan od svjedoka rekao kako su \”oni\” postavljali eksploziv na jadranskim plažama ali ne da bi nekoga ubili nego su željeli \”samo prestrašiti\” turiste, tada uglavnom njemačke. Zanimljivo. S jedne strane hrvatski borci za demokratsku Hrvatsku na hrvatskim plažama postavljaju eksploziv, s druge strane ih jugoslavenska Udba nevine ubija. Bože, kako smo nekad živjeli u uzbudljivim vremenima?
Tito zločinac žario je i palio po sirotoj Njemačkoj ubijajući Hrvate koji su život dali za ovo što danas imamo. Što danas imamo? Imamo državu koja u Njemačkoj ne žari i ne pali. Danas u Hrvatskoj žare i pale njemačke banke. Brandt je bio Titov šegrt, Merkel je šef svim hrvatskim titićima.
Autori filma \”Ubojstvo u Titovo ime\” htjeli su reći istinu o zločincu Titu. Nijemcima treba vjerovati. Tito je uz pomoć Udbe u pedeset godina ubio tridesetak Hrvata u Njemačkoj. Njegov general i ekipa su u dvadeset godina ubili nekoliko milijuna Hrvata u Hrvatskoj. ?!
Po Nijemcima, Tito je bio ubojica od kurca. Treba li vjerovati Nijemcima i kad istinu govore?
foto: Pietro Izzo
Strašno, srećom nisam gledala film, pa jutros imam normalnu stolicu.
trazili smo trpimo…ove satrape..i zlocince koje je instalirao hdz…crno nam se pise sa ovim crnima…
Bolivar 03.03.2015. Reply
Bio jednom jedan “HOP”, sa sedištem u Štutgartu, i tamo je nastavu pohađao mlađani tesar Miljenko Hrkač, te je završio i diverzantski kurs, pa je bio jedan bioskop “20. oktobar”, pa red npr. 15, pa jedan je poginuo, a jedna devojka ostala bez nogu… pa je to bila godina, mislim 1968. (14. srpnja, mislim, strijeljan sedamdesetih, mislim).
Hteo sam, zapravo, da kažem: a) nemoguće je Nemci nisu znali za HOP i namere, i b) bombe nisu samo postavljane po primorju, da zaplaše, nego i sa dobranom količinom gelera i da ubiju – Srbe…
Da mladi posjetitelji bloga ne bi stekli utisak da je samo taj nesrećni Joža bio ubica i monstrum, evo najkraćeg pregleda zlodjela i terora koje su izveli pripadnici HOP-a, HRB-a, HSP-a, i, (ko bi nabrojao sve hopove i popove) u različitim vremenskim intervalima i na različitim mjestima u SFRJ-oti i inostranstvu (inozemstvu). Jedini cilj svih tih hopova je udariti na vitalne državne političke interese Yuge.
1962., u Ambasadi SFRJ-a, u Bonu, na Dan Republike ubijen Momčilo Popović, službenik Ambasade. Izvršioci pripadnici Hrvatskog Križarskog Bratstva.
1966.u Štutgartu ubijen Savo Milanović, službenik Konzulata SFRJ-a. Ubice članovi HRB-a-
http://www.bspasic.net/images/clanci/smrt-je-njihov-zanat.pdf
1968., Ivan Jelić postavlja bombu u garderobi Želj.Stanice u Beogradu. Jedan mrtvi i 14 ranjenih.
1968. Miljenko Hrkač postavlja bombu u bioskopu “20.oktobar” u Beogradu. Jedan čovjek mrtav, jedan ostao bez nogu, 85 povrijeđenih.
1971., Miro Barešić i Anđelko Brajković, u Stokholmu ubijaju ambasadora SFRJ Vladimira Rolovića.
1972., ustaški teroristi postavljaju bombu u prtljažnik JAT-ovog aviona, koji na visini od 9500 metara eksplodira nad Čehoslovačkom, odnoseći u smrt svih 27 putnika. Čudom preživljava pad stjuardesa Vesna Vulović.
1974., u Pošti2 u Zagrebu eksplodirao paket poslat iz Njemačke (opet ta Njemačka). Jedno lice poginulo, nekoliko povrijeđeno.
1976., u Frankfurtu a/M ubijen Edvn Zdovc, službenik Konzulata SFRJ-a…
Duga je lista zločina. Ko želi saznati više može pogledati gornji link.
Malo je falilo da ja budem u “20.oktobar “,srećom nisam dobio kartu .Smatrate li vi M. Hrkaća velikim domoljubom ? I danas od Hercegovaca slušamo bajke ,oni su “oslobodili RH ” Po meni su veliki Hrvati V. Gotovac i mnogi anonimni koji su ” sve dali za Hrvatsku a ništa nisu ZAHTJEVALI za uzvrat i opet bi to učinili ! Jadan je vijernik koji nešto učini pa se okolo hvali i traži naknadu X 100 .
TO KAO NJEMCI NISU IZDAJICE SVOG NARODA?Znamo koliko je prljava Politika,ipak nam nije bilo lose zivjeti sa Titom.
Gledam film i mislim si: 30 ubistva u Njemačkoj, a prikazuju SAMO 2 iz Hrvatske (spominju Kosovo, Sloveniju Srbiju i Bosnu) i to:
1. Stjepan Đureković, privredni direktor INE, sada Njemci otkrivaju BIO JE NJEMAČKI ŠPIJUN PROTIV SVOJE DOMOVINE “SR Hrvatske”, bježi u Njemačku i organizira ‘borbu’ da sruši svoju Domovinu…!!!???
2. Neki mlađi koji osniva TERORISTIČKU organizaciju za borbu protiv SVOJE DOMOVINE iz koje je pobjegao (zašto ?), po Njemcima SPREMA EKSPLOZIVOM NAPASTI NJEMAČKE TURISTE u Dalmaciji da BI UNIŠTIO GOSPODARSTVO SVOJE ZEMLJE, dakle pobio Njemce da više ne dolaze. Tako rekoše Njemci u filmu….!!!???
LJUDI TKO JE OVDJE LUD
Ne mogu se nacuditi koliko ti je ostro pero. Zdrava ziva nam bila jos dugo vremena.
e vesnice sve zlocinci do zlocinaca hehe ljubim teee
e vedrana sve zlocinci do zlocinaca hehe ljubim te nasli svabe da pricaju o zlocinima koji su pobili milione i 2svjetska rata pocinjali haha ljubim te i budi dobro zdravo i svi tvoji …
Kakao vidim Germani su se ujedinili u jednu moćnu državu tako što su ubjedili slavene da nemogu skupa.
Ko vjeruje njemcu ili je lud ili mu noge smrde, a biće i jedno i drugo. Najviše bi htio da vidim te švabsku dokumente, a drago mi je tu limunadu nisam gledao jer sam ugasio TV.
“viruj nimcu kako suncu zimsku
kod njega moc imas
kad primis smrt tminsku.”
Gledala…
A,ono…
Mix podataka…
Zanimljivo je da se Josipovic nije oglasio-jer su ga mjesecima molili za suradnju da im da neki interviju oko slucaja Perkovic…;))
Pa…
Kad je u pitanju takva tema-o TAJNIM SLUZBAMA
u pitanju su TAJNI PODATCI od svih pomalo…
Oni se SVI ISPREPLICU,
i sam Perkovic je izjavio da NIKADA do sada nije dao neku informaciju koja bi kompromitirala nekog,i da NE ZNA hoce li ikada morati…
Oni SUTNJOM stite jedni druge-
i,TO JE NORMALNO…
inace,PREPORUCLJIVO JE STO MANJE ZNATI-
to nosi manje brige,odgovornosti i nepotrebne opasnosti…
Ne znam zasto se ljudi CESTO VOLE PETLJATI tamo gdje im nije mjesto?!;))
Da se otkrije NE ZNAM TI STO,to je opet NISTA sto je sada…kako VEDRANA kaze;))
Sto ima NOVO?
nista…
SVE SU TO ISTI ‘stari-novi’ LJUDI iz iste GARNITURE…
Smjeniti ce starog,zamijeniti novim koji ce raditi ISTU stvar?
Dakle,to onda NIJE ZAMJENA…;))
Koliko je tek CIA “komunista” pobila pa nikome nista. Samo kad netko ustaše dirne, onda je to odmah jugonostalgičar.
svaka normalna osoba koja je živela u SFRJ do njenog raspada može biti samo jugonostalgičar! a to što je ta reč primila grozomorno značenja u psihijatriji se zove dijagnoza!
VEDRANI VELIKI POZDRAV I HVALA!
Ceo film je laz i obmana , Mozemo samo da pretpostvljamo sta je Nemacka htela da kaze ovim filmom i koju poruku da posalje ali je cinjenica da se Tita i mrtvog plase. Iako se u filmu govori o ubistvima koja su se desila posle Titove smrti , oni su ipak apostrofirali ime Tita kao narucioca ubistava. U filmu se namertno precutane bitne cinjenice , koje bi celoj prici dali drugaciju konotaciju. Da li oni stvarno misle da nas ubede da Nemacka nema vaze sa ovim ubistvima i da nikad nisu uspeli da uhapse ni jednog ubicu ni ti da neko bude osumljicen i da tek sad pokrecu ovo pitanje? Ja znam , a verujem i mnogi, za slicna ubistva koje su pocinile druge drzave na teritorijama drugih drzava . Zar ta ista Nemacka nije precutala i ubistva izraelskih agenata koji su svoje neprijatelje ubila na teritoriji Nemacke , cak su o tome i film snimili. Zasto nisu naveli zlocine koje su ove ekstremne organizacije organizovane i koliko je ljudi stradalo od njih, Spominju neke bombe koje su navodno postavljali tako da neikog nepovrede a ne spominju da su bombe postavljala u pune bioskope . I na kraju , ubistva nisu samo cinjema prema Hrvatima vec i prema Srbima i Albancima tacnioje balistima i cetnicima. Za ta ubistva su bili zaduzeni sluzbe tih republika , kao sto je i ubistva hrvatske emigracije ubjala sluzbe Republike Hrvatske. I za kraj , nisu jugoslovenski radnici u Nemacku isli samovoljno vec su bili deo dogovora Branta i Tita o prijamu radnika iz Jugoslavije.
Dobro i meni prihvatljivo napisano. Kratko i jasno. Ovi neki kasnije poceli od markovih konaka…Mene samo zanima da li je ovo tacno “Iako se u filmu govori o ubistvima koja su se desila posle Titove smrti , oni su ipak apostrofirali ime Tita kao narucioca ubistava.”
Inace.
Kad se uporedi sa svim Svjetskim i lokalnim liderima, prije i poslije njega sve stane u nekoliko rijeci- Josip Broz dobar skroz. Sve ostalo je suplja iliti kurcenje..
Tito ,Majstore… Ala se svima tresla guza . Niko nije smeo prdnuti , a da te ne zamoli. Samo trideset !? Malo je to . Da vidis samo sta danas rade ovi dzelati . Rod rodjeni u grob teraju, za malo vlasti i rodjenu majku karaju. EEeeeee to ti je demokratija , serem se na nju.
Ne znam kako dodjose svi sa planete……da odaju pocast mrtvom ubici Titu. 🙂
Iako film po kvaiteti ne zasluzuje ama bas nikakvu paznju a prikazan je sa namjerom da ocrni Tita, za one koji razmisljaju, postignuto je suprotno. Diletanata ima danas vise nego ikada ! Ali pocinjem vjerovati da je mozda namjerno stavljen na program. Lukavo! A narod guta, guta sve sto mu se da a prhvata na nacin koji mu se dopada.
Joža Bravar – zločinac?… Nemoguće…
Zašto su samo bitne žrtve koje Udbini kriminalci pobiše po Njemačkoj? Čudno da ne spomenuše Blajburg, Zidani Most…
Ko to nostalgično priziva ono obogaljeno versajsko nedonošče koje su najprije nazivali Kraljevina SHS, pa Kraljevina Jugoslavija, pa DF Jugoslavija, pa FNRJ-ota, pa SFRJ-ota? Naposletku je rasturiše na proste činioce, razbucaše je kao svinjče masnu torbu. Sada to nazivamo “region”.
Za čitavo vrijeme trajanja te nesrećne države, skrivenije ili otvorenije neprekidno su joj radili o glavi Slovenci, nikad je nijesu doživljavali svojom državom Hrvati. Ne da je nijesu doživljavali svojom, nego su je doživljavali tamnicom; moćni Vatikan vidio je u toj neprirodnoj tvorevini opasan karcinom na tijelu nove Evrope. Mrzjeli su je muslimani, Makedoncima su uvijek bili bliži Bugari.
Jedino su Srbi i veći dio stanovništva na prostoru današnje Crne Gore 1919.god. iskreno prihvatili novu tvorevinu. Drugim riječima, Jugoslaviju je voljelo samo pravoslavno stanovništvo. Već u dvadestim godinama nastale su ozbiljne međunacionalne trzavice, pa da se država ne bi raspala Kralj uvodi Diktaturu i donosi zloglasni Zakon o zaštiti države.
Takođe pod prijetnjom oštrih krivičnih mjera i državnog terora, Joža bravar je 1945.god. nametnuo floskulu i mantru – “Bratstvo-Jedinstvo”. Bila je to u početku koheziona sila koja je narod od Vardara pa do Triglava držala na okupu. Kako je vrijeme odmicalo, a pojmovi o demokratiji stidljivo kucali na vrata, od Bratstva i Jedinstva je još pri kraju Jožina života ostao samo Autoput BG – ZG.
Možda je još krajem sedamdesetih stanje o osjećanju i doživljaju pripadnosti SFRJ-oti najbolje iskazao Duško Radović u svojoj kultnoj emisiji “Beograde, dobro jutro”: “Jutros će jedna Slovenka u Ljubljani roditi jednog malog Slovenca, Hrvatica će u Zagrebu roditi Hrvata, a jutros će jedna Srpkinja u Beogradu roditi jednog – Jugoslovena”.
Završetkom WW1 u Versaju se 1919.god. dramatično promijenila politička karta Evrope.
Nestala su tri carstva (Austro-Ugarsko, Njemačko, Rusko). Mala Kraljevina Crna Gora Nikole I. utopiće se pod krunom njegovog unuka Aleksandra. Stvaraju se nove države sa granicama za novi konflikt. Ruskom i Njemačkom carstvu oduzimaju značajne teritorije i kreirana je nova država – Poljska. Ranjenoj Rusiju koja teško krvari u građanskom ratu oduzimaju pribaltički prostor i stvaraju Litvaniju, Letoniju i Estoniju. Dio dotadašnjeg ruskog prostora u Laponiji ustupa se Finskoj. Nova država Čehoslovačka je nacrtana otprilike u današnjim granicama, s time da je Slovačka bila kao klin značajnije pomjerena na istok. Moćna Austrija je svedena na mikro-državu. Ugarsku sa Save i Zemuna pomijeraju iza Horgoša i Kikinde. Poražena Njemačka je dobila najneprirodnije granice. Pruska, između Litvanije i Poljske nije imala kopnenu vezu sa maticom Njemačkom. Alzas i Loran priključeni su Francuskoj, što Hitler nikad nije mogao preboljeti.
U redu, sve te nove tvorevine pripadaju prostoru i stanovništvu koji su IZGUBILI RAT i čije je stanovništvo uglavnom ispovijedalo istu vjeru.
Jedino nesrećnu Jugoslaviju stvaraju od POBJEDNIKA I POBIJEĐENIh, vjerski suprotstavljenih u tri vjere, što je prije ili poslije moralo dovesti do krvavog sukoba.
A koliko li je tek pobio Srba!!
Došao 1941. da podigne Srbina na Srbina u okolini Valjeva. Istovremeno da mu Srbi čuvaju leđa.
Zašto ne pođe u rodno Zagorje da digne socijalnu revoluciju?
Zašto bar jednom za života ne pođe u Jasenovac da se pokloni žrtvama čijoj smrti je i sam mnogo doprinio??
“A koliko li je tek pobio Srba!!
Došao 1941. da podigne Srbina na Srbina u okolini Valjeva. Istovremeno da mu Srbi čuvaju leđa.” Respekt na napisanom traktatu. Ovih par rečenica koje citiram, pa – mora se kazati da su prilično kliše. T. nije ubio ni jednog Srbina! Ali tu radnju su radili Srbi Srbima sa zadovoljstvom…
Po meni, rezime uspešnog/neuspešnog jeste uraditi inventar, odnosno, videti šta je zadužio T. 1945, i šta je ostavio 1980. godine.
Ovo je ISTORIJA. Da je poslušao Đenerala kao što nije ni oni ni ovi ne bi uradili ono što jesu VELIČANSTVENI General Živojin Mišić u razgovoru sa prestolonaslednikom uoči stvaranja Kraljevine SHS
Živojine Mišiću, kada ćete se odljutiti? Dokle ćete biti ljuti na mene, vašeg kralja?
Vaše visočanstvo, neumesno je da sebe proglašavate kraljem pored živog kralja, valjda se i princ Đorđe za nešto pita?
-Živojine sedite! Nemojte, molim vas opet da počinjete, sedite i slušajte.Ima razlike između vašeg, dobro i mog, gledišta na “ujedinjenje” srpskih zemalja, od onog koje zagovaraju i podržavaju Pariz, London, Rim….Oni hoće da u zajedničku državu sa Srbijom gurnu i Hrvatsku i Sloveniju. Dakle Evropa želi da stvori Kraljevinu Srba, Hrvata i Slovenaca po svaku cenu, jer joj se čini da će zajednička država Slovena biti najbolje rešenje za mir na Balkanu.
– Visočanstvo, ZAŠTO DA NAM EVROPA KROJI DRŽAVU?! KAD NEKO NEŠTO OD NAS PRAVI, SUTRA ĆE UZETI ZA PRAVO DA TO I RASTURI. KAD TI NEKO NEŠTO DA, KAD-TAD ĆE TRAŽITI DA MU TO PLATIŠ. i TO SA KAMATOM NA INTERES! U državnim poslovima niko ništa ne dariva a da pritom ne misli na uzdarje! DANAS DAR, SUTRA DAR-MAR!!! AKO DANAS DOZVOLIMO DA NAM EVROPA SKROJI DRŽAVU KAKO ONA HOĆE, DOK SMO ŽIVI UZIMAĆE NAM MERU PO SVOJOJ ŽELjI; PO SVOJOJ POTREBI I ZADOVOLjSTVU!! ONI ĆE BITI PLANERI A MI GRADITELjI I RUŠITELjI. PREKRAJAĆE NAM ZEMLjU UZDUŽ I POPREKO, IZBRISAĆE GRANICU ZA KOJU SMO SE ŽRTVOVALI!!! NIKAD NEĆE BITI TAMO GDE JOJ JE MESTO I GDE JE BOGUMILO I NARODU DRAGO!!!SRPSKA GRANICA U TOJ VEŠTAČKOJ TVOREVINI BIĆE U RUKAMA SOTONE! I SOTONA ĆE, DOK JE SVETA I VEKA, ISPITIVATI NAŠU IZDRŽLjIVOST I MERITI NAŠU SNAGU! NA NjOJ ĆE CENITI KOLIKO MOŽEMO, SMEMO I UMEMO!!!TO NEĆE BITI SRPSKA GRANICA NEGO SRPSKA JADNICA!!! TO NIJE NAŠA DRŽAVA, DRŽAVA UJEDINjENjA SRPSKIH ZEMALjA ZA KOJU SE BORIMO, TRPIMO, PATIMO I STRADAMO!!!! str.116
A kada je na “pritisak” velikih sila da se Srbija ujedini sa vekovnim neprijateljima srpskog naroda, prestolonaslednik Aleksandar je, pred generalima, govorio o velikoj “pomoći” i “priznanjima” koja su data Srbiji kroz obećanja od saveznika. Mišić je uzdahnuo:
DAO BOG, VAŠE VISOČANSTVO, DA JA DOČEKAM, DA SA SRPSKIM NARODOM, TUMARAM BALKANSKOM POMRČINOM TRAŽEĆI OBEĆANO, A NE SPOMINjUĆI IZGUBLjENO!!!
Grozote ustaških logora istrebljenja izgleda da nisu pogodile kolektivnu savjest Hrvata. 31. jula 1966., prilikom otvaranja Mauzoleja u spomen žrtvama u Jasenovcu, među prisutnim predstavnicima vlasti nalazi se i predsjednik Sabora republike Hrvatske, Stevo Krajačić.
Bakarić ili, ne daj bože, Tito, nijesu se udostojili da uveličaju dogsđsj svojom nazočnošću. Ali kad su otvarali spomenik na Sutjesci, gdje je Bravar za mjesec dana izgubio sedam hiljada ljudi, pozvao je zvanice iz čitavog svijeta, (o trošku SFRJ-ote) da vide gdje je 1943. izvukao žive d*pe, a izgubio
trećinu vojske. U školi smo to učili kao lekciju “V (peta) neprijateljska ofanziva”.
Kad se svečanost završila, računajući da je mikrofon isključen, Krajačić (zloglasni načelnik OZN-e) je promrmljao, obraćajući se srpskim borcima: „Ovdje smo vas premalo pobili”. Ali, mikrofoni su bili uključeni i nastao je skandal tako da je Krajačić bio prisiljen da podnese ostavku. Treba imati na umu da je Ivan (Stevo) Krajačić bio jedini i JEDINI čovjek koji je za čitavo poslijeratno vrijeme Jožina trajanja smio bez protokola da zakuca na Njegova vrata!
I bio je savršeno u pravu, jer da se je i za nekih 200.000 četnika također pripremio Bleiburg, umjesto što su ih abolirali i uključili u NOV, kasniju JNA, danas bi možda Juga još uvijek postojala jer bi nastala na zdravijim temeljima. Bez bivših nacionalističkih četnika.
Stvar je u tome da nikome nije bilo u interesu da Juga ima ZDRAV TEMELJ,jer onda ne bi bilo ovo sto je TREBALO BITI…
Ustvari,to sto je DANAS…
Danas imamo to sto TREBALO biti…
To NIJE PITANJE JAVNOG MNIJENJA ili ZDRAVOG RAZUMA,to je POLITICKO PITANJE i DIKTAT koji se MORAO ODIGRATI…
valjda je to SVIMA JASNO?
A,kako se NAROD moze oduprijeti tome,kad PRAVE BOMBE DOLETE u dvoriste…?
To NIJE PITANJE IZBORA…
ili?
Kad POLITIKA KAZE TAKO-
onda TAKO MORA BITI…
bez obzira ‘STO NETKO TO NE BI TAKO’;))
kako bi bilo LIJEPO,da se TO NE MORA TAKO…eh
The Balkan Chronicle
“Župnik Mate Moguša u „Novom listu“ od 24. jula 1941. godine je naglasio: „Do sada smo za katoličku vjeru radili molitvenikom i križom, a sad je došlo vrijeme da radimo puškom i revolverom“.FRATAR SREĆKO PERIĆ: “Braćo Hrvati, koljite sve Srbe, a najprije moju sestru koja je udata za Srbina a onda dođite da vas ispovedim”…….. Prema američkim izvorima preko 1400 katoličkih sveštenika u NDH je u toku Drugog svetskog rata lično klalo, mučilo, silovalo, ubijalo na razne načine i nasilno prevodilo u katolicizam Srbe.Trojica komandanata Jasenovca bili su katolički sveštenici.Katolički sveštenici, njihovi biskupi i nadbiskupi bili su svirepi i prema pravoslavnim sveštenicima.Tako su sv. Petru Dobrobosanskom čupali bradu, potkivali ga i zabijali klinove pod nokte sve dok nije izdahnuo. Svetom Platonu Banjalučkom su ložili vatru na grudima da bi ga potom rasporili i bacili u Vrbas. Na isti način je umoren i sv. Sava Trljajić koga su bacili u Katinsku jamu. Katolički svešteni su uz to silovali žene, sestre i ćerke srpskih popova, a potom ih terali da gledaju kako im ubijaju decu i primoravali da im čitaju opelo.Jedan od ideologa ustaškog pokreta , osnivač krstaša i sličnih organizacija franjevaca , časnih sestara i katoličke omladine koji je bio đak Banjalučke gimnazije , školovao je generacije budućih koljača i ubica Srba , Jevreja i Roma. To je bio Hans Ivan Merc koga je papa Jovan Pavle II proglasio za blaženog (!!) 2003.godine na Petrićevcu u Banjaluci. On je za vreme I svetskog rata inspirisao Hrvate da se bore protiv pravoslavnih Srba, Jevreja i Roma i svih onih koji nisu bili katolici. Njegov uticaj je ostao toliko jak da su iz njegovog samostana u Petrićevcu krenule prve grupe ustaša i franjevaca da kolju Srbe u Banja Luci i okolini tokom Drugog svetskog rata.Muslimani su u punoj meri učestvovali u vojnim i policijskim snagama ustaškog režima, što ih je činilo saučesnicima u genocidu koji je vršila vlast NDH.Monstrum Ante Pavelić je muslimane (tada nije bilo Bošnjaka) častio epitetom „cvijeće hrvatskoga naroda“.U ustaškom sastavu je bilo preko 60 procenata muslimana. Prvi doglavnik Ante Pavelića bio je prof.dr. Džafer-beg Kulenović, a drugi Adem-aga Mešić – sve to zaboravljaju muslimani, to tzv. „cvijeće hrvatskog naroda“.Posebno mesto u „Crnoj legiji“, elitnoj i najkrvoločnijoj ustaškoj formaciji, imao je Bećir Lokmić, a desetine hiljada muslimana iz BiH, delom i iz Raške oblasti uključeno je u ustaške postrojbe.”
Šta reći nego da se i 1941. i ’91. ubijalo sa genocidnim namjerama, uz blagoslov Piusa XII (koji je ceremonijalno blagoslovio Hitlerovo oružje) i Ivana Paola II. Koliko god to Sveta stolica htjela prikriti.
@obogaćeni uranijumu,povijest naših naroda je krvava.Hrvati su velikim dijelom izmanipulirani od austorugarskih slijednika i vatikana ,pa vide Srbe kao svoje neprijatelje.Ali to što vi zagovarate je na istoj razini agresivnosti,nepomirljivosti i isključivosti.Veličate srpske vladare,srpsku državu…ne znam jeste li svjesni mizernosti i uopće beznačajnosti na kugli zemaljskoj.Kako tada ,u vrijeme na koje se pozivate,tako jučer i tako sutra…Jedini značaj je ijedna sastavnica Jugoslavije imala u ono kratko vrijeme trajanja SFRJ.Sve ostalo je jad,čemer,ropstvo ili velike manipulacije velikih sila..Budućnost Srba i Hrvata je u zajedništvu i približavanju.Ono je moguće jedino kroz shvaćanje da smo toliko bliski da treba biti zajedno,a da smo toliko jadni mali i beznačajni da ni zajedno nismo puno značajniji.
Bio jednom jedan “HOP”, sa sedištem u Štutgartu, i tamo je nastavu pohađao mlađani tesar Miljenko Hrkač, te je završio i diverzantski kurs, pa je bio jedan bioskop “20. oktobar”, pa red npr. 15, pa jedan je poginuo, a jedna devojka ostala bez nogu… pa je to bila godina, mislim 1968.
Hteo sam, zapravo, da kažem: a) nemoguće je Nemci nisu znali za HOP i namere, i b) bombe nisu samo postavljane po primorju, da zaplaše, nego i sa dobranom količinom gelera i da ubiju…
Više mi pun k….. autora koji se nisu ni rodili u vremenu o kojem stvaraju svoja djela, politickih analiticara koji ocrniše sve što je nekada bilo, a kite se titulama koje su nabacili u to doba, stanuju u stanovima koje su dobili u to crno doba, a sve u svrhu da se uližu ovoj novoj vlasti, i to važi za sve bivše republike. Fujjjjjjjjjjjj
Svako NOVO DOBA nastaje iz prijasnjeg…
I to novo biti ce jednom STARO;))
SUSTAV uvijek vrti u KRUG ISTE VRIJEDNOSTI samo ih
PRILAGODJAVA NOVIM NARASTAJIMA…
Danas je MODERNO misliti da je SAMO NEBO GRANICA i da MOZES BAS SVE STO HOCES…
samim time naziv NEOLIBERALNI KAPITALIZAM zvuci SAVRSENO…
MOZES GA SAM STECI-
DO NEBA i preko;))
Kakva drzava??!:))
Ti si DRZAVA I SVOJ GOSPODAR;))
Pa onda jos k tome kad se doda DEMOKRACIJA I LIBERALIZAM…
svi SMO SLOBODNI KAO PTICICE;))
bas ono…
NIKADA DRUSTVO NA OVOM SVIJETU NIJE BILO SLOBODNIJE nego DANAS…;))
Liberalna demokracija?
Ah,to je spoj…
To znaci da si DUPLO SLOBODNIJI ciniti sto te volja?
Aha;)))
Dakle…
Blago se onom tko ima NOVACA,taj moze kupiti ‘robova’ koliko mu srce zeli…
@Ich 03.03.2015. ReplyDa, da! Slobodan si da kukaš, plačeš i da ne radiš, naravno, slobodan si da gladuješ, lutaš od nemila do nedraga…
Sloboda je kao istina i ljubav – RELATIVAN POJAM!
Pa,upravo to…
SLOBODAN si ŽALITI SE U VJETAR…
bez da ti ITKO POMOGNE,kad si SAM NE ZNAS POMOCI…
a,danas JE RIJETKOST naci ljude koji su STVARNO SPREMNI POMOCI,PONUDITI,DATI,PODIJELITI…
jednom rijecju-
Ljude kakvi bi stvarno trebali biti….
Svatko vidi samo SVOJE probleme…
Ili,uopce-MISLI SAMO NA SVOJU DOBIT,ZIVOT,ZELJE…
eeeeee… tako je to…
SVOJA KUĆICA, SVOJA SLOBODICA
REČE PAS I ZVECNU LANCEM!
Britanski DailyMail stavlja Druga Tita na 13 mjesto poretka najvećih svijetskih masovnih ubojica i diktatora. Pobio je oko 570000 svojih neistomišljenika i političkih protivnika.
Vidimo međutim da i danas ima poklonika toga zločinca ,uključujući ovu olinjalu skojevku.
Te Titove žrtve bi danas bile kategorizirane kao teroristi. A znaš šta sa njima rade ti isti što Tita proglašavaju diktatorom.
Biće da im je Tito nabio kompleks, poremetio DNK pa mu se desetljećima svete.
History= His story
Novija povijest:Pljuc, i to mi je neka nauka. Dobro što to nisam studirao.
Da, da, to su bila opasna vremena. Udba je bila gospodar života i smrti na ovim prostorima. Pogotovo kada je sedamdesetih godina na čelo iste, došao Stane Dolanc, koji je sebe postavio na drugo mesto u hijerarhiji vlasti, još za živog Tita. Dolanc je organizovao i angažovao kriminalce za čišćenje emigracije u svetu. Opasan je debeli bio, kažu da su morali da mu lupe prstenac u zadnjciu kad su hteli da mu vežu kravatu, čak je i to trpeo da bi bio deo bravareve senke. Mada u vezi smaknuća Đurekovića su postojale razne teorije, šta je od toga tačno, verovatno po običaju, dosta toga. Đureković je bio godinama agent nemačke obaveštajne službe BND, pa je po tim izvorima Đureković pobegao u Nemačku u strahu od hapšenja po obaveštajnoj liniji, mada je meni bliža ona druga teorija o muljanju u INI čiji je bio predstavnik. Naime, INA je, tada prodavala rusku naftu kao jugoslovensku na roterdamskom spot marketu, jer je SSSR bio pod sankcijama zbog rata u Avganistanu, Đureković je to kažu, radio i ugrađivao se naravno, i drpao ogromnu proviziju za sebe. Ali pošto je to u isto vreme radio i Vanja Špiljak, sin Mike Špiljka, značajnog političara u Hrvata, pretila je opasnost da je to Đureković znao i da će da propeva i da je u stvari zbog toga dat nalog za njegovo smaknuće. Ima tu svašta, mnogo odvratnih i neukusnih podataka o moralnim likovima umešanim u tom vremenu našeg života i prosperiteta. A sve njih je držao Broz kao vrhovnih faraon i apsolutista.On je bio jedan ozbiljan šraf u gradjenju modernog neuništivog imperijalizma i kolonijalizma. Napravio je jednu veliku nedemokratsku državu u kojoj je život bio podnošljiv, bili smo mladi i željni svega iz tek izašlog rata, pa su nam ti besmisleni, potrošački krediti došli ko melem na ranu. I, iz te takve nastajale su ove smešne banana republike u kojima je život sad nepodnošljiv, neshvatljiv i nemoguć. Istina je, da su ga poštovali i cenili milioni. Klanjali mu se kao faraonu, klicali mu i pevali pesme, navikli da ih vodi mašinbravar, da ne misle svojom glavom, već dupetom, da im ekonomija bude nepoznata, da se ne brinu za sutra, da žive u svom tupavom , socijalnom snu. Svi su plakali kad je umro, jer su znali da sledi budjenje i da je vreme da se bude zreo, odgovoran i svestan dugova koji su krenuli i morali da se vraćaju. Tito je i dalje u glavi svojih pionira i pionirki, koji i dalje u svim republikama vuku u autofašizam, autogenocid i tupavost na svim nivoima. Razumljiva mi je beskrajna zahvalnost i ljubav nacija koje su njegovom šibicarskom kombinatorikom i manipulacijom dobile države i značaj, ali mi je potpuna engima privrženost srpskog življa prema bravaru koji ga je uništavao i ubijao u dva svetska rata, neshvatiljiv mi je nedostatak želje za otvaranjima tajnih dosijea, za neotkopavanjem tajnih grobnica po užoj i i široj Srbiji, održavanje “Kuće cveća” na otetoj zemlji gospodina Acovića. Cepao je i otimao od Srbije ukazima i ustavima sve ono što je Srbija sačuvala u Prvom svetskom ratu, svaki put kad se iz neke ljudožderije vraćao. Na žalost, potomci njegovih slugu i lakeja danas vode države u kojima mi živimo i crkavamo. Oni su održavali i podržavali njegov san i živeli u njemu. Nama je ostalo surovo budjenje i život u sadašnjosti.
Prvrženost Titu uzrokovana je po klasnoj osnovi, a ne po nacionalnoj ili državnoj.
Vidimo da države stvarno odumiru ovih dana. Dosta korporacije imaju veći BDP i jaču obavještajnu službu od država.
Da li je Bravar bio u pravu što je oduzimao manjini i davao većini? Ne zvuči legalno, ali je moguće pravednije od današnjeg tzv. legalnog bogaćenja manjinske gospode u sve većem jazu između bogatstva i siromaštva. Negdje će opet pući tikva. Ili će se ovaj današnji sistem sam urušiti zbog ljudske greške konstrukcije.
@Mimi-Mini 03.03.2015. Reply
Bravo Mimi sa suknjicom Mini!
Ti si Vedrana No2!
Ali, moram da ti dam jednu primedbu!
Skoro uvek potenciraš zanimanje JB – “bravar!
(I sam sam intelktualac i imam neke titulice, da ne ispadne da imam averziju prema akademskim personama).
U poslednjih 25 godina u RS i RH na čelu imamo akademske građana često sa titulama Prof. Dr. . Mr…
Pa, da li je to dovoljno da budu uspešni političari?
Mi imamo političare, ali NEMAMO DRŽAVNIKE kalibra Pašića…
Tito je neosporno bio vrhunski političar, iako nije bio vrhunski komandant.
Ipak, Mimi nisu dovoljno objektivna!
Ja nisam pristalica komunizma, a ni jednoumlja, ali sam još manje pristalica ovog liberalnog korporativnog i besprizornog kapitalizma u kome 300 bogataša severne Amerike i Evrope ima više para nego četiri milijarde sirotinje na svetu!
Mimi, moraš da priznaš da NIKADA U ISTORIJI ljudskog roda i klasnog društava običan radnik i običan svet nije imao više prava nego i Jugi za vreme Tita i neposredno posle njega!
Naravno, nije sve bilo idealno, jer tako nešto ne postoji, ali kada se saberu sve mane i sve vrline tog sistema, to je bio socijalizam sa tzv ljudskim likom.
Nije bilo verbalne slobode, ali je bilo na pretek drugih ličnih sloboda.
Bezbednost običnih građana je bila na nivou najprosperitetniji država Evrope.
Danas policija uglavnom čuva samo političke vođe!
Imali smo BESPLATNO ŠKOLSTVO, BESPLATNO ZDRAVSTVO, MOGUĆNOST PROMPTNOG ZAPOŠLJAVANJA, SIGURNOST RADNOG MESTA…
Jugoslovenski pasoš je bio najcenjeniji na svetim jer smo mogli putovati skoro u sve zemlje sveta bez vize.
I, da ne nabrajam dalje, ono što većina srednje i starije generacije zna.
Dakle poštovana Mini (vedrana No2, ali samo U RUKAVICAMA) sada smo nabrojali loše i dobre strane bivše Juge.
Šta je dobro u ovim ŠARGAREPA REPUBLIKAMA?
Da bi nacionalni faraoni, sultani i fireri zaseli u fotelje i na položaje kojima nisu dorasli, da bi se obogatili i obezbedili svoje unuke i praunike.
To nisu mogli bez svog AGITPROPA, koji je zavadio na nož balkanska plemena i probudio osvetničku hijenu u čovekolikim dvonožnim Balkancima, koja je svoju mržnju hranila kolektivnom svešću žrtve.
Ko nam je kriv?
TRAŽILI SMO I SADA – UŽIVAJMO – SVOJI OPET NA TUĐEM!
Balkancima je pravi tuđin više svoj nego njegov sused, komšija!
To je “negovano” vekovima na starom principu – zavadi pa, vladaj!
Ko ne uči iz istorij/historije – osuđen je da je ponavlja – rekoše pametni ljudi!
Tito je bio i ovakav i onakav,ali je ipak on vođa antifašističkog pokreta.Da nije bilo tog pokreta ,postajala bi četnička vojska i ustaška vojska.Scenarij po kojem bi te dvije vojske podijelile vlast na teritoriju ili bi jedna dotukla drugu ,su lošiji scenariji.SFRJ je imala Tita kao ikonu.Namjerno je instaliran u božanstvo .Ali ne samo zbog potrebe da tako djeluje ujediniteljski.Nego i zbog potrebe nazadnih masa da imaju nekakvu jaku religiju i jako božanstvo.Može se reći da je on primitivcima bio bog umjesto boga.Ja ,kao ateist, u tome vidim dobru spačku i potez vlasti ,jer je po neovisnom istraživanju 1969.godine u Zagrebu bilo 65%vjernika .Znači,topila se religioznost.
To je za mene dobra stvar,ali dopuštam ne mora biti za onoga koji je uvjereni vjernik.Što se tiče standarda masa on je rastao iznad rada..Ali zašto bi to bilo loše?Nije loše dati ljudima bolje od onog što zaslužuju.
Dapače.Teorija da se “pase trava” je smiješna za svjetske vlastodršce.Njima je to samo manji trošak,a opet ti namjene sudbinu koju žele.Tito je dobro odigrao tu rolu i prodavao Jugo kožu relativno skupo.
Je li to bijaše onaj Vili Brant što jednom kleknu na jedno groblje???
Kad ljudi izgube sve sto im se daje na drzavnoj razini,imati ce privatnike…
Privatnici sve moraju naplatiti,posto sami zaradjuju svoj novac(za razliku od drzavnih poslovanja koja imaju drzavni kapital ‘novac od svih ljudi’)
Privatnik naplacuje svoje poslovanje,placa radnike i doprinose drzavi…
Drzava i dalje ima novac koji dobiva na racun privatnog poslovanja,ali ce radnici uvijek imati onoliku placu koliko odredi privatnik,imati ce svoja pravila,bla…
,a SVI ostali ljudi ce placati ono sto im je prije bilo besplatno…
Privatizacija je oduvijek izgledala kao neka VLASTITA poslovna mogucnost u koju se DRZAVA nema pravo mijesati-dokle god dobiva od toga ono sto joj pripada…
Samim time-
ljudi vise nemaju NIKAKVU SIGURNOST ni drzavnu zastitu…
Privatnik odredjuje pravila…
Ljudi vise nemaju gdje potraziti drugacije usluge ni uslove…svi posluju na isti nacin…
Iako imamo ZDRAVSTVO I SKOLSTVO na drzavnoj razini-
ni jedno ni drugo ne funkcionira kako treba…
Pitam se samo-kada ce se dogoditi promjene?
I kakve?
I tko ce to placati?
Od cega?
Nadam se da ce ovi sto TRANSFORMIRAJU nase ZDRAVSTVENE SUSTAVE,SKOLSKE i sl.,imati TO na umu…
Jer kad krene SUSTAV NAPLATE,nitko ne pita ODAKLE TI?
zanimljivo je da kad PLACAS uslugu za KOJU NEMAS NOVACA-nikog ne zanima ‘da li si zbog toga COVJEKA UBIO’?
jer,stvarno…
Odakle PARE,kojih nemas?!
Meni je to oduvijek fascinantna stvar:
Nezaposleni ljudi moraju platiti SOCIJALNI PRIJEVOZ u autobusu 70 kn…?
Tako kaze drzava…
Karta inace kosta oko 100 kn,al’ NEZAPOSLENI imaju pravo na popust…
Cekaj…!
Kako ce ti NEZAPOSLEN covjek donijeti 70 kn?
Odakle?
‘Pitati ce nekog da mu da za SOCIJALNU KARTU,cisto zato da ne hoda pjesice uokolo,iako je NEZAPOSLEN…?’
i,sl.
Kod nas je valjda LOGICNO da imas novaca IAKO NE RADIS…
mi smo ZEMLJA koja zna sa parama,ocito…
jer,
Ako mozes stvoriti 70 kn samo zato da ne bi hodao pjesice,onda si fakat’ sposoban za BILO STO…?
Ali,vjerovatno je tako svugdje…
Jer,SVI ZNAJU da se od zraka ne zivi-i svi znaju da ponekad NEZAPOSLENI kupuje vise-i bolje cak i od RADNIKA koji radi,a placa RADNICKU KARTU…
to su NELOGICNOSTI koje SUSTAV NE MOZE KONTROLIRATI,ali pojedinacno se SUSTAVNO dogadjaju PREVARE od NE.RADNIKA koji ‘NEMAJU NISTA’….
bas kao i od POSLODAVACA koji NE DAJU PLACU jer su PRIVATNICI koji si mogu PRIUSTITI placati SVOJ BEZOBRAZLUK…
Sustav jednostavno onda vise NEMA OVLASTI nad time KAKAV SI COVJEK,niti ulazi u to…
Mozes biti NAJGORI COVJEK,ali ako poslujes prema MINIMALNOM ZAKONU,ispunio si svoju duznost…
Pa,ti lijepo DRZI LJUDE NA MINIMALCU,posto ih UVIJEK MOZES NACI…
DRZAVA nema OVLAST nad time da UKINE RADNICKI DEBILIZAM za RAD OD 5 KN po satu…jbga…
I,tako…
Vise nitko ‘NEMA NIKAKVE OVLASTI’ nad nicime…
MISLIM DA JE LAKO NEZNANIM LJUDIMA ,DA IH NAZOVEMO SPECIJELISTIMA PROSLE ILI SADASNJE POLITIKE DA DRUGIM KUR…..TUKU PO KOPRIVI,ZASTO NISU IMALI MUDA DA SEONDA DIGNU I KAZU SVOJE,NEGO SADA IZ SJENKE POKAZUJU PROLJEV,ZIVELI SMO SJAJNO,IMALI SMO TAKOREKUCI SVE STO SMO HTIJELI,A VI SADA STO IMATEKREDITA PREKO GUSE,NEMA SE PARA ZA PREZIVJETI IZ MJESECA U MJESEC,TO JE ZIVOT KOJI STE HTIJELI,ONDA GA I IMAJTE
Draga Vedrana o stvarima o kojim baš pojma nemaš radije nemoj, o debelim Qurčevima i starim pičkama moreš, u tome si fachman!
Vedrana je ovdje namjerno oprezno prepričala dokumentarac. Na kraju je dan komentar, priznat ćeš, u maniru znalca.
Sve sto cujem I citam vise,ni sam covek nezna u sta I kome verovati ,u kakvom smo svetu ziveli kao I kakvoj sadasnjosti I buducnosti .DA li postoji jos na ovom svetu iti malo postenosti I dobrote ,,,,sve mi se smucilo kod saznanja sta sve ljudski umovi mogu DA urade DA bi odrzali ono sto zele ,…Zalosno!
Nego,zelim reci…
Sva ova prica oko TITE je nebitna,posto ga vise nema…
Ni njegovog socijalizma…
Zato sam odmah sa Tite prebacila AKTUALNU TEMU;))
Vremena u kojima ZIVIMO UPRAVO SADA,i NAZALOST…BEZ ‘TITOVE’ SOCIJALISTIKE…
Ili…-izma…
Ovo sto se DOGADJA DANAS i TITO bi pratio ‘iz zasjede’,da je ZIV…
ali,ima SRECU…
SPASIO se na Vrijeme;))
Ma nije se on svojevoljno spasio od sadašnjeg, žarkog svjetla demokracije, već zbog toga što mu je istekao fizički rok trajanja!
Pa,na to sam i mislila-
Fizicki mu je istekao rok trajanja…
To zvuci bas kao u SUPERMARKETU…
Josipu Brozu je ISTEKAO ROK trajanja…i to FIZICKI…
(bas kao Yogurtu?;))
Svejedno…
Nema ga vise NIGDJE ZA KUPITI…
NEPONOVLJIV TITO
Što je više kleveta i laži, TITO nam je sve draži i draži !
👍
Ozirise@svaka ti cast! Apsolutno se slazem. Procitala sam desetak komentara i niti jedan da je dosljedan. Sve samo sviranje k…u. Budite sretni sta ste zivjeli u Titovo vrijeme jer tu cast nije imao svatko. Jozo vas je obukao, najeo i napio. A kad ste se dobrano nasitili i napili uzeli ste nozeve, puske i bombe da satarete ono sta je on stvorio. I uspjeli ste. Sada gladujete i kukate. E gladni, e zedni, e goli, e bosi……. Ko vas je..e – trazili ste, gledajte, zasluzili ste.
V. Rudan vise ne citam. Procitah “Uho, grlo, noz” i zakljucih nakon mjesec dana da se uopce ne mogu sjetiti o cemu ona tu pise.Priznajem da je citanje tog stiva bilo zanimljivo,ali cinjenica da se niceg ne sjecam (sto inace nije slucaj) puno govori. Strasno mi je postala dosadna dok je vjecno ponavljala na TV -u “Srbe na vrbe”. Kao da nas sokira, da nas zaprepasti, da nam otvori oci, da… Ne znam zasto je to ponavljala,ali jedno je sigurno – da sam ja netko ona taj “slogan” ne bi ponavljala na TV! Srbima je to nesto strasno za cuti, a svi drugi koji to misle nece prestati tako misliti zato sto ih Rudan poziva na to.Dakle gdje je svrha? Nema je! Rudan trazi popularnost ponavljajuci taj izlizani djingl. Samo sirenje grozote koje kao ima visu svrhu! Danas citajuci ove komentare ja vise nisam sokirana Rudanicom vec vama koji podrzavate ovo njezino sranje od clanka. To sto je Djurekovic bio njemacki spijun ponistava zlodjela koja su se radila i ciji broj Rudanica “velikodusno” dize na 50.Sramota! Toliko vas je slijepih pored zdravih ociju. Ali sta reci osim da vam je stvarno ideologija pojela mozak! Ali vama se sigurno svidio i clanak o unuku od prije par dana! Odavno nesto bezveznije ne procitah! Promasena zadaca 11godisnjaka! Sjedi, 1!!
Tito je pobio pedesetak Hrvata u pedeset godina svoje vladavine.
Hmm, baš zanimljiv podatak. Pogotovo kad dolazi od Nijemaca koji su u svojih 6 godina vladanja Europom pobili nekih 30-ak milijuna ljudi.
Njihovi su djedovi i pradjedovi u prošlom stoljeću toliko puno ljudi pobili da nemaju pravo govoriti o tuđim zločinima bar u narednih 10.000 godina!
@Nochobdija 03.03.2015. Reply
POTPISUJEM SVAKO SLOVO!
Kratko i jasno, no mo’ni i bogati nemaju moralnih skrupula!
Neko jednom rece; “pravice te vi Tita od blata…” E moji Slaveni, Sloveni…sta god da ste. Niste umjeli da mrzitelje Juge na vrijeme prokuzite i koji im je cilj, a sada pravite Titu od blata i od sjecanja. Bilo je ljepo dok je bilo, zar ne.
Eto, imamo bar tebe da nam iz belosvetske Dojčlandije soliš slavensku pamet s mitteluropskom bahatošću!
Vrati se fino na Balkan pa onda popuj.
Ovako samo pišaš nasuprot vjetru!
TI TO OZBILJNO?;))
Pazi…
Koliko ima smisla RAZGLABATI PONOVO O TOME-
tko je koga VISE POBIO?
jbga…
U POLITICI uvijek SVE NA KRAJU ZAVRSI samo na tome…
Nikad nitko ne primjeti KONSTRUKTIVNU STRANU;))
svi idu ODMAH NA RUSENJE-
I DOKAZIVANJE takvih stvari…
Konstruktivna strana bi bila ta,da su SVI SURADJIVALI u oba smjera-
pa Nijemci NISU mogli poduzeti mnogo jer bi i SEBE ODALI;))
ali,da…
Ni to nije nista konstruktivno;))
Politika je CESTO BAS DOSADNA-
ako NEMA PUCAČINE i CIJIH JE GLAVA VISE LIKVIDIRANO…;))
Ustvari…
Politika je iz tog doba je UVIJEK PREDVIDLJIVA I DOSADNA;))
sva SRECA,u danasnje vrijeme je ipak KONSTRUKTIVNIJA-
jer NEMA VISE LIKVIDATORA…
a,dovoljno je uci u EKONOMIJU da KONSTRUKTIVNO primjenjujes POLITICKE VJESTINE;))
Bilo je lijepo dok je trajalo,sada se s nostalgijom sjećam one svinjske glave i guste juhe koju je kao mali skuhao svojoj braći i sestrama.
Znao je što je siromaštvo i glad,nikad nije izdao narod.
A pogledajte danas radništvo,imaju manje prava nego kad se Tito za to borio.Jebeš kapitalizam,nikad se na to priviknut neću.
Na radnoj akciji sam dobio prve kožne Starke.
Ne zamjeram što nisam imao para da si sam kupim. Zahvalan sam što sam ih dobio, što sam upoznao divne ljude, gledao Prljavce na akciji, nabio prve žuljeve na projektima koje sad ovi ne mogu ni ofarbati. Sad su svi veći domoljubi.
Ne zamjeram što nikad nisam imao slobodu govora i para, a na Hvaru sam bio često. Sad kao imam para i slobodu govora, a za Hvar nemam dosta. Sad kao smijem izgovorit javno da sam nostalgičar. Smijem kurac. I šta sad, zbog neke nove politike bih trebao izbrisat sva ta lijepa sjećanja i biti licemjeran pa ne priznati da živim u stanu kojeg je firma dala radnicima. Trebao bih izbrisat dio života i uhvatit se za srce (novčanik). Đe su pare, crew te yebo!
pogotovo ne na ovan naš hrvatsko/srpsko/bosansko/cg/makedonski do slovenački – balkanskodivljački…POTPISUJEM!
oružje u ruke pa udri po bogatima to je jedini spas, po lijevima i desnima.
Pa ovo je napeto ko kisobran! kad ce slijedeci nastavak?
Samo da nesto dodam, pesmu “Bojni grom” je napisao slovenački pesnik Marko Natlačen i izdao je prvi put u listu Slovenec još 1914. godine, dan pre Prvog svetskog rata, kada je Austro-Ugarska objavila rat Srbiji, on je preživeo i postavljen je posle njega za prvog bana Dravske banovine, a Mile Budak vaskrso kao političku ustašku krilaticu, tako da to nije hrvatski “izum”, nego slovenački.
Pričam o krilatici “Srbe na vrbe”, koju je pomenuo bloger ili blogerka Lady pat a cake gore u tekstu.
Gledao sam ovo ali se ne slažem s tim da je tito ubijao samo hrvate.Moji su neka čudna mešavina(bosnski srbin-madjarsko nemačka druga polvina)pa su svi imali s….a pod titom.čak sam i ja išao na raport u jna što sam pisao pismo ujaku u americi(1984).Bilo je mrtvih na sve strane i tada kao i nedavno.Ja ne pripadam ni jedni ni drugim ni trećim.Ja sam što bi rekao onaj iz “lepa sela lepo gore” kad ga pitaju šta je po nacionalnosti:”narkoman”,i imam na svim stranama prijatelje i zato nemojte potencirati samo svoje žrtve
To nije tačno da je samo hrvatska emigracija ubijana, nego su bili podeljeni po republičkom ključu, Hrvati su trebili hrvatsku emigraciju po Nemačkoj, Švedskoj,Škotskoj, Kanadi i Australiji, Srbi su trebili četničku i šiptarsku, takodje po Nemačkoj, Švajcarskoj i Švedskoj. Slovenci su bili zaduženi za belu gardu, Bosanci za balije. Svako je trebio svoje. Takav je bio ključ. Postoji o tome dosta pisane literature. Perković je bio glavni hrvatski udbaš koji je radio od 1979-1986 liniju hrvatske emigracije. Zato ga je Tudjman i postavio za šefa službe HV i SIS.Ta tajnovitost je deo političkog protokola zemalja, koje su sprovodile vlastiti državni terorizam. Naredbodavci udbašima su bili visoke političke ličnosti, koje su i same bile funkcioneri tajnih službi, pa bilo da se ona zvala NKVD, Ozna, Udba, KOS ili SDB. Prisetimo se da je rad u tajnoj službi JNA, zatim SID-u i SDB, odnosno Ozni i Udbi, predstavljao često samo jednu od stepenica u političkoj karijeri mnogih naših funkcionera. Tajni agenti su bili Josip Broz, Mitja Ribičić, Cvijetin Mijatović, Raif Dizdarević i Bora Jović, Nikola Ljubičić, kao i Edvard Kardelj. U novije vreme, kada su komunisti postali demokrate sa agenturama su radili Kučan, Janša, Tuđman, Gligorov, Izetbegović ili Milošević. Svi su se oni ozbiljno bavili sa emigracijom i ozbiljno je rehabilitovali za vreme ovih nesrećnih ratova.Ako se samo površno skicira ta udbaška mimikrija, koja je im je omogućila da se infiltriraju u novu vlast, vidi se da su to učinili tako što su udbašku strukturu preneli u politiku i društvo. Glavni tajni posao udbaša danas na na balkanskom prostoru jeste ilegalno finansiranje stranaka. Udbaši su stručnjaci za pravljenje „crnih para“. To je ilegalno zarađeni novac, kojim se plaćaju prljavi stranački poslovi. Taj novac je počeo da se stvara od prvih dana demokratije, jer su bivši načelnici tajnih službi, i u Beogradu, i u Zagrebu, pljačkali porušene gradove i banke, potom prvi otvorili poslove oko privatnih banaka i menjačnica, agencija za promet nekretnina, zatim agencija za privatne detektivne i obezbeđivanje
Uf,Mimi-Mini…
Svaka cast!
Stvarno JEDINA ovdje ulazis u PRAVU POLITICKU PRICU-
osim texta,mogla bi snimiti i jedan DOKUMENTARAC?
Ipak,koliko god da sve to bilo TOCNO,
kakva je SVRHA?
Saznati istinu?
I,nakon sto se ZNA-
KOLIKO ONA USTVARI POMAZE?
I KOME?
Dokazivanju?
DOKAZIVANJU CEGA?
da je sve to PRAONA NOVACA?
i,prljavih poslova…
I,prljavog rublja…gaca,carapa…
Kako god…
SUSTAV je takav-
I UVIJEK CE BITI…
UZ SVA TA NABROJANA LICA,postoji jos CITAV NIZ DRUGIH…
a,iza SVACIJEG jos po nekoliko lica…
To je BESKONACAN NIZ…
matematicki gledano-
to ima svoju oznaku za BESKONACNOST…
‘OSMICA’ u LEZECEM POLOZAJU…
(Mozda su politicari zapucali u 8 i tako stvorili beskonacnost??)
Danas su vec svi SHVATILI sta je politika-
Vise NITKO NEMA POVEZ,pa opet…
NI ZNANJE VISE NE POMAZE…
jbga…
To je DANASNJA POLITIKA-
kad covjek shvati DA NEMA POMOCI…
NI SLOBODE…
a,SVI SE KUNU U NJU-
svojim zivotom…he
Ich, pokušavam skontat ovaj tvoj stil, mala /velika slova. Jbga, ŠTO BI TI REKLA, čemu to? JEL TE TO ODRŽAVA BUDNU?
pusa
Nemam pojma cemu ‘taj stil’…
Najiskrenije…
Cisto BEZVEZE lupam,bez da pazim KAKVA SU;))
Kako su nahuškani Srbi na Hrvate i započeo rat u Hrvatskoj?.Kako su Hrvati postali ustaše a Srbi ćetnici?Odgovor leži u ovom naizgled besmislenom suđenju.Ovako izgleda zapravo Nemačko i Američko zalaganje za mir na Balkanu.Jedini cilj ponavljanja u beskonačnost tema od pre 70 god je održavanje stalnih tenzija na ovom prostorima koje se mogu zgodno iskoristiti kada to bude potrebno tvorcima ovakve politike.Srbe i Hrvate treba stalno podsećati da su stoka od naroda i da se nisu makli od 1945 god. te njih interesuje jedino kako se međusobno istrebiti.Dotle je u naprednoj Nemačkoj akcenat dat na Nemačkom pacifizmu i antiratnim pokretima.Za Nemačku je Hitler zaboravljena prošlost i neinteresantna tema.Nemačka politika na Balkanu daje osnova da se sumnja u njenu iskrenost.
Otprilike se slazem…
STALNO I VJECITO KOPANJE po ISTOM SMECU ne donosi nista osim NOVIH SPLETKI,istog SADRZAJA…
I,NE DA NAPRIJED…
Drzi nas na mjestu-
dok STVARNA POLITIKA ima NOVA POSLA…
A neovisna je O TIM ISTIM SPLETKAMA o kojima se RADI…
osim toga,te spletke SVAKOM politicaru na Balkanu umanjuju VJERODOSTOJNOST,jer ispada da su SVI TAKVI…
Treba biti OPTIMIST-
nisu bas svi takvi…
Ovdje na Balkanu nista ne bi toliko dobro doslo koliko MALO OPTIMIZMA…
Da ipak NIJE SVE TAKO CRNO…
I,da SVEMU treba DATI PRILIKU,bez obzira NA SUSTAVNE VRIJEDNOSTI;))
Slažem se u potpunosti.Njemačka se pravi mutava ,pa sada ,kao pomaže Srbiji na njenom putu ka EU.Za vrijeme raspadanja SFRJ svom silom je otkidala Sloveniju i Hrvatsku od SFRJ.Najprije raspasti ,potom usisati i pokoriti,pa onda opet spojiti.To je ta politika.
Bilo je vrijeme bespuca poviesne smutljivosti.
…koje jos (uvijek) traje i jos dugo zavrsiti nece. pa ni tada.
Rodio sam se dobrano posle Titove smrti, pojma nemam o životu u njegovo vreme, ali dobro pamtim priče dede partizana i odrastanja devedesetih. Baš te dedine priče i preživljavanje pakla devedesetih me opredelilo da danas sa bezmalo trideset godina budem protivnik nacionalizma i veliki zaljubljenik u bratstvo i jedinstvo ma koliko ono posle svega nakaradno zvučalo. Mislim da danas Srbin na planeti Zemlji nema bližeg svog od Hrvata, Slovenca, Bošnjaka, Makedonca i Crnogorca. Pričamo istim jezikom, kapiramo šale na isti način, iste teme nas raduju i zbog istih tema tugujemo i suludo je što živimo podeljeni. Titu skidam kapu što je pedeset godina manje ili više uspešno obuzdavao šovinizam i nacionalizam i što je pokazao da možemo zajedno kada se normalni deo naroda pita.
Da, to je bilo vreme kada su eksplodirale bombe u jugoslovenkim bioskopima, a postavljal ih je ustaška i četnička emigracija,tj. njihovi ljudi koje su iz (uglavnom) Nemačke slali u Jugoslaviju. Na to je UDBA zaista poslala svoje ljude da se infiltriraju u te organizacije “patriotskih ubica” te da ih preduhitre njihovim sopstvenim metodima. Na bih da branim ni Tita ni Udbu, ali je to tada zaista izgledalo kao dobro rešenje – bombe su prestale da ekspolodiraju po jugoslaviji i da odnose noge (i živote) nedužnih i apolitičnih građana. Mnogo kasnije sam imao priliku da se upoznam sa grupom upravo takvih ljudi, koji su po zadatku to radili u zapanim zemljama, sami su pričali šta je bilo i kako je bilo (na zimovanju, u vrelini saune, čini mi se da su svi oni zapravo bili crnogorci).
Hvala njemcima na ovim podacima, rasvijetlili su mi jedan dio povijesnih činjenica koji je kod nas uvijek bio prešućen.
A o komentarima: … a u saboru isti debilizam, čiji je ćaća bio ustaša a čiji partizan.
Jel to po principu “Danke DEU”?
Sve je na TV-u i novinama u principu lažno, što se politike tiče.
A tu su Nijemci (njemci 🙂 ipak majstori, još od kad su dijelili radio aparate po kućama u 2. sv. ratu samo da bi širili svoju propagandu.
Ovi današnji lažovi, em što ne znaju lagat em bi htjeli i da im platimo pretplatu za to. E jebiga…
MEDIJI?
to su ovi PRAVI POSREDNICI TERORIZMA…
NASLOVI,VIJESTI,I ‘METAK U SVACIJI MOZAK’…
Oni imaju SVA PRAVA LAGATI…
to je ‘Pretplata na laz’,ustvari-pretplata na POLUISTINU…
to je ISTINA sa PUNO LAZI,nastimano taman tako da se POSVADJAS SAM SA SOBOM,a kamo li ne sa nekim drugim…?
Taman kad mislis da ZNAS sta je POANTA/istina/,skontas da je to ustvari OBRNUTO od onog STO BI USTVARI trebao misliti…;))
I,onda te GLAVA ZABOLI…
pa,NE MISLIS BAS NISTA,he:))
Na kraju BORBE oko PODIJELE u razmisljanjima-nitko NIJE ni u krivu,ni u pravu…
Jer,NI JEDNO NI DRUGO NE MOZES DEMANTIRATI;))
oni su PRAVI MAJSTORI-sto ulaze u ‘SVACIJI MOZAK’ na svakodnevnoj razini…
Sto vise SUKOBA I PODIJELA u razmisljanju,to se MOZAK BOLJE PERE…
a,oni PERU-LI-GA-PERU…
ŽUTA STAMPA…
CRNA…
I,ŠAROLIKA…
BIRAJ koji ces program-
NAJBOLJI JE ONAJ ZABAVNI…
‘taj je SIGURAN’;))
(zelim reci…taj odvlaci paznju na SVE ONO STO MORAS IMATI,taman da zaboravis na POLITIKU;))
kad,ono…onda si opet u KURCU,jer NEMAS ONO sto se ocekuje u ZABAVNOM DIJELU STAMPE…;))
Nema boljih DIKTATORA od ovih sto DIKTIRAJU onu ZABAVNU STRANU stampe…
Politiku rijetko tko vise prati…
Zato se politika morala UVUCI u ZABAVNU ŠTAMPU…
njezino lice je onda puno SIMPATICNIJE;))
cak i OBAMA i PUTIN izgledaju mnogo simpaticnije dok su na nekom ROCK koncertu,nego NA RADNOM MJESTU…
Izgledaju mnogo ljudskije…
A,Michelle Obama onda moze plijeniti paznju NOVOM SUKNJOM-koja diktira novi trend…
A,i mnoge druge proizvode,vjerske obicaje,alternativu…i bla…
Bas,PRODAJE SE SVASTA NA ZABAVNOJ STRANI…
sto u konacnici opet ljude odvodi u POLITIKU-samo sto je nisu nigdje primjetili;))
TITO KAO VASPITAČ, ALI NAS JE ČINI MI SE SLABO VASPITAO!
http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/Ako-je-Juga-bila-obdaniste-Tito-je-bio-vaspitac.sr.html
tile bješe car,
sfrj je imala benzina kad sad to nije
a direktor ine uzeo nešto sebi
par brodova
pa popijo streljivo…
jedna od verzija
hahhaa
a moj osećaj
je da je emisija bila
smišljeno poklapanje
crno bijeli svijet
epp o lijepim vremenima sfrj
osamdesetih i rock and roll-u
u to ime
https://slikemogdetinjstva.wordpress.com/novine-u-sfrj/omladinski-tisak/
Nego,ona NASA SERIJA -CRNO BIJELI SVIJET-
je pomalo DOSADNA…
Bas kao da su je NAŠI snimali;))
Glumci koji predstavljaju NACIONALISTICKI karakter u seriji,po ulogama koje tumace su bas impresivni;))
Npr.
Glumica,Anica Dobra koja glumi Beogradjanku Jagodu…
To je tipicni prikaz zene iz Beograda,u ono doba?
Kad je zaustavi MILICIJA,a ona kaze:
‘NEMOJTE MENE,pa ja cak NE ZNAM koja mi je registracija’;)))
I,sl.
Taman da covjek pomisli,kako je to inace bilo NORMALNO tamo?
Ma,SVE JE BILO NORMALNO…
i,nista CUDNO…
(Bas kao sto su TO bila vremena kad SU SE SVI CUDILI TEHNOLOGIJI…i obicnoj VIDEO KAZETI…bas,FALE TAKVA VREMENA:)))
I,da…
Covjek po toj SERIJI takodjer moze primjetiti koliko smo bili napredni,kad smo se cudili tome-
A,NISU BILA BAS TAKO DAVNA VREMENA;))
Ipak,meni se cini BAS SUPER sto kod nas SVE STIZE-na KRAJU;))
SALJI DALJE-DO BALKANA…
neka SE ‘DIVLJACI ČUDE’ MODERNIM VREMENIMA ‘U SVIJETU’;))
Serija je ok.Nenametljivi scenario.Dobri glumci.Onako ,poludokumentarac,u ležernom ritmu.A opet su sve značajke vremena dotaknute.Nije za neki urnebesni provod i zabavu,ali puno toga dotiče,spominje,rasvjetljava na jedan istinit način.
Serija je mediokritet-
Osrednja…
Taman za palac u sredini;))
Ni gore-ni dolje…
…
‘U IME ZABAVE’,
‘U IME TITA’,
I,CRNO-BIJELOG SVIJETA….Amen;))
Ne znam kakvu seriju o životu u to vrijeme očekuješ?Neku visokokvalitetnu ,analitičnu,za gledanje u ponoć ,na 4.,za 1%ljudi ???Ovo je udarni termin 1.programa HRT-a ,pa je nužno da serija bude gledljiva za širu masu.U tom smislu je itekako gledljiva .
Ono što je potpuno pogođeno je ritam serije.Upravo je takav ritam života bio u to doba.Sa današnjeg aspekta ,kao uspreni film.Nema onog egzistencijalnog straha u ljudima .I,mladi i stari,su pomalo bahati , imaju veliki ego.Misle da su netko i nešto….To je istinita bit stanja duha u to vrijeme.
Dakle…
Bili su svi egoisticniji?;))
Zezam se…
Znam da xyx misli na onaj POZITIVNI
EGOIZAM-
tj.’bahatost’…
To se ustvari zove BITI ZADOVOLJAN SAM SA SOBOM…
i,da-to je DOBRA STVAR,jer onda su i svi drugi ZADOVOLJNIJI i SRETNIJI…
to je taj tkzv:
POZITIVNI EGOIZAM;))
ČESTIT i ZARAZAN…
to je ‘DUH IZ STAROG VREMENA’-
svi su se vise ZEZALI,SMIJALI I bili NEOPTERECENI…
slazem se…
Dobro se sjećam tadašnjih vikenda ,nalivanja taraca,stavljanja krovova,fešti 1.maja,
8 marta,29 novembra,Novih godina….Stanje fešte je bilo non-stop .Radničke mase su dobro jele i pile,umjereno ili malo radile za državu i društvo, a dosta radile za sebe na privatnim posjedima…Ta dobrobit stvarala je ljude boljima nego li su bili prije i nego li su danas.
U kafićima je bilo nezamislivo i sramotno da svatko plaća za sebe.Uvijek je bilo normalno da netko plaća turu,makar se svi izredali…
Uglavnom ljudi su živjeli sve bolje pa su se osjećali važno.Nažalost,takvi su bili vrlo prijemčljivi za imperijalne i nacionalističke podzemne manipulacije ,koje su se kotrljale.Nije bilo nužne poniznosti koja izvire iz teških iskustava.Zato je poslije plaćena visoka cijena….
Jugoslavija je bila miljenica, jer su veliki tako htjeli. Da su nas prepolovili kao Njemacku na Istocnu i Zapadnu i da je granica bila Drina, nasi NE bi morali ici u Njemacku na rad.
Buduci da je Tito, cesto mijenjao kurs polickog kretanja sad lijevo sada desno, a sto od ratne otstete, koju smo do I valid od Njemacke, jer se je znalo i neke stvari predimenzionirati, a takodjer miljarda dolara dolazila od 1948.kad je Tito rekao Staljinu NJET zivjelo se tako kako se je zivjelo. Meni osobno nije bilo lako, a nikoga nisam cula vristati da mu je dobro I da zivi odlicno! Znam, za onu parolu: “Nemozemo niko tako malo platiti, koliko ja mogu malo raditi!”
Neki i dan danas rade malo manje na poslu-
DRZAVNA SLUZBA kod nas nikada nece steci RADNE NAVIKE…;))
Spavanje na poslu???
To je SAMO KOD NAS MOGUCE-
Mi smo USTVARI BOGATI,koliko radimo i PROIZVODIMO…
Zivimo od NICEGA…
ali,barem imamo: SVJEZ ZRAK I CISTU VODU-
(a,to je zaista pokazatelj da NE RADIMO NISTA kad ga cak i ne zagadjujemo;))
Barem mozemo disati PUNIM PLUCIMA…
I VODU PITI…
sad bi se ZOKI SLOZIO-da imamo nacionalno blago…
I puna pluca SVJEZEG ZRAKA,drito iz RIZNICE u zracnoj liniji,na racun DRZAVE…
(ako ne racunamo zagadjenje onih BOMBI sto su nas OBOGATILE(ili OSIROMASILE?)uranijem…)
Eto…
Od zraka se i ŽIVI-i umire…
Eh,Zoki…
Tito, vrati se, sve ti je oprosteno !!!!
Dobro kažeš, vrati se da ga možemo legalno strijeljati !
Mladen42, ti vjerovatno nisi ni bio rodjen za Titovog doba.
Tito dragi,
sto sam stariji, sve te vise cijenim!
napisa netko ovdje
kako je nekada sve za
zakašnjenjem stizalo u sfrj?
vidi se da nije išao na link o poletu…
na tu nebulozu evo samo
jedan primer koji takvo što demantira…
http://www.blic.rs/Kultura/Vesti/174584/Autorima-Kose-najvise-se-dopala—beogradska-verzija-iz-1969
Ma,da…
Zaboravih…KOSA i FRIZURA je UVIJEK SVIMA BILA U TRENDU;))
ja sam MISLILA NA TEHNOLOGIJU…
to nam je STIZALO SA ZAKASNJENJEM…
ali,da…
MOGUCE DA JE TO NEBULOZA-
pa da smo oduvijek bili u TRENDU-U KORAK SA VREMENOM;))
ali,redovito su se mogli kupiti ČASOPISI gdje si mogao procitati da ce HIT TEHNOLOGIJE ICI TOLIKO NAPRIJED da ce postojati TV koji ce se moci ZAKACITI NA ZID…
u,ono vrijeme to je kod nas bilo FAKAT’ ZAMISLIVO…
;))
Nema veze…
VJERUJEM DA SMO TOLIKO KULTUROLOSKI BILI NAPREDNI,a LAIBACH iz susjedne SLOVENIJE…ZABRANJEN…;))
Znas li Igore-
TKO JE/SU LAIBACH?
ONI NISU IMALI KOSU,NI FRIZURU za ove prostore…
Pa,cak ni danas…;))
Nema veze…
Poletna Kosa je valjda jedini trend-
I svima se DIŽE U ZRAK,SVAKA DLAKA…
To je dokaz da zaista ZIVIMO U TRENDU-
u zastrašujucim uvjetima-
Nakostriješenih dlaka…
Fakat’…
Imas pravo-po KOSI SE MOGU PREPOZNATI VREMENA U KOJIMA ZIVIMO…
Dok je FRIZ na mjestu-nema brige;))
SFRJ je tehnološki bila u trendu.Tv prijemnici,kazetofoni,video….sve je to odmah stizalo da nas.Zemlja sa ogromnom trgovačkom mornaricom nije mogla biti u zaostajanju.Opći tehnološki moment je prije 30 godina bio nezamislivo nizak ,za današnje vrijeme i standarde,pa se to nepravedno veže za vrijeme socijalizma i SFRJ.To nema veze.Slično je bilo i u Njemačkoj i Engleskoj.Tehnološki boom je uslijedio 90-ih i tamo i ovamo
U Spanjolsku su tek prije desetak godina stigle vaporete koje smo mi imali prije trideset godina
Što se tiče rada, nerada i socijalnih prava,danas ljudi u RH prosječno puno više rade nego li zarađuju.Ako su nekad radili za 3 ,a dobijali 6 ,danas rade za 6 a dobijaju 3.Tako će biti dugoročno.To što se neka elita izdigla iznad društva i živi neke druge odnose rada i imanja ,to je samo znak da ta elita služi gospodarima u održavanju masa na radnoj efikasnosti razine-6,za nadnicu i prava razine-3.
Dobro…
Dakle…
Uvijek treba prepustiti STRUCNIJIM LJUDIMA RIJEC…
valjda nisu bila ISTA VREMENA kod svih ISTA…;))
Neki su IMALI-neki NISU…
a,VECINA NIJE IMALA ‘TEHNOLOSKA CUDA’;))
bas zato se sjecam kako JE LAKO BILO BITI ‘GAZDA U SELU’;)))
jer…imas ono sto netko NEMA…
buduci da smo bili TOLIKO TEHNOLOSKI NAPREDNI-
mislim da NITKO NIJE MORAO ICI ‘U INTERNET KAFE’ NA KAVU?;))
SA OBZIROM DA SU S.V.I IMALI I KOMPJUTERE I MREŽU KUCI-
PO ISTOJ BRZINI…BAS KAO I OVI,VANJSKI LJUDI…;))
ali,NEMA VEZE…
MI SMO UVIJEK PRVI MEDJU ZADNJIMA;))
Bas kao i kad se radi LISTA po USPJESNIM STVARIMA…
MI SMO
PRVI,ODOSTRAGA…
(To vise NEMA VEZE SA SFRJ…
nego sa SVIM CLANICAMA BIVSE SFRJ…!)
SVE SU PODJEDNAKO NA ISTOM MJESTU…
malo RAZLIKE IMA U PROSJEKU:
po visini place…
ili PO NAPLATI za SVA TEHNOLOSKA OTKRICA koja koristimo danas(HVALA BOGU?;))
telefon,internet,STRUJA…
MI spadamo u kategoriju gdje se INTERNET najskuplje placa…
A,NOVA BRZINA ce biti jos skuplja?!
Da,bas SMO NAPREDNI…
a,sta reci?
PRVI NAPLACUJEMO NAJSKUPLJE,a ni UPOLA KVALITETNO kako bi trebalo biti za tu CIJENU…
i,da…
TOLIKO SMO NAPREDNI-
da je NIKOLA TESLA MORAO OTICI AMERIMA OBJASNITI STA JE STRUJA?!:)))
Eh…
NIKOLA TESLA?
SRANJE…
SAD CE OPET IZBITI FRKA-
DAL’ JE HRVAT ILI SRBIN…?!
a,obje ZEMLJE ‘U MRAKU’…
I,da…
Upravo je SMIJESNO sto svaki ‘MOZAK koji ISCURI’ iz zemlje,
Vani postaje USPJESAN NETKO jer IMA USLOVE…dobije DRZAVLJANSTVO,i sl.
ovdje jednostavno NE POSTOJI PRILAGODJENA OPREMA ili USLOVI za ZNANSTVENE,USPJESNE LJUDE-
ali…ZELIMO RECI DA SMO PAMETNI?
ne znam…
Malo je ČUDNO da se NE STVARAJU UVJETI za takve ljude…
U necemu ipak postoji problem…
U cemu?
To ZNAJU ovi koji su ODGOVORNI za SVAKI MOZAK KOJI JE ISCURIO…
(Valjda znaju ZASTO TO DOPUSTAJU…)
Jer NEVJEROVATNO je koliko je USPJESNIH I TALENTIRANIH NAŠIH LJUDI tamo daleko…
A,ostvaruju VELIKE STVARI za druge…
moraš me prosvetliti
jer nekaj se ne sjećam da
je Emona oli Lajbah
bio zanranjen????
za sada nešto
ako si upamtio
USA – ENgleska
i pre svih naprednih zemalja…
zaostala SFRJ
rock opera…
https://www.youtube.com/watch?v=WZfyTfwNWEM
Nije bio zabranjen?
Pa…nije…
posto su SAMI nastavljali baviti se ZABRANJENIM STVARIMA;))
to je dokaz da TI SUSTAV nikada NISTA NE MOZE-
ako imas CVRSTE STAVOVE…
ili preselis iz zemlje u kojoj si zabranjen;))
…
LAIBACH je tesko prosudjivati i komentirati…
to je citava FILOZOFIJA…
a,ne obican SLO BEND…
sto se tice nasih NAUCNIKA-
njih IMA…
ali-
APSOLUTNO NE PREDNJACE…
jer,nije moja POANTA bila zakljuciti da mi NEMAMO PAMETNE ili NAUCNE ljude,
nego da CESTO NISU OVDJE kod nas…;))
To je razlika…
samim time,NI ZEMLJA ne moze prednjaciti,ako nema LJUDI KOJI CE JE POKRENUTI…
Kad govorimo o CJELOKUPNOM DOJMU ZEMLJE,i NACINA ZIVOTA-
nismo MRDNULI DALJE OD
RASPADNUTOG OSTATKA EX YU,koji je nekad bio NESTO-ali samo u CJELINI…
…
Sto tebi nije jasno?
Jer,ako hoces naglasavati OVAKVE PREDNOSTI kakve predlazes, da je SVE USTVARI SUPER…I IMAMO SUPER ZNANSTVENE UVIJETE,KULTURU I TEHNOLOGIJU-i SVE TO MI PROIZVODIMO,pa SE BOJIS DA BI MOGLI PRESTICI CIJELI SVIJET I OTICI U SVEMIR?!
daj,molim te TI MENE PROSVIJETLI PA RECI:
U CEMU JE PROBLEM?
IMAMO VISAK MOZGOVA,PARA I PROIZVODNJE?!
pa nas to ustvari muci…
sto NE ZNAMO GDJE CEMO SA SVIM TIM?
jer…
ti si onda bas kao POLITICAR bez pokrica-koji iznosi neke CLANKOVE I DOKAZE gdje
KAZE DA NAM JE SUUUPER,SVI SMO PAMETNI…
I,KOJI NAM KURAC VISE TREBA?
…
TI SE USTVARI ZALAZES DA SVE OSTANE NA OVAKVIM SUPER UVJETIMA…
o.k…
Ja ocekujem VISE;))
Bas razocaravajuce,ha?
a evo jedan malji uzorak
iz onoga što Vi
akcentirate
http://www.yutimes.de/uspeh-nasih-naucnika/
samo sam dao par primera
koji daju sliku o velikim kapacitetima
koji je u nama…
međutim beje nas ovo
http://www.vladimirkreca.com/filosofija_palanke.pdf
od srca ti preporučujem
ja je zovem biblija
koja govori
koja smo govna u suštini
tako da nikad ali nikad
nam biti neće bolje
Ne može se problematizirati tehnološka razina koja bila prisutna u SFRJ.Ona je bila daleko iznad svih članica istočnog bloka,a viša od nekih zapadnih kapitalističkih zemalja.Recimo,SRH je 1985.bila razvijenija od Portugala,po svim parametrima
(službeni podaci).Naravno da je taj nivo financiran raznim kreditima,pomoćima itd..izvani.Pa što tu ne valja?To znači da je vanjska politika bila ok.U korist svog naroda.Zar je bolje da je rad ,kao danas,kulučki bez ikakvih prava,a zarade i standard mali?To znači da netko usisava domaći netoprodukt.Pa nećemo to zvati boljom politikom.Idealne i poštene mjere nema.Ili radiš puno a imaš malo ili radiš malo a imaš puno.Nažalost je to tako..
Komunistička rospija!
Ne znam jeli komunistica.Za takvu pripadnost treba zadovoljiti puno strogih i visokih kriterija.Ako je ,svaka joj čast.
ako je trebalo biti jos okrutniji da se izbjegnu ratovi 1990-tih, opravdano je!