Priča Vedrane Rudan pod naslovom \”My granddaughter\’s name is Anita\” objavljena je u antologiji \”Best European Fiction 2015\”. Izdavač je američki Dalkey Archive Press.
Portal Booktrust u svojoj je recenziji prokomentirao i Vedraninu priču:
Dok neke priče nude intelektualnu stimulaciju, druge izazivaju smijeh. Možda najzabavnija priča dolazi od hrvatske autorice Vedrane Rudan. U priči \”My granddaughter\’s name is Anita\” čitatelj prisluškuje unutarnji monolog žene koja se dosađuje u seksu.
Knjigu možete kupiti preko Amazona.
Čestitam i radujem se!
Pridruzujem se…cestitci i radovanju 🙂 🙂
takodjer
Најискреније честитке госпођи Рудан!
Bravooooo
Tko je to ocijenio,Ameri?
Super je stvar kad dobijes ZELENO SVIJETLO od Amera;)))
Oni ZNAJU izabrati STIL koji ce se SVIMA SVIDJATI;))
Kad Ameri kazu da je DOBRO…
to mora da je SRANJE;))
Zelim reci…
Oni za SVE STO JE DOBRO kazu-
‘ SHIT!that’s AWSOME’;))
ili,tako nekako…
Ameri…he:))
KUL’T.URNJACI;))
Ti se “Ya”kao razumijes u kulturu i literaturu, (narocito americku )!?????
Sa time da,da…
Sto je KRITICKI SVJETONAZOR u knjizi NIZI…
sto je TEMA PISACA VISE POSVECENA MODI,TIJELU,TRENDU,FEJS-LIFTINGU I BEZNABOSTVU…
I,AKO JOS U SVEMU TOME IMA HUMORA-
tim je NA VECEM VRHU po AMERICKOM STANDARDU…
TO SE TRAZI;)))
Najiskrenije čestitke upućujem knjiženici Vedrani Rudan !
O b r i k a .
Ostaje nam da sa zadovoljstvom uputimo čestitke!
Congratulations!
Čestitke!! 🙂
Sve čestitke,Vedrana !!!
Art lovers and enthusiasts would be wise to put a stop in Patan of their Nepalese trip itinerary.
Patan will be the oldest city inside Ksthmandu valley and could be
the home for Nepalese architecture, arts, traditions, and crafts
drawing mainly from religious customs. He
likes fish and chips anf the husband likes Man United, And Keira Knightley gets him really
excited.
Čestitam! pa makar to bilo i od amerikanci :))))
hm!
Čestitke! Vedrana, samo nastavi ovo što radiš, a radiš veoma dobro 🙂
Draga Kolegice ponosna sam na tebe,
a kako bi tek bio ponosan nas prof.
Čabrajac, kad bi znao tko je sjedio na
njegovim predavanjima 🙂
Od srca cestitam i radujem se tvom
uspjehu! Bravo!
Pridruzujem se cestitkama !!! Bravo Vedrana!!
P.S. Profesor Cabrajac je bio i moj najdrazi ucitelj i vjerujem da bi bio ponosan na Vedranu i njen uspjeh ! Ma, znam… sve to on odozgo prati !!! 🙂
Vedrana Rudan bila je jedna od lica naše književnosti koje sam volio čitati.Međutim,nikad nisam volio njene romane.Gospođi Rudan jednostavno ne ide duga forma.Nekoliko prvih stranica je zanimljivo,no tada se počinje ponavljati i konstantnim psovanjem pokušava prikriti činjenicu da jednostavno nema što reći.Nažalost nije sposobna napisati 150 kartica bez da se ponavlja…
Smatram se njenim razočaranim čitateljem jer sam zamrzio i njenu kratku formu.Kolumne i postove sa njezinog bloga u kojima piše o vlastitim anegdotama smatram pravim blagom britkog humora.Međutim,kada se dotakne politike,počinje pisati subjektivno,ne mari za argumente i ide kontra svih prvenstveno radi provokacije.
Njeni tekstovi o događajima u svijetu,svjetskim silama,ratovima i politici u regiji izgledaju kao djelo laičkih ruku,neupućenih i nesposobnih sagledati činjenice o tematici o kojoj pišu iz oba kuta.
Međutim,najviše me ljute tekstovi u kojima piše o Domovinskom ratu i hrvatsko-srpskim odnosima i problemima.Čitajući njene tekstove o ratu,dobiva se dojam da gospođa Rudan hrvatsku ulogu u ratu vidi prvenstveno kao zločinačku.Dobiva se dojam je Hrvatska širila agresiju nad Srbima i da Hrvatska nije napadnuta od strane Srbije nego da je napala sama sebe i činila zločine sama sebi.Pišući o ratu konstantno izjednačava agresora i žrtvu i navodi samo zloćine koje su činili Hrvati.Gospođa Rudan će na to vjerovatno reći kako ona govori o hrvatskim zločinama jer netko mora govoriti i o njima.
Taj bi argument stajao da gospođa Rudan ne piše SAMO o hrvatskim zločinima i upravo se zbog toga dobiva slika o Hrvatskoj kao agresoru.Za pad Vukovara,primerice nikad ne optužuje srpsku vojsku,već kao krivca navodi Tuđmana ili Tuđmana I Miloševića.Tuđman je definitivno napravio neoprostivu stvar u vezi Vukovara,no izjednačvanje njegove krivice sa Miloševićom je pretjerano i uvredljivo jer time ponovo izjednačava strane.
Nadalje,pišući o sramotnoj odluci haškog suda da pusti Šešelja na slobodu,gospođa Rudan ne napada haški sud,srpsku vladu,premijera koji je bio desna ruka potonjeg i predsjednika koji se javno izjašnjava kao četnički vojvoda.Ne,gospođa Rudan,napada hrvatske političare koji su poludjeli zbog sudske odluke,predbacuje im što od muhe rade slona i da bi Šešelja jednostavno trebalo ignorirati.
Istovremeno,pišući o jednako sramotnoj odluci o puštanju Glavaša gospođa Rudan ponovo napada hrvatsku državu i odluku naziva sramotnom i odvratnom.Ako je šutila o Šešelju,zašto nije i o Glavašu?
O Oluji,gospođa Rudan,ne piše kao o oslobodilačkoj akciji nego kao zločinačko,hrvatske generale stavlja u isti koš sa srpskima itd.
Dakako,Hrvati su u ratu radili zločine.U svakom ratu zločini su počinjeni sa obje strane,no mislim da je Domovinski rat jedini rat u kojem se neprestano žrtvu izjednačava sa agresorom i u kojem se pobjednik ne smije ponositi svojim akcijama i sudionicima.
Nakraju,žao mi je što gospođa Rudan toliko voli provocirati da više ne mari za argumente i činjenice..Žao mi je što joj je više stalo do srpskog tržišta nego do hrvatskog.Žao mi je što ću zbog ovog teksta kao i svi koji na njen račun iznesu kritiku,biti prozvan ustašom,šovinistom i/ili nacionalistom.
Mr. blond-u se mora priznati da je konzistentan u svojim neumornim kritikama spisateljice V. Rudan.
Zasto li cita i kritikuje svaki napis, voleo bih da znam? Ne voli nista ali uporno cita i ostale citaoce ubedjuje kako je njeno pisanje lose.
Ne shvata sustinu njenog stava koji se ponavlja u svim clancima – opametite se suparnici, svi ste pioni i zrtve nekog izvana. To su Srbi brze shvatili od Hrvata, i zato je rado citaju. A i prava i ponosna pripadnica svog naroda se prepoznaje i po tome sto ne stedi ni svoje. To je za pohvalu a ne kritiku. Ohladite, mr. bond.
gbv
Hvala vam na vasem priznanju.
Izreći svoju kritiku,pozitivnu ili negativnu,ne znači nagovarati da se netko sa njome mora složiti.
Razlog zašto ju Srbi čitaju jest jer piše subjektivne,jednostrane tekstove u kojima im konstantno podilazi i jer ne kritizira njih nego Hrvate često neargumentirano,odlazeći u ektrem.
Lako je dokazati da gospođa Rudan piše prosrpski,valja samo pogledati koliko Srba,a koliko Hrvata komentira,odnosno čita njen blog.
Osoba koja neprestano izjednačava i kriminalizira ulogu svoje države u Domovinskom ratu se ne može smatrati ponosnom pripadnicom svoga naroda.
Zamolio bih vas da me ne započnete nazivati ustašom ili nacionalistom zbog riječi koje sam napisao.
Mi smo sada svedoci jedne očekivane situacije u Hrvatskoj-a to je ogromna frustriranost nedostatkom ventila za smirivanje nezadovoljstva vlastitim neuspesima koji se zove “Držte Srbina”U nedostatku boljeg zabavno je sa strane posmatrati kako su mnogi Hrvati postali Srbi odnosno” ljubitelji Srba”, pa je u tom duhu V, Rudan ništa manje nego “Ona četnukuša”.Inače kada se dva Hrvata posvađaju obavezno se časte sa; Ti majku četničku.Nažalost (potonjih) Srbi u Hrvatskoj postoje još samo u virtuelnom smislu.
miloš,
Nisam nazvao gđu Rudan četnikušom,no ovo što sam napisao jest činjenica.
Razumljivo je da Hrvate koji su preživjeli strahote tijekom srpske agresije iritira kada se rat u kojem su branili svoju državu i borili se za slobodu,naziva zločinačkim ili kada se konstantno pokušavaju izjednačiti uloge Hrvatske i Srbije u ratu,kao što to čini gđa Rudan.
Nema to nikakve veze sa “držte Srbina” i ostalim glupostima koje si napisao.
Ma,fakat’…
Treba cestitati Vedrani,bez obzira TKO OBJAVLJUJE njezine TEXTOVE,he…;))
Nego…
SUPER je ovaj ‘natpis gore’-
Dok jedni textovi nude INTELEKTUALNI IZAZOV,drugi su SMIJESNI-
a,najbolja je kombinacija biti:
SMIJESAN INTELEKTUALAC:)))
To je KONTRADIKTORNO ponekad…
I,upravo zato je NEMOGUCE ubaciti i POLITIKU u sve to…
To je NEMOGUCA MISIJA-
MISSION IMPOSSIBLE,sa ‘Tom Cruiseom’ u glavnoj igri;))
Tako Vedrana balansira NA JEDNOJ SPAGI…
Artisticki…
Intelektualno…
I,nadasve…SMIJESNO…
ali,UVIJEK USPJESNO ubode PRSTOM u SRIDU…
ili,PROMASI ZA MILIMETAR…
ali,uvijek OKO CENTRA;))
Izgleda da među Rudankinim čitaocima jedino Mr Blond donekle normalno promišlja o suštini njene “misije”. Iako se ne mogu složiti sa nekim političkim, istorijskim, pa i nacionalnim (da izbegnem prejaku reč – nacionalističkim) gledištima Mr Blonda, njegova ocena Rudankinog dela u smislu njegove književne, da ne kažem umetničke vrednosti, je veoma dobra, mada možda čak i veoma blaga.
Naime, Rudanka spada u onu kategoriju pisaca koji pišu petparačke romane. Ovaj blog, ljudi moji, postoji samo kao marketinška potpora njenim “numizmatičkim” sklonostima, a ne zbog toga da bi, kao što mnogi misle, bio neka vrsta dežurne savesti, kritika postojećeg stanja društva u tranziciji i negativnih pojava u kojima ne oskudevaju ovdašnje političke elite. Nije Rudankin cilj ni protežiranje srpske na uštrb hrvatske strane u nesrećnim ratnim zbivanjima devedesetih. Drago mi je da još neko pokušava da demaskira Rudanku, dragi Mr Blond, sami ste zaključili da je Rudanki možda u ovom trenutku stalo više do srpskog tržišta i to je jedini razlog njene “fascinacije” Srbima. To uopšte, Mr Blond, nije, verujte, pohvalno za Srbe, jer Hrvati su mnogo lakše uspeli da “pročitaju” ovu kvazi feministkinju i kvazi književnicu i njena dela. Srbi su poznati kao lakoveran narod i nasedaju na veoma providnu Rudankinu navodnu naklonost, jer im to, kada iz Hrvatske dolaze kanonade filovanih diskursa o isključivo srpskoj krivici za rat, imponuje kao svojevrstan glas koji donekle realno sagledava stvari. Rudanka je, takođe, uspela da pronađe svoj prostor i da se pozicionira kao neko ko navodno brine o potlačenima, poniženima, žrtvama tranzicije, jer na šarolikoj srpskoj medijskoj sceni nema nikoga ko bi se uhvatio u koštac sa ovom tematikom koja godi uhu gladnih. Verovatno zato jer to ne spoznoriše niko i jer to ne donosi zaradu preko noći, ali je ipak donosi. Najbolji primer za to je Rudanka, mnoge će se frustrirane domaćice rado odreći jeftinog parizera kako bi kupile njenu knjigu, ali tu nastaje sledeći problem, a to je ovo što ste vi, Mr Blond, veoma lucidno primetili. Čak i one uviđaju da Rudanka vrti jednu te istu priču, rečju – da ne zna da piše. Sad bi rado vratile knjigu i uzele onaj parizer da imaju deci šta da daju za doručak, ali ode voz… Drugi put ni ove domaćice neće kupiti knjigu, pa je Rudanka u neprestanom nastojanju da pridobije nove čitaoce koje još uvek nije upecao njen književni “genije”.
Zato Rudanka koristi svaku priliku da se samoreklamira. Daje intervjue svim mogućim medijima koji su zainteresovani za nju i njene skandalozne i bombastične izjave, reklamira svoju stranicu na Fejsbuku, jer tu fejseri lajkuju po inerciji mnoge stranice do kojih im i nije stalo. Umalo se i ja ne upecah nekoliko puta da lajkujem službenu njenu stranicu, to ide rutinski, ionako ima preko 3.000 stranica koje pratim, mada za većinu ni sam ne znam zbog čega! Neprestano potenciranje Vedrane Rudan kako njenu stranicu prati preko 150.000 ljudi je hvatanje za slamku spasa, jer uistinu njene tekstove relano čita između hiljadu i dve hiljade ljudi, jer je upravo toliko i lajkova za svaki njen post pojedinačno. Takođe ne pije vodu ni njena priča kako joj stranica ima neznamkoliko miliona pregleda. Pa to su pregledi malog broja ljudi koji ulaze na stranicu više puta dnevno. Da ne lupam, ja kada napišem recimo komentar uđem sigurno i preko sto puta na Rudankin blog da pogledam ima li kakvih komentara na moj komentar. Više ljudi ulaze na stranicu zbog neke međusobne komunikacije nego zbog samih Rudankinih postova, koji, dobro ste to primetili Mr Blond, stvari posmatraju uprošćeno i jednostrano i uglavnom nisu analitični…
Tako, jedino što Rudanku uistinu interesuje je NOVAC, sve je podređeno njegovom veličanstvu, pa, kako rekoh, i ovaj blog. Problem je što se dotok novca neprestano smanjuje jer ljudi polako uviđaju ko je, u stvari, Vedrana Rudan, pa je dotična u neprestanoj frci i strci kako do love doći, kako biti zanimljiv i po svaku cenu interesantan jer, kada manjka književnog talenta, jedino to donosi kintu.
Voleti Srbe jer kupuju tvoje knjige sasvim je normalno, ne voleti državu Izrael, jer jebe Palestince je takođe poželjno ako to doprinosi sopstvenom ugledu, mada bi Rudanka rado počela i o Jevrejima da piše panegirike kada bi ovi naprasno stali da kupuju njene romane u pokušaju!
Ne voleti Amerikance i njihovu politiku takođe je in, ali voleti američke izdavače koji štampaju tvoje priče i obaveštavati naivne masturbatore kojima ruka kreće ka spolovilu i na sam pomen tvog imena kako da dođu do antologijske knjige sa tvojom pričom – sve je to u funkciji osvajanja tržišta i, naravno, novca. Šta da pričamo dalje o takvoj ženi i o takvom “piscu”. Zamislite, recimo, Krležu koji tako reklamira svoja dela i odmah će vam biti jasno ko je, zapravo, Vedrana Rudan…
@Rudanka, dont srač tu mač 13.02.2015. Reply
Da je Rudanka baš takva kako je ti predstavljaš tvoj komentar ne bi bio objavljen!
Drugo, NAŠI STAVOVI O NEKOM DRUGOM, NE GOVORE SAMO O NJEMU, VEĆ I O NAMA – ONOM KO IH IZNOSI!
U tom kontekstu tvoj pseudonim dovoljno govori.
Treće, šta ima loše u tome što ona reklamira svoje knjige?
Nije li to sasvim oubičajeno i normalno!
Poslednje, ali najvažnije:
Rudanka NE POSMATRA STVARI CRNO-BELO, MI – NEVINI I ONI – KRIVI!
Danas je izuzetak Nataša Kandić iz FHP, koja kao polusrpkinja satanizuje samo Srbe kao jedine i najveće krivce.
O Sonji Biserko – Hrvatici, koja to isto radi u sred Beograda, da i ne govorim.
Ne fali joj ni dlaka sa glave.
Pitam ove velike “demokrate” sa sajta: šta bi bilo da neka Srpkinja to isto radi u sred Zagreba, Zadra, Splita…?
Pojeo bi je mrak, ili bi je neki Glavaš napojio kiselinom i gurnuo u Savu ili Dunav.
Takvi rovovski stavovi su i doveli do tragedije na Balkanu.
Nedostatak elementarne samokritike, VELIČANJE SVEGA SVOGA I SATANIZACIJA SVEGA TUĐEG!
Tačno je da je slovenačka, hrvatska i bosanska vlast prva počela da razbija Jugu, ali da li je srpska i crnogorska vlasta trebalo da to sprečava na taj način?
Nije li na 14. kongresu SKJ propuštana prilika da se Ju-narodi raziđu na civilizovaniji način.
Svakako bi bilo i protesta i hapšenja i ubistava, ali neuporedivo manje.
Kao zaključak:
ČESTITKE GOSPOĐI RUDANKI NA PRIZNANJU,
a zavidnika i pakosnika će uvel biti.
Glas Razuma,
Rudanka dont srač tu mač je iznio/jela vrlo objektivnu kritiku koja želio ti to ili ne,stoji.
Gđa Rudan itekako promatra stvari crno-bijelo,zauzima strane i piše subjektivno.
Smiješno mi je kod tebe što govoriš da oni koji napadaju Rudanicu nisu demokrati,a onda ti to isto učiniš za dvije gospođe koje si spomenuo.
Nadalje,očito nisi upoznat sa stanjem u Hrvatskoj,no kod nas ima previše ljudi koji konstantno pokušavaju izjednačiti uloge Srbije-agresora i Hrvatske-žrtve u ratu.Počevši od naše ministrice VP,Milorada Pupovca,Mandića do gđe Rudan…I NIKOGA OD NJIH NIJE PROGUTAO MRAK.
Kazati da je Srbija najveći krivac i zločinac rata 90ih nije sotoniziranje ili laž to je jednostavna činjenica koja je napokon i službeno priznata i zapisana u povijest,a s njom se,nažalost,jedino još uvijek ne možete pomiriti ti i tvoji
sunarodnjaci.
Hrvatska nije napala Srbiju,Bosna nije napala Srbiju,Slovenija nije napala Srbiju….Srbija je napala sve koji nisu htjeli sudjelovati u Miloševićevoj ideji Velike Srbije.
Jasno,bilo je zločina i sa hrvatske i sa bosanske strane.
Međutim,nedopustivo je uspoređivati zločine žrtve i agresora pogotovo kada znamo da je najmračnije zločine počinio upravo on…
Od Vukovara,Srebrenice do Škabrnje i Sarajeva…A tražiti nekakva kvazi opravdanja za njih je uvredljivo i u najmanju ruku…pomalo blesavo…
Rudanka dont srač tu mač,
Svaka čast na napisanim riječima.
Drago mi je što i kod vas ima netko tko na pisanje gđe Rudan gleda objekitvno i nesentimentalno.
@ mr blond
Meni je drago da na ovom blogu uopšte postoji neko ko svaki post Vedrane Rudan ne doživljava kao fetiš – uz seriju orgazama. Rudanka je sasvim prosečna kolumnistkinja, odskoči sa po nekim komentarom, ali je njen problem nedostatak spisateljskog talenta. Ipak, to ume nadomestiti izborom tema – piše o onom što godi uhu čitalaca i to vešto upakuje u nekoliko rečenica sa poentom. Kad bi se upustila u duže komentarisanje i ovih hiljadu-dve čitalaca koji lajkuju njene postove se ne bi zanosilo čitanjem njenih tekstova, jer ne ume da piše zanimljivim “jezikom”, tekstovi su joj dosta ogoljeni i poprilično šturi, a konstrukcija rečenice na nivou osnovca koji baš i ne blista iz maternjeg jezika… Sve u svemu, mogla bi da bude šef deska neke informativne redakcije, vest joj kao forma po konstrukciji rečenice mnogo više leži od nekog ozbiljnijeg novinarskog žanra. Samo je nikako ne bi trebalo pustiti da bude prezenterka vesti, jer bi svojim totalnim neukusom prilikom izbora firmirane garderobe naterala gledaoce da promene kanal!
Što se tiče vaših stavova o tzv. Domovinskom ratu i uopšte o nesrećnim zbivanjima devedesetih, moram vam reći da tu nismo istomišljenici, ali ne nameravam da sa vama polemišem o tome jer to niti je tema ovoga posta niti sam ja od onih koji žele da dokazuju ko je kriv a ko prav, ko je prvi počeo, ko je počinio veće zločine. Teško je u tom smislu realno sagledati stvari, svako tu ima neku svoju “istinu” i svoje argumente koji nepobitno dokazuju kako je isključivi krivac ona druga strana. Pozz i sve najbolje!
@ Glas Razuma
Uglavnom nemate kontra-argumenata na moju analizu Rudankine “misije”, klasičnom zamenom teza ste moju kritiku Rudankinog književnog (ne)umeća, estradnog karaktera i bolesne ambicije da se bude prisutan u svim mogućim medijskim sferama koje ponajmanje imaju veze sa književnim angažmanom, sve sa ciljem samopromocije i što veće zarade, prebacili na polje srpsko-hrvatskih odnosa, kojih se ja uopšte nisam dotakao… Da li ste, uopšte, sigurni da ste post uputili na pravu adresu, pročitajte moj komentar još jednom?
Jedini vaš “argument” na moj pokušaj raskrinkavanja perfidnosti jednog mentalnog sklopa je to da naši stavovi o drugima ne govore samo o njemu nego i o nama i u tom smislu spominjanje mog pseudonima. Ako se poslužim vašom “argumentacijom” ja bi trebalo da vas pitam sa kog ste psihijatrijskog odeljenja utekli kada se predstavljate kao “Glas razuma”, a pri tom u kontekstu Rudankinog književnog stvaralaštva govorite o Nataši Kandić, Sonji Biserko, 14. kongresu SKJ?! Pozz i vama 🙂
Prilicno dobar opis stvari “don’t srach” . Ne vjeruj Rudanki ni kad Srbima darove donosi. Fascinira me samo naivnost na srpskoj strani i pusenje njenih hvalospjeva, ili jos bolje – strateski izbjegavanje negativnih komentara o Srbiji. Mozda bi citaoci sa onu stranu Drine trebali nositi Googlove naocale da malo progledaju.. i sami sebe pitaju, Zasto nas toliko voli? Odgovor, Voli vas broj.
evo slastica
za ustaše ćetnike
i sve druge narode i narodnosti
posjetioce ovog na daleko
popularnog nam sajta….
https://www.youtube.com/embed/kTHvp-Y2i4I
kako ide ona čuvena pjesma
”Amerika i Engleska
bit će zemlja proleterska”
evo i ovo kao ilustracija
da se biz maestralno obavio…
http://www.autonomija.info/pakt-milosevic-tudman-knin-poklonjen-bosna-na-rasprodaji.html
Voljeli mi ovaj blog ili ne ali je cinjenica da je najposjeceniji u nekim zemljama i sire;
Zvali se mi imenom ili prezimenom, znanjem ili zvanjem, inicijalima ili bojom koze ili kose ili kako nam tepaju oni koji nas vole pa makar mi i ne spadali u prvoklasne ljepotane ali dovoljno da si umislimo da smo neka klasa;
no:
-definitivno je najjadnije predstavljanje tudjim imenom;
zatim:
– ugradjivanje u nick slike golih zenskih sisa s ciljem da se vjerojatno naruga nekome;
dalje:
-svoj bijedni vokabular umotati u tzv ulicni govor nadajuci se nekom humoristicnom efektu;
takodjer:
-predstaviti se cisto zenskim imenom da bi prikrio svoje jadno i najvjerojatnije bijedno tzv musko bice;
A najvjerojatnije nikad i nije vidio zenske atribute osim na internet buvljaku. mozda u svoja 4 zida ne smije ni zucnuti pa svoje frustracije izbacuje na ovom portalu o kojemu blage veze nema osim sto je negdje usput cuo da netko o tome prica.
@!mr blond 12.02.2015. Reply
Gospodin iznosi deklarativne stavove naučene napamet i ponavlja ih kao papagaj.
Na tuđe argumente se ne osvrće.
Stalni pominje Vukovar, a zaboravlja da us zenge bez ikakvog razloga blokirale kasarnu JNA u Vukovaru i UBILE SEDAM PRIPADNIKA JNA, koji nisu bili ni za što krivi, osim što su bili pripadnici JNA.
Drugo, nije Srbija napala Vukovar, već JNA.
Naravno, da je neselektivno bombardovanje zločin. ali samo kada ga čine Srbi.
Kada su na isti način bombardovani, granatirani srpski gradovi u “oluji” – sve je O.K.
Osim toga, od granatiranja Vukovara je ubijeno više Srba nego Hrvata. Srbi nisu smeli da idu u skloništa, jer su ona bila rezervisana za Hrvate. O tome svi ćute!
OBE STRANE ĆUTE O TOJ ČINJENICI
Pre rata na prvim izborima pobedile su SRPSKE STRANKE!
Nije li Stipe rekao: zadaća je izvršena – Jugoslavije više nema!
Nije li TUĐMAN REKAO – DA HRVATSKA NIJE HTELA RAT – NE BO GA NI BILO!
Nije li Tuđma rekao pre rata na predizbornom skupu :
HRVATSKA – DO ZEMUNA! Znači velika Hrvatska je legitimno pravo, ali velika Srbija – ne može.
Nije li Tuđman rekao: UDARITE SRBA TAKO SNAŽNO DA NESTANU!
Sada ISPADA KRIVA RUDANKA, A NISU POMENUTI I MILOŠEVIĆ!
Prem tome, prestani tamburati, jer i mene prisiljavaš da budem papagaj kao i ti!
Promeni CD!
Pogledaj na Netu šta međunarodna javnost, pa čak i vaši prijatelji na Zapadu govore o krivici za rat na prostorima ex-Ju.
Prestani da čitaš samo EPP materijale HDZ-a, jer oni naravno žele da isključe svoju odgovornost.
Miki Maus,
Nažalost,prisiljen sam ponavljati stvari kao papagaj i ponavljat ću ih kada se god raspravlja o ratu 90ih.
Ponavljat ću da je Srbija najveći krivac i zločinac za rat 90ih,to ne mislim samo ja i ostatak Hrvatske nego i ostatak svijeta.(mislim da bi ti trebao pogledati što o ratu misli međunarodna javnost!)
Ponavljat ću da je Srbija agresor i Hrvatska žrtva i da su zločini počinjeni od strane srpske vojske….pardon…JNA vosjke stigle iz Beograda…najstrašniji zločini rata 90ih…Srebrenica,Vukovar,Škabrnja,Sarajevo itd.
Srbiju nisu napali niti Slovenci,niti Hrvati,niti Bosanci…
Naravno,po stoti put i Hrvati su radili zločine.Da radili su ih i tijekom Oluje,najveće i najvažnije oslobodilačke akcije kojom je izborena sloboda i poražena srpska agresija.
Kada sam ja rekao da Hrvati nisu počinili zločine?U svakom ratu obje strane čine zločine….No u svakom ratu se jasno zna tko je agresor i tko žrtva i kao takve ih se ne stavlja u isti koš kao što to stalno radite ti i tvoji sunarodnjaci.
Uostalom mislim da ne bi volio da počnem govoriti o razmjeru zločina između onih koje je počinila srpska vojska i onih koje je počinila hrvatska.Koliko bombi bacila Srbija,a koliko Hrvatska…Zar ne?
Vidiš,zločini su rađeni i u još jednoj velikoj vojnoj akciji,Dan D…Znači li to da se uloge Njemačke i Amerike mogu stavljati u isti koš?
Mesić je rekao da više nema Jugoslavije,svi su to govorili i na to bili ponosni.Zašto bi bili sretni da postoji Jugoslavija čije je pravo ime Velika Srbija?
Tuđman je rekao: UDARITE SRBA TAKO SNAŽNO DA NESTANU!…Međutim,znaš li što su o Nijemcima tijekom planiranja govorii Eisenhower,Patton,Churchill itd.
Mogao bih ti dalje pojašnjavati tko je što rekao,što su rekli Slobo,Šešelj,Toma Grobar,Vučić i mnogi drugi,stoga ta rasprava baš i nema smisla zar ne?
O VUKOVARU-Iznio si neke samo tebi poznate podatke koje su nadasve sramotni i uvredljivi za sve ubijene Vukovarce i neću ih uopće komentirati.
Za kraj,nisam HDZ-ovac niti sam ikada bio HDZ-ovac,niti ću ikada biti HDZ-ovac
Eto.
@mr blond 14.02.2015. Reply
Dobro, pogledaj malo statističke godišnjake pre 1990. godine.
Koliki je procenat Srba bio u RH i BiH?
Srbi iz tih republika su podigli ustanak jer nisu hteli drugi Jasenovac (pročitaj knjigu od Novaka “Magnum krimen,” on nije Srbin).
Ti bukvalno poričeš postojanje Srpskih građana u RH i BiH, nije li to verbalni genocid.
Tvoji argumenti su: šta je rekao Čerčil?
Kakav je to argument?
Upoređuješ Srbe sa nemačkim fašistima!
Tuđman nije bio Čerčil, kao ni Stipe, a Srbi NISU BILI NEMCI NACIFAŠISTI. koji su hteli da porobe celu Evropu i svet.
Kakva besmislena analogija!
Ti si totalno pobrkao lončiće!
Srbi su se u svim ratovima borili protiv okupatora (prvi svetski rat) i protiv nacifašizma (2.sv, rat), a NDH je bila SAVEZNICA HITLERA sa Pavelićem na čelu! Čak je objavila rat Rusiji i Americi.
Ceo jedan hrvatski puk je stradao pod Staljingradom NA STRANI NEMACA!
To nisi učio u školi?
Jedinica iz istorije moj zemljače!
Ne mešaj babe i žabe!
Istina je da je Srbija pomagala Srbe u RH da ih ustaše ne pobiju kao 1941. godine.
Kao što je Tuđman, odnosno RH pomagala Hrvate i BiH i protiv Srba i protiv Muslimana.
Tačno je i da su pojedini Srbi činili zločine, a za to su mnogi osuđeni, naiviše u Hagu, a ko je tamo od Hrvata osuđen za zločine.
Tamburaš NATO pesmicu koja ima za cilj Srbiji pripiše krivice za sve što se dogodilo i da opravda agresiju na Srbiju protivno povelji UN.
Ipak, pročitaj malo i neki drugi udžbenik istorije!
Miki Maus,
Nigdje nisam izrekao verbalni genocid.Spomenuvši Churchill,Nijemce i WW2 u kontekstu sa Srbima,ratom 90ih i Tuđmanom samo sam želio kazati kako su Nijemci tijekom WW2 bili najveći zločinci i kako su njihovi protivnici (Churchill,Patton itd itd) kod planiranja vojnih akcija koristili agresivne izraze kao što je to koristio Tuđman kada je rekao to što je rekao,a vaša propaganda to tumači kako tumači.
Samo sam u tom kontekstu spomenuo WW2 jer inaće za razliku od tebe i tvojih sunaordnjaka ne miješam ratove…Kada govorimo o ustašama i četnicima tada govorim o ustašama i četnicima,kada govorim o ratu 90ih tada govorim o ratu 90ih.
Tvoja izjava: “Istina je da je Srbija pomagala Srbe u RH da ih ustaše ne pobiju kao 1941. godine.” je naprosto SKANDALOZNA i ZASTRAŠUJUĆA kada vidimo koliko je Hrvata pobijeno i štete učinjeno tijekom srpske agresije u Hrvatskoj!
Nadalje,uspoređivati hrvatsku i srpsku ulogu u Bosni je apsurdno…Ulazak HV-a u Bosnu je najmračniji čin koji je Hrvatska napravila u ratu,međutim,uspoređivati to sa strahotama poput Srebrenice ili Srebrenice je,još jednom ću reći,APSURDNO!
Tvoja tvrdnja da su “pojedini Srbi činili zločine” je još jedna UVREDLJIVA i SKANDALOZNA izjava…Pojedini Hrvati su činili zločine tijekom rata,a cijelokupan pohod srpske vojske na države koje nisu željele biti dio Miloševićeve Velike Srbije je ZLOČIN koji nisu činili pojedinci,nego većina!
Objasni mi koga drugog prozvati najvećim krivcem i agresorom u ratu ako ne Srbiju?
Hrvatsku,Bosnu?Jesu li oni napali Srbiju ili je Srbija napala njih?
Cijeli svijet zna istinu i vrijeme je da ju i vi konačno prihvatite.
Tačno je i da su pojedini Srbi činili zločine, a za to su mnogi osuđeni, naiviše u Hagu, a ko je tamo od Hrvata osuđen za zločine.
ZANEMARITI zadnji odlomak-kopiran je sa replya Miki Mausa
@mr blond 14.02.2015.
Dobro je, dobro, ipak napreduješ, ako tako nastaviš, ne gine ti petica iz historije.
Vidim da si mlad, pa kad odrasteš, stvari će ti biti jasnije.
Kažeš: “Tvoja tvrdnja da su “pojedini Srbi činili zločine” je još jedna UVREDLJIVA i SKANDALOZNA izjava…Pojedini Hrvati su činili zločine tijekom rata, a cijelokupan pohod srpske vojske na države koje nisu željele biti dio Miloševićeve Velike Srbije je ZLOČIN koji nisu činili pojedinci,nego većina!…Objasni mi koga drugog prozvati najvećim krivcem i agresorom u ratu ako ne Srbiju?”
Prvo, DA JE TO ČINILA VEĆINA SRBA, HRVATSKE NE BI BILO, A NI TEBE.
Drugo, moj zemljače vi ste ratovali u Krajini protiv svojih građana srpske nacionalnosti koji su podignuli ustanak.
Tamo sam rođen i bio sam tamo mnogo puta, ali na sreću nisam hteo da učestvujem u tom vašem “bratskom ratu.”
Počelo je tako što je Tuđman izbacio Srbe iz Ustava, pa otpuštanje sa posla, pa pisannje parola “Srbe na vrbe”, pa prebijanje dece u školama, pa pljačka vikendica na Jadranu, pa isterivanje iz stanova, pa rušenje partizanskih spomenika, pa razoružavanje policijskih postaja u pretežno srpskim krajevima, pa ubistva (sećaš se porodice Zec u Zagrebu), Pa Hrvatska do Zemuna (Pavelićeva država), pa zatim blokade kasarni JNA i ubijanje vojnika, SVE TO SE DEŠAVALO PRE USTANKA SRBA.
Sve je ih to je potsećalo na 1941. godinu, pa su rešili da se to ne ponovi i digli su ustanak.
Istina, mogli su to da urade na drugi pametniji način, ali su vlasti RH to upravo htele.
Nije li general Letica rekao na TV: SRBI SU ČINILI SVE ŠTO SMO MI HTELI!
A vlast RH je htela rat, kao što je rekao “otac nacije!
Pa sada mene pitaš ko je kriv?
Tačno je da je kriv i SM, a kasnije i AI, a pre toga MK.
Nije to ništa slučajno!
Vukovar je Tuđman žrtvovao da bi izazvao međunarodnu reakciju i akciju, odnosno priznanje RH!
To je i uspeo!
Dakle, tvoji “argumenti” su tipične generalizacije i simplifikacije, zamena teza, demagogija i slično.
Ja ti to, u principu, ne zameram, ti nisi uopšte za to kriv.
Sredina, obrazovanje, agitprop, itd.
Nemoj misliti da ja volim srpske zločince, iliti “četnike”, jer
oni koji vole da ubijaju ubijaju svakog ko im se suprotstavi.
Nisu li srpski vojnici u Trebinju ubili Srbina, Srđana Aleksića, koji je branio Muslimana (sada živi u Švedskoj).
Poštovani moj zemljače, onaj ko voli da ubija, ne gleda na naciju, veru, jer on uživa da ubija.
Da li lovci ubijaju samo zveri, ne, ubijaju i zečeve, ptice…jer VOLE DA UBIJAJU.
To ti je to!
Miki Maus,
U samo jednom razredu nisam imao odličan iz povijesti.
Međutim,pustimo to po strani…Ne znam što mi želiš dokazati ovim što si napisao…Pokušavaš li naći nekakvo opravdanje ili što?
Naveo si neke predratne događaje…Neki su se dogodili,a neki nisu…Međutim,kada sam ja tvrdio da je hrvatska strana potpuno čista?Zar zbilja moram reći i po 101. put da u svakom ratu obje strane čine zločine?
I ja tebi mogu navesti neke predratne događaje poput kompletnog oduzimanja oružja Hrvatskoj,ubojstvima hrvatskih policajaca i civila,Miloševićeve postupke i izjave itd itd
Tako se možemo vrtiti u krug unedogled…Ponavljam,ne znam što mi želiš kazati,odnosno dokazati?
Nisam Tuđmanov obožavatelj i mislim da je žrtvovao Vukovar….Međutim,pokolj u Vukovaru je napravila SPRSKA VOJSKA,A NE HRVATSKA…To je činjenica i prestanite ju više negirati,ublažavati ili opravdavati.
Istina boli i stoga shvaćam i tebe i tvoje sunarodnjake…Teško je povjerovati,odnosno prihvatiti da je tvoja država bila agresor i počinila najveće zločine rata 90ih…
Međutim,pokušaj prihvatiti tu činjenicu,prihvaća ju cijeli svijet i biti će lakše i tebi i tvojim sunarodnjacima,a odnosi između naših država biti će zdraviji i ljepši.
To ti je to,dragi prijatelju!
Dakle,tko ima 5-icu iz POVIJESTI?!;))
Mislim da ta ista 5-ica NE VRIJEDI u SVAKOJ ZEMLJI ISTO;))
Tko god ima 5-icu iz povijesti u Hrvatskoj,taj u SRBIJI ima dovoljno da ga se SRUSI…
I obrnuto…
Onaj tko ima 5 iz hisorije u RS,ovdje ima NEDOVOLJNO ZNANJA…;)))
Lijepo kazem da je OBRAZOVNI SUSTAV ZAKAZAO-
i da SVIH UCI DRUGACIJE o istim stvarima;))
A,sad…
Utvrdite ponovo gradivo;))
Ya,
Ne mogu se složiti s tobom.
Tko god opovrgava činjenicu da je Srbija bila najveći agresor i zločinac rata 90ih zna jako malo o povijesti.
Ove je godine to napokon i službeno potvrđeno u Haagu i tako zapisano u povijest.
Stoga,je gubitak vremena opovrgavanje te činjencice.
Neki ne prihvacaju lekcije koje im stizu izvana-
Imaju svoju VLASTITU NAUKU…
to je mozda o.k?
A,mozda i nije…
To je VELIKO PITANJE…
-jer kad bi svatko mogao BAS SAM KROJITI SVOJU SADASNJOST I BUDUCNOST,neovisno…
to bi bila IZVORNA-VLASTITA ‘POVIJEST’…
danas gotovo NITKO NEMA NICEG VLASTITOG,
uvijek se UVUKU PARALELNE RADNJE sa svih strana…
I,treba imati ZELENO SVIJETLO za BUDUCNOST od drugih…
Samim time i PROSLOST je vec ODREDJENA…
sve je ODREDJENO-
a,u povijest ulaze NOVI odredjeni dogadjaji…
To postaju POVIJESNE CINJENICE…
Sto manje ovisis o ‘ovima izvana’ i njihovim potvrdama o PRAVDI,proslosti,pravilima-
To imas VECA PRAVA NA SVOJE VLASTITE ODLUKE i SVOJE POVIJESNE CINJENICE;))
mi smo drugaciji od njih-
mi CEKAMO da nam kazu ‘jesmo li u pravu’?
Oni NE MORAJU CEKATI…
Oni imaju pravo imati SVOJE STAVOVE;)))
To je razlika izmedju onih POSLUSNIH i NEPOSLUSNIH
tj.
Izmedju onih koji MORAJU SLUSATI,ili
onih koji NE MORAJU(imaju pravo misliti ‘svojom glavom’ buduci da su NEOVISNI o sistemu o kojem MI ovisimo;))
…
Ne znam da li sam bila jasna?;)))
Mi smo u EU…
to je vec dovoljna razlika-
izgubili smo SVOJA PRAVA…;))
Ich,
Ima istine u ovom sto ste napisali.
Međutim,za neke stvari postoje dokazi,postoje vanjski čimbenici koji objektivnije mogu sagledati činjenice od dviju posvađanih,subjektivnih strana.
Nadalje,u vezi teme o kojoj smo raspravljali…Željeli mi to prihvatiti ili ne,činjenica jest da je Srbija u ratu 90ih vršila agresiju na sve države koji nisu htjeli participirati u Miloševićevoj ideji Velike Srbije i da je počinila najstrašnije zločine toga rata.
Cijeli svijet to priznaje i potvrđuje i ne vidim zašto bi oni usamljeni,koji to negiraju bili u pravu.
Ya,Miki Maus i ostali sa s kojima sam se rapsravljao nisu iznjeli niti jednu činjenicu ili dokaz koji bi moje tvrdnje opovrgnuo.
Iznosili su mi nekakva opravdanja i događaje od kojih su se neki zbilja i dogodili,no svi navedeni događaji,razlozi,uzroci itd, ne opovrgavaju činjenicu da je Srbija bila najveći zločinac i agresor rata 90ih.
@mr blond 15.02.2015. Reply
Dečko, ajde malo OLADI!
Ti si strožiji “sudija” od onih u Hagu, koji mnogo vole Srbe.
Uživaj ti blagodeti domovinskog rata i slobodu!
Samo da te podsetim: ministar unutrašnjih poslova RH u vreme “oca” nacije je u svojoj knjizi napisao:
NIJE SRBIJA NAPALA HRVATSKU, VEĆ JE HRVATSKA NAPALA JUGOSLAVIJU!
Ti sigurno BOLJE ZNAP OD NJEGA, GDE SI TADA BIO?
Miki Maus,
Nemoj se ljutiti na mene što govorim za tebe bolne činjenice.
Ovo što si mi napisao da je navodno izjavio ministar up treba biti nekakav argument ili što?
Puno toga su ljudi napisali,znaš?
Hrvatska je napustila Jugoslaviju (čitaj veliku srbiju) za sto je i imala pravo po ustavu,a koliko se sjecam rat se nije vodio u Srbiji nego u Hrvatskoj.
Toliko o napadanju.
Miki Maus
Nadalje,zašto bi ja bio strog sudac jer govorim sada vec povijesne činjenice?
Slobodno nastavi tražiti i pisati mi nekakva kvazi opravdanja…
@Rudanka, dont srač tu mač 15.02.2015.
Gospodine, vi kažete sledeće:
“Ako se poslužim vašom “argumentacijom” ja bi trebalo da vas pitam sa kog ste psihijatrijskog odeljenja utekli …”
Pa, zar niste shvatili da vaše reči više govore o vama nego o meni!
Zar mislite da bih se spustio na vaš nivo?
Da li vi psu koji na vas laje odgovarate sa av, av., av…ili ga ignorišete.
Vi ste rekli svoje, a ja svoje – bez uvreda!
Čitaoci će sami zaključiti ko je izišao iz psihijatrijske klinike.
Pristojan i kulturan čovek to ne bi rekao, pa da je i u pravu.
budući da vi niste ni pristojni, a ni kulturni, nema svrhe sa vama polemisati!
Vi se udružite sa mrBlondom, to je vaše društvo.
Uživajte u vašem osećanju nadmoćnosti!
Potpuno se slažem s tvojom tezom (iz prethodnog ti komentara) da „NAŠI STAVOVI O NEKOM DRUGOM, NE GOVORE SAMO O NJEMU, VEĆ I O NAMA – ONOM KO IH IZNOSI!“ Eto, ti si očigledan primjer.
Kad neko poput tebe zapazi da „Rudanka NE POSMATRA STVARI CRNO-BELO, MI – NEVINI I ONI – KRIVI!“, a kao srpski pandan navede(š) izuzetke poput Nataše Kandić i Sonje Biserko, uz sve atribute koje si im prišio, a koji bi, pretpostavljam, trebali dovesti u pitanje njihovu objektivnost i istinsku hrabrost da stvari nazovu pravim imenom – onda se čovjek teško može oduprijeti dojmu da ima posla sa odbjeglim pacijentom.
Evo i zašto: ističući Vedranu kao afirmativan primjer, već u sljedećoj rečenici navodiš „Danas je izuzetak Nataša Kandić iz FHP, koja kao polusrpkinja satanizuje samo Srbe kao jedine i najveće krivce. O Sonji Biserko – Hrvatici, koja to isto radi u sred Beograda, da i ne govorim.”
Kad nekako zatomim gađenje naspram nečije potrebe da analizira i piskara o sastavu tuđih krvnih zrnaca, ne mogu da se ne zapitam zašto cijenjene aktivistice uopšte navodiš kao izuzetke?! Ako je tačno da je jedna „polusrpkinja“ a druga Hrvatica – sve je jasno! Dakle, i one su dio većine jer posmatraju stvari „CRNO-BELO, MI – NEVINI I ONI – KRIVI!”, iako si, u to sam sigurna, primarno htio reći nešto sasvim drugo. Šta’š, malkice te prebacilo… Kapiraš? Sumnjam!
@Glas razuma, Miki Maus, Diogen Drugi etc
Kažete da nema svrhe polemisati sa mnom, pa ste mi ipak uputili “pismo”… Zašto ako već nisam pristojan, kulturan ili šta već? Ne branim, u pravu ste, ali zašto se spuštate na moj nivo?! Radite upravo ono što tvrdite da nećete raditi. Drugo, ne odgovarate odmah i direktno na moj post nego posle izvesnog vremena, negde dole ispod, a sve u nadi da neću videti šta mi pišete, pa da iz ovog virtuelnog “dvoboja” izađete kao “pobednik”, eto, kao. nije mi odgovorio, čitaoci će prosuditi da sam ja u pravu… Jadno i mizerno, kao i vaš nastup na ovom blogu. Nisam dugo čitao niti komentarisao postove Vedrane Rudan, ali se sećam pre izvesnog vremena, ima tome sigurno i više od godinu dana, kada su vas neki komentatori demaskirali kao TROGLAVU NEMAN. Naime, IZA PSEUDONIMA GLAS RAZUMA, MIKI MAUS, DIOGEN DRUGI KRIJE SE JEDNA TE ISTA OSOBA – neki dokonjak koji se dopisuje sa drugim komentatorima, a ponekad i sa samim sobom, koristeći pri tom različite nick-ove! Tačno, nisam pristojan, ali na sreću nisam ni slučaj za posmatranje poput vas! Gospodin Slaven Hrvatin ima želju da postane veliki psihoanalitičar, eto mu materijala za disertaciju. To se u psihijatriji, ako se ne varam, zove rascep ličnosti ili problem umnožene ličnosti i spada u najteže mentalne poremećaje… Možda zato i toleriše vaše papagajske tekstove, identične fraze, klišeiziranu “argumentaciju”… Ne treba biti neki veliki stručnjak za psihologiju, dovoljno je malo pogledati tekstove ove “tri osobe”, uporediti ih i sve je jasno – reč je o istom čoveku… Glas razuma polemiše sa mnom, Miki Maus sa Mr Blondom, a Diogen Drugi sa nekim trećim… Tekstovi skoro pa isti, “činjenice” prepisane – rečju: identičan manuskript! Slaven Hrvatin se pravi nevešt, a ovamo na račun vaše “predstave” na ovom blogu piše li piše naučne radove… Kada jednom obelodani svetu sve to, sigurno će i nadmašiti Frojda 🙂 Verujte da se ne osećam nadmoćno, čak se na momente osećam dokonijim i od vas, ali jbg, tranzicija, besposlenost, mora svašta da se radi – pa i ovo kako bi se vreme prekratilo… Tako, vremena imam na pretek, pa navalite slobodno sva “trojica” – da li ćete zajedno ili džentlmenski – jedan po jedan, to je već stvar vašeg izbora… Samo da znate, ni jačih se nisam boj’o, a nisam ni, što smo već ustvrdili, kulturan, nemoj posle da bude kuku, lele!!!
Srdačan pozz Glasu razuma, Mikiju Mausu, Diogenu Drugom etc, etc (koliko vas već ima?!) 🙂
P.S. I što bi rekla ova gospođa, Slavica iz SA, nemojte nešto da zamerite, nije ništa lično, nego jbg, nameštate se na zicer 😉
@Rudanka, dont srač tu mač Reply 17.02.2015.
Dobro jutro Kolumbo!
Ti kao da si otkrio Ameriku! Toliko se praviš važan!
Jedna te ista ličnost nismo, ali smo bliski rođaci, a pripadamo istom udruženju građana!
Nego da ti nisi neki udbaš?
Sudeći po bahatosti i rečniku, verovatno ti je neko u rodu bio udbaš.
Drago mi je da tako pažljivo čitaš naše komentare!
Vidim da nemaš posla pa se zamajavaš analizama, ili možda želiš da budeš Šerlok Holms!
Žao mi te što nemaš posla, ali bi slobodno vreme mogao utrošiti učenjem stranih jezika, na primer.
Nešto mi mnogo ličiš na jednog koji se zvao “obični čitalac” (advokat).
No, nije bitno KO piše, već ŠTA PIŠE!
Došao si na sajt gospođe Rudan i prosipaš svoje mudrosti na jedan nepristojan i uvredljiv način.
Ja, kao i svako drugi komentator imam pravo da ti odgovorim, ali ne na tvom nivou: du not srač…Na kom je to jeziku?
E, vidiš, ja sam bio na školovanju u Engleskoj i verovatno znam bolje od tebe taj jezik, ali mi ne pada na pamet da se na tako primitivan način obraćam vlasniku sajta, odnosno domaćinu!
Mi smo ovde gospodine GOSTI, pa se tako moramo i ponašati.
Gospođa Rudan se nije tebi lično obratila nepristojnim rečima.
Ko tebi daje za pravo da se tako obraćaš vlasaniku sajta?
Pa, se junačiš u stilu: navalite…
Baš nezrelo i detinjasto!
Pubertet kod nekih traje veoma dugo!
No, nekim ljudima ne vredi pričati.
Zalud trošiti dragoceno vreme uzalud.
Da li si se zapitao zašto si besposlen?
Da li je možda tvoje ponašanje i tvoj rečnik uzrok?
Niko ne voli hvalisave, bahate i nepristojne ljude!
Moj ti je savet da malo poradiš na sebi ako želiš da dođeš do posla!
To ti kažem ozbiljno i sa najboljom namerom!
Na kraju, ja nisam nikoga vređao i nisam koristio nepristojne reči.
Moji argumenti su činjenice, imena, brojke, mesta, vreme, a šta ti nudiš: foru – do not srač!
Baš originalno, visokoumno, kreativno i genijalno!
@Glas razuma, Miki Maus, Diogen Drugi etc
E, rođače, vidim da smo prešli na ti, nema razloga da toliko peniš, tvojoj je genijalnosti možda sve na dohvat ruke, škole u inostranstvu i poznavanje stranih jezika, ja sam jadan malo neuk pa i engleski pišem onako kako govorim, fonetski, kako mi je deda Vuk u amanet ostavio. Trebalo bi i ti, kao veeeliki Srbin, da se pridržavaš Vukovih načela a ne da se podređuješ tamo nekim Zapadnjacima… U prethodnom postu reče da psu koji na tebe laje ne odgovaraš sa av, av nego ga ignorišeš, a sada si odjednom zalajao i to na engleskom! Baš razumno od nekog ko se predstavlja kao Glas razuma, Diogen Drugi, Miki Maus…Volt Dizni ti nije ravan, a Vol strit je tvoja sledeća stanica ako je suditi po tvojim inostranim kvalifikacijama. Savete i uputstva sačuvaj za svoju decu i unučiće ako ih uopšte imaš i ako te uopšte zarezuju, otkud ti to da sam bez posla? Nemoj da veruješ u sve što pročitaš, preozbiljno doživljavaš ovaj blog, nisi svestan činjenice da se Rudanka sprda sa svima i sama sa sobom, a potom i mnogi drugi komentatori. Preozbiljno si se uneo u celu ovu priču, visiš na ovom blogu po čitav dan i predstavljaš se različitim imenima. Sam izbor tvojih nikova govori sve o tebi, jer neko ko se predstavlja kao Glas razuma, a pri tom na moju ocenu Rudankinog literarnog stvaralaštva odgovara nekakvom besmislenom tiradom u kojoj sve dobija političku konotaciju, postavlja samom sebi dijagnozu. Nažalost, ja nisam tvoj ordinirajući lekar pa da me Hipokratova zakletva obavezuje na diskreciju o oboleloj osobi čiju je istoriju bolesti ponajbolje ispisala ova gospođa, Slavica iz SA, mada – kao što je ona rekla – teško da si ti tu, rođače, dragi Degeniuse Maximuse, bilo šta skapirao! To što ti ličim na udbaša, pa na advokata, pa na ovog-onog je tek zabrinjavajuće! Čak si i neko udruženje u sve ovo upleo… Kod tebe, kako onako laički mogu da procenim, mada se nisam školovao u Engleskoj, ali sam što zbog posla, a što privatno tamo više puta boravio, nije reč samo o rascepu ličnosti nego i o teškoj paranoji. Šta se tebe tiče kako se ja obraćam vlasniku sajta, da nisi možda ti moderator Rudankinog bloga? Ili si, možda, pored raznih drugih identifikacija te sa ovim te sa onim u svom paranoičnom zanosu i to umislio? Tvoji me argumenti ne interesuju, niti sam ti se u vezi sa njima po bilo kom osnovu obratio, čak sam i Mr Blondu rekao da nismo istomišljenici što se tiče nacionalno-istorijsko-političkih relacija između Srba i Hrvata, sve vreme sam polemisao sa njim isključivo o stvaralaštvu Vedrane Rudan kao književnice i novinarke, u smislu njenih moralnih načela i dostignuća na profesionalnom planu, ali si se ti potpuno nepozvan i ničim izazvan samoinicijativno, jednim nemuštim, poprilično konfuznim komentarom, koji nikako ne korespondira sa mojim postom uključio u sve ovo i napravio ovaj galimatijas… Nije mi bio cilj da raskrinkavam tebe i tvoju morbidnu potrebu da budeš neko i nešto, ti to odlično radiš sam… Imao bi štošta da dodam o Rudankinom stvaralaštvu, to mi je i bila namera, niko se ovde nije našao da argumentovano opovrgne moje tvrdnje o njenom delu, ali to iziskuje vreme, pa ne mogu ovako ad hok, nisam toliko besposlen kao što ti misliš, potreban mi je net i za nešto drugo…
Pazi sad šta ćeš dalje, hoćeš li “zalajati” na srpskom ili na maternjem – engleskom jeziku?!
@Rudanka, dont srač tu mač 17.02.2015.
Dobro jutro gospodine Frojd!
Pozdrav samozvanom psihijatru na daljinu!
Interesije me gde ste studirali medicinu i specijalizirali psihijatriju?
Verovatno kod Frojda!
Neverovatna količina besa je znak da sam Vas pogodio “u žicu,” ali nisam imao tu nameru.
Čemu ta pena na ustima?
Samo mi odgovorite na pitanje:
“KAKO TO DA VI IMATE PRAVO DA OCENJUJETE VLASNICU SAJTA NA NA BANALAN I BAHAT NAČIN, A NIKO DRUGI NEMA PRAVO DA OSPORI VAŠE VISOKOUMNO MIŠLJENJE NA PRISTOJAN NAČIN?”
Pa niste vi gospodine neka neprikosnovena ličnost na ovom sajtu.
Faraon, Putin, Obama,…
Ko je vama dao veća prava od nas?
Vi imate pravo da kritikujete, ali niko nema pravo da Vas kritikuje?
Šta bi rekao Frojd ili njegovi sledbenici o takvoj vrsti ličnosti?
Istina, postovi nisu sveto pismo, ali to ne znači da je pristojno vređati autora.
Kakva bi bila dijagnoza “doktore”?
Balkanaska narcisoidnost, ili nešto drugo, genijalnost, na primer!
Kao stručnjak za psihijatriju, trebali ste prvo da izvršite introspekciju sopstvene ličnosti pre nego što to radite drugoj osobi.
Pominjete Hipokratovu zakletvu, a ja mislim, sudeći po vašim komentarima, da je Vi nikada niste polagali, a posebno sudeći po stilu i terminologiji izražavanja, a ako jeste, tim gore po Vas i “Hipokrata!”
Pričate da ste zaposleni, pa ako laže koza ne laže rog, pročitajte vaše komentare gospodine!
Pomenuli ste tranziciju i to da nemate posla!
To nisam ja izmislio!
Vaš pseudonim govori mnogo toga o vama gospodine!
Mislite li da je pristojan, kulturan, maštovit, ili nešto drugo?
Vidite, upravo vi spadate takođe u onu grupu a priori svrstanih!
MI, smo UVEK PAMETNI i U PRAVU, a oni drugi, koji se ne slažu sa vama, su UVEK GLUPI I U KRIVU!
Ja, na sreću, ili možda na žalost, ne pripadam toj grupi, a o tome govori i moj pseudonim.
Smatram da smo završili ovu polemiku.
Pametnom i razumnom je dovoljno reći jednom, a onim drugim nema svrhe ponavljati!
Ipak, razmislite o onome što je rekao Heraklit, još p.n.e, ili BC:
“ČOVEKOV KARAKTER JE NJEGOV SUDBINA!”
Sve najbolje gospodine “doktore!”
@Glas razuma, Miki Maus, Diogen Drugi etc
Veruj, Rođače, nisam “gadljiv”, ali ovakvo prepucavanje sa tobom već počinje da prevazilazi i moje granice dobrog ukusa. Kako objasniti čoveku koji se predstavlja sa bar tri različita nika da ponekad treba čitati između redova. Nije tebi lako sa samim sobom u toj tvojoj glavi, pa si u nju uselio, dragi Degeniuse Maximuse, čitavu porodicu, nekakvo udruženje, svi ste rođaci. Ti si sebi i brat i sestra, i otac i majka, i svi mogući preci – ko zna koliko pokoljenja unazad. Kad malo bolje razmislim (ako imam čim 🙂 ), to je veoma dobro: tebi bar nije dosadno jer nikada nisi sam! Dragi Degeniuse Maximuse, čitavu noć si pisao ovih nekoliko rečenica?! Šta da ti kažem, nisam nezaposlen, nemoj da brineš za mene, čudi taj tvoj altruizam s obzirom na to da treba da brineš o toliko različitih osoba koje su nastanile tvoj jadni degenerisani mozak… Ako sam rekao: ” tranzicija, besposlenost, mora svašta da se radi – pa i ovo kako bi se vreme prekratilo”, to može da znači i da u nedostatku neke bolje zabave u tranzicijskim vremenima, kao što je, recimo, izlazak u neki restoran sa nekom damom, ja vreme prekraćujem mnogo jeftinijom zabavom – kao što je ovo polemisanje sa tobom. Kažem ti da preozbiljno sve ovo shvataš 🙂 Nisam nimalo besan, veruj, pa tvoje mi “dopisnice” pomažu da ubijem vreme i unesem svežinu u posao koji je skoro pa po čitav dan vezan za kompjuter. Opet da se poslužim tvojom argumentacijom, ne može se čovek ljutiti na magarca kada ga udari repom, samo, kažem ti, ovakva polemika i tvoja upornost da dokažeš svoj debilizam prevazilaze čak i moja očekivanja. Naravno da možeš da kritikuješ šta god poželiš na ovom blogu, to ti jedino moderator, u čiju si poziciju i sam pokušao da se staviš, može uskratiti! Ali, da li si razmišljao o tome da ovi tvoji postovi, kao uostalom i bilo čiji, kako se god ti predstavljao, dragi Degeniuse Maximuse, sva ta tvoja navodna argumentacija i sve te tvoje navodne škole – na ovom blogu ne znače jednostavno ništa. Ovo je običan blog neke kvazi spisateljice i kvazi feministkinje iz Rijeke od koga samo ona ima koristi i čak i ako svojim tvrdnjama uspeš da bilo što dokažeš, opet u suštini nisi napravio ništa… Možeš se ovde predstavljati kako god hoćeš i ponavljati svoje fraze kao pokvarena gramofonska ploča, ali se iz tvojih postova da zaključiti koliko si odlepio… Dovoljan je indikator tvog mentalnog stanja to što si u komunikaciji sa mnom potpuno samonicijativno, mada se ne znamo, prešao na per tu, pa se onda nakon nekog izvesnog vremena ponovo vraćaš na per si… Toliko od mene, “psihijatra na daljinu”, ne ljutim se na tebe, moj Degeniuse Maksimuse, brinem za vas trojicu – ili koliko vas već ima, jer je filantropija, verovao ti to ili ne, i moje životno opredeljenje – i profesionalno i privatno. Piši, stoga, što pre (samo prethodno, moj Degeniuse Maksimuse, udahni, molim te, duboko, nemoj da brinem!) da vidim u kakvom si (ste) stanju, samo ne razmišljaj previše, kao do sada, jer to može izazvati nepopravljive havarije na ionako oštećenoj kori tvog velikog mozga! Ako ga uopšte imaš 🙂
Komentiranje korištenjem više pseudonima nije dopušteno pa molim Glas Razuma da se odluči za jedan od njih. Već sam u prošlosti zabranjivao komentiranje zbog tog razloga. A tvrdnja da se radi o više ljudi ne drži vodu jer je stil pisanja isti.
Ja se iskreno nadam da ćeš se opredijeliti za Miki Maus 😉
Glas Razuma,
Što je od onoga što sam napisao nekulturno ili uvredljivo?
Zašto se ljutite kada se netko ne slaže s vama i na takvu osobu stavljate etikete?
@slavica iz SA 17.02.2015. Reply
“– onda se čovjek teško može oduprijeti dojmu da ima posla sa odbjeglim pacijentom.”
Možda sam ja kvalifikovaniji od vas da sudim o tome koje je izašao iz p. klinike?
To na osnovu mog komentara ne bi mogao da uradi ni Frojd, Jung i drugi.
Međutim, prepametna i u sebe previše zaljubljena, a uz to veoma ostrašćena Slavica iz SA – može.
Nemam namera da vam dokazujem suprotno!
Čitaoci su ti koji će objektivno prosuditi.
Budući da rečenice izvlačite iz konteksta i onda na osnovu pojedinačnog donosite opšti zaključak!
To obrazovani ljudi i slobodoumni intelektualci ne čine!
Evo mog komentara. pa ga pažljivo pročitajte.
JAN ZNAM DA SU VAMA DRAGI SVI KOJI O SRBIMA GOVORE LOŠE!
Drugo, ako ste tako pametni i tako obrazovani, da na osnovu jedne šlajfne teksta zaključujete ko je izašao iz ps. ustanove, onda bi ste trebali da znate da se prebrojavanje krvnih zrnaca ne može odrediti ko je koje nacije i rase (vi to verovatno kolokvijalno).
……………………………………………………………………
Da je Rudanka baš takva kako je ti predstavljaš tvoj komentar ne bi bio objavljen!
Drugo, NAŠI STAVOVI O NEKOM DRUGOM, NE GOVORE SAMO O NJEMU, VEĆ I O NAMA – ONOM KO IH IZNOSI!
U tom kontekstu tvoj pseudonim dovoljno govori.
Treće, šta ima loše u tome što ona reklamira svoje knjige?
Nije li to sasvim oubičajeno i normalno!
Poslednje, ali najvažnije:
Rudanka NE POSMATRA STVARI CRNO-BELO, MI – NEVINI I ONI – KRIVI!
Danas je izuzetak Nataša Kandić iz FHP, koja kao polusrpkinja satanizuje samo Srbe kao jedine i najveće krivce.
O Sonji Biserko – Hrvatici, koja to isto radi u sred Beograda, da i ne govorim.
Ne fali joj ni dlaka sa glave.
Pitam ove velike “demokrate” sa sajta: šta bi bilo da neka Srpkinja to isto radi u sred Zagreba, Zadra, Splita…?
Pojeo bi je mrak, ili bi je neki Glavaš napojio kiselinom i gurnuo u Savu ili Dunav.
Takvi rovovski stavovi su i doveli do tragedije na Balkanu.
Nedostatak elementarne samokritike, VELIČANJE SVEGA SVOGA I SATANIZACIJA SVEGA TUĐEG!
Tačno je da je slovenačka, hrvatska i bosanska vlast prva počela da razbija Jugu, ali da li je srpska i crnogorska vlasta trebalo da to sprečava na taj način?
Nije li na 14. kongresu SKJ propuštana prilika da se Ju-narodi raziđu na civilizovaniji način.
Svakako bi bilo i protesta i hapšenja i ubistava, ali neuporedivo manje.
Kao zaključak:
ČESTITKE GOSPOĐI RUDANKI NA PRIZNANJU,
a zavidnika i pakosnika će uvel biti.
Samo jedan mali dodatak.Planeri rata u bivšoj SFRJ su znali da je mirno razdruživanje nemoguće!Ne zato jer ne bi bilo izvodivo,nego zato što je već ubrzano stvarana EU koja će obuhvatiti i Tursku!Razdruživanje naših izmješanih naroda bilo je moguće jedino kad bi na snazi bila podjela svijeta i Europe po Jalti!!!To je ono u što je Tuđman u početku vjerovao i zato se upustio u avanturu.Zapravo je on bio budaletina ,fanatik sa krivim informacijama i podvaljenim sponzorima.Da se itko usudio 1991 godine govoriti istinu o EU koja će uključiti sve države ,pa i Tursku,nikad Tuđmanova jaltska propaganda ne bi mogla uspjeti…Ali tako su željeli sponzori ,jer drugog načina za privremeno razbijanje SFRJ ,uvođenje kapitalizma i ovladavanje njenim resursima ,nije bilo.Zato je istina o EU potpuno blokirana .U Hrvatskoj je Vrdoljakova HTV propagirala sigurnu podjelu po jaltskim crtama ,sve do 1994.Vrdoljak je za takvo djelovanje dobio najveću svjetsku nagradu..Vječno članstvo u Međ.olimp.komitetu i dobre apanaže.Nitko ga ni ne pita za njegove režije ratnih emisija .Toliko je zaštićen od vanjskih faktora , da mu ni ime nitko ne spominje.
…
Ej, nemoj šta zamjerit’, nije ništa lično… 😉
A nije da nisam posumnjala…, časna riječ. Al’ ko će mi sad, post festum, povjerovati! 🙂 Simulanta prepoznaš, prije ili kasnije, ma kakvu maskirnu uniformu nabacio…
Sad sam u dilemi – kome da se obratim?! Mislim da bi najkorektnije bilo da ovo piskaranje posvetim Udruženju građana, ne?! 🙂
Da rezimiram: u posljednje dvije godine (koliko naprđujem na ovom blogu), članovima Udruženja sam se obratila ukupno 5 puta. 3 puta M.M. kojem sam odmah, i to kao laik, dijagnosticirala šizofreniju. (Ako laže koza – ne laže rog.)
Drugom članu, G. r., zaključno sa jučerašnjim danom, obratila sam se 2 puta: prvi put tako što sam ga, a on dobro zna i zbog čega, onako kulturno, poslala u 3 lijepe pičke materine*.
Trećem članu, D.D. se nikada nisam obratila jer me previše podsjećao na prvog člana.
Ja možda jesam ćorava koka, al’ dva puta ubost isto zrno, tj. prepoznati odbjeglog pacijenta, eee, to već nije slučajnost.
Nego, imam prijedlog za Udruženje: hajd’ odma’ ubacite pojačanje – eksponirajte novog člana, a dont srač tu mač, mahotinemaho, mr blond i ja (i svi oni koji nemaju pametnija posla) utrkivat ćemo se ko će prvi prepoznati pacijenta. Može?
p.m. 🙂
p.s. Slavene, meni je O.K. ako ovaj komentar izbrišeš… Fino sam se zabavila dok sam ovo pisala. 🙂
Mogu “oni” ubaciti pojačanja, ali nakon upozorenja slijedi zabrana, a admin vidi sve. 🙂
O.K., kako ti kažeš. 🙁
Preživjet ću nekako bez pridružnih članova, al’ ne ukidaj nam hiperaktivno troglavo članstvo, živ bio! 🙂
@ Miki Maus
Dobro. Vidim, opredijelio si se da Glas Razuma bude tvoj nickname na Vedraninom blogu.
No, umjesto ove uobičajene tirade, koju smo stotine puta imali priliku pročitati u raznim varijantama, bilo bi lijepo da si nam objasnio zašto si “ISTINU I DRUGAČIJE MIŠLJENJE” ovdje zastupao pod najmanje 3 različita pseudonima? Ne mora biti protivzakonito da bi bilo nedopustivo. Čudno je. Ili neuobičajeno, u najmanju ruku.
Ne treba da “dokazuješ nevinost“ jer nevin nisi, ali te lijepo molim da nam ponudiš razumno objašnjenje? Umjesto da napadaš i optužuješ.
@Slaven Hrvatin 18.02.2015. Reply
@slavica iz SA 18.02.2015. Reply
“… onako kulturno, poslala u 3 lijepe pičke materine*.
Trećem članu, D.D. se nikada nisam obratila jer me previše podsjećao na prvog člana.”
Kakva balkanaska kultura, kakva emocionalna inteligencija, zrelost, kakav ulični i kafanski balkanski stil.
Dobro je da se upoznamo.
Gospodine Hrvatine, oni kojima smeta ISTINA I DRUGAČIJE MIŠLJENJE koriste se uvredama, klevetama i diskvalifikacijama.
Gotovo ni na jedan sud ili stav oni ne odgovaraju kontra stavom i činjenicama, već zamenom teza, opštavanjem i pojednostavljivanjem, da bi sve relatizovali, a zatim osudili autora kao ličnost umesto njegove stavove.
Da li je bitno KO nešto kaže ili ŠTA kaže?
Onima koji ne mogu pobiti nečije stavove pokušavaju “stručno” da dijagnostikuju mentalna oboljenja, rer nisu u stanju da pobiju suprotne stavove.
Oni, u stvari, napadaju ličnost autora, jer nemaju dovoljno argumenata da pobiju njene stavove.
Drugo, pseudonimi nisu lična imena, pa da da imaju neki legitimitet.
Prema tome, traganje za nečijim identitetom, predstavlja VOAJERSKO VIRENJE KROZ KLJUČANICU.
To govori o mentalnom sklopu ličnosti, a vi kao priholog to veoma dobro znate.
Nisam dužan da se bilo kome na sajtu opravdavam i da DOKAZUJEM NEVINOST,
jer NISAM URADIO NIŠTA PROTIVZAKONITO!
Nasuprot tome, oni koji POKUŠAVAJU DA VIRE KROZ KLJUČANICU, VREĐAJU, PSUJU, ali to za njih nije problem, problem je u pseudonimu!
Nije nego!
Ja nemam nameru da tim personama uzvraćam istom merom, jer oni sami sebi pišu svoj “portret”.
Čak mi je jedan gospodin predbacio da želim da se proslavim na sajtu!
Zamislite tu genijalnu misao da se ANONIMNA LIČNOST PROSLAVI!
Koliki koeficijente opšte, logičke i emocionalne inteligencije je potrebno da bi se došlo do tog zaključka?
Vi ste psiholog pa zaključite.
Na kraju, ja nimam nikakve koristi od “prisustva” na sajtu, ali većina nas želi da doprinese ISTINI sa ciljem da ovaj svet bude bolji.
Duboko sam ubeđen da je to i CILJ gospođe Rudan!
Ako sam u krivu, onda smo badava “krečili.”
@ Miki Maus
Dobro. Vidim, opredijelio si se da Glas Razuma bude tvoj nickname na Vedraninom blogu.
No, umjesto ove uobičajene tirade, koju smo stotine puta imali priliku pročitati u raznim varijantama, bilo bi lijepo da si nam objasnio zašto si “ISTINU I DRUGAČIJE MIŠLJENJE” ovdje zastupao pod najmanje 3 različita imena? Ne mora biti protivzakonito da bi bilo nedopustivo. Čudno je. Ili neuobičajeno, u najmanju ruku.
Ne treba da “dokazuješ nevinost“ jer nevin nisi, ali te lijepo molim da nam ponudiš razumno objašnjenje? Umjesto da napadaš i optužuješ.
„Oni, u stvari, napadaju ličnost autora, jer nemaju dovoljno argumenata da pobiju njene stavove”.
Koju ličnost? Kojeg autora? Njene stavove?! Ko je sad ona? Jbt, stanje je gore nego što sam mislila!
Vi ste (ne persiram… nego se obraćam svim članovima Udruženja) toliko beznadno ograničeni – da ste mi, priznajem, naprosto neodoljivi. Upravo je to razlog što sam s neskrivenom tugom primila Slavenovu vijest da će vas reducirati. Bez vas – više ništa neće biti isto: ‘beš moje “VOAJERSKO VIRENJE KROZ KLJUČANICU” ako s druge strane vrata neću ugledati sve članove na kamari.
„…oni kojima smeta ISTINA I DRUGAČIJE MIŠLJENJE…”
Nemoguća misija je Udruženju bilo šta pojašnjavati, al’, evo, nije mi mrsko uložiti i zadnji atom snage: Nije problem u vašoj „istini” i stavovima, a još manje u činjenici da zastupate drugačije mišljenje od mog. Bez brige, među komenta(to)rima ima i neuporedivo radikalnijih i iritantnijih, ali sam im ipak odoljela. Problem je u tome što nemušto docirate do iznemoglosti, iscrpljujete nevine čitatelje, a pritom ni sami ne znate jeste l’ pošli ili došli! Demantirate sami sebe, ako ne već u prvoj rečenici, onda zasigurno do kraja istog komentara. Da ne navodim primjere, previše ih je, vjerujte mi na riječ.
Pa,izgleda da ce zaista trebati pojacanje…?;))
Nisam nista lose napisala…
A,izbrisani su mi komentari-bez upozorenja?;)))
SMIJESNO…
pa nije VEDRANA BILL GATES kroz cija VRATA NE MOZES PROCI;)))
Mislim da su bili vidljivi punih 15 min…
;))
Vjerovatno ih je SLAVICA iz SA vidjela?ha:)))))
Jbga…
Moj/a Ich, mislim da jesam…. Je li to onaj komentar gdje se žališ da ti niko nije provalio spol?! 🙂
Mislim da smo se previše raskomotili. Sa’š vidjet kad na Slaven sve rastjera, drž’ se dobro. :-)))
Jedan od ovih dana ću na sajt staviti pravila za komentiranje pa neće biti zabune. 🙂
E,bas taj…!
Sad izgledamo totalka-
Vidjele smo ‘cega nema’…;)))
Ali,svakako…
Kontamo!:)))
Konta i Slaven,al’ se pravi da ne vidi…
Ima SUNCANE naocale,boli ga briga;))
@slavica iz SA 20.02.2015.
Baš duhovito! Ha, ha…Umirem od smeha.
Možete me malo pogolicati da uživam što duže!